• 17.878 nieuwsartikelen
  • 184.000 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.758 acteurs
  • 200.942 gebruikers
  • 9.507.561 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Puntje 1 van Kok: een clublied heeft geen invloed op het presteren van de club, dus is een stom punt.

Puntje 2 van Kok: onder Adriaanse hing er een ongelofelijke K*tsfeer in en rondom de ArenA en werd er per wedstrijd maar 0,09 punt gemiddeld meer gehaald. Het kerstboomsysteem van Adriaanse levert dus niet meer punten op en was daarnaast ook niet om aan te zien.

En dat nog los van het feit dat Ajax werd uitgeschakeld in de voorrondes van de Champions League door gepruts van Adriaanse.

Puntje 3 van Kok: veel kreten, maar weinig onderbouwing.

Puntje 4 van Kok: daar is 'ie weer, de roep om de zogenaamde sterke man. Maar vervolgens geen namen noemen. Wie moet die sterke man dan worden?

Daarnaast heeft Louis van Gaal in zijn vorige periode als Technisch Directeur bij Ajax gefaald.

Puntje 5 van Kok: de huidige Europese doelstelling bij Ajax is prima. Structureel bij de beste zestien van Europa is ambitieus, maar wel nastrevenswaardig. Kok gebruikt een flauwe, cynische ondertoon die doet lijken alsof Ajax volgend seizoen de Champions League wil winnen.

M.a.w. ik vind het niet zo'n goede column.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Een hilarisch domme column eerder. Jammer, want Auke probeert zo graag grappig over te komen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Neem hem nou al niet meer serieus. Auke Cock .

Ja laten we countervoetbal gaan spelen, want dan komen we erbovenop!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Tja, da's precies hetzelfde als in de Eredivisie zeg maar.

Want in de Eredivisie zijn er ook ploegen die vele, vele miljoenen in de min mogen staan zonder consequenties?

Kom zeg, totaal niet te vergelijken.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Want in de Eredivisie zijn er ook ploegen die vele, vele miljoenen in de min mogen staan zonder consequenties?

Kom zeg, totaal niet te vergelijken.

In de min staan is geen probleem. Zolang je de schulden kunt betalen. inderdaad exact hetzelfde als hier.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

In de min staan is geen probleem. Zolang je de schulden kunt betalen. inderdaad exact hetzelfde als hier.

Je snapt het verschil zelf ook wel. Madrid kan zo 300 miljoen in het rood staan, omdat ze ongelimiteerd mogen lenen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Heracles wint verdiend in Enschede. Toch wel verrassend.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lekker Heracles !

We lopen morgen gewoon 6 punten uit

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je snapt het verschil zelf ook wel. Madrid kan zo 300 miljoen in het rood staan, omdat ze ongelimiteerd mogen lenen.

Haha ja hoor, waar haal je die sprookjes vandaan? want die banken zijn liefdadigheidsinstellingen zeker? Als Real hun betalingen niet kan voldoen gaan ze gewoon failliet net zoals iedereen

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ps, geweldig weer dat Heracles. Verreweg beste club van Nederland de laatste jaren, blij het zeggen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Niets gevonden met Archief Johan-cruijff-krijgt-amper-tijd-van-bestuursraad #more-24208 - ajax1.nl

Krijgen we dit weer... Leren die mensen het dan ook nooit?

ook de supporters worden hierdoor gedupeerd. Mochten zij niet op tijd van de stille deadline hebben geweten, dan had men onvoldoende tijd gehad om correct een kandidaat voor te dragen.

De eerste die in zijn blote bast met een pilsje in de hand 'in het belang van Ajax' kan boeren komt zeker in de raad Ik stem bij dezen voor reppie

Verder snap ik het probleem niet zo, CV en motivatie zijn toch onbelangrijk? Als ze 30 jaar terug maar tegen een balletje aan konden trappen zijn ze automatisch geschikt voor elke functie in dit beursgenoteerde bedrijf met een omzet van een slordige 75 miljoen euro.

kos schreef:

Ps, geweldig weer dat Heracles. Verreweg beste club van Nederland de laatste jaren, blij het zeggen.

De enige club die structureel boven haar budget speelt, erg knap inderdaad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Is toch verschrikkelijk hoe PSV altijd met buitenkansjes omgaat. Van Bommel wil terugkomen de contacten zijn gelegd, leg die man dan vast voor volgend seizoen. Nee PSV laat niets meer van zich horen. Knuppels. En als dat is vanwege Van Gaal dan snappen ze er helemaal niets meer van in Eindhoven. Schiet op Brands. Vanavond nog, nou vooruit morgen dan, Van Bommel bellen.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/215811/Van-Bommel-wil-niet-onder-Van-Gaal-werken-bij-PSV.htm

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Ik betrapte mezelf erop dat ik genoot van de technische bagage van een groot deel van de spelers uit Almelo, waarmee het besef dat het bij Ajax triest gesteld is nog sterker doordrong.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

timbo_ schreef:

Is toch verschrikkelijk hoe PSV altijd met buitenkansjes omgaat. Van Bommel wil terugkomen de contacten zijn gelegd, leg die man dan vast voor volgend seizoen. Nee PSV laat niets meer van zich horen. Knuppels. En als dat is vanwege Van Gaal dan snappen ze er helemaal niets meer van in Eindhoven. Schiet op Brands. Vanavond nog, nou vooruit morgen dan, Van Bommel bellen.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/215811/Van-Bommel-wil-niet-onder-Van-Gaal-werken-bij-PSV.htm

Dan lijkt me het wel duidelijk worden waar de voorkeur van Brands ligt voor de nieuwe trainer.

AjaxRulezzz schreef:

Niets gevonden met Archief Johan-cruijff-krijgt-amper-tijd-van-bestuursraad #more-24208 - ajax1.nl

Krijgen we dit weer... Leren die mensen het dan ook nooit?

Dit hele verhaal gaat g.dverdorie al anderhalf jaar aan en dan nog zeuren dat je geen tijd hebt om goede kandidaten te vinden. Het moet toch inmiddels al wel duidelijk staan welke goede mensen aan welke kant staan.

Eindeloos geneuzel.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Aantal dagen geleden was hier een discussie over het aantal toeschouwers opgegeven en daadwerkelijk aanwezig in het stadion. Blijkt dus dat die foute gegevens wel degelijk consequenties hebben voor het aantal €'s dat een club ontvangt.

Zijn we onszelf weer te dom af...

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Dat was toch al bekend? Maar het gaat om het aantal verkochte plaatsen. Of je dan op komt dagen is niet zo relevant.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Dus is PSV roomser dan de paus en zichzelf te dom af.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Klopt. Lees het artikel net.

"nacheckt". Slordig hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

depri83 schreef:

Dan lijkt me het wel duidelijk worden waar de voorkeur van Brands ligt voor de nieuwe trainer.

Wordt echt niet gepikt door supporters. Dan haalt PSV zich echt de problemen op de hals. Lijkt me de domst mogelijke zet.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Past totaal niet in Eindhoven.

Schreeuwerige, horkerige, achterbakse Amsterdammer wiens komst zou betekenen dat Van Bommel ook niet eens terug zou keren.

Ik blijf hopen op Van Marwijk maar de enige mogelijkheid dat hij zal komen is als Nederland een dramatisch EK draait.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Dan nog zal van Marwijk niet voor PSV kiezen. Die wil naar een topcompetitie.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Maar als hij een waardeloos EK draait dan is het nog maar de vraag of de topcompetities op hem zitten te wachten.

Nu United - Liverpool

Kijken of er handen geschud worden!

Kijk het begint al gezellig Suarez weigert de hand van Evra.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ik geloof niet dat een waardeloos E.K. (hoe waardeloos is een E.K. als je van twee topladen verliest?) al zijn krediet doet verbleken. Hij zit net onder de echte top qua coaches.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Niet al zijn krediet, maar de topclubs zullen dan niet meer geïnteresseerd zijn en in hoeverre is een Aston Villa, Lazio Roma, HSV oid een grotere uitdaging dan PSV.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Voor van Marwijk is dat een grotere uitdaging, omdat hij duidelijk heeft aangegeven een club in een grote competitie te coachen. En de Eredivisie is dat - terecht - niet, volgens hem. De Bundesliga heeft hij al gehad, dus hij zal zich richten op de andere grote drie.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik geloof niet dat een waardeloos E.K. (hoe waardeloos is een E.K. als je van twee topladen verliest?) al zijn krediet doet verbleken. Hij zit net onder de echte top qua coaches.

Denk het ook niet nee. Marwijk is geen Ferguson, Mourinho of van Gaal, misschien is hij ook te kleurloos en is zijn CV te leeg voor de top. Ik bedoel, 2x Feyenoord, 1x Dortmund en een paar jaar Oranje. Aantal prijzen is bijna 0. Daar kijken topclubs denk ik wel naar. Positief is wel dat er nooit onrust is bij de ploegen van Bertje. Het is maar waar je voor kiest als club.

Van mij mag Bert tot 2014 blijven, ongeacht wat er dit EK gebeurd. Zijn verlenging tot 2016 vind ik weer overdreven.

ManU-Liverpool is trouwens enorm matig zeg.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Idd, dacht dat ik het slecht getroffen had maandag maar was geen incident dus...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.