Overig / Algemeen / Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2003, 19:54 uur
geen Mazda ? 
alhoewel ik vind die oude amerikaanse auto's uit de jaren 50 en 60 ook mooi.

alhoewel ik vind die oude amerikaanse auto's uit de jaren 50 en 60 ook mooi.
0
geplaatst: 18 juli 2003, 19:55 uur
Auto's, motoren, ach bijna hetzelfde. De scene in The Matrix Reloaded met de achtervolging op de autobaan werd geschoten met een gloeiend mooie Ducati. Als ik een motorrijbewijs had gehad had ik er haast een gekocht
. Vreselijk mooie motor, maar niet zo geschikt voor het Nederlandse klimaat geloof ik.
Als auto vind ik de Aston Martin V12 Vanquish waarin James Bond na een aantal (ook niet lelijke) BMW's is gaan rijden zeker geen onaardige auto. hoewel hij me iets minder aanspreekt als de zwarte Ducati van Trinity. Ik hou wel van Engelse auto's. Geen Duitse kwaliteit, maar wel Engelse stijl!
Zelf rij ik overigens slechts op een fiets ...

Als auto vind ik de Aston Martin V12 Vanquish waarin James Bond na een aantal (ook niet lelijke) BMW's is gaan rijden zeker geen onaardige auto. hoewel hij me iets minder aanspreekt als de zwarte Ducati van Trinity. Ik hou wel van Engelse auto's. Geen Duitse kwaliteit, maar wel Engelse stijl!
Zelf rij ik overigens slechts op een fiets ...
0
geplaatst: 18 juli 2003, 20:24 uur
Voor mij blijft de AMC Pacer de coolste wagen ter wereld. Nergens te vinden trouwens hier in Nederland, al rijdt er minstens één door Den Haag (en die is niet van mij
).

0
geplaatst: 18 juli 2003, 21:09 uur
Linda shreef:Dat is toch de auto waar ik ook in heb gezeten? Erg mooie auto! alleen wat krapjes achterin. 

Vooral met z'n drieën....;-) (het is dat ik naast jou zat....

0
geplaatst: 18 juli 2003, 23:28 uur
die stond altijd bij de Spechtlaan in Leidschendam. En ik heb er ooit jaren geleden één te koop zien staan bij de Hofzichtlaan meen ik

Als ik er eentje te koop zie dan pm ik je wel!
(ik blijf de Audi TT (cabrio) ondanks zijn patserigheid- een zeer stoer vormgegeven vehikel vinden.
0
geplaatst: 18 juli 2003, 23:31 uur
manic schreef:
(ik blijf de Audi TT (cabrio) ondanks zijn patserigheid- een zeer stoer vormgegeven vehikel vinden.
Ik vind het net een beetle, en ben daar al niet zo dol op.(ik blijf de Audi TT (cabrio) ondanks zijn patserigheid- een zeer stoer vormgegeven vehikel vinden.
0
neo (crew)
geplaatst: 18 juli 2003, 23:31 uur
armitage schreef:
Auto's, motoren, ach bijna hetzelfde. De scene in The Matrix Reloaded met de achtervolging op de autobaan werd geschoten met een gloeiend mooie Ducati.
hoewel hij me iets minder aanspreekt als de zwarte Ducati van Trinity. Ik hou wel van Engelse auto's.
Auto's, motoren, ach bijna hetzelfde. De scene in The Matrix Reloaded met de achtervolging op de autobaan werd geschoten met een gloeiend mooie Ducati.
hoewel hij me iets minder aanspreekt als de zwarte Ducati van Trinity. Ik hou wel van Engelse auto's.
Hier kan ik niks meer aan toevoegen

0
GerwinF
geplaatst: 18 juli 2003, 23:34 uur

Die inderdaad gaaf. Of natuurlijk de GMC Delorean (2e auto, voor de fun)

De Plymouth Fury III (The Dude's Car) moet ook in je verzameling zitten

0
geplaatst: 19 juli 2003, 00:16 uur
blabla schreef:
Mooiste auto aller tijden (voor mij) Jaguar E-type (de coupe met de dichte koplampen, het eerste model dus).
Heb je wel 's "A Car Is Reborn" op Discovery Channel gezien?Mooiste auto aller tijden (voor mij) Jaguar E-type (de coupe met de dichte koplampen, het eerste model dus).
0
geplaatst: 19 juli 2003, 01:02 uur
Overigens, om terug te keren naar het onderwerp van deze site: de auto van Wayne en Garth is ook een Pacer.
.
Aan het eind van Flodder zie je er ook één, die gelukkig niet door de tank wordt vermorzeld.

Aan het eind van Flodder zie je er ook één, die gelukkig niet door de tank wordt vermorzeld.
0
geplaatst: 19 juli 2003, 02:33 uur
0
geplaatst: 19 juli 2003, 12:09 uur
Een paar afleveringen, niet alle delen.
Witte (verrotte) E-type die weer tot hoog glanzend rood wordt opgeknapt.
0
geplaatst: 19 juli 2003, 13:54 uur
Nee, dat kan ik niet!
maar van wit tot hoog glanzend rood lukt me nog wel. Kwestie van de juiste verf en lak.
maar van wit tot hoog glanzend rood lukt me nog wel. Kwestie van de juiste verf en lak.

0
geplaatst: 5 augustus 2003, 23:08 uur
Ford Mustang GT350 uit 1968 mag er ook wezen. En de Ford Thunderbird staat mij ook wel aan.....
0
geplaatst: 5 augustus 2003, 23:12 uur
Kent iemand misschien de goede oude Citroën 2CV nog, de EEND. Als ik mijn rijbewijs heb en ooit zo'n dingetje te koop zie staan, dan koop ik hem. Hoe lelijk of hoe gammel die auto ook is.... 

0
geplaatst: 5 augustus 2003, 23:26 uur
U-96 schreef:
Kent iemand misschien de goede oude Citroën 2CV nog, de EEND. Als ik mijn rijbewijs heb en ooit zo'n dingetje te koop zie staan, dan koop ik hem. Hoe lelijk of hoe gammel die auto ook is....

Ik merk op dat je smaak op het gebied van van auto's op één lijn zit met die van films.

0
geplaatst: 6 augustus 2003, 00:17 uur
De 2CV rocks! Bij mijn in de straat staat de mooiste die ik ooit gezien heb, een pikzwarte met whitewall tires.
0
geplaatst: 6 augustus 2003, 01:49 uur
Wilde vroeger altijd een Opel GT hebben... maar ja, toen reed mijn vader in een Daf 55 marathon.

0
FisherKing
geplaatst: 6 augustus 2003, 03:20 uur
Stephan schreef:
Wilde vroeger altijd een Opel GT hebben... maar ja, toen reed mijn vader in een Daf 55 marathon.
Cool Stephan

Auto's doen me erg weinig, waar is die site waar ze het over treintickets hebben ?
0
geplaatst: 6 augustus 2003, 03:40 uur
Doe mij maar een vette BMW uit de 7-series met alles erop en eraan. Hij moet wel zwart zijn. Maar een BMW X5 en een BMW Z4 vind ik ook wel erg cool. Ik ga dus voor de BMW ALS ik later genoeg geld er voor heb.
* denotes required fields.