• 15.802 nieuwsartikelen
  • 178.295 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.091 gebruikers
  • 9.376.911 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Alsof die drie sceonden overlap enig verschil maken op de beleving van een nummer van 3 minuten. Vind de stilte tussendoor juist ook prettig. Soort cliffhanger moment, waarin je je af kunt vragen What's next?' Daarbij zou je er een hoop intro's mee verknallen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Overigens is dat ook een groot verschil inderdaad. De lol spatte er hier wel van af, het leeft meer. China leek inderdaad een militaire parade af en toe.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ricky Gervais wat een held. Twittert gisteren: "She's loving it."

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik wil jouw oma wel eens zien als ze op haar 86e drie uur in die herrie en drukte moet doorbrengen....

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Van die totaal onbekende knaapjes die met een kleine vlam de grote Olympische vlam aan moeten steken en dan lopen te stuntelen omdat ze tegelijkertijd ook nog een filmpje willen maken met hun telefoon. De Olympische Spelen, wat zeg ik... de maatschappij in een notendop!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Snap dat ook niet. Zouden die mensen niet weten dat de hele opening professioneel in beeld wordt gebracht en ze gewoon die beelden kunnen laten opnemen ofzo? Het is wachten op de eerste sporter die de 110 meter horde loopt met een camera in de hand.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kan me hier alleen maar bij aansluiten. Heb genoten.

Ik ook. Dit was 'af'. Het was een verhaal, het had een hart en toonde de 'ziel' van Groot-Brittannië.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Komaan Epke!

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Spectaculaire en amusante opening gisteren! Veel goede muziek, genoeg te zien overal. En erg grappig om bv. The Prodigy of Chemical Brothers voorbij te zien komen tijdens zo `n feest.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

otherfool schreef:

Komaan Epke!

Is er geen Duitser die artistieker en aanvallender turnt?

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Komaan Lieuwe!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Friesland staat nog altijd op 1 natuurlijk!

En hij heeft het 'klasse gemacht'!

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Wat een chaos die opening gisteren, met zo'n budget moet je toch wel iets beters kunnen neerzetten.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Hij is alleen een Duitser als het op voetbal aan komt

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Hup Sled Dowabobo!

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Leuk om te zien dat Engelse supporters langs de weg zich wel kunnen gedragen. Ipv die mafkezen in de Tour altijd in hun Borat stringetjes of met hun vlaggen voor de neuzen van wielrenners houden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

rep_robert schreef:

Leuk om te zien dat Engelse skupporters langs de weg zich wel kunnen gedragen. Ipv die mafkezen in de Tour altijd in hun Borat stringetjes of met hun vlaggen voor de neuzen van wielrenners houden.

Vraag mij niet meer waar, maar ik heb vorige week ergens gehoord dat er tegen zogenaamde 'hooligans' een zerotolerantie zal gevoerd worden tijdens de OS. En geef ze eens ongelijk.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Hup LARS!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Knisper schreef:

Wat een chaos die opening gisteren, met zo'n budget moet je toch wel iets beters kunnen neerzetten.

Nog beter?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vond het ook een schitterende opening met een aantal kippenvel-momenten. Vooral de muziek was erg goed gekozen. Ook heel apart dat ze er een soort hobbitstee van hadden gemaakt op het veld. Je kon duidelijk zien dat Engeland een groot sportnatie is en veel geschiedenis heeft.

Ik weet nu ook meteen weer wat landen waar ik nog nooit van had gehoord.

China was misschien allemaal strakker geregisseerd, maar het bleef afstandelijk. Hier zat veel meer "Europese" emoties in die me meer raakten. Gaan schitterende spelen worden.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Een afgeserveerde (ex)voetballer op een speedbootje in een veredeld schooltoneelstuk, opgeleukt met wat gesapige Windows Moviemaker-filmpjes, nostalgische CD-muziek, een piepklein vleugje Britse humor en een klassieke meezinger als slotsuk. Nee, ik had er ook echt wel wat meer van verwacht voor tig miljoen euro.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Een enorm indrukwekkende ceremonie gister, wat een heerlijke show. Net even teruggekeken. Schitterende optredens en bijdragen. Jammer dat er van dat Franse gelul tussendoor kwam en dat de Queen wel heel chagrijnig keek, want het was een epische opening. Paul McCartney met Hey Jude Het officieel aansteken van het Olympische Vuur leverde me een lading kippenvel op, zo mooi.

PS: Wat zag Muhammed Ali er vreselijk slecht uit. Wat enorm tragisch om te zien zeg. Wel schitterend dat hij er bij was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Heerlijk juist die chaos. Lekker menselijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Inderdaad, ik vind die strak geregisseerde stukjes juist vreselijk, zoals de opening van EK 2012 kort terug.

Dit was schitterend, juist omdat alles perfect verloopt in alle chaos.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Komop, rijd die Britten aan gort!!!

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2287 stemmen

Na even noodgedwongen Mart Smeets te hebben moet horen, kunnen de Belgen nu weer terug luisteren naar de vertrouwde stem van Michel Wuyts.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Met Vinokourov wel een mooie renner als olympisch kampioen.

Ik vond het vroeger geen leuke renner, maar ben hem in de tour terug gaan leuk vinden: Alle dagen mee in de aanval, maar nooit winnen. (Toont aan dat hij een gewone sterveling is. Wat vroeger niet altijd het geval was door bepaalde redenen)

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Hahaha, Vinokourov, je gelooft het niet.

Schitterend hoe de Britten hier in het pak zijn gestoken. Met 4 man de hele koers controleren is gewoon onmogelijk.

Gesink de beste Nederlander in koers, erg sterk.

Doodzonde van de val van Fabian, dat vind ik toch eigenlijk de meest waardige winnaar van de OS in het wielrennen. Valt wel erg vaak inmiddels...

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Ik hoor net dat de Waalse Charline Van Snick een bronzen medaille haalde in de JUDO (Vrouwen - 48kg)! Proficiat!

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2287 stemmen

Waar blijven de beelden van een tierende, vloekende, met helm-gooiende Cavendish? Dat is toch eerder courant als hij een wedstrijd verliest.

@Van Snick: eerste medaille voor Belgie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.