• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.118 films
  • 12.394 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.682 gebruikers
  • 9.419.644 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Messaoud vertrekt volgend seizoen transfervrij.

Ge-wel-dig werk Steward écht geweldig. We moeten vooral onze eigen zeer getalenteerde jeugd nog wat meer dwars gaan liggen.

Hopen dat Wijnaldum zijn basis-plek behoud ten opzichte van Gorter anders is hij de volgende en volgend seizoen Lam, Haye,Luckassen eens wat meer minuten laten maken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een kansen had Arsenal net in 2 minuten

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

PSV komt morgen met een verhoogd bod voor Maher (Volgens Elfrink/ED).

Ongetwijfeld zal het bod rond de 7 liggen, al hoop ik dat AZ ze tot de laatste stuiver uitperst.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Na 67 kansen schiet Arsenal er wel 1-0 vlak voor tijd in.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Chelsea weer puntverlies thuis tegen een laagvlieger. #BenitezOut

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Na 67 kansen schiet Arsenal er wel 1-0 vlak voor tijd in.

Wat een kansenfestijn was dat inderdaad zeg. Vorm met allerlei reddingen, Walcott paal, paar keer van de lijn gehaald etc.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Rooney deed vanaf 11 meter even een Ramosje net. De bal vinden ze volgend jaar wel terug in het kanaal.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Barcelona nog in de laatste minuut gelijk gespeeld, en dat met een man meer!

Is de return tenminste wat spannender.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

schram101 schreef:

Wel bruut zeg dat Pep dit durft. Had ik niet verwacht. Ben benieuwd.

Nou anders ik wel. De man kan eigenlijk alleen maar op z'n bek gaan (snapte ook niet dat-ie niet nog een jaar of 5 bij Barca is gebleven). Man City kan ondertussen weer verder koekeloeren. Dat worden dus geen epische Mou vs Pep confrontaties in de PM.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Op zn bek gaan? De CL ermee winnen word moeilijk maar kampioen worden van Duitsland ben je bijna al als je bij Bayern tekent ben wel erg benieuwd hoe ze het spelletje gaan spelen overigens.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Ik vind het een rare keuze als je naar de speelstijlen kijkt. Dat getik ga je er echt niet inkrijgen met Robben, Ribery, Gomez, Muller etc. Dan moet je het over een hele andere boeg gaan gooien, wat Guardiola nog nooit heeft gedaan als trainer. Dus je moet echt maar zien of dat gaat werken. En dan nog de taalbarriere... Flinke gok van Bayern.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Guardiola half Barca wegplukt. Cuenca, Thiago, Tello. Die generatiespelers zweren bij Guardiola. Zal ie niet iedereen gaan vervangen en zal het niet zo vloeiend zijn als bij Barca maar zie 'm die filosofie wel inplanten.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Spanjaarden en Zuid-Amerikanen in de Bundesliga, dat gaat wat worden.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Messaoud vertrekt volgend seizoen transfervrij.

Ge-wel-dig werk Steward écht geweldig. We moeten vooral onze eigen zeer getalenteerde jeugd nog wat meer dwars gaan liggen.

Hopen dat Wijnaldum zijn basis-plek behoud ten opzichte van Gorter anders is hij de volgende en volgend seizoen Lam, Haye,Luckassen eens wat meer minuten laten maken.

Daar gaat de Marokkaanse Messi, is toch ongelovelijk . Ben benieuwd welke club hem op gaat pikken en van zijn talenten gaat genieten.

Ik ben bang dat Gorter ook weer in de basis staat de komende wedstrijd. Tijdens de oefenwedstrijden kreeg Downey gewoon weer de voorkeur boven Wijnaldum... Als dat zo doorgaat loopt Wijnaldum ook gratis de deur uit.

Het enige goede wat Stewart heeft weten te doen is Benschop verkopen terwijl niemand dacht dat we ooit van hem af zouden komen. Maar zelfs daar begin ik over te twijfelen of dat wel zo'n goede move was, als je Boymans ziet spelen...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

Op zn bek gaan? De CL ermee winnen word moeilijk maar kampioen worden van Duitsland ben je bijna al als je bij Bayern tekent ben wel erg benieuwd hoe ze het spelletje gaan spelen overigens.

Dat laatste bedoel ik dan vooral met 'op z'n bek gaan' (niet helemaal een goede typering idd). Barcelona speelde het tikkie takkie echt niet door Guardiola, maar door de spelers. Een hoop mensen zullen dat nu wel gaan verwachten van Bayern maar die spelen veel dynamischer. Blijft een club met veel potentie, het kan ook best goed gaan, maar Guardiola is natuurlijk verre van een garantie op succes.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Schaken waarschijnlijk alweer fit voor zondag

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

De idioterie van de Premier League. 2 promoties en een veilige 15e plek in de ranglijst en Adkins van Southampton wordt ontslagen!

david bohm

• 3104 berichten
  • 3474 stemmen

depri83 schreef:

De idioterie van de Premier League. 2 promoties en een veilige 15e plek in de ranglijst en Adkins van Southampton wordt ontslagen!

Tja, had ie Rickie Lambert, de koning van de penaltystip, maar vaker een basisplaats moeten geven.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Laatste 5 duels gewoon ongeslagen, en dat met Arsenal en Chelsea erin...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Walcott tekent dan toch bij. 'Eieren voor zijn geld' idee krijg ik er een beetje bij. Neemt niet weg dat ik er blij mee ben in deze magere tijden.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Maar ondertussen wel meer dan 6 miljoen per jaar... Beetje te gek voor woorden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De Steve Urkel van Feyenoord laat zich gelden op Twitter. ' Van Rhijn ga ik schudden als een Milkshake' Beugelbekkie komt net kijken en heeft al praatjes, daar houden we van

Zondag in minuut uno meteen even de boarding injassen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Misschien bedoelt ie de vorige keer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, op basis van de vorige keer kan je 'm die zelfverzekerdheid niet kwalijk nemen .

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Zet ie dat echt op Twitter? Wat sneu zeg.. Moet ie echt niet doen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja, op basis van de vorige keer kan je 'm die zelfverzekerdheid niet kwalijk nemen .

Van Rhijn weet niet eens dat Boëtius een beugel draagt, want hij heeft alleen zijn hakken gezien.

schram101 schreef:

Zet ie dat echt op Twitter? Wat sneu zeg.. Moet ie echt niet doen.

Dat zeker niet, inderdaad. Zal wel met jeugdigheid en zijn milieu te maken hebben.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Die jeugdigheid kan me weinig schelen. Hij heeft toch hersens? Ik dacht dat alleen Twittery vd Wiel zo kansloos was maar gaan wij nu zelf ook van zulke acties doen?

Sorry, maar vind dat vrij triest.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Het is niet zelf door Boëtius op twitter gezet. Komt uit een whatsapp gesprek en iemand anders heeft dat gekopieerd. Van der Wiel blijft natuurlijk ongeëvenaard, wat een dom figuur is dat.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Oke, gelukkig. Heb zelf geen twitter dus kan het natuurlijk niet controleren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.