- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben nu vier of vijf keer naar de Kuip geweest voor Feyenoord-AZ en keer op keer wist het Legioen me weer teleur te stellen. Dan heb ik toch wel recht van spreken lijkt me.
Clasie solliciteert naar rood nu.
Het geluid komt vooral van de stadiontribune, mij lijkt nou net het uitvak niet een juist referentiekader om een dergelijke conclusie op te baseren. Toegegeven, het is lang nie talle wedstrijden een heksenketel, en Het Legioen verzaakt ook wel en is ook niet het enige fanatieke publiek wat Nederland kent. Ajax, Ado, Utrecht etc,. doen er echt niet voor onder. Sfeer blijft vrij uniek, in Nederlandse begrippen. Vooral op het veld, op de tribune wat minder uniek.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Psv trouwens erg laf begonnen(what else is new) aan de tweede helft met die verdedigende wissel. Roepen dit over zichzelf af
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pelle
. Word tijd dat Prandelli eens een wedstrijdje komt bijwonen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Het is trouwens wel heel droevig gesteld als we Willems al moeten oproepen voor het Nederlands elftal. Wat een drama die gozer.
Kuipers fluit trouwens dramatisch. Lens werd hier echt debiel terug gefloten
Vind em juist wel aardig fluiten. Hij heeft bijvoorbeeld ook al fopduiken van Boëtius en Mertens niet bestraft, liet ie gewoon doorspelen. Dan scoor je punten bij mij. 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Mertens hier ook op een belangrijke plek die fysiek een duel wint en terug wordt teruggefloten.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
"Wat zijn die boeren stil, wat zijn die boeren stil!" Het lijkt opeens wel de Arena daarzo. Zo zie je, succes maakt arrogant en zorgt voor meer zang. Zelfs in Rotterdam.
Clasie solliciteert naar rood nu.
Ik neem deze woorden terug. Op één of andere manier dacht ik dat Clasie al geel had.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
"Wat zijn die boeren stil, wat zijn die boeren stil!" Het lijkt opeens wel de Arena daarzo. Zo zie je, succes maakt arrogant en zorgt voor meer zang. Zelfs in Rotterdam.
Dat is ook gewoon logisch maar echte supporters onderscheiden zich dat ze ook supporten als het team het nodig hebt. Waar jij het over hebt is celebraten, is iets totaal anders.
En het boeruh boeruh heeft nooit zo luid geklonken als in de Kuip, maarja dat is dan ook het Legioen die de sarcastische schoenen aantrekken.
Goede pot ook van Kuipers.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Gefeliciteerd feyenoorders, volledig terechte overwinning. We misten vandaag teveel spelers om echt een vuist te maken. Dodelijk de 1-1 vlak na rust, waar marcelo geluk heeft dat hij geen penalty tegen en een rode kaart krijgt.
Mathijsen ontzettend vervelend maar ijzersterk vandaag. Kuipers uitstekend gefloten.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Feyenoord
.
En nu hopen op puntenverlies van Ajax.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Wat een grap die Kuipers. Lachwekkend.
Zoals verwacht weer geen winst in de Kuip.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Dick Advocaat die een Ruud Broodje doet
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Gefeliciteerd Feyenoord!
Advocaat schuldig aan nederlaag: Engelaar voor Matavz? 
Nu aan ons om gelijk met PSV te komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je verwacht het niet
. Maar dit had je om half 1 al neer kunnen tikken hoor. Toen was het al zeker dat ie een zaadpartij zou fluiten.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Kuipers floot gewoon goed! Je gaat toch niet de scheids de schuld geven van de nederlaag. PSV was gewoon onthutsend zwak.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vond het nog wel meevallen, af en toe wel wat makkelijk voor Feyenoord. Maar ook best 'mannelijk' (in de zin van: geen zaalvoetbal) en trapte eens niet in de fopduiken van Immers, Mertens, en nog een paar.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gefeliciteerd feyenoorders, volledig terechte overwinning. We misten vandaag teveel spelers om echt een vuist te maken. Dodelijk de 1-1 vlak na rust, waar marcelo geluk heeft dat hij geen penalty tegen en een rode kaart krijgt.
Mathijsen ontzettend vervelend maar ijzersterk vandaag. Kuipers uitstekend gefloten.
Goede analyse. Hier sluit ik me volledig bij aan.
Ik ben wel weer even in shock door de PSV-verdediging hoor. Hoe wil PSV ooit kampioen worden met zulke verdedigers?
Oh god, en nu de Bejaarde Kromme op Eredivisie Live. Snel zappen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Terechte overwinning van Feyenoord! Respect voor de energie die ze er weer ingooide.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Engelaar voor Matavz... tja...
Advocaat leert het nooit denk ik.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgens Strootman werd deze wissel doorgevoerd, omdat het middenveld niet goed stond.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Hoe kun je hier buitenspel voor vlaggen? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Vond het ook niet zo'n heel vreemde wissel, veel slechter dan de eerste helft werd er ook niet gespeeld. We kwamen door slordigheid en gebrek aan balvaste spits niet onder de druk vandaan. Lens zou daarvoor moeten zorgen maar die was ontiegelijk slecht vandaag.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ajax onterecht teruggefloten wegens buitenspel. Had de 1-0 moeten zijn.
[edit mod: gescheld over AZ verwijderd]
Ohja, niets is sterker dan dat ene woord > FEYENOORD, op karakter!!!
Dat klopt. Net als elk ander publiek, behalve de fanatieke aanhang. In Nederland hebben we nou eenmaal niet een zangcultuur, zijn we te nuchter voor. Vooral hier in Noord-Holland.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Knokpartij in kleedkamer tussen Feyenoord en PSV ers. Bizar! Knokpartij in kleedkamer tussen Feyenoord en PSV ers. Bizar! http://twitter.yfrog.com/1588152682xvktibxlwybgrgdogrzz
Poging tot knokken.
Kan iemand ontcijferen wat er daar gebeurd en gezegd wordt? Ik zie alleen Engelaar even langskomen met zijn getatooëerde rug en volgens mij zie ik Piggy ook nog staan kijken langs de kant.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Weet niet, maar op 't laatst staan de Feyenoord in ieder geval flink uit te dagen en schreeuwen ze dingen.
Dat die Engelaar dat op 't veld laat zien godverdomme. Ongelofelijk zeg, de allerslechtste wissel ooit.
Pas had van Hanegem nog kritiek op Advocaat op die wissel van Robben, leek wel alsof die dat vandaag wou overtreffen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Mijn god wat een bras partij van PSV en waarom wissel je in hemelsnsaam Matavz voor die [edit mod: scheldwoord verwijderd] Engelaar pfff. Ellende zeg. Matavz wisselen voor Engelaar, aanspeelpunt weg en een nietsnut er voor terug. Erger dan de wissel Robben - Bosvelt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ze zeiden dat Lens Mathijsen bij de keel pakte, omdat hij niet tegen voetbal kan.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Weet niet, maar op 't laatst staan de Feyenoord in ieder geval flink uit te dagen en schreeuwen ze dingen.
En terecht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Weer onterecht terug gevlagd, al was het nu geen 100% kans, maar toch ...
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Kan iemand ontcijferen wat er daar gebeurd en gezegd wordt? Ik zie alleen Engelaar even langskomen met zijn getatooëerde rug en volgens mij zie ik Piggy ook nog staan kijken langs de kant.
Toen de wedstrijd bijna ten einde was, wees Lens al naar de catacomben, nadat er een opstootje plaatsvond. Ik begrijp het allemaal wel, emotie. Opstootjes horen bij zulke wedstrijden. Snap die moraalridders nooit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.