- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Yeah right.. duidelijk dat jij nooit naar Engels voetbal kijkt. Meestal zijn ze uitermate positief over hem, hij is ook de enige die nog wel eens punten voor ze pakt, zie ook gister 
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Vertonmghen zou ik dus never nooit als Engelse topclub in t centrum zetten. Die lijkt me juist enorm door de mand vallen, maar goed, dat wordt toch weer gemakkelijk als anti-Ajax gezien.
Een Eriksen, Guidetti of Strootman zijn echt verre van topspelers. Hooguit talentjes. Die zouden op dit moment bij geen enkele Europese subtopper moeiteloos meedraaien momenteel.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vertonmghen zou ik dus never nooit als Engelse topclub in t centrum zetten. Die lijkt me juist enorm door de mand vallen, maar goed, dat wordt toch weer gemakkelijk als anti-Ajax gezien.
Een Eriksen, Guidetti of Strootman zijn echt verre van topspelers. Hooguit talentjes. Die zouden op dit moment bij geen enkele Europese subtopper moeiteloos meedraaien momenteel.
Dat Guidetti en Strootman geen topspelers zijn, kan ik me in vinden. Maar Eriksen geen topspeler? Nog niet nee, maar hij gaat het echt wel halen tot de top. Dat ziet iedereen.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Anders lees je even wat ik zei, het is nu nog maar een talentje, overigens net als die andere twee. Vooralsnog valt ie me best tegen en zie ik hem nauwelijks beter worden, maar goed.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Erg lastig potje voor Madrid vooralsnog. Hopelijk vliegt die bal er eindelijk eens in.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
En Jan van Halst heeft natuurlijk een overschot van gelijk over die neppenalty van Barca tegen Milan.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Wat hoor ik nu? Hans Wijers misschien in de directie bij Ajax? Dat is wel een kleine held van me. Dat zou buitengewoon teleurstellend zijn
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slecht ploegje zeg dat Valencia. 0-0 in het Bernabeu, dra-ma-tisch slecht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Wat een fantastische slotfase. Madrid speelt weergaloos maar krijgt hem er niet in. Valencia op counter nog levensgevaarlijk. Madrid had meer verdiend dan 0-0
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vicente Guaita
. Wat een pot van hem. Soms met kunst- en vliegwerk, maar wat geeft dat.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3466 stemmen
(Helaas) alleen de laatste 15 minuten gezien, maar wat was dat vermakelijk zeg! Vooral omdat het ook geen slecht resultaat voor Barca is natuurlijk 
Guaita had een paar zeer behoorlijke reddingen ja 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat zou het heerlijk zijn als Atleti komende week punten van Real af kan snoepen waardoor Barca het weer in eigen hand heeft
.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Anders lees je even wat ik zei, het is nu nog maar een talentje, overigens net als die andere twee. Vooralsnog valt ie me best tegen en zie ik hem nauwelijks beter worden, maar goed.
Tuurlijk is hij nog een talentje, hij is pas 20 geworden. Daarnaast vind ik hem helemaal niet tegen vallen, hij heeft dit seizoen een mindere periode gehad maar heeft toch nog 6 goals gemaakt (topscorer bij Ajax heeft 11 goals gemaakt) en 13 assist gegeven (alleen Narsingh en John hebben meer assist gegeven, namelijk 15). Ik vind dit toch wel netjes voor iemand die 20 is en speelt in een elftal waar 6 basisspelers geblesseerd zijn/waren. Ik ben ervan overtuigd dat deze jongen het wel gaat redden.
Overigens: Valencia!
Het is weer spannend in Spanje, Barça hoeft maar te winnen 22 april en het staat nog maar 1 puntje achter.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat zou het heerlijk zijn als Atleti komende week punten van Real af kan snoepen waardoor Barca het weer in eigen hand heeft
.
Helemaal mee eens 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Zou het vooral hilarisch vinden als Madrid deze voorsprong houdt dan tegen Barca verliest, met één punt verschil kampioen wordt en tot slot dan nog in de CL finale voor het eerst sinds jaren dat het er echt om gaat Barca verslaat.
En dan te bedenken dat ik het seizoen nog begon met voorkeur voor Barca. Nederlandse media met hun subjectieve geblaat hebben er echter voor gezorgd dat ik het Madrid inmiddels meer gun
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Nou na 4 jaar eindelijk weer een prijs en met een finalewedstrijd die eigenlijk geen wedstrijd werd, met een Heracles dat stijf van de zenuwen stond en een PSV dat overal bovenop zat.
Binnen een halve minuut al een enorme kans en duel het had al beslist kunnen zijn in een helft.
Paar ontzettend goede aanvallen gezien.
Na de 3-0 ook nog kunnen sparen voor de wedstrijd van a.s. woensdag. Enige minpunt de overtreding van Toivonen waarvoor een rode kaart niet had misstaan. Vast geen kwade opzet (de overtreding wel maar niet op de manier hoe die uiteindelijk uitpakte) maar de programma's zullen er wel weer vol van staan.
Schitterende goal trouwens wel!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
En dan te bedenken dat ik het seizoen nog begon met voorkeur voor Barca. Nederlandse media met hun subjectieve geblaat hebben er echter voor gezorgd dat ik het Madrid inmiddels meer gun
Goh, je bent de zoveelste al met zo'n post. Dat mensen zich in hun clubvoorkeur door de media laten leiden zeg... bespottelijk gewoon 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Gefeli PSV aanhang van mm.
Dankjewel 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Goh, je bent de zoveelste al met zo'n post. Dat mensen zich in hun clubvoorkeur door de media laten leiden zeg... bespottelijk gewoon
Och het is maar wat je bespottelijk noemt. Heb genoeg landen waar ik per jaar van favoriet wissel. Enkel PSV en Tottenham zijn echte favorieten. Ligt er sowieso ook beetje aan wie waar speelt. En ja bij dergelijke clubs kan media subjectiviteit en extreme verheerlijking een tegengesteld effect hebben.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Nou, de Ajax B1 staat ook in de finale van de Future Cup. Dit keer na de B jeugd van Manchester United, Besiktas en in de halve finale Barcelona te hebben verslagen.
Vandaag allemaal op Eurosport te volgen.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
PSV heeft de beker, Arsenal wint van Man City, Real verspeelt punten. Kortom: een heerlijke voetbalzondag.
Die Future Cup is wel leuk om te zien, zit nu Bayern - Man Utd te kijken
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Overigens lijkt het me sterk dat ik de zoveelste ben aangezien er hier in dit topic misschien drie of vier Madrid boven Barca verkiezen en meeste daarvan zijn al sinds ik hier kom voor Madrid. Dus vraag me ernstig af op wie je eigenlijk doelt
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Lolol! Dus na de a-jeugd de b-jeugd ook in een Europese finale?
Goh, was er maar iemand die die jeugd daar eens goed maakt zeg.
Oh...wacht.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Overigens lijkt het me sterk dat ik de zoveelste ben aangezien er hier in dit topic misschien drie of vier Madrid boven Barca verkiezen en meeste daarvan zijn al sinds ik hier kom voor Madrid. Dus vraag me ernstig af op wie je eigenlijk doelt
Op mij 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Rare quote van Casillas of niet? Atletico is toch gewoon door in EL??
'Onze voorsprong is kleiner geworden, maar daar moeten we niet over zeuren. We moeten woensdag winnen bij Atlético Madrid. We richten ons nu op die derby, waarin we na de uitschakeling in de Europa League een gemotiveerde tegenstander kunnen verwachten.'
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Ah heerlijk:
"Nasri left for Man City cause he wouldn't win trophies at the Emirates. Now he's leaving the Emirates with no chance of a trophy with City."
nakada
-
- 2203 berichten
- 1696 stemmen
Slecht ploegje zeg dat Valencia. 0-0 in het Bernabeu, dra-ma-tisch slecht.

Maar waartegen hebben ze dan die andere 48 punten verspeeld ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.