menu

Overig / Algemeen / Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf

zoeken in:
geen Mazda ?
alhoewel ik vind die oude amerikaanse auto's uit de jaren 50 en 60 ook mooi.

Auto's, motoren, ach bijna hetzelfde. De scene in The Matrix Reloaded met de achtervolging op de autobaan werd geschoten met een gloeiend mooie Ducati. Als ik een motorrijbewijs had gehad had ik er haast een gekocht . Vreselijk mooie motor, maar niet zo geschikt voor het Nederlandse klimaat geloof ik.

Als auto vind ik de Aston Martin V12 Vanquish waarin James Bond na een aantal (ook niet lelijke) BMW's is gaan rijden zeker geen onaardige auto. hoewel hij me iets minder aanspreekt als de zwarte Ducati van Trinity. Ik hou wel van Engelse auto's. Geen Duitse kwaliteit, maar wel Engelse stijl!

Zelf rij ik overigens slechts op een fiets ...

Yak
Voor mij blijft de AMC Pacer de coolste wagen ter wereld. Nergens te vinden trouwens hier in Nederland, al rijdt er minstens één door Den Haag (en die is niet van mij ).

(afbeelding)

FisherKing
Een grijze Pacer toevallig ?

Yak
Nein, hij is bruin-oranje'erig.

Linda shreef:Dat is toch de auto waar ik ook in heb gezeten? Erg mooie auto! alleen wat krapjes achterin.

Vooral met z'n drieën....;-) (het is dat ik naast jou zat.... )

Yak schreef:

al rijdt er minstens één door Den Haag (en die is niet van mij ).

die stond altijd bij de Spechtlaan in Leidschendam. En ik heb er ooit jaren geleden één te koop zien staan bij de Hofzichtlaan meen ik Zelf vind ik 't een nogal Jetsons-achtig vreemd karretje.
Als ik er eentje te koop zie dan pm ik je wel!

(ik blijf de Audi TT (cabrio) ondanks zijn patserigheid- een zeer stoer vormgegeven vehikel vinden.

manic schreef:

(ik blijf de Audi TT (cabrio) ondanks zijn patserigheid- een zeer stoer vormgegeven vehikel vinden.
Ik vind het net een beetle, en ben daar al niet zo dol op.

neo (crew)
armitage schreef:
Auto's, motoren, ach bijna hetzelfde. De scene in The Matrix Reloaded met de achtervolging op de autobaan werd geschoten met een gloeiend mooie Ducati.
hoewel hij me iets minder aanspreekt als de zwarte Ducati van Trinity. Ik hou wel van Engelse auto's.

Hier kan ik niks meer aan toevoegen

GerwinF
roda schreef:

(afbeelding)

prachtige auto vind ik dit, de Mazda Rx-8.

(afbeelding)

Die inderdaad gaaf. Of natuurlijk de GMC Delorean (2e auto, voor de fun)

(afbeelding)

De Plymouth Fury III (The Dude's Car) moet ook in je verzameling zitten .

blabla schreef:

Mooiste auto aller tijden (voor mij) Jaguar E-type (de coupe met de dichte koplampen, het eerste model dus).
Heb je wel 's "A Car Is Reborn" op Discovery Channel gezien?

Yak
manic schreef:

die stond altijd bij de Spechtlaan in Leidschendam.

Ik spotte hem steeds in de Piet Heinstraat.

Yak
Overigens, om terug te keren naar het onderwerp van deze site: de auto van Wayne en Garth is ook een Pacer.

(afbeelding).

Aan het eind van Flodder zie je er ook één, die gelukkig niet door de tank wordt vermorzeld.

manic schreef:

Hofzichtlaan meen ik

*off topic*
Grappig, ik woon in een zijstraat aan die laan

gotti schreef:

(quote)

Vooral met z'n drieën....;-) (het is dat ik naast jou zat.... )
En maar klagen!

IamBernie schreef:

Heb je wel 's "A Car Is Reborn" op Discovery Channel gezien?

Een paar afleveringen, niet alle delen.
Witte (verrotte) E-type die weer tot hoog glanzend rood wordt opgeknapt.

Dat lukt mij ook nog wel.

Zou je er misschien ook eentje voor mij kunnen restaureren?

Nee, dat kan ik niet!

maar van wit tot hoog glanzend rood lukt me nog wel. Kwestie van de juiste verf en lak.

Eerst zien, dan geloven

Eén van de mooiste auto's ooit gemaakt:

(afbeelding)

Pontiac Firebird

Ford Mustang GT350 uit 1968 mag er ook wezen. En de Ford Thunderbird staat mij ook wel aan.....

Kent iemand misschien de goede oude Citroën 2CV nog, de EEND. Als ik mijn rijbewijs heb en ooit zo'n dingetje te koop zie staan, dan koop ik hem. Hoe lelijk of hoe gammel die auto ook is....

U-96 schreef:

Kent iemand misschien de goede oude Citroën 2CV nog, de EEND. Als ik mijn rijbewijs heb en ooit zo'n dingetje te koop zie staan, dan koop ik hem. Hoe lelijk of hoe gammel die auto ook is....

Ik merk op dat je smaak op het gebied van van auto's op één lijn zit met die van films.

Yak
De 2CV rocks! Bij mijn in de straat staat de mooiste die ik ooit gezien heb, een pikzwarte met whitewall tires.

De Suzuki Alto! DAT is pas een auto .

De auto der auto's:
DE RENAULT 4

Wilde vroeger altijd een Opel GT hebben... maar ja, toen reed mijn vader in een Daf 55 marathon.

(afbeelding)

FisherKing
Stephan schreef:

Wilde vroeger altijd een Opel GT hebben... maar ja, toen reed mijn vader in een Daf 55 marathon.

Cool Stephan
Auto's doen me erg weinig, waar is die site waar ze het over treintickets hebben ?

Doe mij maar een vette BMW uit de 7-series met alles erop en eraan. Hij moet wel zwart zijn. Maar een BMW X5 en een BMW Z4 vind ik ook wel erg cool. Ik ga dus voor de BMW ALS ik later genoeg geld er voor heb.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.