• 16.470 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.904 acteurs
  • 199.798 gebruikers
  • 9.424.686 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gatver dit is vertyft. Bah bah bah.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Chelsea, bah. lelijke club

Eén positief punt, Bayern is nog niet voorbij Ajax wat betreft ECI's

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Gadverdamme.. Het lelijkste team ooit dat de CL finale heeft gehaald

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Lelijke klote finale, gefeliciteerd Chelsea fans. Niemand zal ooit nog aan deze lelijk verdiende titel denken, behalve jullie

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Schweinsteiger mist, Drogba scoort. Shakespeare had het niet mooier kunnen schrijven.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijk die zure reacties hier. Het voetbal heeft vandaag gewonnen! Het was een prachtig drama.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

DBTim schreef:

Lelijke klote finale, gefeliciteerd Chelsea fans. Niemand zal ooit nog aan deze lelijk verdiende titel denken, behalve jullie

Net als Inter in 2010.

Walgelijk dit. Stront betonvoetbal overwint.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die afgunst . Wat mooi.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En als je Barca uitschakelt en uit bij Bayern de finale wint, valt er helemaal niets op de prestatie af te dingen.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Reinbo schreef:

Heerlijk die zure reacties hier. Het voetbal heeft vandaag gewonnen! Het was een prachtig drama.

Welk voetbal? Dat kopballetje van Drogba en dat schot op doel van Kalou?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

En als je Barca uitschakelt en uit bij Bayern de finale wint, valt er helemaal niets op de prestatie af te dingen.

Natuurlijk wel. En aangezien er in dit topic geen Chelsea fans zitten hoeft er hier niemand gefeliciteerd te worden. Anders had ik het wel gedaan. Maar het is de lelijkste winnaar ooit samen met Inter 2 jaar terug.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

DBTim schreef:

(quote)

Welk voetbal? Dat kopballetje van Drogba en dat schot op doel van Kalou?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Leuk voor Chelsea, het is ze gegund! (De spelers en de fans, niet Abramofiets).

Bayern dat in eigen huis verliest. En ik was zelfs iets meer voor Bayern omdat ik Robben een toffe peer vind.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Natuurlijk wel. En aangezien er in dit topic geen Chelsea fans zitten hoeft er hier niemand gefeliciteerd te worden. Anders had ik het wel gedaan. Maar het is de lelijkste winnaar ooit samen met Inter 2 jaar terug.

Ach, lelijk. Who cares. Ajax was in 96 ook de mindere partij tegen Milan, maar niemand die daar over valt. En ik heb zelf eigenlijk geen idee of Feyenoord mooi speelde in 1970. Do I care?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach, lelijk. Who cares. Ajax was in 96 ook de mindere partij tegen Milan, maar niemand die daar over valt. En ik heb zelf eigenlijk geen idee of Feyenoord mooi speelde in 1970. Do I care?

Ik heb het niet over 1 potje, maar over een heel seizoen. Chelsea was constant kut, defensief en lelijk. En dan constant de mazzel hebben dat alles mee zit om de beker te winnen. Heel naar.

Ajax speelde in 96 trouwens niet tegen Milan. En dan nog is je vergelijking onzinnig, want Ajax speelde wel aanvallend.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Wat voor invloed gaat dit eigenlijk hebben op de clubverdeling in de CL van volgend seizoen? Chelsea is immers op de zesde plaatst geeindigd in de PL, maar als winnaar doen ze dus gewoon mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tottenham naar de EL.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

dus Chelsea is nu de allereerste club uit Londen om de Europese titel te winnen.

Nog een en dan heeft Londen net zo veel titels als Nottingham!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Bah, niet echt verdiend maar soit. Robben mist trouwens opnieuw een zeer belangrijke penalty, na de titelmatch tegen Dortmund. Vervelende speler trouwens, die Robben. Vandaag ook weer veel te vaak egoïstisch met z'n geforceerde schoten terwijl ploeggenoten vrij staan aan de andere paal.

Gek trouwens dat het slechtste Chelsea team in jaren plots wél de CL weet te winnen.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Finisterra schreef:

Gek trouwens dat het slechtste Chelsea team in jaren plots wél de CL weet te winnen.

Dat maakt het imho juist zo mooi.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat voor invloed gaat dit eigenlijk hebben op de clubverdeling in de CL van volgend seizoen? Chelsea is immers op de zesde plaatst geeindigd in de PL, maar als winnaar doen ze dus gewoon mee.

Tottenham geen voorrondes CL, Chelsea direct geplaatst, Anderlecht ipv directe plaatsing nu voorrondes en ook voor Ajax is het kut ipv pot 2 of 3.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

O dat laatste wist ik niet eens. Maakt de uitslag extra zoet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Is niet alles bepalend hoor, maar Chelsea uit de CL had voor de coefficiententelling wel geholpen, schoof Ajax een plekje hoger. Nu moeten Braga en Kiev de CL voorrondes verknallen, dan zijn we ook pot 2 in.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Reinbo schreef:

O dat laatste wist ik niet eens. Maakt de uitslag extra zoet.

Tuurlijk, zolang Ajax het maar verneukt en Nederland belangrijke punten mist, waardoor op den duur de tweede plaats voor toegang tot de voorrondes verdwijnt en Feyenoord al helemaal geen kans meer maakt om zich dus te plaatsen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat Feyenoord maar zijn eigen broek op houden, hulp van Sjax kan me gestolen worden. Kan net zo goed theoretiseren dat een beter resultaat voor Ajax het gat met Feyenoord enkel groter maakt. Laat Feyenoord maar gewoon voor plek 1 gaan.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Hahaha, alleen al een hilarisch avond door het compleet domme, hypocriete gejank over geld in het voetbal van alle kanten, de media voorop.

Als Barca 2 x achter elkaar een CL wint is het niet 1 krantenletter of 1 seconde tijd van een commentator waard en nu is schuld HET grote onderwerp van de avond.

Hahahah wat zetten die mensen zich voor lul zeg.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ow, en het 1 na leukste van de avond is dat heel NL voor een Duitse (!!) Club is, nota bene bnayern, hahahahah, moet niet gekker worden.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Verder kon het me geen ruk schelen wie er won, al was het moment dat die jankzkak Robben een penalty miste wel heerlijk natuurlijk.

nakada

• 2203 berichten
  • 1681 stemmen

Logisch toch omdat er nu wel een club zonder schulden in de finale staat.

Erg jammer overigens dat dit Chelsea heeft gewonnen door 5 minuten te voetballen.

Spuuglelijk maar wel erg effectief.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Hahaha, en jij denkt dat als het Barca-Bayern was er IEmand over schuld was begonnen? LOL!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.