• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.163 gebruikers
  • 9.381.839 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Dat is natuurlijk onmogelijk vergelijken omdat je niet dezelfde verdeling hebt van tegenstanders. Wat Naomi zegt dus.

Ik denk dat een Heat in het oosten een veel beter resultaat zou hebben gehad.

Dat wist ik dus niet... Dacht dat ze gewoon allemaal evenveel tegen elkaar speelden.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Lekker bezig Thornton. 9-8 met King op een mooie finish en gewoon 161 voor de wedstrijd gooien

En wat met Hankey .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ted Hankey

Clippers

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Dit weekend weer schaatsen in Salt Lake, het begint al behoorlijk te kriebelen! De onwaarschijnlijke doorbraak van Lotte van Beek, de messcherpe Shani Davis, de getergde oma Pechstein, de nu al in supervorm verkerende Sventastic... kom maar door met die wereldrecords!

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Carlsen op voorsprong in tweekamp - NOS Sport

Carlsen opende met c4, en bracht, nadat hij een aantal gebaande paden (het semi-Slavisch, Noteboom- en Marshall-aanval) links had laten liggen, met 6.Pc3 een interessante stelling op het bord. In de op het Nimzo-Indisch lijkende stelling stond zijn zwarte loper met uitgeruilde centrumpionnen ijzersterk.

Anand slaagde er in het loperpaar te nemen en een witte pion te isoleren, maar de uitdager had ondertussen (zeker na het onnauwkeurige 13...Lc7) de structuur behendig in zijn voordeel omgebogen. Beide spelers hadden een paar zwakke pionnen, maar die van de uitdager genoten meer bewegingsvrijheid.

Toch leek Anand de eventuele lekjes lange tijd te kunnen voorkomen en stand te gaan houden. Toen hij zijn a-pion met 45...Tc1+ weggaf, was er echter geen houden meer aan. In het toren-eindspel had de Noor met een a- en een h-pion een ideale positie. Nadat Carlsen met een tweede pion was gaan lopen, berustte Anand in zijn nederlaag.

Het is abracadabra voor mij, maar het klinkt verdomde indrukwekkend.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Zo te zien is Anand vergeten te rokeren.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Vanaf dinsdag volg ik een schaakcursus dus dan kan ik jullie er alles over gaan vertellen

Fantastisch schaatsen vannacht in Salt Lake trouwens, inclusief wereldrecord op de 500 meter dames en een fabelachtig gevecht tussen Martina 'de Spicht' Sablikova en Claudia 'Sonnenschein' Pechstein op de 3K, met 1 honderdste beslecht in het voordeel van de eerste. De Jong vervolgens derde met een WR junioren, amaai Dat de immer onsympathieke Verweij het NL record van de immer sympathieke Wennemars afpakte op de 1500 was dan wel een lichte domper op de feestvreugde.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

otherfool schreef:

Vanaf dinsdag volg ik een schaakcursus dus dan kan ik jullie er alles over gaan vertellen

Wel oppassen dat je niet gelijk met een herdersmatje van de tafel wordt geveegd .

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dat is toch wel sterk hoor, met Nimzo-Indische lijkende stelling en die zwarte loper op de uitgeruilde centriumpionnen. En dan ook nog op een semi-Slavische Notenboom- en Marshall aanval. Het moet toch niet gekker worden.

http://jp8.r0tt.com/l_9bc70be0-f6d5-11e1-a539-3b611af00008.jpg

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Leuk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sacramento Kings' Sleep Train Arena loudest Arena

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Heel leuk dat we het Guinness Book of Records gehaald hebben, maar ik win liever toch wat meer wedstrijden. Zit er dit jaar helaas weer niet in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blijft jammer, mooie club. Zag Evans ook heel graag spelen, jammer dat ie weg is. Het rebuilden stagneert ook al jaren.

Grote dag vandaag, GSP gaat na jaren heerschappij eindelijk onttroond worden. Johny Hendricks is de naam.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Wel oppassen dat je niet gelijk met een herdersmatje van de tafel wordt geveegd .

Ik heb het even opgezocht, dat moet te voorkomen zijn

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Manmanman, dat kan toch helemaal niet

Sang-Wha Lee, wat een fenomenaal wereldrecord, Heideniaans, weergaloos

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En de winning streak van de Pacers wordt een halt toe geroepen door .. en u verwacht het al, de Chicago Bulls. Geweldige eerste helft vooral, toch wel erg jammer (al wel begrijpelijk) dat de focus wegebt. De voorsprong van 33 blijven er helaas maar 16 van over. Maar knappe en morele winst geboekt.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Prachtige wedstrijd in Gavere!

Sven Nys won alsnog, na een spannende finale.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Wat een dartpartij nu

Lewis en Taylor al in totaal 21 180''s in 14 legs en gemiddeldes flink boven de 110.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Krankzinnig.

Kijk die Taylor dan ook gaan na die achterstand van 7-8, nu gewoon 15-8 alsof 't niks is.

Werkelijk alles gooit die.

Gaat vanavond weer saai worden. Taylor die Thornton compleet gaat vernederen wat die bij iedereen doet in de finale.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dat kan inderdaad best een enorme veegpartij worden, neemt niet weg dat Thornton steeds dichter bij de Premier League 2014 komt op deze manier.

De top 4 na het WK is automatisch geplaatst + 6 wildcards. Even een kleine gok:

Taylor, Lewis, Van Gerwen, Whitlock, Hamilton, Wade, Chisnall, Thornton, Huybrechts en van Barneveld? Of toch Anderson, Hankey, Pipe, King of Newton?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

AGE-411 schreef:

Prachtige wedstrijd in Gavere!

Sven Nys won alsnog, na een spannende finale.

Inderdaad een prachtwedstrijd.

En opnieuw een massa volk. In voorverkoop alleen al 10.000 tickets.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dat kan inderdaad best een enorme veegpartij worden, neemt niet weg dat Thornton steeds dichter bij de Premier League 2014 komt op deze manier.

De top 4 na het WK is automatisch geplaatst + 6 wildcards. Even een kleine gok:

Taylor, Lewis, Van Gerwen, Whitlock, Hamilton, Wade, Chisnall, Thornton, Huybrechts en van Barneveld? Of toch Anderson, Hankey, Pipe, King of Newton?

Chisnall was wel echt belachelijk dit toernooi. Alle drie de potjes verloren. Anderson zie ik wel graag.

Laat die Hankey maar thuis, wat een vervelende kwal toch ook. Wat die allemaal deed in die pot met Whitlock was echt belachelijk, en daardoor won die ook nog eens. Pipe is sowieso verschrikkelijk om naar te kijken, maar daar kan die dan weer niets aan doen vanwege dat ongeluk.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Inderdaad een prachtwedstrijd.

En opnieuw een massa volk. In voorverkoop alleen al 10.000 tickets.

Je moet het mij niet zeggen. Ik woon op 5km van het parcours, op een belangrijke invalsweg.

Het was hier na afloop nog drukker dan op een weekdag.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Bowe en Richardson, oei oei die Amerikanen ruiken de Spelen hoor

Nu maar hopen dat Kramer zich geroepen voelt het WR aan te vallen...

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Geen WR, maar hij heeft nu wel op elke baan waar in zijn tijd op het hoogste niveau wedstrijden zijn gereden het baanrecord te pakken. Op Turijn na dan, daar heeft hij na Chad Hedrick de tweede tijd (beiden tijdens de Olympische Spelen).

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Rondje 27.6 naar de 4200 meter, alsof-ie boodschappen aan het doen is Koekoek.

Het WR zal voor volgend jaar zijn, da's wel jammer. Maar wat een race weer, wat een eindbaas

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijke UFC 167 weer, waar MacDonals v Lawler en GSP v Hendricks er zonder twijfel uitsprongen. Beiden erg sterke exchange bouts maar de outcome van GSP en Hendricks is toch wel een anti-climax. Ik was er ook van overtuigd dat Hendricks gewoon de nieuwe kampioen was. Split decision dat wel. Als kampioen wordt je toch al snel bevooroordeeld, wel terecht maar het moet wel redelijk blijven. Hendricks is bestolen.

Chicago Bears wel weer een narrow escape zeg. Manmanman. Ravens' momentum werd wel fijn gebroken door een weersvertraging van twee uur.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

gillie24 schreef:

Saints - Broncos als finale. Ik teken er voor. Prachtig affiche voor een Super Bowl.

Broncos duidelijke de beste in de AFC (Chiefs verliezen beide duels tegen de Broncos).

In de NFC schat ik de Seahawks hoger in. Binnenkort spelen we tegen de Seahawks in Seattle. Eerst zondag de 49'ers maar pakken thuis.

Het eerste duel heb je alvast gelijk in gekregen Gilliie! (al heb ik er niks van gezien want dit was me toch echt te laat.

Saints gewonnen, Colts gewonnen, Bears gewonnen, dus alle forumleden weer blij

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Chicago Bears wel weer een narrow escape zeg. Manmanman. Ravens' momentum werd wel fijn gebroken door een weersvertraging van twee uur.

Dat was inderdaad do or die. En natuurlijk opnieuw het bewijs dat als jullie gewoon McCown hadden laten spelen vorige week de tweede helft, dan hat je nu op rozen gezeten. Slechtste coaching move van dit jaar in de NFL. De Bears zouden toch wel moeten profiteren van de blessure van Aaron Rogers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.