• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.539 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

PSV krijgt Twente trouwens op de laatste dag, ook lekker pikant als het nog allemaal staat zoals nu. Aan de andere kant kan het ook zo'n wedstrijd om de keizer zijn baard worden, wat weer ten nadele kan zijn voor achtervolgers.

Jaja, het rekenen en lijstjes afwerken is weer begonnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, Feyenoord heeft het flink laten liggen vandaag. Immers mist weer een wereldkans en Fernandez kan de boeken in met de slechtste invalbeurt ooit. Gelukkig kregen we niet ook nog eens de deksel op de neus, maar deze hadden ze gvd, moeten winnen...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

Jaja, het rekenen en lijstjes afwerken is weer begonnen.

Welnee. Dat komt wel over een ronde of 10. Er zijn nog 15 wedstrijden geloof ik te gaan.

PSV over 2 weken naar Vitesse, Vitesse nog volgende week ook naar NEC. Ajax gelukkig nu iets mindere tegenstanders. VVV uit zondag. Kan trouwens ook zomaar mis gaan in zo'n potje, da's typisch Ajax.

Dit was trouwens de 1e competitienederlaag in een uitwedstrijd sinds Utrecht uit, ruim 11 maanden geleden. Sindsdien alleen 2x verloren van....Vitesse dus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Welnee. Dat komt wel over een ronde of 10. Er zijn nog 15 wedstrijden geloof ik te gaan.

.

Ik zie men anders alweer goochelen hierboven, met welke tegenstanders en (top)clubs we nog allemaal krijgen (uit/thuis). Ik betrap me er zelf ook op door te posten dat we uit de komende 6 wedstrijden minimaal 12 punten gaan halen. Ach, we zien het allemaal wel. PSV mag zich de winnaar van het weekend noemen.

Heb er alleen flink de pest in. Verliezen tegen Vitesse, fine. Maar niet bij een 0-2 voorsprong met nog 25 minuten op de teller. Man man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik zie men anders alweer goochelen hierboven, met welke tegenstanders en (top)clubs we nog allemaal krijgen (uit/thuis). Ik betrap me er zelf ook op door te posten dat we uit de komende 6 wedstrijden minimaal 12 punten gaan halen. Ach, we zien het allemaal wel. PSV mag zich de winnaar van het weekend noemen.

Met Vitesse. Die hebben hun laatste titelkans ook gewoon nog gepakt.

En het is op zich niet verkeerd om even het programma qua topduels te bekijken, maar wat zegt het? PSV verliest van Zwolle en wint dik bij Heracles. Zwolle wint van PSV, maar komt weer niet langs een slecht Heerenveen. Ajax stabiel tegen Feyenoord en zakt in bij Vitesse. Ik bekijk het per week wel. Je staat maar 3 punten achter, terwijl er nog 45 punten per ploeg gepakt kunnen worden.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

PSV over 2 weken naar Vitesse, Vitesse nog volgende week ook naar NEC. Ajax gelukkig nu iets mindere tegenstanders. VVV uit zondag. Kan trouwens ook zomaar mis gaan in zo'n potje, da's typisch Ajax.

Dit was trouwens de 1e competitienederlaag in een uitwedstrijd sinds Utrecht uit, ruim 11 maanden geleden. Sindsdien alleen 2x verloren van....Vitesse dus.

Utrecht - Ajax was op 6 november 2011, daarna hadden jullie op 29 januari Feyenoord - Ajax 4-2. Dat was jullie laatste uitnederlaag!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat een idioot. Laat het Materny maar niet zien.. Straks heeft ie een plakkerig toetsenbord.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Utrecht - Ajax was op 6 november 2011, daarna hadden jullie op 29 januari Feyenoord - Ajax 4-2. Dat was jullie laatste uitnederlaag!

Ahja, die klote Klassieker Die probeer ik altijd te vergeten haha. Op 2 dagen na dus een jaar uit ongeslagen. Vitesse beëindigde ook al onze thuisreeks.

Trouwens, Vermeer Wat keepte hij bizar goed zeg. Voorkwam wel een goal of 4.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Wat een idioot. Laat het Materny maar niet zien.. Straks heeft ie een plakkerig toetsenbord.

(afbeelding)

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Vandaar die sippe koppies in de Ajax bus . Ik kwam de bus een uurtje geleden tegen in Zuid-Oost. Jammer alleen dat Feyenoord niet optimaal kon profiteren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

PSV-ADO

NEC-Vitesse

Twente-Utrecht

VVV-Ajax

Willem II-Feyenoord

Lijkt me 5x een lastige wedstrijd. Al zou ik mijn geld wel op PSV en Feyenoord durven te zetten voor de toto.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

En belangrijk is dat ze op goede momenten vallen. Dit zijn hele harde tikken die wij uitdelen

Verder balen dat Feyenoord niet heeft weten te winnen. Immers mist natuurlijk weer een megakans. Een megakans voor Immers is nog geen kans.

Eerste helft had Feyenoord het moeten beslissen. Beetje een zouteloze wedstrijd, waarin Twente alleen in het laatste kwartier een paar x gevaarlijk was en Feyenoord te weinig wist te creëren in de 2e helft.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

j0enne schreef:

Uiteindelijk had zelfs Twente nog de beste kansen.

Als je de eerste helft zo snel vergeet wel ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Feyenoord niet zo sterk in de toppers dit seizoen. Ook thuis wordt niet gewonnen. Nouja, je hebt nog kans tegen Vitesse en PSV in Rotterdam.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

j0enne schreef:

Twente heeft trouwens wel al Vitesse, Feyenoord, Ajax, PSV en AZ uit gehad. En AZ en Feyenoord thuis.

Wij ook. En dan van Feyenoord "Twente" maken.

En ook Utrecht uit.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord niet zo sterk in de toppers dit seizoen. Ook thuis wordt niet gewonnen. Nouja, je hebt nog kans tegen Vitesse en PSV in Rotterdam.

Hoeft ook niet per se, gezien de stand. Gewoon alles van de kleintjes winnen en je bent er.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Saaie ploeg dat Twente, vreselijke instelling. Jammer dat bij ons de kwaliteit ontbreekt om door die muur achterin te voetballen. Twee aardige kansen, dat was het wel. Voor Twente ook, dus terecht gelijkspelletje.

Zeer positief is wel dat we volgende week zonder Lexie spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoeft ook niet per se, gezien de stand. Gewoon alles van de kleintjes winnen en je bent er.

Nou, deze had je toch wel moeten winnen. Nu sta je 6 punten achter op psv, dat is nog best veel.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nou, deze had je toch wel moeten winnen. Nu sta je 6 punten achter op psv, dat is nog best veel.

Het zijn er vijf.

Ben benieuwd hoe het tegen de kleintjes gaat, komt nu een reeks aan waar punten gepakt moeten worden. Komende twee wedstrijden zullen aantonen of je naar boven of beneden moet gaan kijken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik tel het doelsaldo mee.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

In 10 minuten een zuivere hattrick van Cristiano Ronaldo en geen kwijlberichten hier?

Zou wel anders zijn als het Messi was.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Utrecht blijft maar winnen.

Volgende week Twente uit, word lastig. Maar het is niet onmogelijk. Utrecht presteert beter in uitwedstrijden dan in thuis en Utrecht heeft Oar waarschijnlijk weer terug. Held van vandaag was toch wel Duplan. Utrecht kampioenen!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ondertussen een nieuw cupsetje in de maak. Brentford hield Chelsea vandaag al op 2-2 en Leeds won thuis van Tottenham; nu staat Oldham Athletic na 47 met 2-1 voor tegen Liverpool.

Maak er maar 3-1 van! Wat een kopbal.

mjk87 (moderator films)

• 14692 berichten
  • 4598 stemmen

Stef Nijland ook halfjaar verhuurd.

Het voetbal is niet om aan te gluren daar, wel erg gezellig zonder buscombi's en uit- en thuisvakken en waar je je flesje cola mee kan nemen de tribune op. Maar vooral wat is het lekker weer daar in Brisbane. Uitstekende keuze van hem.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Chelsea 2-2 tegen Brentford. Tottenham 2-1 verloren van Leeds United en Liverpool staat met 3-1 achter tegen Oldham Athletic!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

mjk87 schreef:

Stef Nijland ook halfjaar verhuurd.

Het voetbal is niet om aan te gluren daar, wel erg gezellig zonder buscombi's en uit- en thuisvakken en waar je je flesje cola mee kan nemen de tribune op. Maar vooral wat is het lekker weer daar in Brisbane. Uitstekende keuze van hem.

Nu Engelaar, Vukovic en Manolev nog!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

In 10 minuten een zuivere hattrick van Cristiano Ronaldo en geen kwijlberichten hier?

Zou wel anders zijn als het Messi was.

Men reageert niet eens Zegt genoeg he

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Fuck Barcelona, dit is voetbal!

Plensbuien, kick and rush en slidings met doodsverachting.

Come on Oldham!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is er gevoetbald dan? Ow.., vannacht als ik thuis ben samenvattingen in de definitie meepikken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.