• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.417.027 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik hoop het niet, die eerste is 1 wedstrijdje dat zowat niemand serieus neemt en die laatste laat zien wie er over het hele seizoen gezien de beste is.

Dat meen je toch niet, mag ik hopen......

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Komaan Reinbo, zijn maar weinigen die de wereldbeker voor clubteams serieus nemen.

Perfectly clear schreef:

Ze staan nu voor Ajax en Feyenoord in de competitie.

Oei, die is keihard raak.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Moment opname.... Snap ook niet wat daar keihard aan zou zijn. Je schrijft steeds gekkere dingen. Gaat het nog wel een beetje goed met je?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Komaan Reinbo, zijn maar weinigen die de wereldbeker voor clubteams serieus nemen.

Ik win 'm toch 100 keer liever dan de landstitel.... Geloof ook niet dat er erg veel mensen buiten Nederland zich druk maken over de winnaar van de MM league.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Zal je toch eerst zo een landstitel moeten winnen..

Reinbo schreef:

Moment opname....

Telt wel voor zowat elk willekeurig moment van de laatste jaren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik hoop het niet, die eerste is 1 wedstrijdje dat zowat niemand serieus neemt en die laatste laat zien wie er over het hele seizoen gezien de beste is.

Deze mag regelrecht naar het 'memorable quotes topic'.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Telt wel voor zowat elk willekeurig moment van de laatste jaren.

Ach, nog steeds is Feyenoord veel groter. Kan je nagaan wat een onbenullig clubje dat PSV eigenlijk is.....

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nomak schreef:

die eerste is 1 wedstrijdje dat zowat niemand serieus neemt

Zeg dat eens tegen Van Daele.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Hand in Hand Kameraden..!!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Qua grootte klopte de top-3 vorig jaar gewoon. 1. Ajax 2. Feyenoord en 3. PSV. Snap niet dat mensen dat niet door hebben

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wist niet dat die wereldbeker voor clubs zo hoog stond aangeschreven bij de MovieMeterleden.

Maar goed, Peñarol > Barcelona.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

WERELD beker.... Is het nu echt zo moeilijk om te bevatten dat die prijs een stuk meer prestige heeft dan het winnen van de competitie van Nederland, eentje die internationaal gezien nauwelijks, of zeg maar geen enkele, uitstraling of relevantie heeft.

Ik bedoel, lig jij er wakker van of het Besiktas of Galatassaray, AEK of PAOK, Celtic of Rangers of zelfs Marseille of PSG is, die de landstitel pakt.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Beetje vreemd om die rellen erbij te halen overigens. Ik moet wel zeggen dat als er iets gebeurd gaan de Feyenoord supporters er vol voor, kan je van de Psv'ers niet zeggen die werden terug gestuurd door een seniele oude man.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Nomak schreef:

Zal je toch eerst zo een landstitel moeten winnen..

Fout, maar dat weet je. Je hoeft zelfs de EC I daarvoor niet gewonnen te hebben. Atletico iemand?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PSV staat ook voor gezapige Brabantse gezelligheid. Soort comateuze toestand, gevolg van overmatig drinken tijdens het jaarlijkse verkleedfestijn.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Brabantse gemoedelijkheid.

Toch moet ik altijd dan stiekem hieraan denken (even doorzappen naar 1:45):

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Reinbo schreef:

WERELD beker.... Is het nu echt zo moeilijk om te bevatten dat die prijs een stuk meer prestige heeft dan het winnen van de competitie van Nederland, eentje die internationaal gezien nauwelijks, of zeg maar geen enkele, uitstraling of relevantie heeft.

Ik bedoel, lig jij er wakker van of het Besiktas of Galatassaray, AEK of PAOK, Celtic of Rangers of zelfs Marseille of PSG is, die de landstitel pakt.

Wereldbeker is net als de Johan Fruitschaal; Nobody gives a fuck.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat Lefgozer zegt dus.

Reinbo schreef:

Neen, maar ik lig er ook zeker niet van wakker of Chelsea of Corinthians, Barcelona of Santos de WERELDbeker wint.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Fout, maar dat weet je. Je hoeft zelfs de EC I daarvoor niet gewonnen te hebben. Atletico iemand?

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Wat is Heracles aan 't doen?

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Dan nog heeft Feyenoord een UEFA-cup meer (al zegt dat PSV'ers ook niets getuige dit jaar) en twee nationale bekers meer (die toch lastiger zijn te winnen voor grote clubs).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Wereldbeker is net als de Johan Fruitschaal; Nobody gives a fuck.

Vandaar dat het over de hele wereld live wordt uitgezonden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

twee nationale bekers meer (die toch lastiger zijn te winnen voor grote clubs).

Die zijn inderdaad enorm lastig te winnen, vooral als je in eigen stadion de finale mag spelen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Bedrijfsvoetbal. Zakelijk en saai, je moet als clown verkleed erheen om nog voor een greintje beleving te zorgen.

Hoef je geen psv-er voor te zijn om dat te zien.

Zakelijk en saai!

Toch knap dat we dan 't meeste aantal doelpunten hebben van Europa!

Maar je doelt zeker op een paar jaar geleden waarin we met dat voetbal wel kampioen wisten te worden?

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Die Higler maakt d'r trouwens weer een potje van, fluit werkelijk weer overal voor!

Staat morgen dus constant in 't oor van de scheids te tetteren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Wat Lefgozer zegt dus.

(quote)
Neen, maar ik lig er ook zeker niet van wakker of Chelsea of Corinthians, Barcelona of Santos de WERELDbeker wint.

Alsof ze er in Brazillie of Barcelona er wel over wakker liggen wie de eredivisie wint....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Zakelijk en saai!

Toch knap dat we dan 't meeste aantal doelpunten hebben van Europa!

Maar je doelt zeker op een paar jaar geleden waarin we met dat voetbal wel kampioen wisten te worden?

Voetbal is emotie, die ontbreekt gewoon bij PSV. Heb vrienden met een seizoenskaart. Noemen zich trouw psv supporter, maar ze praten er verder over alsof het de prijzen in de Albert Hein betreft.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Vanavond staat er overigens een interessant duel op het programma. Seniele Steve gaat met zijn team op bezoek bij Malle Marco. Laat Marco maar winnen dan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat heeft Vitesse voor shirt aan eigenlijk? Ik dacht heel even dat Heracles tegen Trabzonspor aan het ballen was.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Voetbal is emotie, die ontbreekt gewoon bij PSV. Heb vrienden met een seizoenskaart. Noemen zich trouw psv supporter, maar ze praten er verder over alsof het de prijzen in de Albert Hein betreft.

Ik heb ook een seizoenskaart maar ik kan me zo ontzettend ergeren aan van die mensen (d'r zitten er wat achter me) die zich gewoon helemaal niet met de wedstrijd bezig houden en alleen maar lullen over andere zaken. Waarom ga je dan uberhaupt naar 't stadion?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.