• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Inderdaad. Eén van de makkelijkste manieren om Europees voetbal te halen.

Mits een brede selectie wel, maar meestal heeft NEC dat niet. Europees voetbal is ook niet altijd zaligmakend. Moet vaak bakken geld bij qua reis/verblijfkosten en security. Het grote publiek en dus ook media en sponsoren is niet geinteresseerd in Djneprpetrovsk - NEC dinsdagavond om 18.15.

Europees voetbal heeft paar jaar geleden ertoe geleid dat de flow waarin het team zat verdween, vechtend tegen degradatie eindigend op de 14de plek.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Je speelt toch als club om Europees te bereiken? Waarom zou je er dan snel uit willen vliegen? De beker is een mooie prijs voor iedere subtopper. Alleen Ajax en PSV zouden chagrijnig zijn als ze in een seizoen alleen de beker pakken en geen titel, maar de rest zou er heel tevreden mee mogen zijn. Als dubbel is het trouwens wel mooi, titel en beker. Lang geleden bij Ajax. Toevallig keek ik vandaag een samenvatting van Utrecht-Ajax terug, bekerfinale 2001-2002. Heerlijk om Wamberto weer met 2 meter buitenspel gelijk te zien maken in de 93e minuut

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Ajax en het biermerk Jupiler hebben een samenwerkingsverband gesloten dat loopt tot en met 30 juni 2015.

Toch weer wat meer geld in het kastje van Ajax.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vind zo'n B merk niet bij Ajax passen eigenlijk. Neem dan gewoon Heineken, het grootste biermerk van Nederland.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, dat zeggen er heel veel op facebook idd. Amstel of Heineken, maar geld is geld. Zolang ze maar niet in de Jupiler-league terecht komen is het geld welkom.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

En die rotkop van Henry ''ik lik mezelf elk jaar weer omhoog'' vd Aat ben ik ook wel zat. Wanneer dumpt Ajax die faler eens zeg?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Veel beter te drinken dan Heineken m.i. dus wel een stap vooruit. Al hebben zeh et bij Twente altijd nog het best voor elkaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Misschien is zo'n gladde aal weer perfect om nieuwe sponsors aan te trekken. De nepheid straalt ervan af, maar als hij zich verder niet te veel bemoeit met voetbalzaken en wel geld weet binnen te halen vind ik het best.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die gladde jongens krijgen wel het meest gedaan ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Misschien is zo'n gladde aal weer perfect om nieuwe sponsors aan te trekken. De nepheid straalt ervan af, maar als hij zich verder niet te veel bemoeit met voetbalzaken en wel geld weet binnen te halen vind ik het best.

Het afgelopen jaar was vd Aat dus samen met Slop met voetbalzaken bezig. Transfers enzo. Maar Ajax is nu bezig met een sportief directeur, wordt als het klopt Overmars, die dat werk over gaat nemen.

PS: Fifa gaat akkoord met doellijntechnologie!

http://www.vi.nl/nieuws/224007/FIFA-geeft-groen-licht-voor-invoering-doellijntechnologie.htm

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Prima kerel voor dat werk. Rustig en betrouwbaar en nog steeds populair onder de fans. Zou dus mooi zijn als hij komt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

Veel beter te drinken dan Heineken m.i. dus wel een stap vooruit. Al hebben zeh et bij Twente altijd nog het best voor elkaar.

Nutteloze sponsor, vooral omdat er in de ArenA gewoon dat zeikbier van Twente geschonken wordt Ook al zo raar. Maar dat is dus het contract dat de ArenA heeft afgesloten. De enige keren dat we Jupiler zullen zien is bij een nieuwe kampioenshuldiging dit seizoen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Volgend jaar dus alweer

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

moviemafketel schreef:

En die drol is zo marketingtechnisch bezig dat ze al jaren op rij het niet voor elkaar weten te krijgen het nieuwe thuisshirt beschikbaar te krijgen voor de supporters op de momenten dat de eerste training in de nieuwe thuisshirts worden afgewerkt(komen duizenden mensen op af, dan zorg je toch voor de nieuwe shirts in de fanshop?). Dit eindigt al jarenlang in wijzen naar andere partijen(Adidas), terwijl Ajax schuldig is. Het schijnt dat ze te laat en vaak ook te weinig afnemen bij Adidas.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nutteloze sponsor, vooral omdat er in de ArenA gewoon dat zeikbier van Twente geschonken wordt Ook al zo raar. Maar dat is dus het contract dat de ArenA heeft afgesloten. De enige keren dat we Jupiler zullen zien is bij een nieuwe kampioenshuldiging dit seizoen

Eerlijk waar? Ik dacht dat jullie Heineken/Amstel hadden. Dan hebben jullie het ook prima voor elkaar .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dat is ook de sponsor, maar wordt dus inderdaad gek genoeg nooit geschonken Misschien bij de bobo's, maar daar kom ik nooit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

(afbeelding)

Tof ding, laat mij maar met Chelsea spelen. Kan je gewoon niet verliezen. Bizar dat er nog mensen zijn die in het andere systeem geloven...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zoals Spanje dat Europees kampioen is geworden?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat komt enkel omdat Italie niet volgens het Chelsea systeem speelde. Stompzinnig natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

De enige manier om Barcelona en Spanje te bedwingen is met bijzonder verdedigend voetbal, niet andersom.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Reinbo schreef:

Dat komt enkel omdat Italie niet volgens het Chelsea systeem speelde. Stompzinnig natuurlijk.

Ik denk dat je wel gelijk hebt Reinbo. Italië heeft veel voetballiefhebbers dit EK vermaakt met hun frisse en aanvallende spel maar tegelijkertijd is het min of meer zelfmoord als je dit Spanje voetballend wilt bestrijden. De Italianen hadden eigenlijk in de finale hun systeem om moeten gooien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Italië idd ultra defensief had gespeeld was het maar 3-0 geworden, misschien maar 2-0 bij wat pech van Spaanse kant.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze waren ook gewoon niet fris meer. Ze hadden teveel moeten geven tegen Engeland en Duitsland. Je beste verdediger moet er al snel af en later sta je nog een half uur te ballen met 10 man tegen een voetbalmachine. Italië hoeft zich nergens voor te schamen.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Het EK duurde voor Italië één wedstrijd te lang idd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het is altijd leuk om Duitsland weer geen prijs te zien pakken idd. Wij niet dan zij ook niet

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Wat mij betreft is de EK finale dan ook op donderdag gespeeld

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Blijft Prandelli gewoon trouwens? 1 van de tofste peren onder het trainersgilde in jaren.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Prandelli blijft. Ik ben er ook erg blij mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.