- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Scoort die Torres ineens de 2-2, de lul! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Winst PSV, dus dat was al een goede, meer heeft hij er niet meestal.
En Robert, dat je het niet mag weggeven klopt volledig.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Scoort die Torres ineens de 2-2, de lul!
Met nog drie minuten te gaan nu. Zonde inderdaad.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vooral op mentaliteit afgetroeft na die 2-0. Waar je verwacht dat dit de genadeklap was voor Vitesse hebben zij juist hun moed eruit geput. Ajax stopte met voetballen, vonden elkaar niet meer, helemaal de kluts kwijt. De counter waar Hoessen de bal achter Lukoki speelde is het meest schrijnende voorbeeld hiervan.
Onderschat ook de kwaliteitsfactor niet. Zo'n Sana en Boerrigter hebben niet zoveel te zoeken bij Ajax. Over Hoesen en Lukoki heb ik ook twijfels.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heeft iemand een Eredivisie Live internet abonnement? Vandaag afgesloten om Vitesse-Ajax en Feyenoord-Twente te kijken... En precies Feyenoord-Twente doet het niet. Die andere zaadwedstrijden die er nu op zijn wel. Lekker bezig, EL! 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Onderschat ook de kwaliteitsfactor niet. Zo'n Sana en Boerrigter hebben niet zoveel te zoeken bij Ajax. Over Hoesen en Lukoki heb ik ook twijfels.
Klopt, maar zelfs als middenmoter mag je hier geen 2 goals voorsprong weggeven. Dat is gewoon verboden. Boerrigter vind ik overigens de meest waardeloze aanvaller van Ajax. Nog erger dan iemand als Sana. Puur en alleen ook omdat iedereen Boerrigter hoog aanslaat, terwijl hij de techniek en een draaicirkel van een tractor heeft. Ongelooflijk inderdaad. 90 minuten lang niets van gezien en niet eens de eerste keer.
Maar Vitesse was helemaal niet eens zo goed, het is maar dat zij wel opportunistisch kunnen voetballen, iets dat Ajax niet kan behappen, wat keer op keer blijkt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Heeft iemand een Eredivisie Live internet abonnement? Vandaag afgesloten om Vitesse-Ajax en Feyenoord-Twente te kijken... En precies Feyenoord-Twente doet het niet. Die andere zaadwedstrijden die er nu op zijn wel. Lekker bezig, EL!
Ik kijk nu twee maanden gratis dankzij de Plus
Echter ging ie ook gelijk weer uit, op zo'n zure middag ook nog naar dat ongedierte in de Kuip kijken is te veel voor mij 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat is dat voor actie dan, Robert? In Alkmaar geen Plus te vinden helaas.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Weet ik niet, ik ga nooit naar de Plus haha. Volgens mij krijg je bij 10 euro aan boodschappen een code voor twee maanden gratis, een vriend heeft me die code gegeven.
Even googlen...
Eredivisie Live - De digitale televisiezender van de Eredivisie - Plus Supermarkten actie
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Och, die codes krijg je om de paar weken wel weer bij één of andere actie.
Maar je moet dan een x aantal maanden geen lid zijn geweest om die code te kunnen gebruiken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Klopt, zo wanhopig zijn ze idd. Burger King heeft dat ook vaak.
Volgens mij mag je een half jaar geen lid zijn om mee te doen. Maar wel lekker veel duels de komende twee maanden. Komt mooi uit want hierna kap ik er ook weer mee.Voetbal moet je in een stadion beleven.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als het om die internetabonnementen gaat kan je in principe onbeperkt codes blijven invullen hoor (vorig seizoen althans). Want dat gaat op email, niet op IP-adres ofzo, dombo's. Ik maakte gewoon steeds een nieuwe email aan.
Ondertussen doet de wedstrijd het eindelijk en mist Vilhena een levensgrote kans.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hoor net trouwens over bizarre praktijken in de Afrika Cup.
Een doel viel gisteren rond de 88e minuut uit elkaar, waarna ze vervolgens bijna een half uur bezig zijn geweest om het doel weer in elkaar te zetten. Om vervolgens bijna een kwartier extra speeltijd te geven, terwijl er maximaal nog vijf minuten te spelen waren
En niemand protesteerde, het zijn wel een stelletje domme idioten daar in Afrika hoor 
http://www.vi.nl/nieuws/234823/Togo-houdt-ook-na-bizar-oponthoud-hoop-op-Afrika-Cup.htm
Voetbalzone - Live: Algerije - Togo, Zaterdag 26 januari 2013
En de beelden:
YouTube - Algeria vs Togo 0-2 (WTF?) Goal is broken - Fail of the year 2013
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, als het 0-0 blijft in Rotterdam blijft alles op drie punten van elkaar staan. Het kon erger vandaag voor Ajax.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Dat is het erge, ondanks het vele geschutter van Ajax is het gat nog maar drie punten. Belachelijk eigenlijk
Tegelijkertijd ook frustrerend, want als Ajax niet onnodig punten verspeeld binnen wedstrijden(welke ploeg bovenin kan nog meer zeggen dat zij zo vaak voorsprongen weggeven?) zelf dan stonden we met gemak bovenaan.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Vreselijk zeg.. De kans om in te lopen om Ajax, verzuim je te winnen thuis tegen een zwak Twente.. Damn, dit punt voelt als een verlies!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Wat een enorme zaadpartij was dit zeg. Uiteindelijk had zelfs Twente nog de beste kansen.
Toch knap dat Twente op maar één punt staat terwijl 't echt vaak enorm dramatisch speelt.
Vooral in al die topduels staan ze alleen maar te verdedigen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat is het erge, ondanks het vele geschutter van Ajax is het gat nog maar drie punten. Belachelijk eigenlijk
Tegelijkertijd ook frustrerend, want als Ajax niet onnodig punten verspeeld binnen wedstrijden(welke ploeg bovenin kan nog meer zeggen dat zij zo vaak voorsprongen weggeven?) zelf dan stonden we met gemak bovenaan.
Ach, ik troost me in het feit dat ik ervan overtuigd ben dat het beter zal gaan nu de ziekenboeg weer leeg loopt. En in het feit dat we voor de winterstop (en tegen Feyenoord erna) ijzersterk speelde. Dat we vandaag verzaakte (helaas wel weer op de oude manier) zie ik als een incident.
Komende weken krijg je VVV, RKC en Twente uit. ADO, PEC en RODA thuis. Voor vier van de zes voorzie ik absoluut geen problemen. RKC moet ook nog wel te doen zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Net zo frustrerend als je ploeg zo ontzettend zien schutteren de ganse wedstrijd terwijl ze een week erna weer de pannen van het dak spelen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Twente heeft trouwens wel al Vitesse, Feyenoord, Ajax, PSV en AZ uit gehad. En AZ en Feyenoord thuis.
Die spelen dus nog maar 3 topduels, daarmee zijn ze wel in 't voordeel.
Wij moeten nog naar Vitesse, Feyenoord, Twente, AZ en Ajax thuis.
En Ajax moet nog naar FC Twente, AZ en PSV.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Inderdaad, wat een zaadpot. Ik ben ondertussen maar even andere dingen gaan doen.
Zo denken PSV, Twente en Vitesse ook waarschijnlijk. 
AZ - Nieuws - AZ haalt Heymans van Lierse SK
It's official.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Ach, ik troost me in het feit dat ik ervan overtuigd ben dat het beter zal gaan nu de ziekenboeg weer leeg loopt. En in het feit dat we voor de winterstop (en tegen Feyenoord erna) ijzersterk speelde. Dat we vandaag verzaakte (helaas wel weer op de oude manier) zie ik als een incident.
Komende weken krijg je VVV, RKC en Twente uit. ADO, PEC en RODA thuis. Voor vier van de zes voorzie ik absoluut geen problemen. RKC moet ook nog wel te doen zijn.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Programma zegt niet zoveel. Feyenoord heeft bijna het hele linkerrijtje al uit gehad, maar als die ploegen dan komen verdedigen in de Kuip zoals Twente vandaag is het alsnog lastig winnen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Blunders is een groot woord. Alleen die van Mathijsen was een blunder. Dat Janmaat niet goed dekt en bij Eriksen die bal doorstuitert noem ik geen blunders.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Die vrije trap voor Pelle in de 89e minuut was trouwens weer hilarisch.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een ongelofelijke kutmiddag. Ik zat ook in het stadion, wat een deceptie die laatste 20 minuten
Ajax moet zich diep schamen. Zonder goed te spelen sta je op 0-2 en dan dien je gewoon de 3 punten mee te nemen. Na de 2-2 wist ik al wel hoe dit ging eindigen.
En haal aub Boerrigter eruit, die kan op rechtsbuiten helemaal niks. Bespaar Ajax en die jongen zelf deze ellende.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Twente heeft trouwens wel al Vitesse, Feyenoord, Ajax, PSV en AZ uit gehad. En AZ en Feyenoord thuis.
Die spelen dus nog maar 3 topduels, daarmee zijn ze wel in 't voordeel.
Wij moeten nog naar Vitesse, Feyenoord, Twente, AZ en Ajax thuis.
En Ajax moet nog naar FC Twente, AZ en PSV.
Waarom tel je AZ plots als topwedstrijd mee en bv niet FC Utrecht die gewoon 6de staan? Want Ajax heeft weer 2x Utrecht gehad.
Van de top 6 heeft Ajax alleen nog PSV en Twente uit.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Zelfs die Lukoki is beter dan hem. Al werd die er vandaag gewoon uitgerend door Theo'tje! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Ik wilde net nog posten hoe knap FC Utrecht 't inderdaad doet. Staan maar 2 punten achter op Feyenoord en Vitesse! 
En Utrecht heeft alle thuiswedstrijden al gespeeld. Ze moeten uit naar PSV, FC Twente, Feyenoord, AZ en Vitesse...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lol..2 enorme kutgoals. Maar Ajax is ook wel 3 X beter.
Misschien zag ik het vanuit het stadion anders, maar Ajax 3x beter? Ze hadden voor de rust het betere spel, daarna gelijkwaardig. Sowieso heeft Vitesse (net als Ajax overigens) vrij veel kansen ook gemist. Wat dat betreft is puntverlies ook niet echt onverdiend, maar het is wel belachelijk dat het nog na een 0-2 stand overkomt.
Wel lachen dat juist Schone als oud NECer scoorde. Jammer dat we er alleen niks aan hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.