- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Het is maar wat je leuk vindt. Ik zie liever een partij die rete-spannend is zoals die van Barney die hij overigens wel heel erg zuur verloor waarschijnlijk door die bouncer dan zo'n simpele 10-1.
Wat Wade aan 't doen was trouwens in dat potje tegen Taylor was echt te belachelijk voor woorden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bears
. Soms weten ze dan toch weer te verrassen. Wat een lekkere W. Packers 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het is maar wat je leuk vindt. Ik zie liever een partij die rete-spannend is zoals die van Barney die hij overigens wel heel erg zuur verloor waarschijnlijk door die bouncer dan zo'n simpele 10-1.
Wat Wade aan 't doen was trouwens in dat potje tegen Taylor was echt te belachelijk voor woorden.
Zie je een voetbalclub dan ook liever met 3-2 winnen in de laatste minuut dan met 10-1? Ik niet, hoor
Ik geniet ervan als Taylor iemand sloopt.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Klopt, maar zoiets valt Taylor uiteindelijk niet aan te rekenen. Die heeft gewoon zieke gemiddeldes gegooid (as usual). Dat een speler de handdoek in de ring gooit is jammer, maar Wade had zelfs dan geen kans gemaakt.
Lewis gooide 111 gemiddeld tegen Taylor in de eerste 5 legs en toch keek hij tegen een 5-0 achterstand aan omdat Taylor besloot om 115 gemiddeld te gooien. Uiteindelijk heeft Lewis met een gemiddelde van ruim 100 slechts een leg weten te pakken. TENA zeg ik dan maar. Tis even niet anders.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Bears
. Soms weten ze dan toch weer te verrassen. Wat een lekkere W. Packers
Te hopen voor de Packers dat de blessure van Rodgers meevalt.
Te hopen voor de Bears en Lions dat de blessure van Rodgers tegenvalt.
Divisie wel spannend zo.
Saints leken een paar weken geleden de divisie al gewonnen te hebben, maar de Panthers zijn nu zeer goed bezig. Falcons are done.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, gaan het met z'n drieën uitmaken. Bears moeten het ook doen met een secondary QB, dus hopelijk is Rodgers ook wat weekejs weg.
Goede opmars van de Panthers ja.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Vannacht Indy in Boston. Wordt erg fijn vermoed ik, en uiteraard winst voor de Pacers.
Over een paar weken ook Broncos tegen de Pats, man wat kijk ik daar naar uit. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vannacht Indy in Boston. Wordt erg fijn vermoed ik, en uiteraard winst voor de Pacers.
Over een paar weken ook Broncos tegen de Pats, man wat kijk ik daar naar uit.
Bulls komen op bezoek hoor.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heb eindelijk mijn NBA app op de Xbox weer aan de praat gekregen en dus gisteravond even wat recaps gekeken. Altijd leuk om de "nieuwe" teams aan het werk te zien. En het ziet er naar uit dat Orlando met Oladipo een leuk spelertje te pakken heeft.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Dallas ook lekker bezig dit seizoen. Calderon, Dalembert, Ellis en een fitte Dirk maken de ploeg sterker dan afgelopen seizoen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ja wtf, waarom tikte ik Boston? 
Indd de tofste matchup tegen Chicago natuurlijk. Ik zette dat expres even neer om jou te attenderen 
Zal wel weer oldschool beuken worden. Hibbert tegen Noah enzo.
PS van Boston verliezen zou gewoon schandalig zijn natuurlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja wtf, waarom tikte ik Boston? 
Indd de tofste matchup tegen Chicago natuurlijk. Ik zette dat expres even neer om jou te attenderen 
Zal wel weer oldschool beuken worden. Hibbert tegen Noah enzo.
PS van Boston verliezen zou gewoon schandalig zijn natuurlijk
Ik vroeg me al af waarom je er zo naar uit keek
. De matchup waar ik het meest naar uit kijk, nog meer dan de Heat eigenlijk. Ik verwacht wel een harde matchup, veel physical plays maar in deze fase van het seizoen verwacht ik een W van Indiana. Beiden hard-nosed teams. Kijk er ook naar uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bulls choken weer eens in het vierde kwart. Grmbl.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ok, ik ben gekleurd, maar hoe zien jullie de kansen voor de Pacers tegen de Heat?
Serieus, met deze bench, deze George, deze Hibbert en deze Stephenson denk ik dat Pacers gewoon beter zijn dan Miami. Dit zou wel eens het jaar kunnen worden. Damn. Die defense is zo goed. Geen tegenstander die beter dan 0.400 schiet!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is nog erg vroeg al snap ik dat je als Pacers fan in een roes zit nu
.
Ze zijn zonder twijfel het betere team, maar dat waren ze vorig seizoen ook al. LeBron James is het probleem
. Scola gaat ook heel belangrijk worden. Voorlopig geloof ik het meest in de Pacers, Heat is dan de grootste concurrent, al hoop en denk ik dat de Bulls zo tegen de post-season aan ook weer zijn waar ze moeten zijn. Er moet nog wel wat gebeuren willen ze daar raken maar dat komt wel.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
El Loco
-
- 1114 berichten
- 2389 stemmen
Grappig om te zien, maar wat een zware tactische blunder van de coach om Howard in money time op het veld te laten staan. De Rockets stonden er goed voor totdat dit spelletje begon.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooie buzzerbeater dat wel. Clippers weer een keer gewonnen, altijd fijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
verliezen van deze celtics
En de manier waarop ook. Wat een slot. Ongelofelijk dat de Celts die wonnen, en verliezen van deze Celtics doet wel pijn. Weet je eens hoe ik me voel
. Wade die probeert een bal tegen de ring te gooien
.
Lekker slot bij de Cavs ook
.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
hahaha ja doet wel pijn. Start van de pacers impressive, maar het seizoen is nog lang.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een regular season record betekent niets. Ik kan het weten
.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4710 stemmen
Ben het dit jaar ook weer eens wat intensiever aan het volgen (ondertussen al een 10-tal jaar geleden). Hoe/waar kijken jullie het trouwens? Ik doe het zelf voorlopig met de 2-4min samenvattingen van nba.com, maar zou graag iets langere samenvattingen zien. Of eens een volledige match maar dan liever niet s'nachts.
Vroeger, in de tijd van Sabonis, Pippen, Wallace, Stoudemire,..., supporterde ik voor Portland. Enkele jaren geleden had ik een lichte voorkeur voor de Celtics met de big 3 en de Spurs (maar echt volgen deed ik het niet). Die laatste vooral door hun Europees karakter (volgde de laatste jaren wel veel meer het WK, EK, OS Basket). Voor dit seizoen koos ik in elke conference 1 team om voor te supporteren. De Spurs opnieuw en toevalligerwijze ook Indiana. Draait voorlopig wel erg goed uit... 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4710 stemmen
Hehe, ik had het voor het seizoen moeten zeggen...
Ben net bewust niet voor de echte favorieten voor de titel gegaan maar had ook geen zin om voor matige teams als Portland of Boston te supporteren. Verder had ik er natuurlijk ook helemaal geen band meer mee, na 10-12 jaar het nauwelijks nog te volgen.
Ach, ze zullen vast nog wel een terugval krijgen.
En de Spurs dragen toch nog mijn voorkeur weg.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ben het dit jaar ook weer eens wat intensiever aan het volgen (ondertussen al een 10-tal jaar geleden). Hoe/waar kijken jullie het trouwens? Ik doe het zelf voorlopig met de 2-4min samenvattingen van nba.com, maar zou graag iets langere samenvattingen zien. Of eens een volledige match maar dan liever dan s'nachts.
Belachelijk slot van Celtics - Heat trouwens. Op dat tijdrekken d.m.v. opzettelijke fouten zou echt iets verzonnen moet worden. Verpest de sport voor mij.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4710 stemmen
Bedankt! Dat was me nog niet opgevallen. Da's dan vooral een optie voor als ik thuis ben. In mijn studentenkamer is de downloadlimiet veel te laag om zulke zaken volledig te downloaden.
El Loco
-
- 1114 berichten
- 2389 stemmen
Jeff Green
Gaan winnen op Miami doet toch extra veel deugd en zeker met zulk einde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[Op dat tijdrekken d.m.v. opzettelijke fouten zou echt iets verzonnen moet worden. Verpest de sport voor mij.
. Intentional fouls zijn nou net in het leven geroepen om tijdrekken te neutraliseren. Wat dus ook effectief is. Nog nooit zo'n vreemde kritiek op NBA basketball gelezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.