menu

Overig / Algemeen / Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf

zoeken in:
kos
jarno1975 schreef:
(quote)

Krap achterin he
Heb er vorig jaar ook over getwijfeld maar toch maar voor (een van de laatste) V50's gegaan. Net even wat ruimer.

Nou nee, ik rijd nu zelf in een V50 (best krap idd maar ik zit toch nooit achterin )en vond die V40 zeker niet krapper hoor.

Maar verder echt een super auto. Heb interesse omdat ik nu 2 liter diesel rijd zonder aftrek . en die 1.6 V40 D2 rijdt motorisch minimaal zo lekker met 14 procent bijtelling...
Best wel de moeite waard.. vooral met leren bekleding..17 inch velgen.. xenon verlichting.. mmm

Timmy757 schreef:
Laatste tijd helemaal leip van de Volvo V40, wat een prachtwagen .

(afbeelding)

Mijn zwager heeft hem net 4 dagen. Tot nu toe de veiligste wagen ter wereld. Ook met airbags op de motorkap voor het geval als je een voetganger aanrijd. Vet interieur en super zuinig. Ik ben er ook waus van.

kos schreef:
(quote)

Nou nee, ik rijd nu zelf in een V50 (best krap idd maar ik zit toch nooit achterin )en vond die V40 zeker niet krapper hoor.

Maar verder echt een super auto. Heb interesse omdat ik nu 2 liter diesel rijd zonder aftrek . en die 1.6 V40 D2 rijdt motorisch minimaal zo lekker met 14 procent bijtelling...
Best wel de moeite waard.. vooral met leren bekleding..17 inch velgen.. xenon verlichting.. mmm

Dat ga je inderdaad wel merken in de bijtelling ja Ik heb ook die 1.6 D2, fijne motor. Alleen valt die bij de V50 in de 20%.

Mijn lieve, schattige groene bolletje begint het te begeven. Vandaag weer 250,- moeten dokken, de zoveelste reparatie. Met pijn in mijn hart ga ik afscheid nemen van 'm, mijn eerste autootje. Na bijna 15 jaar is hij aardig op aan het raken.

Nu begint de zoektocht naar een nieuw wagentje. Gaat met mijn kieskeurige smaak nog een hele klus worden.

[quote]kos schreef:
(quote)

Volgens mij is die geen 14% maar 20% toch?

Elineloves schreef:
Mijn lieve, schattige groene bolletje begint het te begeven. Vandaag weer 250,- moeten dokken, de zoveelste reparatie. Met pijn in mijn hart ga ik afscheid nemen van 'm, mijn eerste autootje. Na bijna 15 jaar is hij aardig op aan het raken.

Nu begint de zoektocht naar een nieuw wagentje. Gaat met mijn kieskeurige smaak nog een hele klus worden.

Is een Mini niets voor jou?
Om een of andere rede lopen haast alle vrouwen die ik ken zot van de 'mini'.

Het ging sneller dan ik dacht, heb mijn oog op een auto laten vallen. Wil maandag of dinsdag gaan kijken. Is wel twee uur rijden, maar denk dat hij het waard is. Door het samenwonen moet ik een beetje op het budget letten. Mini's zijn vrij duur toch?

Heb zelf geen verstand van auto's dus mijn vriend gaat mee, hij zegt dat ik echt de vogel zou afschieten als het daadwerkelijk is zoals het op internet staat.

Wat voor auto is het dan?

Een 2e hands mini begint bij 5k ofzo. Maar dan heb je een van de eerste bouwjaren met een hoge km stand.

Ik heb een gele ( Ik wil per se een gele, heb altijd gezegd dat dat de kleur gaat worden als mijn groene bolletje het zou begeven, )Citroen C1 gezien. Uit 2008, met 19000 op de teller. 4999,-

(afbeelding)

Leuk autootje met een lage km stand!

Ja toch? Hoop dat alles in werkelijkheid ook zo goed is. Fingers crossed.

Elineloves schreef:
Het ging sneller dan ik dacht, heb mijn oog op een auto laten vallen. Wil maandag of dinsdag gaan kijken. Is wel twee uur rijden, maar denk dat hij het waard is. Door het samenwonen moet ik een beetje op het budget letten. Mini's zijn vrij duur toch?

Heb zelf geen verstand van auto's dus mijn vriend gaat mee, hij zegt dat ik echt de vogel zou afschieten als het daadwerkelijk is zoals het op internet staat.

Je hebt al een gewone mini vanaf 16.000. (Maar die is vrij Basic).
Iemand die ik ken heeft de Mini Cooper Roadster: Een heerlijk wagentje.
MINI.be - MINI Cooper Roadster

(afbeelding)

Toegegeven: het is een echte vrouwenwagen. Niet echt 'done' om er als jongen met te rijden.

Als ik een jongen in zie rijden denk ik gelijk aan 'gay' maar gasten kiezen dit om de pk's
Ik zie liever een meid in, dan lijkt het er tenminste wat op

Minotaures schreef:
Als ik een jongen in zie rijden denk ik gelijk aan 'gay' maar gasten kiezen dit om de pk's
Ik zie liever een meid in, dan lijkt het er tenminste wat op

Alfa Romeo is toch nog net ietsje meer gay dan de mini.

AGE-411 schreef:
(quote)

Als er iets NIET gay is dan is het wel Alfa Romeo. Een merk met een hele grote historie en die prachtige auto's heeft gemaakt.

(afbeelding)

(afbeelding)

Mijn keuze is snel gemaakt hoor

Nomak
AGE-411 schreef:

2009 Gay car of the year: Alfa Romeo MiTo - Autoblog.nl
In 2007 won Alfa Romeo al eens de titel, en in 2011 werden 2de.

Bovendien rijdt een aanzienlijk deel van mijn gay friends met een Alfa Romeo.

AGE-411 schreef:
2009 Gay car of the year: Alfa Romeo MiTo - Autoblog.nl
In 2007 won Alfa Romeo al eens de titel, en in 2011 werden 2de.

Bovendien rijdt een aanzienlijk deel van mijn gay friends met een Alfa Romeo.

In 2006 "won" de Aston Martin DB9 Volante. Dat zegt al genoeg.

Gay car of the year haha wat een onzin, en de Scirocco is 2e geworden

K'weet niet wie de beoordeling doet, maar volgens mij zijn ze zelf zo gay als een roze theedoek

jarno1975 schreef:
(quote)

In 2006 "won" de Aston Martin DB9 Volante. Dat zegt al genoeg.

Dat zegt inderdaad genoeg: Net als de meeste Alfa Romeo's kennen de Aston Martin's het gezonde evenwicht tussen een stoere auto enerzijds, en een elegante wagen anderzijds.
En dat scoort goed bij de gemiddelde homo.

Misschien dat de mini wel goed scoort bij de subgroep die voor kapper leert en naar Lady Gaga luistert, maar de grote groep verkiest duidelijk een stijlvolle wagen.

Ik heb een nieuwe auto!!! De vorige Citroën vertrouwde ik net, flink verschil in kleur aan de zijkant, maar zojuist heb ik -in gelderland, jaja- deze gekocht. Nog beter en goedkoper ook!

(afbeelding)

C1 toch? Een echte vrouwenauto (dit gezeghebbende hoop ik niet dat jij en je vriend het als een auto voor 'samen' hebben gekocht )

Vrouwenauto ja. Net als de Ford Ka en Peugeot 107. Leuk hoor, fijn kleurtje ook.

Mijn vriend is van de bmw 3 serie. Vraag niet wat of hoe.. Dus hij is helemaal van mij. Echt wennen na mijn ka uit 1998 zonder stuurbekrachtiging. Mijn ka is behoorlijk zwaar rijden, de soepelheid en de lichtheid van de Citroën gaat wennen worden. Maar eerst rouwen om het afscheid van mijn kaatje.

Elineloves schreef:
Mijn vriend is van de bmw 3 serie. Vraag niet wat of hoe.. Dus hij is helemaal van mij. Echt wennen na mijn ka uit 1998 zonder stuurbekrachtiging. Mijn ka is behoorlijk zwaar rijden, de soepelheid en de lichtheid van de Citroën gaat wennen worden. Maar eerst rouwen om het afscheid van mijn kaatje.

Auto's zonder servo zijn 'machtig' om met te rijden. Je hebt zoveel meer het gevoel dat je echt één bent met je wagen en de weg.

Ik was er flink huiverig voor. Ik hield van mijn ka, ondanks het zware sturen e.d. Bij de proefrit eergisteren in de eerste Citroën leek het alsof ik geen controle had, zo licht was hij. Vind ik echt niet fijn. Bij die wat ik nu heb gekocht is dat gelukkig minder.

Nu alleen nog dikke velgen er onder. Dat kan je vriend wel regelen.

kos
Ik had ook een 107. Heerlijk karretje.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:34 uur

geplaatst: vandaag om 18:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.