- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Als hij Van Bommel eruithaalt is dat mooi, maar waarom Kuyt rechtsback? Dat is echt zelfmoord tegen de Duitsers hoor, daar moet je een echte verdediger neerzetten niet iemand die nog nooit rechtsback heeft gespeeld (als dit waar is ten minste, maar kan het me nauwelijks voorstellen).
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zit weer eens NOS te kijken.
Wat een flapdrol die Bert Maalderink met die suggestieve vragen.
Leverde wel leuke tv op, met die buitenlandse perschef die de NOS het zwijgen oplegde, haha.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Mja ok, maar ik heb dan wel last van plaatsvervangende schaamte.
Ik denk dat Bertje 's nachts nog droomt van deurtje bellen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Bert Maalderink dan ook een irritante kerel. Sowieso zijn die lui bij de NOS vaak irritatiewaardig. Denk niet dat ze bij Oranje die lui heel serieus nemen.
Benieuwd wat Polen-Rusland wordt. Buiten het veld een strijd, daarbinnen iets vriendelijker?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
@ A&L: ze hebben meerdere varianten geprobeerd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Twee om twee... en wij wonnen de belangrijkste pot 
Morgen maar een gelijkspelletje doen.
Staat toch echt 3-2 in het voordeel van de Nederlanders, zie pagina terug.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Polen en Rusland spelen met het vuur dat bij Nederland ontbreekt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Over patriottisme wordt hier ook veel te neerbuigend gedaan. Nederlanders lijken me er ook wat te nuchter voor, dus een dergelijke intense patriotische instelling zie ik wat betreft Oranje niet snel gebeuren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk niet dat dat morgen zal ontbreken. Gaan we gewoon winnen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Iedere echte Nederlander hoort zijn haat jegens de oosterburen (moffen, if I may) te koesteren. Heerlijk, dat houdt het interessant. Kapot maken morgen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Over patriottisme wordt hier ook veel te neerbuigend gedaan. Nederlanders lijken me er ook wat te nuchter voor, dus een dergelijke intense patriotische instelling zie ik wat betreft Oranje niet snel gebeuren.
Het gekke is dat ik dat qua Feyenoord ook veel sterker heb dan wua oranje en ik lijk daar niet alleen in te staan. Dus Nederlanders hebben het wel in zich maar niet qua Oranje. De animositeit met Duitsland was vroeger ook veel intenser. In de jaren 90 is de angel er daar een beetje uitgegaan.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
ik kan niet wachten op de wedstrijd Nederland - Duitsland
mijn voorspelling: 2 - 1
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Pfff, ik kijk constant de verkeerde stukken van iedere match. Van Griekenland-Tsjechië van minuut 7 tot 45 en net het laatste - slaapverwekkende - half uur van Polen-Rusland. Helaas zorgen examens ervoor dat ik redelijk veel moet selecteren...
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
ik was voor Polen want stel dat we in de kwart finale komen heb ik geen zin om Rusland tegen te komen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Terwijl ik verwachtte dat het na die 1-1 los zou barsten.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Pfff, ik kijk constant de verkeerde stukken van iedere match. Van Griekenland-Tsjechië van minuut 7 tot 45 en net het laatste - slaapverwekkende - half uur van Polen-Rusland. Helaas zorgen examens ervoor dat ik redelijk veel moet selecteren...
Bondscoaches moeten pas veel selecteren!
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
er zijn ook weer een paar mensen in de klas die er met all positieve gedachten tegenaan gaan (niet dus) 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Haha wel opvallend. Johan Derksen noemde in het verleden Hans Kraaij nog een zelfingenomen kwalletje omdat hij met de opstelling van Ajax aan kwam en nu komt hij zelf doodleuk met de opstelling voor Oranje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Derksen spreekt zichzelf toch constant tegen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die gezichtsuitdrukking van Mulder bij het woord "controleur"
.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
maar echt wat spelen die Italianen ruig alhoewel ik toen wel voor Italië was
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Otherfool zal het wel helemaal eens zijn met Mulder over hoe Nederland moet spelen. Ik kan me er ook wel in vinden. Heb ook niet veel vertrouwen voor morgen. Denk een 1-0 voor Duitsland. Al mijn voorspellingen dit jaar zijn wel absoluut ruk dus daar put ik maar wat hoop uit.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Heb er juist een goed gevoel over gekregen. Zag die blik weer in de ogen van Sneijder, die gaan er vol op, en laat alsjeblieft die basis anders zijn
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die blik die hij ook rijdens de Wk finale had bedoel je? Hoopgevend hoor
.
Ik zie het ook wel rooskleurig in. Ik heb er zin in.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Haha wel opvallend. Johan Derksen noemde in het verleden Hans Kraaij nog een zelfingenomen kwalletje omdat hij met de opstelling van Ajax aan kwam en nu komt hij zelf doodleuk met de opstelling voor Oranje.
Dit was een opstelling van het volk
Zal dat niet meer hiermee te maken hebben?
http://www.vi.nl/eknieuws/222539/Bepaal-je-favoriete-opstelling-voor-NederlandDuitsland-1.htm
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Terwijl ik verwachtte dat het na die 1-1 los zou barsten.
Jammer ja. Eerste uur was erg vermakelijk. Daarna viel het tegen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Dit was een opstelling van het volk
Zal dat niet meer hiermee te maken hebben?
http://www.vi.nl/eknieuws/222539/Bepaal-je-favoriete-opstelling-voor-NederlandDuitsland-1.htm
Oh, haha dat wist ik niet. Anders zou het wel heel erg naïef zijn van Derksen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.