• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.963 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.732 acteurs
  • 200.926 gebruikers
  • 9.506.804 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
(afbeelding)

Nu kan Chelsea zelfs nog winnen. Iets wat ik mensen als Terry, Lampard en Cech zeker gun. Terry al helemaal. Hij heeft nog nachtmerries van die penalty.

Touche

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
(afbeelding)

Nu kan Chelsea zelfs nog winnen. Iets wat ik mensen als Terry, Lampard en Cech zeker gun. Terry al helemaal.

Haha who cares, dat had niks met de CL te maken

En dat die kut van een Ronaldo faalt was te verwachten hihi. Wat een lol had men over Messi.

Denk dat ze bij de NOS aan het masturberen van blijdschap zijn

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Dit betekent waarschijnlijk ook dat Messi alweer een Gouden Bal krijgt.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha who cares,

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ja die commentator was nogal Ronnie aan het bashen.

Zou kut zijn als Chelski wint, maar heb Bayern hoger zitten.

Denk dat Badstuber vannacht zit te janken in het vliegtuig.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Haha kom je nog verder dan wat plaatjes en smileys?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
(afbeelding)

Nu kan Chelsea zelfs nog winnen. Iets wat ik mensen als Terry, Lampard en Cech zeker gun. Terry al helemaal. Hij heeft nog nachtmerries van die penalty.

Stond pas in de VI een mooi stuk over de oude garde bij Chelsea, hoe die bezig zijn met al die gespeelde halve finales en finale. Die gasten verdienen het inderdaad het meest van iedereen

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Ik verwacht toch beter van een Ajacied

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4813 stemmen

Pitakaas schreef:

Denk dat Badstuber vannacht zit te janken in het vliegtuig.

Er waren er nog 2 die niet mogen meedoen in de finale. Badstuber was overigens wel overterecht. Vond die fout dicht tegen rood aanzitten.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3469 stemmen

Erg spannende wedstrijd en dolblij met de uitslag, was echt even feest hier . Extra mooi natuurlijk dat Ronaldo de eerste meteen mist en Ramos vervolgens de bal bij mij in de achtertuin schoot. Kan ik in de finale tenminste ook echt oprecht voor iemand supporten, Bayern namelijk. Weg met Real en Chelsea

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ja Alaba en Gustavo ook nog.

Maar Badstuber had het er echt moeilijk mee .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die zeggen al genoeg

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Stond pas in de VI een mooi stuk over de oude garde bij Chelsea, hoe die bezig zijn met al die gespeelde halve finales en finale. Die gasten verdienen het inderdaad het meest van iedereen

Zowel Bayern als Chelsea hebben sympathieke teams, maar het zou inderdaad wel geweldig zijn als die afgeschreven oudjes van Chelsea hun oververdiende CL nog binnenhalen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Beetje switchen tussen de NOS en Sport 1, daar zitten ze toch compleet ernaast. Vinden het een penal omdat Neuer aan het shirt trekt. Wanneer je trekt lijkt het me lastig om voorover te vallen

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dergelijk commentaar verdient niet meer. Maar geniet van het feit dat R. Madrid geen finale haalt, wat mij betreft ben je nu geen haar beter dan de Feyenoord-supporters die als bloedhonden op de Ajacieden afkomen bij gebrek aan eigen sportieve prestaties. Ondertussen is R. Madrid gewoon kampioen en lijkt het tijdperk van de onoverwinnelijke Catalanen voorbij. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En ik ben ook weer niet zo'n fervent Madrileen dat ik hier ook maar één seconde minder om slaap.

rep_robert schreef:

Ik verwacht toch beter van een Ajacied

Inderdaad, als Ajax de beker wint, zou ik ook "who cares" zeggen tegen een verloren competitie.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4813 stemmen

Ja, ik ga ook maar voor Bayern supporteren. Mijn voorkeur voor Dortmund en mijn afkeer van Bayern's ploeg van rond de eeuwwisseling zal ik maar even langs me heen zetten. Ben wel absoluut geen fan van Ribery en Robben. Ik hoor hier altijd commentaar over Barca's geduik maar die 2 kunnen er toch ook wat van, vooral Ribery.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Nog één keertje dan:

(afbeelding)

+

42-41

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zowel Bayern als Chelsea hebben sympathieke teams, maar het zou inderdaad wel geweldig zijn als die afgeschreven oudjes van Chelsea hun oververdiende CL nog binnenhalen.

Schuld Barca: 578 miljoen euro

Schuld Real: 590 miljoen euro

Schuld Chelsea: 893 miljoen euro

Schuld Bayern: 0 euro

Zou leuk zijn als die miljardairsspeeltjes met lege handen staan. Gun ze helemaal niks.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Dergelijk commentaar verdient niet meer. Maar geniet van het feit dat R. Madrid geen finale haalt, wat mij betreft ben je nu geen haar beter dan de Feyenoord-supporters die als bloedhonden op de Ajacieden afkomen bij gebrek aan eigen sportieve prestaties. Ondertussen is R. Madrid gewoon kampioen en lijkt het tijdperk van de onoverwinnelijke Catalanen voorbij. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En ik ben ook weer niet zo'n fervent Madrileen dat ik hier ook maar één seconde minder om slaap.

(quote)
Inderdaad, als Ajax de beker wint, zou ik ook "who cares" zeggen tegen een verloren competitie.

Ik vind dit wel mooi na gister, iedereen lachen en dan sneuvelt de grote rivaal net zo hard. Verder, who cares. Maar dat had ik al gezegd

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Finisterra schreef:

Ja, ik ga ook maar voor Bayern supporteren.

The Special One la Liga, Chelsea de CL en de Duitsers van Munchen het EK, ik ben er ook uit

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

Nog één keertje dan:

(afbeelding)

+

42-41

Ja, daar zal Ronaldo nu wel flink blij mee zijn nu hij de CL finale mist.

Wat kom je met heerlijk nutteloze pogingen tot sneren

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Zitten jullie elkaar nou serieus te dissen dat jullie allebei de finale niet hebben gehaald?

Wat schattig

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind dit wel mooi na gister, iedereen lachen en dan sneuvelt de grote rivaal net zo hard. Verder, who cares. Maar dat had ik al gezegd

Oja, want als je tegen Barca bent, ben je natuurlijk Real Madrid fan

Ongelofelijk ben jij...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4813 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

The Special One la Liga, Chelsea de CL en de Duitsers van Munchen het EK, ik ben er ook uit

Voor dat laatste teken ik ook wel!

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, daar zal Ronaldo nu wel flink blij mee zijn nu hij de CL finale mist.

Wat kom je met heerlijk nutteloze pogingen tot sneren

Ik denk dat Ronaldo meer reden om te juichen heeft dan Messi. Bovendien zal Ronaldo nog denken: 'Ach, we zijn ten minste kampioen'. Nu uiteraard niet, maar dat komt wel. De komende wedstrijden voor Barcelona zullen alleen maar vier pijnlijke martelgangen worden.

In de euforie dat Madrid de finale haalt, ben je nog wat blind voor treffende sneren, maar over een aantal dagen is jouw gevoel. Maar het gevoel dat Madrid kampioen is, zal de komende weken alleen maar sterker worden.

Het enige wat Barcelona dit seizoen te juichen heeft gehad, is het feit dat Madrid de Champions League niet gewonnen heeft.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Pitakaas schreef:

Zitten jullie elkaar nou serieus te dissen dat jullie allebei de finale niet hebben gehaald?

Wat schattig

(quote)

Oja, want als je tegen Barca bent, ben je natuurlijk Real Madrid fan

Ongelofelijk ben jij...

Het gaat om een aantal hier. Maar vind het sowieso mooi dat Ronaldo faalde.

Verder, boeien. Zondag Twente-Ajax.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Ajax kampioen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Schuld Barca: 578 miljoen euro

Schuld Real: 590 miljoen euro

Schuld Chelsea: 893 miljoen euro

Schuld Bayern: 0 euro

Zou leuk zijn als die miljardairsspeeltjes met lege handen staan. Gun ze helemaal niks.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik denk dat Ronaldo meer reden om te juichen heeft dan Messi. Bovendien zal Ronaldo nog denken: 'Ach, we zijn ten minste kampioen'. Nu uiteraard niet, maar dat komt wel. De komende wedstrijden voor Barcelona zullen alleen maar vier pijnlijke martelgangen worden.

Ik denk niet dat hij zo denkt. CL finale missen is zwaar pijnlijk. Landstitel is mooi, maar dit seizoen voelt toch als een smet.

Achteraf vind ik dit allemaal wel mooi, Spaanse dominatie toch even doorbroken.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Elk gezond mens zou naar aanleiding van Pitakaas zijn post Bayern moeten gaan supporten in de finale Heb zelf overigens ook niet veel met die club, maar die cijfers zeggen wel genoeg.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Elk gezond mens zou sowieso naar mij moeten luisteren, maar dat is weer een andere discussie .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.