- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Chelsea was vorig seizoen al niet zo best meer, zeker in topwedstrijden. Het is geen schande, maar op spelers als Terry, Lampard, Drogba en Cole raakt gewoon de sleet op.
Heb het idee dat volgens jou de sleep er meteen op komt als spelers boven de 30 geraken.
(behalve als ze bij Ajax voetballen natuurlijk
).
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Maar Koeman wist dat met slimheid en op het juiste moment instappen op te lossen, daarin is Terry de laatste maanden, zachtgezegd, niet beter geworden.
Zo zou ik ook liever de snellere Cole weer direct naast hem willen zien. Nee afgelopen jaren leider van de minst gepasseerde verdediging in de zwaarste competitie en nu zou-ie opeens matig zijn.. Tuurlijk heeft hij wat zwaktes en hij ligt al langer onder vuur zeker sinds al dat gedoe maar dat zegt me niks, zou in een land waarin we het moeten doen met alleen Matthijssen/Heitinga (en nu een genaturaliseerde Braziliaan die een goed seizoentje heeft gedraaid) zonder twijfel in de basis staan. Desondanks zover komen op een WK, best knap..
Ook in Engeland is er kritiek zat op hem.
als je dan zo graag linkjes aanhaalt en feiten wil zien, kijk dan naar officiele statistieken ipv een of ander forumpje
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Zo zou ik ook liever de snellere Cole weer direct naast hem willen zien. Nee afgelopen jaren leider van de minst gepasseerde verdediging in de zwaarste competitie en nu zou-ie opeens matig zijn.. Tuurlijk heeft hij wat zwaktes en hij ligt al langer onder vuur zeker sinds al dat gedoe maar dat zegt me niks, zou in een land waarin we het moeten doen met alleen Matthijssen/Heitinga (en nu een genaturaliseerde Braziliaan die een goed seizoentje heeft gedraaid) zonder twijfel in de basis staan. Desondanks zover komen op een WK, best knap..
Ik zeg ook helemaal niet dat hij slecht is (zeker niet in vergelijking met Mathijssen en Heitinga). Chelsea speelde onder vorige coaches altijd vanuit een gesloten verdediging nu met de speelwijze die AVB wil(de) implementeren komen de zwakkere punten van Terry bovendrijven.
Als Chelsea dus durft vast te houden aan AVB en hem de vrije hand laat zie ik het somber in voor Terry bij Chelsea.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Maken wij ons zorgen over de Wesley's van deze wereld (hoewel dat ook dieptriest is natuurlijk). 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Maken wij ons zorgen over de Wesley's van deze wereld (hoewel dat ook dieptriest is natuurlijk).
Dit heeft ook niets meer met voetbal te maken maar is pure politiek
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Net of hooliganisme feitelijk iets met voetbal heeft te maken.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Oud-Feyenoorder Ekramy: 'Wij spelen nooit meer' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Geeft wel aan hoe erg het daar is geweest (net als die link met die foto). Dat spelers zo geshockeerd zijn dat ze hun carrière beëindigen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Net of hooliganisme feitelijk iets met voetbal heeft te maken.
Beduidend meer dan dit. Daar gaat het nog om 'supporters' hier niet.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
o ja? vertel?
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Overigens komt die foto uit een heel andere wedstrijd.
Le site officiel du Wydad Athletic Club - section football - Photothèque - wydadfoot.ma
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Gert-Jan-Verbeek heeft verlengd tot en met 2015 
Was erg bang dat hij naar PSV of Twente zou gaan.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Overigens komt die foto uit een heel andere wedstrijd.
Le site officiel du Wydad Athletic Club - section football - Photothèque - wydadfoot.ma
En dus nog een photoshop ook.
Sorry mensen!
Move along, nothing to see here.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Heb het idee dat volgens jou de sleep er meteen op komt als spelers boven de 30 geraken.
(behalve als ze bij Ajax voetballen natuurlijk
).
Nee, juist niet. Ik vind het prachtig om spelers als Giggs, Scholes (vette comeback!), vd Sar (tot vorig jaar dan), Raul, Zanetti en noem ze maar op te zien. Maar ik beoordeel ze wel naar niveau. Zij zijn of waren tot het einde top, Terry niet.
Dit is overigens wel erg zonde:
SigaarSnor.blogspot.com: Voetbal International-video's op YouTube geblokkeerd door RTL
Hartstikke dom, daar gaat vele gratis reclame voor het programma. Snap RTL op zich wel, maar dit gaat ze ook het nodige kosten, want die filmpjes maakten het programma zeer populair.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik zeg ook helemaal niet dat hij slecht is (zeker niet in vergelijking met Mathijssen en Heitinga). Chelsea speelde onder vorige coaches altijd vanuit een gesloten verdediging nu met de speelwijze die AVB wil(de) implementeren komen de zwakkere punten van Terry bovendrijven.
nee matig zei je toch.. Anyway klopt verder wel aardig, maar is dus niet aan hem te wijten
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
nee matig zei je toch.. Anyway klopt verder wel aardig, maar is dus niet aan hem te wijten
Wel aan hem te wijten want je mag van een (in jouw ogen) topper wel verwachten dat hij een beetje met ruimte in z'n rug kan spelen en het inzicht heeft om dat goed op te lossen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nou nou, 1-1 voor NEC en daarna raakt NEC ook nog eens de lat.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Het is denk ik te koud voor Willems en Marcelo want die 2 zitten toch te prutsen.
Herziening: Iedereen loopt te prutsen.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
NEC verdient gewoon de voorsprong in Eindhoven, alleen pakken ze hem niet 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha NEC raakt de lat en PSV haalt bal van de lijn. En ik denken dat het simpel 3-0 zou worden.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ik wilde het al niet zeggen, maar dit is het typische PSV-scenario 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
SigaarSnor.blogspot.com: Voetbal International-video's op YouTube geblokkeerd door RTL
Hartstikke dom, daar gaat vele gratis reclame voor het programma. Snap RTL op zich wel, maar dit gaat ze ook het nodige kosten, want die filmpjes maakten het programma zeer populair.
Dat is wel jammer ja. Toevallig zat ik gisteren nog naar dat verhaal van Boskamp te luisteren over het geld dat hij vediende in zo'n oliestaat. Fantastisch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.