• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.988 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.757 acteurs
  • 200.939 gebruikers
  • 9.507.331 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Chelsea was vorig seizoen al niet zo best meer, zeker in topwedstrijden. Het is geen schande, maar op spelers als Terry, Lampard, Drogba en Cole raakt gewoon de sleet op.

Heb het idee dat volgens jou de sleep er meteen op komt als spelers boven de 30 geraken.

(behalve als ze bij Ajax voetballen natuurlijk ).

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

depri83 schreef:

Maar Koeman wist dat met slimheid en op het juiste moment instappen op te lossen, daarin is Terry de laatste maanden, zachtgezegd, niet beter geworden.

Zo zou ik ook liever de snellere Cole weer direct naast hem willen zien. Nee afgelopen jaren leider van de minst gepasseerde verdediging in de zwaarste competitie en nu zou-ie opeens matig zijn.. Tuurlijk heeft hij wat zwaktes en hij ligt al langer onder vuur zeker sinds al dat gedoe maar dat zegt me niks, zou in een land waarin we het moeten doen met alleen Matthijssen/Heitinga (en nu een genaturaliseerde Braziliaan die een goed seizoentje heeft gedraaid) zonder twijfel in de basis staan. Desondanks zover komen op een WK, best knap..

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ook in Engeland is er kritiek zat op hem.

John Terry: Not good enough for England? - bolt.cd

als je dan zo graag linkjes aanhaalt en feiten wil zien, kijk dan naar officiele statistieken ipv een of ander forumpje

EA SPORTS Player Performance Index - premierleague.com

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Zo zou ik ook liever de snellere Cole weer direct naast hem willen zien. Nee afgelopen jaren leider van de minst gepasseerde verdediging in de zwaarste competitie en nu zou-ie opeens matig zijn.. Tuurlijk heeft hij wat zwaktes en hij ligt al langer onder vuur zeker sinds al dat gedoe maar dat zegt me niks, zou in een land waarin we het moeten doen met alleen Matthijssen/Heitinga (en nu een genaturaliseerde Braziliaan die een goed seizoentje heeft gedraaid) zonder twijfel in de basis staan. Desondanks zover komen op een WK, best knap..

Ik zeg ook helemaal niet dat hij slecht is (zeker niet in vergelijking met Mathijssen en Heitinga). Chelsea speelde onder vorige coaches altijd vanuit een gesloten verdediging nu met de speelwijze die AVB wil(de) implementeren komen de zwakkere punten van Terry bovendrijven.

Als Chelsea dus durft vast te houden aan AVB en hem de vrije hand laat zie ik het somber in voor Terry bij Chelsea.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Maken wij ons zorgen over de Wesley's van deze wereld (hoewel dat ook dieptriest is natuurlijk).

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Niet normaal joh.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Zieke foto. Wat een mongolen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maken wij ons zorgen over de Wesley's van deze wereld (hoewel dat ook dieptriest is natuurlijk).

Dit heeft ook niets meer met voetbal te maken maar is pure politiek

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Net of hooliganisme feitelijk iets met voetbal heeft te maken.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Van Wesley ook niet daar ging het om 50 euro.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Geeft wel aan hoe erg het daar is geweest (net als die link met die foto). Dat spelers zo geshockeerd zijn dat ze hun carrière beëindigen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Net of hooliganisme feitelijk iets met voetbal heeft te maken.

Beduidend meer dan dit. Daar gaat het nog om 'supporters' hier niet.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

o ja? vertel?

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gert-Jan-Verbeek heeft verlengd tot en met 2015

Was erg bang dat hij naar PSV of Twente zou gaan.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

kos schreef:

Overigens komt die foto uit een heel andere wedstrijd.

Le site officiel du Wydad Athletic Club - section football - Photothèque - wydadfoot.ma

En dus nog een photoshop ook.

Sorry mensen!

Move along, nothing to see here.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heb het idee dat volgens jou de sleep er meteen op komt als spelers boven de 30 geraken.

(behalve als ze bij Ajax voetballen natuurlijk ).

Nee, juist niet. Ik vind het prachtig om spelers als Giggs, Scholes (vette comeback!), vd Sar (tot vorig jaar dan), Raul, Zanetti en noem ze maar op te zien. Maar ik beoordeel ze wel naar niveau. Zij zijn of waren tot het einde top, Terry niet.

Dit is overigens wel erg zonde:

SigaarSnor.blogspot.com: Voetbal International-video's op YouTube geblokkeerd door RTL

Hartstikke dom, daar gaat vele gratis reclame voor het programma. Snap RTL op zich wel, maar dit gaat ze ook het nodige kosten, want die filmpjes maakten het programma zeer populair.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik zeg ook helemaal niet dat hij slecht is (zeker niet in vergelijking met Mathijssen en Heitinga). Chelsea speelde onder vorige coaches altijd vanuit een gesloten verdediging nu met de speelwijze die AVB wil(de) implementeren komen de zwakkere punten van Terry bovendrijven.

nee matig zei je toch.. Anyway klopt verder wel aardig, maar is dus niet aan hem te wijten

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

nee matig zei je toch.. Anyway klopt verder wel aardig, maar is dus niet aan hem te wijten

Wel aan hem te wijten want je mag van een (in jouw ogen) topper wel verwachten dat hij een beetje met ruimte in z'n rug kan spelen en het inzicht heeft om dat goed op te lossen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nou nou, 1-1 voor NEC en daarna raakt NEC ook nog eens de lat.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Het is denk ik te koud voor Willems en Marcelo want die 2 zitten toch te prutsen.

Herziening: Iedereen loopt te prutsen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat maar verlengen.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

NEC verdient gewoon de voorsprong in Eindhoven, alleen pakken ze hem niet

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha NEC raakt de lat en PSV haalt bal van de lijn. En ik denken dat het simpel 3-0 zou worden.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Ik wilde het al niet zeggen, maar dit is het typische PSV-scenario

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

SigaarSnor.blogspot.com: Voetbal International-video's op YouTube geblokkeerd door RTL

Hartstikke dom, daar gaat vele gratis reclame voor het programma. Snap RTL op zich wel, maar dit gaat ze ook het nodige kosten, want die filmpjes maakten het programma zeer populair.

Dat is wel jammer ja. Toevallig zat ik gisteren nog naar dat verhaal van Boskamp te luisteren over het geld dat hij vediende in zo'n oliestaat. Fantastisch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.