• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.587 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.162 gebruikers
  • 9.381.770 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Niet de Saints' beste wedstrijd, maar wel een lekkere win. Nu hopen dat de Pats vannacht de Panthers verslaan.

Giants inmiddels op 4-6 (na een 0-6 start). Kunnen de divisie zo maar nog winnen ook.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dat kan inderdaad best een enorme veegpartij worden, neemt niet weg dat Thornton steeds dichter bij de Premier League 2014 komt op deze manier.

De top 4 na het WK is automatisch geplaatst + 6 wildcards. Even een kleine gok:

Taylor, Lewis, Van Gerwen, Whitlock, Hamilton, Wade, Chisnall, Thornton, Huybrechts en van Barneveld? Of toch Anderson, Hankey, Pipe, King of Newton?

Barney zal sowieso wel een wildcard krijgen, en als ze echt het publiek erbij betrekken, vragen ze Hankey ook, maar ik denk dat die qua niveau dan wel erg tekort zal schieten. Pipe en Newton kan ik zonder, die zijn vrij kleurloos, hoe goed ze ook kunnen darten. Huybrechts zou ik er graag bij hebben.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/822489960.gif?1384745346

Ben wel blij dat Pacers van die streak af is. Zorgt alleen maar voor onnodige druk.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Nice

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

En wat te denken van deze goal van the Penguins, afgemaakt door Sid 'The Kid' Crosby?

http://d2nelu5ds6yb0z.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/11/crosby-goal.gif

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

The Penguins . Mijn favo NHL team. Long time ago met Lemieux en Jagr.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vervelend verlies voor de Bulls en Rose zag er ook niet best uit. Hopelijk valt het mee.

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

het lijkt er niet best uit te zien voor Rose in ieder geval.

El Loco

• 1110 berichten
  • 2389 stemmen

Begin een beetje voor zijn carrière te vrezen eerlijk gezegd. Het zou echt zonde zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Erg jammer. Gebeurde deze namiddag.

Wietse Bosmans brak kaak en sleutelbeen bij zware val.

Veldrijder Wietse Bosmans (BKCP-Powerplus) is ondertussen opnieuw bij bewustzijn na zijn zware crash in de voorlaatste ronde van de Wereldbekermanche veldrijden in Koksijde. Dat staat te lezen op de website van Wietse Bosmans. Bosmans liep onder meer een hersenschudding op en brak zijn bovenkaak en zijn sleutelbeen.

Bosmans raakte met zijn schouder een paaltje en ging vervolgens over de kop, waarna hij een tijdje roerloos bleef liggen. De veldrijder werd in allerijl afgevoerd naar het ziekenhuis van Veurne

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Meniscus tear voor Rose. Klote .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zonde, zeg. Vorig seizoen ook al zo veel gemist en nu weer. Kom je hier nog van terug?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ligt aan het soort ingreep. In het gunstigste geval slechts een paar weken, in het meest ongunstige geval 6 maanden (Westbrook had het ook). Al ben je wel bang voor een Grant Hill gevalletje bij Rose. Hopelijk niet, ook niet goed voor zijn zelfvertrouwen. Wel erg belangrijk in zijn geval.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Dit is z'n andere knie toch? Zuur voor Rose...

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Heel jammer voor Rose ... Ik hoop echt dat ie dit nog te boven gaat komen, maar vrees er tegelijkertijd ook een beetje voor. Vooral ook jammer voor de Bulls dat ze Robinson hebben laten gaan. Die heeft vorig jaar toch nog zeer verdienstelijk Rose iet of wat proberen te vervangen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pitakaas schreef:

Dit is z'n andere knie toch? Zuur voor Rose...

Is inderdaad zijn andere knie. Al vrees ik voor het mentale aspect, al kan het dan inderdaad nog wel een factor zijn dat het nu zijn andere knie is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

s0062423 schreef:

Heel jammer voor Rose ... Ik hoop echt dat ie dit nog te boven gaat komen, maar vrees er tegelijkertijd ook een beetje voor. Vooral ook jammer voor de Bulls dat ze Robinson hebben laten gaan. Die heeft vorig jaar toch nog zeer verdienstelijk Rose iet of wat proberen te vervangen.

Wel erg blij met Butler, al ligt ie er nu helaas ook uit. Thibs moet alleen eens gaan leren zijn rookies meer te gebruiken. Vooral met Snell heb je opties op de 2 en 3, ook Dunleavy kan je in principe op de 2 laten spelen, en dan Hinrich en Teague maar point spelen.

Al moet je idd wel veel puzzelen nu, iets te veel kwijtgeraakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker begin weer Bears .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Na de Bears ook de Bulls nergens op dit moment. Where's the defense?

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Poeh dat was pijnlijk.. 39 deficit. Denk dat de koppies niet helemaal er bij waren.

Daarnaast speelde Clippers ook wel erg lekker hoor, alle schoten vielen ook wel.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lekker begin weer Bears .

Wil niemand de divisie winnen of zo? Verlies voor de Lions en Bears en de Packers gelijk. Blijft raar om te zeggen: een gelijkspel in een Amerikaanse sport.

Petje af voor de Panthers die maar blijven winnen. Wij 9-2, de Panthers 8-3 en de Falcons 2-9. Had ook niemand voorafgaande aan het seizoen verwacht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Wil niemand de divisie winnen of zo? Verlies voor de Lions en Bears en de Packers gelijk. Blijft raar om te zeggen: een gelijkspel in een Amerikaanse sport.

Petje af voor de Panthers die maar blijven winnen. Wij 9-2, de Panthers 8-3 en de Falcons 2-9. Had ook niemand voorafgaande aan het seizoen verwacht.

Ongelofelijk inderdaad, 300 yards voor Peterson is mischien niet zo'n utopie.

Soms heb je weinig statistieken nodig. Quick stats - Time of possession: #Bears: 36:09. Rams: 23:51. 42-21 Rams .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rose dus pas volgend jaar terug. Spijtig, maar je meniscus herstellen is een veel betere optie dan de scheur weghalen.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

De waaieretappe natuurlijk, al is het maar doordat ik die toen live heb gezien, veel andere fragmenten niet.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Epke of de waaieretappe, lastig... Het goud van Epke is een van de beste prestaties van een Nederlander ooit (in een sport die ik niet bijster goed volg), de waaieretappe is een van de meest epische wieleretappes ooit (in een sport die ik nauw volg).

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

mjk87 schreef:

De waaieretappe natuurlijk, al is het maar doordat ik die toen live heb gezien, veel andere fragmenten niet.

De waaier-etappe was goddelijk om live te volgen Geen seconde verveeld.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Een bronzen medaille als sportmoment van het jaar zou behoorlijk treurig zijn, het goud van Epke was na zijn Olympische prestatie een beetje mosterd na de maaltijd en de waaieretappe was niet een louter Nederlandse aangelegenheid. Nee, ik ga voor het roeigoud. Geweldig opgebouwde race en een unieke prestatie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Luol Deng heeft geresigned bij de Bulls. Mooie timing.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.