- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat meen je toch niet, mag ik hopen......
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Komaan Reinbo, zijn maar weinigen die de wereldbeker voor clubteams serieus nemen.
Ze staan nu voor Ajax en Feyenoord in de competitie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moment opname.... Snap ook niet wat daar keihard aan zou zijn. Je schrijft steeds gekkere dingen. Gaat het nog wel een beetje goed met je?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Komaan Reinbo, zijn maar weinigen die de wereldbeker voor clubteams serieus nemen.
Ik win 'm toch 100 keer liever dan de landstitel.... Geloof ook niet dat er erg veel mensen buiten Nederland zich druk maken over de winnaar van de MM league.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zal je toch eerst zo een landstitel moeten winnen..
Moment opname....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Deze mag regelrecht naar het 'memorable quotes topic'.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Telt wel voor zowat elk willekeurig moment van de laatste jaren.
Ach, nog steeds is Feyenoord veel groter. Kan je nagaan wat een onbenullig clubje dat PSV eigenlijk is.....
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
die eerste is 1 wedstrijdje dat zowat niemand serieus neemt
Zeg dat eens tegen Van Daele.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Qua grootte klopte de top-3 vorig jaar gewoon. 1. Ajax 2. Feyenoord en 3. PSV. Snap niet dat mensen dat niet door hebben 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wist niet dat die wereldbeker voor clubs zo hoog stond aangeschreven bij de MovieMeterleden.
Maar goed, Peñarol > Barcelona.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
WERELD beker.... Is het nu echt zo moeilijk om te bevatten dat die prijs een stuk meer prestige heeft dan het winnen van de competitie van Nederland, eentje die internationaal gezien nauwelijks, of zeg maar geen enkele, uitstraling of relevantie heeft.
Ik bedoel, lig jij er wakker van of het Besiktas of Galatassaray, AEK of PAOK, Celtic of Rangers of zelfs Marseille of PSG is, die de landstitel pakt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Beetje vreemd om die rellen erbij te halen overigens. Ik moet wel zeggen dat als er iets gebeurd gaan de Feyenoord supporters er vol voor, kan je van de Psv'ers niet zeggen die werden terug gestuurd door een seniele oude man.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Zal je toch eerst zo een landstitel moeten winnen..
Fout, maar dat weet je. Je hoeft zelfs de EC I daarvoor niet gewonnen te hebben. Atletico iemand?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
PSV staat ook voor gezapige Brabantse gezelligheid. Soort comateuze toestand, gevolg van overmatig drinken tijdens het jaarlijkse verkleedfestijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Toch moet ik altijd dan stiekem hieraan denken (even doorzappen naar 1:45):
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
WERELD beker.... Is het nu echt zo moeilijk om te bevatten dat die prijs een stuk meer prestige heeft dan het winnen van de competitie van Nederland, eentje die internationaal gezien nauwelijks, of zeg maar geen enkele, uitstraling of relevantie heeft.
Ik bedoel, lig jij er wakker van of het Besiktas of Galatassaray, AEK of PAOK, Celtic of Rangers of zelfs Marseille of PSG is, die de landstitel pakt.
Wereldbeker is net als de Johan Fruitschaal; Nobody gives a fuck.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat Lefgozer zegt dus.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Fout, maar dat weet je. Je hoeft zelfs de EC I daarvoor niet gewonnen te hebben. Atletico iemand?
Oei, die is keihard raak.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Dan nog heeft Feyenoord een UEFA-cup meer (al zegt dat PSV'ers ook niets getuige dit jaar) en twee nationale bekers meer (die toch lastiger zijn te winnen voor grote clubs).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vandaar dat het over de hele wereld live wordt uitgezonden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
twee nationale bekers meer (die toch lastiger zijn te winnen voor grote clubs).
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Bedrijfsvoetbal. Zakelijk en saai, je moet als clown verkleed erheen om nog voor een greintje beleving te zorgen.
Hoef je geen psv-er voor te zijn om dat te zien.

Toch knap dat we dan 't meeste aantal doelpunten hebben van Europa!
Maar je doelt zeker op een paar jaar geleden waarin we met dat voetbal wel kampioen wisten te worden?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Die Higler maakt d'r trouwens weer een potje van, fluit werkelijk weer overal voor! 
Staat morgen dus constant in 't oor van de scheids te tetteren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat Lefgozer zegt dus.
Alsof ze er in Brazillie of Barcelona er wel over wakker liggen wie de eredivisie wint.... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Toch knap dat we dan 't meeste aantal doelpunten hebben van Europa!
Maar je doelt zeker op een paar jaar geleden waarin we met dat voetbal wel kampioen wisten te worden?
Voetbal is emotie, die ontbreekt gewoon bij PSV. Heb vrienden met een seizoenskaart. Noemen zich trouw psv supporter, maar ze praten er verder over alsof het de prijzen in de Albert Hein betreft.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vanavond staat er overigens een interessant duel op het programma. Seniele Steve gaat met zijn team op bezoek bij Malle Marco. Laat Marco maar winnen dan.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat heeft Vitesse voor shirt aan eigenlijk? Ik dacht heel even dat Heracles tegen Trabzonspor aan het ballen was. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Voetbal is emotie, die ontbreekt gewoon bij PSV. Heb vrienden met een seizoenskaart. Noemen zich trouw psv supporter, maar ze praten er verder over alsof het de prijzen in de Albert Hein betreft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.