• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.297 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.891 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.605 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zal wel mee gaan vallen. In Nederland is betaal-tv vrij nieuw en niet echt omarmd door de massa. Als je er 60 euro voor moet betalen, dan haakt 90% af en zoekt wel een online stream of wacht op samenvattingen. Maar het kan best dat je wel wat meer moet betalen dan nu, maar je gaat er dan wel meer voor krijgen. Neem aan dat het de bedoeling is dat die zender meerdere competities en sporten gaat tonen. Al heb ik zelf geen behoefte aan live zwemmen of hockey ofzo. Buiten de Spelen boeien die sporten me niet zo. De NOS moet eens ophouden te denken dat ze een monopoly bezitten.

schram101

• 16704 berichten
  • 2315 stemmen

Nou ja, bijvoorbeeld 40 euro dan. Vind ik ook te veel.

Buiten dat de NOS dat inderdaad denkt, is de massa toch ook wel vóór de NOS volgens mij. Althans, toen Talpa mislukte en de samenvattingen via een omweggetje (RTL) weer op de publieke omroep kwamen waren daar niet veel mensen rouwig om. Misschien heeft dat iets met nostalgie te maken, maar ook met kwaliteit. De NOS doet het altijd prima, heeft vakkundige presentatoren en dat is ook wel zo fijn natuurlijk. We zitten niet te wachten op Kwalbert en Joling die de samenvattingen presenteren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Nou ja, bijvoorbeeld 40 euro dan. Vind ik ook te veel.

Buiten dat de NOS dat inderdaad denkt, is de massa toch ook wel vóór de NOS volgens mij. Althans, toen Talpa mislukte en de samenvattingen via een omweggetje (RTL) weer op de publieke omroep kwamen waren daar niet veel mensen rouwig om. Misschien heeft dat iets met nostalgie te maken, maar ook met kwaliteit. De NOS doet het altijd prima, heeft vakkundige presentatoren en dat is ook wel zo fijn natuurlijk. We zitten niet te wachten op Kwalbert en Joling die de samenvattingen presenteren.

De enige reden dat men toen pissig was, was doordat de samenvattingen in de verkeerde volgorde voorbij kwamen en dat men reclame vervelend vind. Was ik het ook mee eens hoor.

Maar met betaaltv is dat gezeik er niet. Mensen die betalen krijgen sneller de beelden en zullen het vast zonder reclameblokken doen. Mensen die niet betalen krijgen het publiekelijk zonder kosten maar wel met andere nadelen.

De NOS doet hun werk verder goed, maar ze bezuinigen daar zo erg dat er nauwelijks geld bescikbaar is. Dan moet je ook niet piepen dat er verder gekeken wordt door clubs en de Eredivisie CV.

In 1e instantie vind ik het belangrijk dat onze clubs hier beter van worden. De beelden krijgen we toch wel door, dus dat zal het punt niet zijn.

schram101

• 16704 berichten
  • 2315 stemmen

Misschien is het wel een klein stapje richting de grote buitenlandse top.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ieder geval haak je weer een beetje meer aan. Je komt er niet bij in de buurt van Engeland, Spanje en Duitsland, maar Frankrijk, Portugal en Italie komen zo wel weer meer in zicht.

happie

• 6259 berichten
  • 426 stemmen

Als de samenvattingen op een commerciëler zender komen, dan begin ik wel een half uur later met kijken, dan kan ik de reclames doorspoelen op de UPC box. Als dit weer een manier is voor de clubs om meer geld te genereren, dan is dat prima.

Met de volgorde bij Talpa heb ik nooit problemen gehad. Ik kijk toch alle wedstrijden in samenvatting, dus dan maakt het me niks uit, als ik eerst RKC-Willem II te zien krijg en dan Ajax-AZ ofzo.

happie

• 6259 berichten
  • 426 stemmen

'Studio Sport zal ook deze aanval overleven' - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Voetbal]

Wel een beetje naïef van de NOS om te denken, dat ze het vanzelf weer terugkrijgen, als de samenvattingen opnieuw naar een commerciële zender gaan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben benieuwd naar de verdeelsleutel voor clubs, maar 1 miljard euro voor maarliefst 12(!) jaar vind ik helemaal niet zo'n topdeal.

Het zou me verbazen als alle topclubs akkoord gaan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het bedrag dat Murdoch betaalt is veel meer dan ze nu ontvangen, maar inderdaad, als Jan de Jong met genoeg geld over tafel komt wil Murdoch misschien wel meewerken maar hoever kan de NOS gaan met al die bezuinigingen op de PO.

Het gaat erom dat de samenvattingen op het open net blijft. Dat hoeft dus niet persé de NOS te zijn. We hoeven dus niet te betalen voor de samenvattingen.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

happie schreef:

Als de samenvattingen op een commerciëler zender komen, dan begin ik wel een half uur later met kijken, dan kan ik de reclames doorspoelen op de UPC box. Als dit weer een manier is voor de clubs om meer geld te genereren, dan is dat prima.

Met de volgorde bij Talpa heb ik nooit problemen gehad. Ik kijk toch alle wedstrijden in samenvatting, dus dan maakt het me niks uit, als ik eerst RKC-Willem II te zien krijg en dan Ajax-AZ ofzo.

Ik zit echt niet te wachten op samenvattingen van Zwolle - NAC. Die volgorde bij Talpa was vreselijk. Gewoon eerst de wedstrijd van de nummer 1 uitzenden, dan de nummer 2 (als ze niet tegen elkaar moeten spelen), etc.

Dat over geanalyseer bij Talpa was ook vervelend.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Toppers, klassiekers en wedstrijden van de nummer 1,2,3...(in die volgorde) altijd als eerst. Leuk dat iemand ook geniet van RKC-Volendam, maar de mensen zitten daar inderdaad niet op te wachten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, ik kijk duels als RKC-Zwolle ook liever alleen in hoogtepunten. Effe snel de goals en klaar. Duels als Ajax-AZ zie ik wel graag lang. Ik vond de volgorde nog irritanter dan de reclameblokken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Ik ben benieuwd naar de verdeelsleutel voor clubs, maar 1 miljard euro voor maarliefst 12(!) jaar vind ik helemaal niet zo'n topdeal.

Het zou me verbazen als alle topclubs akkoord gaan.

Inderdaad. Dat is zonder sleutel nog geen 5 miljoen pcpj.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Sowieso moet je alles waar Murdoch mee te maken heeft wantrouwen. Net zoiets als zakendoen met Mr. Burns.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Juventus lijkt het de komende tijd zonder coach Conte te moeten doen. La Gazzetta verwacht 10 maanden schorsing voor de coach in het proces aangaande de omkoopschandalen.

Bonucci en Pepe zouden worden vrijgesproken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Sowieso moet je alles waar Murdoch mee te maken heeft wantrouwen. Net zoiets als zakendoen met Mr. Burns.

Excellent!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dat is mijn 'ringtone' als ik een smsje krijg. 'Eeeexcellent' van mr Burns, haha

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Nu die Murdoch het Nederlands competitievoetbal heeft opgekocht, zorg ik als voetbalsupporter wel dat ik mijn voicemailberichtjes goed wis.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Dat is mijn 'ringtone' als ik een smsje krijg. 'Eeeexcellent' van mr Burns, haha

Smithers, release the hounds!

PS: 1e duel van het nieuwe Glasgow Rangers. 45.000 man en deze sfeer:

Mooier kan bijna niet.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

kos schreef:

Ik heb het viooldeuntje van Psycho. Heel slecht voor je gesteldheid als je s'nachts alleen thuis zit.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

PS: 1e duel van het nieuwe Glasgow Rangers. 45.000 man en deze sfeer:

(embed)

Mooier kan bijna niet.

Rangers F.C.

Maar schitterend inderdaad.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Hmm, ik zie dat de KNVB alle voetbalclubs op 5 mei(Bevrijdingsdag) laat spelen. Is dat nou wel zo slim

starbright boy (moderator films)

• 22537 berichten
  • 5191 stemmen

Mickey Mouse

NL: 1 miljard voor twaalf jaar

DUI: 2 miljard voor 4 jaar

UK: dik 3 miljard voor 3 jaar

Drie Rupert Murdoch deals.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

rep_robert schreef:

Hmm, ik zie dat de KNVB alle voetbalclubs op 5 mei(Bevrijdingsdag) laat spelen. Is dat nou wel zo slim

wat moeten de mensen anders gaan doen? shit cover bands gaan kijken op de een of andere plein die buiten Nederland nooit iets zullen doen?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hier in de buurt hebben we doorgaans wel een fatsoenlijke line-up. Nationale zuip je klem dag. Geen voetbal voor mij dan.. hopelijk geen belangrijke pot.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lucas Moura naar PSG.

Vraag me af hoe lang het duur vooraleer die de Champions League winnen. Daar staat nu toch al een geweldige selectie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Toch raar. Nog totaal geen voetbal gevoel nu de spelen nog bezig zijn. Van mij hadden ze 1 á 2 weekjes later mogen beginnen. Zeker omdat er zondag al meteen een leuk wedstrijdje op het programma staat zie ik

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Uzza_Sparta schreef:

(quote)

wat moeten de mensen anders gaan doen? shit cover bands gaan kijken op de een of andere plein die buiten Nederland nooit iets zullen doen?

Euhh ja. Daarbij komt nog dat ik nu al weet hoe het gaat. Indien een ploeg kampioen kan worden kunnen ze geen huldiging geven vanwege 5 mei. Ook is de politie inzet nergens in NL fatsoenlijk aanwezig omdat ze allemaal druk in de weer zijn met de volle binnensteden en festivals. Vind het gewoon raar gepland.

jeroentjuhhhhh schreef:

Hier in de buurt hebben we doorgaans wel een fatsoenlijke line-up. Nationale zuip je klem dag. Geen voetbal voor mij dan.. hopelijk geen belangrijke pot.

Willem II thuis. Tegenstander spreekt niet zo aan. Het is wel de een na laatste competitie ronde, dus alle wedstrijden worden tegelijk om 12:30 uur gespeeld. Ook is het de laatste thuiswedstrijd van Ajax dit seizoen. Dus ik vind het sowieso een beetje kut om te missen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

True. Maar dan hebben we het toch al lang bepaald man

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - 'Heerenveen verlegt interesse van Wildschut naar overbodige Ebecilio'

Geen idee welke smiley dit waard is. Ik hou het bij dit:

Assaidi naar Ajax lijkt snel rond te zijn en Slobodan Rajkovic staat in de belangstelling van Ajax. Mag bij HSV weg, speelde hier geloof ik voor PSV, Twente en Vitesse.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.