• 16.394 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.762 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

0 schoten op doel, 28% balbezit, 3 punten.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

depri83 schreef:

0 schoten op doel, 28% balbezit, 3 punten.

Madrid leek (en was) ook echt moe. Die laatste pass die net niet aankwam, net niet fel genoeg in duels, net niet de juiste voorzet. Wel veel beter, alleen aan precisie ontbrak het.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Geweldig toch, mijn favoriete Spaanse clubje met zowaar een gedenkwaardige zege. Voor Madrid maakt het ook niet uit, Barca is toch al kampioen.

Reinbo schreef:

Toch gek dat Real totaal niet de resultaten van vorig jaar weet te behalen. Het moge duidelijk zijn dat de chemie verdwenen lijkt. Tijd voor een trainerswisseling en het verversen van de selectie. Dit is Madrid onwaardig.

Ach, vergelijkbaar aantal verliespunten met kampioenen van vorig jaar als Juve, Man City, Dortmund of Ajax en een stuk minder dan Montpellier. Daarnaast natuurlijk complete focus op CL, waar Montpellier, Man City en Ajax al lang niet meer aan meedoen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een hypocriet die Dick Advocaat.

Met een beschuldigende vinger naar AEGON wijzen omdat zij uit Den Haag komen en Ajax sponsoren in plaats van ADO.

En welke coach komt er uit Den Haag en traint een club uit Eindhoven Dickie?

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Beetje kromme vergelijking!

ADO zit in financiële nood en AEGON zou dan kunnen helpen, maar die sponsoren Ajax natuurlijk gezien de bekendheid.

Een trainer zou niks kunnen veranderen aan de financiële situatie.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal geen kromme vergelijking. Advocaat is gewoon een hypocriet. Die weet goed genoeg hoe het eraan toegaat in de wereld van het voetbalspelletje. Waarom doet deze volgevreten multimiljonair eigenlijk geen gulle schenking aan zijn zogenaamde lievelingsclubje?

AEGON is natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling, die moeten ook winst maken. Ajax of ADO, de keuze is dan snel gemaakt.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat een hypocriete sukkelstelling weer van Advocaat. Probeert hij nu een concurrent publiekelijk te benadelen? Ajax heeft dit contract al heel lang binnen en AEGON zou nooit in zee gaan met een clubje met zo'n crimineel en negatief verleden, lijkt me logisch

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Ajax zou op haar beurt nooit in zee moeten gaan met een bedrijf dat woekerpolissen heeft verkocht . Maar de opmerking van Dick gaat verder nergens over natuurlijk.

Ik kwam onderstaande foto tegen van Sylvie in een skybox bij HSV dit weekend:

(afbeelding)

Die knakker met die Juve sjaal

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

MATCHDAY!!

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Geweldig toch, mijn favoriete Spaanse clubje met zowaar een gedenkwaardige zege. Voor Madrid maakt het ook niet uit, Barca is toch al kampioen.

(quote)

Ach, vergelijkbaar aantal verliespunten met kampioenen van vorig jaar als Juve, Man City, Dortmund of Ajax en een stuk minder dan Montpellier. Daarnaast natuurlijk complete focus op CL, waar Montpellier, Man City en Ajax al lang niet meer aan meedoen.

Ok, dus het masterplan van Real is om meer punten te halen dan de leiders in andere competities. Slim...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Verliespunten van die clubs dit jaar (= niet ingewikkeld). Ajax moet nu toch ook niet 'De Boer er uitgooien en de halve selectie vervangen', omdat ze als kampioen van vorig jaar al 20 verliespunten hebben en 3e staan, zelfs niet als PSV nu op 19-1-1 had gestaan? Het enige probleem voor Madrid is namelijk dat Barca een straatlengte voorstaat omdat ze in La Liga schielijk onverslaanbaar zijn. Vandaar dat El Unico nu wel alle pijlen op de CL kan zetten. Zoals Jopie zou zeggen: elluk foordeel heppe se naadeel'.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Wat een hypocriet die Dick Advocaat.

Met een beschuldigende vinger naar AEGON wijzen omdat zij uit Den Haag komen en Ajax sponsoren in plaats van ADO.

En welke coach komt er uit Den Haag en traint een club uit Eindhoven Dickie?

Ohohoh dat kan alleen Dickie Terug zijn

Stop maar jongens, de Gouden Calimero is dit jaar reeds vergeven!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Verliespunten van die clubs dit jaar (= niet ingewikkeld). Ajax moet nu toch ook niet 'De Boer er uitgooien en de halve selectie vervangen', omdat ze als kampioen van vorig jaar al 20 verliespunten hebben en 3e staan, zelfs niet als PSV nu op 19-1-1 had gestaan? Het enige probleem voor Madrid is namelijk dat Barca een straatlengte voorstaat omdat ze in La Liga schielijk onverslaanbaar zijn. Vandaar dat El Unico nu alle pijlen op de CL kan zetten.

Slap excuus, zeker voor een club met een budget van 400 mjn. Zijn geen schim van de ploeg van vorig jaar....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het budget van Madrid tov andere Spaanse clubs is anders te vergelijken met dat van Ajax tov andere Mickey Mouse clubs, dus die vergelijking houdt wel stand. Het zou toch ook absurd zijn 'Frank de Boer en de halve selectie' er nu uit te gooien, zelfs al verliezen ze vanmiddag. Denk dat El Unico deze zomer wel lekker naar Engeland verkast, maar dan wel na een glorieuze avond op Wembley. Ik kijk er nu al naar uit!

En vorig jaar benaderde Real idd perfectie, dit jaar zit het een beetje tegen, zoals bij Barca vorig jaar. Die hebben toen ook niet 'Guardiola en de halve selectie' ontslagen toch?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als De Boer nu wekelijks punten zou verspelen en 20 punten achter zou staan op PSV zou hij al lang weg zijn. Hij is immers nuchter genoeg om dan vast te stellen dat de chemie weg is. En de CL finale halen ze nooit. Ook het optreden in de CL was verre van groots met moeizame potjes tegen Dotrmund. Man U is hun eindhalte.

Verder is die budgetsverhouding ook kul. 300 mjn meer is toch echt een andere grootheid dan 60 mjn meer dan de concurrent.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Overigens is Sneijder eindelijk officieel gepresenteerd.

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Als De Boer nu wekelijks punten zou verspelen en 20 punten achter zou staan op PSV zou hij al lang weg zijn.

Dus als PSV nou niet had verloren van clubjes als PEC of RKC en op 19-1-1 ofzo had gestaan was Frank de Boer ontslagen geweest. En natuurlijk was 'de halve selectie' van Ajax weggestuurd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

kos schreef:

Overigens is Sneijder eindelijk officieel gepresenteerd.

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dus als PSV nou niet had verloren van clubjes als PEC of RKC en op 19-1-1 ofzo had gestaan was Frank de Boer ontslagen geweest. En natuurlijk was 'de halve selectie' van Ajax weggestuurd.

Nee, want Ajax is geen koopclub. PSV had het indien het omgekeerd was geweest wel gedaan.

Verder kan El Unico zich beter One Trick Pony gaan laten noemen, want het kunstje van vorig jaar weet hij gewoon niet te herhalen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tevens is het excuus van ' we gooien alles op de CL' wel heel sneu en makkelijk gemaakt. Dat je spelers ervoor spaart in een CL week is een ding dan, maar Real verliest gewoon bergen met punten terwijl er geen CL duel voor weken in de buurt komt.

Zo ken ik er ook nog wel een paar, Otherfool.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Alsof een andere coach bij Real nu even . Zelfs als Real zo goed wal als vorig jaar zouden ze geen eerste staan omdat Barcelona op de een of andere manier alles wel weet te winnen. En één sleutel is Messi die er al meer dan dertig in heeft liggen. Had Ronaldo die tien goals extra gehad en Messi tien minder, dan was het verschil in punten ook dichter bij elkaar. Dat is vooral het verschil.

Barcerlona heeft drie exceptionele spelers die altijd wel iets bijzonders doen. Zolang je dan maar meer scoort dan de tegenstander (meen me een 5-4 te herinneren) dan komt het goed. RM heeft immers ook minder doelpunten tegen dan Barcelona. Zo slecht zal het wel niet zijn dan.

Gisteren was Real overduidelijk moe (van die match afgelopen week). De wil zag je wil, de kunde niet. En bij RM is wel zeker de hoop op het kampioenschap verloren. En derde worden zij toch wel voor de CL volgend jaar. Dan zou ik ook alles op de CL (en ook wel de beker) gooien om toch maar prijzen te pakken. Want als RM de CL wint is alles vergeven en vergeten. En die pure scherpte en focus die er vorig jaar met die 100 punten (een record) en dat doelsaldo (een record) wel waren is er nu daardoor veel minder. Toen moesten ze winnen, ook om Barcelona achter zich te houden. Nu hoeft het niet echt meer.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ach, met 11 man had ik die bal er ook niet in zien vliegen. Verder floot hij niet echt tegen AZ. Rode kaart had ik wel vraagtekens bij inderdaad.

Indirect floot hij tegen AZ.

Op de manier hoe hij die wedstrijd floot haalde hij het complete tempo uit de wedstrijd. Zo kan je natuurlijk nooit druk uitoefenen op de tegenstander als je voor iedere duel af fluit.

Dan heb je met het anti voetbal van Groningen sowieso al een tegenstander die vanaf minuut 15 al het tempo uit de wedstrijd probeert te halen.

Maargoed AZ moet natuurlijk wel zelf de bal tegen het net aanschieten en wisselde Verbeek verder vrij matig.

@Lefgozer. Weetje toevallig of Lewis weer een blessure heeft ofzo, want die Johansson is me toch een voetballer

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Alsof een andere coach bij Real nu even . Zelfs als Real zo goed wal als vorig jaar zouden ze geen eerste staan omdat Barcelona op de een of andere manier alles wel weet te winnen. En één sleutel is Messi die er al meer dan dertig in heeft liggen. Had Ronaldo die tien goals extra gehad en Messi tien minder, dan was het verschil in punten ook dichter bij elkaar. Dat is vooral het verschil.

Barcerlona heeft drie exceptionele spelers die altijd wel iets bijzonders doen. Zolang je dan maar meer scoort dan de tegenstander (meen me een 5-4 te herinneren) dan komt het goed. RM heeft immers ook minder doelpunten tegen dan Barcelona. Zo slecht zal het wel niet zijn dan.

Gisteren was Real overduidelijk moe (van die match afgelopen week). De wil zag je wil, de kunde niet. En bij RM is wel zeker de hoop op het kampioenschap verloren. En derde worden zij toch wel voor de CL volgend jaar. Dan zou ik ook alles op de CL (en ook wel de beker) gooien om toch maar prijzen te pakken. Want als RM de CL wint is alles vergeven en vergeten. En die pure scherpte en focus die er vorig jaar met die 100 punten (een record) en dat doelsaldo (een record) wel waren is er nu daardoor veel minder. Toen moesten ze winnen, ook om Barcelona achter zich te houden. Nu hoeft het niet echt meer.

Wat ik stel, de schwung is eruit. Time for a change. En die CL zie ik ze in deze vorm, ze zijn nu al moe, ook niet winnen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Vitesse wordt gewoon keihard weggespeeld door NEC.

Wat een kansen heeft NEC al gehad, maar Piet hielp zojuist even een handje door het schot van Amieux niet te pakken terwijl het een houdbare bal was.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

NEC is inderdaad een heel stuk beter op gebied van passie, inzet en voetbal. Dat ze er nog maar een paar in schieten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met passie verdedigd . Kom op Vitesse .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jaaa 2-1 NEC

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Met passie verdedigd . Kom op Vitesse .

Waarom ben jij nu voor Vitesse? Lijkt me dat je die als Feyenoorder graag punten ziet verspelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Waarom ben jij nu voor Vitesse? Lijkt me dat je die als Feyenoorder graag punten ziet verspelen.

Je kent NW nu ondertussen toch wel? Altijd tegen de stroom in willen varen

Wel een erg leuke wedstrijd trouwens. Verdiende 3 punter voor de ploeg van kossie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Reinbo:

Heb niet zoveel met NEC (meer met Vitesse) en weet zeker dat we boven Vitesse eindigen. Die zie ik niet als concurrent. Feyenoord wordt minimaal vierde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.