- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Een team dat vlak voor tijd voorstaat heeft het recht om van de shot clock gebruik te maken, wat is daar tijdrekken aan? Die opzettelijke fouten om balbezit te krijgen daarentegen zijn echt een farce. Accepteer gewoon je verlies en time de volgende keer beter. Hack-a-Howard is ook zoiets bespottelijks. Wat mij betreft krijgt dat dezelfde consequenties als een flagrant foul: vrije worpen én balbezit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een team dat vlak voor tijd voorstaat heeft het recht om van de shot clock gebruik te maken, wat is daar tijdrekken aan?
Nou niet echt, ze behouden het recht maximaal 2 punten te scoren. Een turnaround is hierdoor niet meer mogelijk. Dan mag jij dat misschien willen zien, maar is voor het spel an sich niet goed.
Dat mag je vinden, vind ik niet. Maar heeft verder niks met tijdrekken van doen.
Haha.
Mee eens met het eerste, met het tweede zwaar oneens. Je denkt op meerdere vlakken wel heel excessief, lijkt me niet de bedoeling. Het gelijkstellen aan een flagrant foul, lol. Vrije worpen zijn gewoon trainbaar, je efficiency rate moet gewoon omhoog en dan heb je deze discussie niet. Of je het nou over Rodman, Shaq of Dwight hebt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ongelofelijk dat the Bears maar aan blijven modderen met een kreupele Cutler. Met Greenbay op verlies is dit wel echt een huge game. Sowieso nu al een raar weekend. Indiana wat thuis verpulverd wordt door the Rams
en wat niet afgestrafd lijkt te worden omdat the Titans thuis alle mogelijke problemen hebben tegen het slechtste team in de AFC
Bengals verliezen van the Ravens.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaat nergens over. Cutler gooit wel prima maar de playcalling is er nog totaal niet. Laat het maar geleidelijker aan, en McCown deed het meer dan prima. Je zou nu juist een goede slag kunnen slaan door te winnen, en de Packers krijgen ook al klop. Maarja, helaas weer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En dan nu wel. Met een touchdown en een twee punt conversie nodig. Niet echt fair tegenover McCown.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hebben ze nu hun zin? Die coach moet je gelijk ontslaan!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, inderdaad. Geen conversion dus
. Wat een call
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onvoorstelbaar. Ontluisterend.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nu op naar het toetje: Denver at San Diego. Opnieuw een key match up. Go Peyton!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Denver het toetje? Saints eerder.
Wat een overwinning. Alles klopte. Brees weer geniaal. Zelfs de running game liep goed. Wat een team.
Jammer dat de Panthers ook hebben gewonnen. Uit winnen in SF: erg knap.
Voor de rest een aantal opvallende uitslagen inderdaad. Colts-Rams 8-38 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Minnesota scoort 47 punten (!!!!!) in het eerste kwart tegen de Lakers. En dat tegen een team waar ze in jaren niet van gewonnen hadden (22 nederlagen op een rij).
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Nys wint de cross in Niel.
Er zit echt geen constante in dit seizoen. Niemand die echt heel het seizoen domineert.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barney is gewoon een grote faler. Die shootout tussen
Webster en Newton wordt zo nog wel tof !
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was een underwhelming eerste Rose vs Irving, wel een heel solide win. Ook al loop je pas heel laat weg. Wat een abominabele eerste helft van Irving. Rose solide cijfers, zelfs met lichte angst en roestigheid heeft ie met gemak de overhand. Wel weer een hamstring blessure voor Rose. Oh boy.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Barney is gewoon een grote faler. Die shootout tussen
Webster en Newton wordt zo nog wel tof !
Mwah, dat viel dus reuze mee. Blij dat Webster door is. Gun het hem wel. Had meer verwacht van Newton bij die shootout. Hoop niet dat hij meedoet aan de Premier League. Dan liever Hankey 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Lance Stephenson met een trip dub. Het is gewoon te hopen dat ze niet boven hun top spelen zo vroeg in het seizoen, maar damn, wat lijken de Pacers onverslaanbaar. En dan nog zonder de sterspeler Granger, alhoewel George die rol nu eigenlijk al heeft overgenomen.
Mount Hibbert is ook een beest 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat Granger nou net de Stoudemire van Indiana is. Geloof me nou maar, het Bulls regular season record gaat echt niet gebroken worden. Hoezo Hosanna
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik ben helemaal niet geinteresseerd in een record? Ik zeg alleen dat de Pacers momenteel beresterk spelen...
Daar mag je toch wel verheugd mee zijn of wat?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat je het hebt over "onverslaanbaar". Dan zou je automatisch het record moeten verbreken.
Tuurlijk, het is je gegund maar gewoon erg benieuwd waar je je bevindingen op gebaseerd, het is namelijk nog erg jong in het seizoen om al conclusies te kunnen trekken. Ik zeg niet dat je er geen verheugd mee mag zijn. Je reageert wel erg on edge terwijl je in een heuglijke stemming zit zeg
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Onverslaanbaar lijken 
Ik ben al blij dat ze met 8-0 een franchise record hebben te pakken. Als ik mijn voorspelling voor dit seizoen moet doen denk ik serieus dat dit Indiana de Heat kan verslaan, en dan zou het geen eens een grote verrassing zijn.
Paul George is gewoon één van de weinigen die LeBron kan stoppen zonder double team oid, datgene waar Heat zo erg op steunt.
En laten we eerlijk zijn, in het westen zit minder kwaliteit dan in oosten. Spurs, OKC en wellicht zelfs GSW zijn te pakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Akkoord
. O dat denk ik ook hoor. Indiana is het team om Heat te stoppen en voor mij zelfs de favoriet (over op zaken vooruit lopen gesproken
). Indy is zonder twijfel het beste team. De sterkere teams lijken in het Oosten te zitten maar ben wel benieuwd wat er op trade niveau nog gebeurd en verwacht nog veel van de Clippers en Popovich zal straks San Antonio ook weer ijzersterk gemaakt hebben.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Clippers halen vast de playoffs om daarin weer tekort te komen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maak je niet druk, met The Doc maak je enorme progressie.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4708 stemmen
Waarom meer kwaliteit in het Oosten? Op basis van de ranking tot nu toe zou ik eerder andersom denken. De percentages van de Westelijke teams liggen duidelijk hoger. Atlanta en Miami (2e en 3e in het Oosten) zouden in het Westen pas op plaats plaats 8-9 komen.
Of kijk je dan eerder naar het potentieel ipv de resultaten tot nu toe?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ranking zou ik niet als graadmeter nemen aangezien je als west team veel vaker speelt tegen West teams, dus het kan net zo goed wat zeggen over hoe zwak het Westen is. Maar het is echt naar potentie kijken, records zeggen niet zoveel, al helemaal niet zo vroeg in een seizoen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Barney is gewoon een grote faler.
Wat een onzin. Barney is 5x wereldkampioen. En en passant heeft ie een hele sport in Nederland op de kaart gezet. In ieder land ter wereld wordt zo iemand op handen gedragen, behalve in sommige kringen in Nederland. Iets meer respect is wel op zijn plaats.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Denver het toetje? Saints eerder.
Wat een overwinning. Alles klopte. Brees weer geniaal. Zelfs de running game liep goed. Wat een team.
Jammer dat de Panthers ook hebben gewonnen. Uit winnen in SF: erg knap.
Voor de rest een aantal opvallende uitslagen inderdaad. Colts-Rams 8-38
Inderdaad opvallend makkelijk hoe ze de cowboys wegspeelden. Al moet ik zeggen dat de cowboys en Romo toch meestal niet thuis geven als het er om gaat.
Brees is goed, maar Manning is epic!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Saints - Broncos als finale. Ik teken er voor. Prachtig affiche voor een Super Bowl.
Broncos duidelijke de beste in de AFC (Chiefs verliezen beide duels tegen de Broncos).
In de NFC schat ik de Seahawks hoger in. Binnenkort spelen we tegen de Seahawks in Seattle. Eerst zondag de 49'ers maar pakken thuis.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Waarom meer kwaliteit in het Oosten? Op basis van de ranking tot nu toe zou ik eerder andersom denken. De percentages van de Westelijke teams liggen duidelijk hoger. Atlanta en Miami (2e en 3e in het Oosten) zouden in het Westen pas op plaats plaats 8-9 komen.
Of kijk je dan eerder naar het potentieel ipv de resultaten tot nu toe?
Dat is natuurlijk onmogelijk vergelijken omdat je niet dezelfde verdeling hebt van tegenstanders. Wat Naomi zegt dus.
Ik denk dat een Heat in het oosten een veel beter resultaat zou hebben gehad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.