• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.377 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.111 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Die 1000m bij de mannen was qua spanning iig al een instant classic

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Die 1000m bij de vrouwen al helemaal!

En pfoei Oenema, wat een interview...

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Manmanman, in oktober al schaatsen van een andere planeet

Kramer vs Bergsma, een ouderwetse matpartij op de smalle ijzers, met Sventastic als overwinnaar. Wat een race, wat een tijd, wat een belofte voor wat nog komen gaat dit seizoen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dez Bryant die helemaal uit zijn plaat gaat tegen alles en iedereen .

http://2.bp.blogspot.com/-L0orGZf1ncw/Um1odHDtHWI/AAAAAAAAC6Y/PYIptN8nUDU/s400/dezzyell.gif

edit: en daar is meltdown #2 .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Happy NBA tip-off day!! .

El Loco

• 1114 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

Happy NBA tip-off day!! .

Met meteen al Miami-Chicago om van te smullen. Dit jaar zie ik de favorieten eerder in het Oosten met Miami uiteraard, Indiana, Chicago (indien Rose gezond blijft), en outsiders zoals Brooklyn en New York. Wie daar de conference finals wint zit al ver op schema, want in het Westen zie ik enkel de Spurs meespelen voor de titel.

Bij afwezigheid van mijn team Boston hoop ik dat Indiana gewoon kampioen wordt. Misschien ontbreekt het bij hun aan ervaring, maar ze hebben zo'n mooi team om naar te kijken met Hibbert als de tweede beste center van de NBA, Granger die terug fit is en een pak scorend vermogen met West, George en Stephenson.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Opvallende transfers? Teams to watch? Heb deze zomer bar weinig gevolgd qua transfers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je Dwight Howard naar de Rockets, Pierce, Garnett naar Brooklyn gemist hebt heb je wel behoorlijk onder een basketbal-steen gelegen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

El Loco schreef:

Met meteen al Miami-Chicago om van te smullen. Dit jaar zie ik de favorieten eerder in het Oosten met Miami uiteraard, Indiana, Chicago (indien Rose gezond blijft), en outsiders zoals Brooklyn en New York. Wie daar de conference finals wint zit al ver op schema, want in het Westen zie ik enkel de Spurs meespelen voor de titel.

Mits ze fit blijven zeker, vooral omdat ze nu zoveel verder zijn dan hun vorige ECF showdown en Miami het vorig jaar ook lastig had tegen een Rose, Deng, Hinrich-loze Bulls. Vooral nu met Butler die zijn kans heeft gepakt, en met Taj Gibson en nu ook Dunleavy erbij. Ook veel meer power in perimetre shooting. Vooral met een penetrating Rose en stretching the floor spelers kan het heel interessant gaan worden. Qua fitheid moeten we ook hopen op Noah, die lijkt me het grootste vraagteken dit seizoen.

In het Westen verwacht ik ook veel van de Clippers onder het bewind van Rivers, en de Rockets kunnen ook gaan verrassen.

New York zie ik niet gebeuren maar Brooklyn is een grote outsider om een bedreiging te vormen voor de drie favorieten Chicago, Indiana, Miami. Gaat een heet avondje worden vannacht, Chicago gooit al veel olie op het vuur door de ring ceremonie niet bij te wonen. Was Miami al enorm gepikeerd over . Wat ben ik blij dat het weer zover is.

Bij afwezigheid van mijn team Boston hoop ik dat Indiana gewoon kampioen wordt. Misschien ontbreekt het bij hun aan ervaring, maar ze hebben zo'n mooi team om naar te kijken met Hibbert als de tweede beste center van de NBA, Granger die terug fit is en een pak scorend vermogen met West, George en Stephenson.

Snap ik wel, ook hard-nosed basketbal, kijk erg uit naar de Chicago - Indy showdowns. Hoop uiteraard op de Bulls maar zo niet mag Indy wel de Oosttitel pakken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je Dwight Howard naar de Rockets, Pierce, Garnett naar Brooklyn gemist hebt heb je wel behoorlijk onder een basketbal-steen gelegen .

Dat van Howard wist ik wel, dat andere niet. Toch best wel schokkend, ik dacht Pierce blijft zijn hele carrière wel bij de Celtics. Het komt denk ik omdat ik een ontzettende hekel heb aan de officiële NBA site die ik op één of andere manier heel onduidelijk vind.

Hoe heeft Orlando ("mijn" team) het gedaan deze zomer? Ben bang dat ik wederom een ander team moet supporten gedurende de play-offs.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik zie dat het seizoen vannacht gaat beginnen. Dat wordt weer scores volgen van de Clippers en hopen op mooie dunkjes van Griffin. As you were.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

Dat van Howard wist ik wel, dat andere niet. Toch best wel schokkend, ik dacht Pierce blijft zijn hele carrière wel bij de Celtics.

Ik ook, en hij ook . Moet je ook niet willen traden als Celtics zijnde maar goed.

Het komt denk ik omdat ik een ontzettende hekel heb aan de officiële NBA site die ik op één of andere manier heel onduidelijk vind.

Kom er wel regelmatig maar niet zo overzichtelijk inderdaad. Gewoon de juiste mensen volgen op twitter is het beste devies om op de hoogte te blijven, al hoef je de off-season ook niet i nde gaten te houden. Je bent na wat speelrondes zo weer op de hoogte.

Hoe heeft Orlando ("mijn" team) het gedaan deze zomer? Ben bang dat ik wederom een ander team moet supporten gedurende de play-offs.

Hoef je niet veel te verwachten maar Oladipo in de gaten houden. Gaat wel indruk maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AHWA schreef:

Ik zie dat het seizoen vannacht gaat beginnen. Dat wordt weer scores volgen van de Clippers en hopen op mooie dunkjes van Griffin. As you were.

Zal je blijven houden, maar Lob City is dood vanaf nu. Hou daar maar rekening mee, daar zorgt 'The Doc' wel voor.

Rachel Bilson en Billy Crystal zullen meer glimlachen dit seizoen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AHWA schreef:

Dat wordt weer elke dag de recaps kijken via de heerlijke NBA app op de Xbox!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Granger mist trouwens wel al direct de eerste 3 weken, best zonde. Ik ben echt zo fucking benieuwd hoe Indy gaat spelen met Hill - Granger - George - West - Hibbert.. Dan durf ik te wedden dat je een ring team hebt .

Maar idd, gamepass is inmiddels aangeschaft met wat vrienden dus ik ben er echt klaar voor. Het leuke van de NBA is dat het mij geen eens heel veel uitmaakt wie er gaat winnen.. Ja uiteraard hoop ik niet op een three-peat van Miami en hoop ik echt dat Indiana minimaal die conference title gaat pakken (en laten we eerlijk zijn, dan ligt de weg naar de ringen ook open), maar er zijn zoveel teams met de gunfactor... Ik ben benieuwd mannen.

Oja en Orlando gaat de playoffs wellicht niet eens halen. Sowieso zullen ze vanavond geslacht worden .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is allemaal nog wel erg rusty, aan beide kanten. Begin beloofde niet veel goeds, al was dat gelukkig een storm in 'n glas water

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chicago brick city momenteel . Zoveel bakstenen zie je nog niet eens op een bouwplaats. Manmanman. Dit is echt heel slecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zuur maar zoals verwacht zou het offensief de eerste wedstrijden heel moeizaam gaan, en hier het resultaat. Booz en Butler wel lichtppntjes.

El Loco

• 1114 berichten
  • 2389 stemmen

De wedstrijd begon nochtans aardig gelijkopgaand, maar wat een slecht tweede kwart van Chicago was dat. Miami moest even wat doubleteamen op Rose of Hinrich en alles liep vast. Dunleavy moet zowat de traagste verdediger zijn in de NBA, keer op keer werd hij gepakt door Allen.

De Lakers zorgen toch voor de verrassing door de Clippers te kloppen met 116-103.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Girowinnaar Hesjedal bekent dopinggebruik - De Standaard

Toch wel opvallend dat Hesjedal (op zulke manier) reageert op de cafépraat van Rasmussen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

23-2 voor de Sixers vs Heat .

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Lekker debuut van Howard zeg. 26 rebounds!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een vierde kwart zeg . D.Rose, just so clutch!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Een win en een paar leuke dunkjes. Ik ben tevreden over de recap

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Poeh, zijn al zat spelers die volle bak zijn gestart zeg. CP3 met 42, Klay met 38, nu Cury weer met 38 ofzo...

Heerlijk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ongelofelijk weer zeg. Bijna heel de game op voorsprong, bijna 20 punten verschil en dan de game zo weggeven. Rose was zelfs erbarmelijk slecht, al zal dat de komende maanden wel vaker gebeuren. Carter-Williams is wel een hele fijne speler. Bij Syracuse al, maar vind 'm nu veel beter.

Anthony Davis (23 Pts, 7 Reb, 4 Ast, 5 Stl, 6 Blk). .

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Is gewoon niet meer leuk met die Taylor. Ongelofelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bass . Dit wordt een Shaqtin' a Fool, gegarandeerd. Zelfs JaVale en Kendrick kunnen dit niet overtreffen .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

j0enne schreef:

Is gewoon niet meer leuk met die Taylor. Ongelofelijk.

Juist wel. Heerlijke finale. Nog maar even laten zien dat hij over iets langere formats ongenaakbaar is. Twee legs verliezen in de halve finale en finale.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.