- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Suarez opgeroepen voor La Roja
. Wat een verrassing.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Denk ook wel dat we boven Vitesse zullen eindigen, maar puntverlies voor Vitesse is toch wel lekker hoor. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Godverdomme zeg, wat was dat Vitesse weer gruwelijk slecht. Lijkt wel alsof ze niet meer weten wat verdedigen is.
Het is te hopen dat ze zaterdag net zo dramatisch spelen tegen ons. Zul je dan net zien dat ze weer ineens de sterren van de hemel spelen.
Nu Utrecht nog even en VVV! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hemeltergend wat Ajax voorlopig laat zien. Ga eens voetballen zeg.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Terechte overwinning van NEC in ieder geval.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Gelukkig een doelpunt dit leek me zo een typische 0-0 wedstrijd even. Prachtig afgemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Potver, heerlijke bal van Eriksen, Siem neemt heel goed aan en goal.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Toornstra flikt het meteen zo te zien!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Toornstra! 
Helaas Ajax op voorsprong door de Jong.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Schitterende aanname De Jong.
Ik verbaas me er altijd over dat hij de meest geniale dingen en de meest domme dingen kan doen. Soms bakt hij er echt niks van en zoals nu echt een geniale aanname.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Niet om aan te gluren deze wedstrijd! Wat een vreselijk veld ook. Maar Ajax speelt veel te slap. 1 wedstrijd goed 1 wedstrijd slecht is een beetje hoe het gaat bij Ajax.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Heerlijk! 
Nu nog even benutten natuurlijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
In Nijmegen en Enschede ging en gaat alles naar wens, nu Venlo nog.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
In Nijmegen en Enschede gaat alles naar wens, nu Venlo nog.
Ik Venlo wordt het 0-3 
Willem II straks nog van Feyenoord winnen en alles gaat lekker.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat laatste zou zomaar kunnen. Willem II in eigen huis is een angstgegner voor Feyenoord. Maar wie niet? 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
3 punten los na 't weekend! 
Nu doet die nederlaag tegen Zwolle alleen nog maar meer pijn.
Anders stond je gewoon 6 punten los van Ajax, 7 van Twente, 11 van Vitesse en waarschijnlijk 8 van Feyenoord aangezien die wel zullen winnen van Willem II. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
3 punten los na 't weekend! 
Nu doet die nederlaag tegen Zwolle alleen nog maar meer pijn.
Anders stond je gewoon 6 punten los van Ajax, 7 van Twente, 11 van Vitesse en waarschijnlijk 8 van Feyenoord aangezien die wel zullen winnen van Willem II.
Sja, zo kan je ook zeggen dat het Ajax nog meer pijn doet dat ze vorige week een 0-2 verspeelden. Anders sta je misschien naast PSV vanmiddag. Maargoed, zelf winnen en het gat is 3 punten. Volgende week Vitesse-PSV, dus wie weet.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Inderdaad. Zo heeft iedere club wel pijnlijk puntverlies. Al is dat voor topclubs sowieso een pleonasme.
Daarnaast was Zwolle gewoon stukken beter dan PSV.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Inderdaad, die wedstrijd zou ik niet naar boven halen. Denk trouwens dat Zwolle voor PSV heel goed is geweest. Kijk naar Twente, spelen 2 keer waardeloos gelijk. En gaan nu nog hard verliezen. Dan heb je dus 7 verliespunten in 3 wedstrijden. PSV was meteen na die wedstrijd wakker en heeft "maar" 3 verlies punten. Maar ik denk dat Twente nog niet wakker is met zo een coach 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Godverdomme, Toornstra tegen de paal!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Utrecht begint trouwens misschien wel een grotere concurrent te worden dan Vitesse... Had dat echt never nooit verwacht.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Utrecht begint trouwens misschien wel een grotere concurrent te worden dan Vitesse... Had dat echt never nooit verwacht.
Bij winst staan zij boven Vitesse. Netjes.
Welke topduels heeft Utrecht nog? Ajax hebben ze ieder geval nu 2x gehad. Van PSV wonnen ze. De rest weet ik niet meer.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Die krijgen wij over 2 weken ook nog eens, wordt nog een moeilijke partij.
Utrecht nog uit naar PSV, Feyenoord, Vitesse en AZ.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ze moeten in ieder geval nog naar de Kuip. 
Onze wereldvoetballer Cissé scoorde de enige goal in de Galgenwaard.
Feyenoord heeft, samen met Twente, het makkelijkste programma. Daar moet van geprofiteerd worden!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die krijgen wij over 2 weken ook nog eens, wordt nog een moeilijke partij.
Utrecht nog uit naar PSV, Feyenoord, Vitesse en AZ.
Haha, heeft Utrecht alle topduels al thuis gehad? Oei, dat wordt nog pittig voor ze. Al pakten ze bij Ajax een punt en vandaag bij Twente misschien de winst.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord heeft, samen met Twente, het makkelijkste programma. Daar moet van geprofiteerd worden!
Ken jullie programma niet, maar Ajax heeft ook geen enorm taai programma dacht ik.
Feyenoord, Vitesse en Utrecht al 2x gehad.
Nog uit naar PSV en Twente.
En als je AZ mee telt (weet niet waarom, staan niet in de top) dan nog 3 lastige potjes uit.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@Lefgozer. Weetje toevallig of Lewis weer een blessure heeft ofzo, want die Johansson is me toch een voetballer
Johansson speelt om dezelfde reden dat Reijnen altijd mag spelen en Messaoud nooit mag invallen. Alleen Verbeek weet die reden...
Weer eens op zijn AZ's verloren. We kunnen niet omgaan met teams die voor de goal hangen.
Boymans, wereldspits!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.