- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
De route van de proloog (of eigenlijk de 1e etappe, want: 13,7 km) van de Tour in 2015 is vandaag bekend gemaakt. Ze komen tweemaal op nog geen 200meter van mijn huis langs. Leuk, hoewel... Kan je zeker twee dagen je huis totaal niet uit waarschijnlijk.
En 't is ook nog op mijn verjaardag zie ik nu!
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ook het traject van de omloop is bekend:
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Klopt helemaal, maar om nou één etappe waar de bewuste renner(s) niet eens iets tastbaars mee hebben gewonnen te nomineren, laat staan te laten winnen...? Wat een absurde keuze zeg..
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Klopt helemaal, maar om nou één etappe waar de bewuste renner(s) niet eens iets tastbaars mee hebben gewonnen te nomineren, laat staan te laten winnen...? Wat een absurde keuze zeg..
Volgens mij gaat het gewoon om het gevoel dat je kreeg bij het kijken van het sportgebeuren. De uitslag en dergelijke doet er niet veel toe.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lions - Packers 40-10. De Packers minder dan 20 minuten balbezit. Dat team stelt ook geen ene reet voor zonder Rodgers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schrikbarend. Raiders & Cowboys maakten er een beter schouwspel. En my lil taco Selena Gomez nog in de half time show. Happy thanksgiving!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een gamewinner van Westbrook. WOW.
. Lekkere hustle ook. Magistrale pot weer. Al twee keer een absolute thriller tussen de twee, hoop maar dat dit een playoff serie wordt.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van Gerwen in finale Players Championship Finals. Dadelijk Taylor-Pipe. Hoop op finale tussen Taylor en Van Gerwen, en winst voor Taylor, al gun ik het MVG ook wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een touchdown catch van Jeffery. Wow
. 20-10 Bears.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit meen je niet. Weer totaal uit handen gegeven. Unreal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En een crazy interception vlak voor de end zone. WOW!!!!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Finale MVG-Taylor zometeen. Taylor had het even lastig tegen Pipe, tot 4-4, maar toen liep hij simpel weg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het wordt weer gekker. Winning field goal voor Minnesota was goed, maar een facemask penalty waardoor ze een 15 yard penalty kregen. Nu hun Field Goal gemist. Nu de Bears weer in OT.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ook Bears missen de field goal
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Minnesota wint. Wat was dit slecht. Wat is Minnesota slecht. Wat ben je slecht als je hiervan verliest. Ga je schamen Bears!
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
MvG lekker bezig hoor 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jammer voor Taylor. Wraak nemen op het WK dan maar.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Weer kapot lopen ergeren. Het blijft een dorpsidioot die van Gerwen. Eerst Evert ten Napel vanmiddag en nu van Gerwen vanavond. De goden moeten mij haten haha.
Taylor staat op scherp nu. Had al 25 wedstrijden op rij gewonnen. Denk dat het wel even goed is voor hem. Finale zelf helaas wat matig, het gevolg van een vreemd speelschema.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wie van American Football houdt moet dit zien. Het was Rivalry Weekend afgelopen weekend en Auburn v Alabama is de beste football game die ik ooit heb gezien, en daar bovenop komt ook nog eens de enorme rivaliteit tussen de twee teams. Misschien wel de grootste sportieve rivalry in de States. College football
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ze hadden het erover tijdens de Chiefs - Broncos (CBS) game en ze zeiden zelfs 'best game ever'.
Heb toen ook gelijk maar even de hoogtepunten bekeken, al heb ik verder niks met college football. De ontlading als je op die manier de wedstrijd wint. Prachtig.
Spannend was de Seahawks - Saints game allerminst. Outclassed. Nu maar gaan voor de no. 2 positie in de NFC. Wordt nog moeilijk genoeg met nog twee wedstrijden tegen de Panthers voor de boeg.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Inderdaad een briljant einde. Alleen zo'n wedstrijd duurt zo eeuwig, heb het zelfs bij de super bowl dat ik het niet een hele match uithoud.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
- Riis verkoopt Saxo aan steenrijke cosponsor Tinkov.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Pittsburgh Penguins - San Jose Sharks, NHL, nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bulls
. Heerlijk defensief weer, goed om weer regelmatig in Chicago te spelen, daar zullen toch vooral de winstpotjes gepakt worden. Rebounding masterclass.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.