• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.474 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.794 acteurs
  • 199.136 gebruikers
  • 9.379.405 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Ik ben voor Federer, maar het is natuurlijk jammer dat Del Potro door een blessure deze wedstrijd op zo'n manier uit handen geeft. Ook jammer van Tsonga, had hem voor eigen publiek wel een halve finaleplaats gegund.

Prognose voor morgen: Ferrer verslaat Murray (en ik hoop het van harte)

en, zoals hierboven al gesteld wordt: niemand gaat Nadal nog tegenhouden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

What the hell Celtics. Wat zat ik er naast wat betreft deze serie. Grandioos. Als ze dit winnen echt alle complimenten.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Nou zeker alle complimenten. Hopen dat Bosh ritme heeft opgedaan in deze game en dat hij de volgende games meer kan spelen. Wel verrassend wat de Celtics doen. Na zo'n dramatic season en dan nu zo'n serie tegen de gedoodverfde winnaar van deze Eastern Conference.

Ik zeg Naomi, what if..... Rose fit was geweest. Tegen deze Heat hadden de Bulls zeker goede kansen gehad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, wie had dit nou gedacht. Echt knap dat ze er nu staan hoor.

Ja, dat zei Jeff van Gundy ook al. Had zeker heel goed hun seizoen kunnen worden maar ik sta er liever niet bij stil, dan word ik langzaamaan gek. Al verwacht ik nu dat James op gaat staan, nu het moet. Maar dat had ik in Game 6 in de finals vorig jaar ook. Blijft bizar wat de C's laten zien.

Dan volgend seizoen maar met Steve Nash erbij .

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Steve Nash bij Heat bedoel je? Of bij de Bulls?

Celtics zijn wel een team, die het nu thuis af kunnen maken. Veel ervaring met de voormalige big three, die nog goed kunnen gamen. Rondo is een fantastische PG en met Bass hebben ze een zeer nuttige kracht. De rest is niet veel, maar met de vijf genoemde heb je meer ook niet nodig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij de Bulls . aub geen goede pg bij de Heat . Forman lijkt toch wel erg serieus te zijn en zie in Nash ook wel iemand die dat wel ziet zitten.

Bradley vind ik dan ook erg goed, missen ze wel. Een goed collectief, maar ben nog steeds enorm verrast. Dacht echt dat ze met een beetje geluk 1 game zouden pakken.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Celtics

totaal niet verwacht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerlijke, snoeiharde backhand heeft die Almagro zeg, schitterend om naar te kijken. Nadal is helaas weer net wat beter.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Celtics

Wat een geweldige conference finals zeg. Tering.

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Murray en Ferrer nu toch wel bezig met waarschijnlijk de volgende marathonpartij

timbo_

• 13116 berichten
  • 3865 stemmen

Interessante halve finale. Denk dat Nadal en Ferrer de twee spelers zijn die op dit moment het beste tennis spelen. Nadal zal het wel redden maar vermoed dat hij wel degelijk serieus aan de bak zal moeten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BOASSON HAGEN HEEFT DE SNELSTE BENEN

Edvald Boasson Hagen (Sky) heeft de enige sprinterskans in de Dauphine weten te verzilveren. Hij was duidelijk sneller dan Gerald Ciolek. Bradley Wiggins, ook al van Sky, blijft leider.

Uitslag rit 3:

1. E.B.Hagen (Noo) 167 km in 4u22'13"

2. G.Ciolek (Dui)

3. B.Bozic (Svn)

4. R.Kluge (Dui)

5. M.Fischer (Bra)

6. T.Gallopin (Fra)

7. D.Cimolai (Ita)

8. M.Matthews (Aus)

9. S.Hinault (Fra)

10. J.Cantwell (Aus)

Stand na rit 3:

1. B.Wiggins (GBr) in 13u07'55"

2. C.Evans (Aus) op 1"

3. A.Grivko (Oek) 2"

4. C.Barredo (Spa) 2"

5. T.Martin (Dui) 4"

6.P.Martens (Dui) 4"

7. Sy.Chavanel (Fra) 5"

8. J.Coppel (Fra) 6"

9. A.Amador (CRi) 6"

10. R.Porte (Aus) 7

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

OKC! Dit is dan wel weer zo'n serie die ik nog integraal ga herzien. Zelfde geldt overigens over het geweldige Celtics vs Heat. Die heb ik toch erg onderschat. Toch nog een zeer fijn slot van de playoffs.

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Ben zeer benieuwd wat de Celtics gaan doen deze nacht. Ik hoop vooral dat ze fit op het veld gaan staan. Had een klein beetje de indruk dat vooral bij Rondo de vermoeidheid is beginnen toe te slaan, en dan kan hij echt domme, onnodige fouten maken.

Hopelijk staat Bosch ook nog niet helemaal scherp, want en James en Wade en Bosch een hele wedstrijd in toom houden, gaat allesbehalve een gemakkelijke opdracht worden. Het gaat imo veel afhangen van hoe bankspelers als Dooling en Daniels gaan kunnen bijspringen om op hen continue druk te zetten.

Maar het moet goed komen, Celtics staan scherp, hebben al heel veel moois laten zien en ze spelen thuis! Hoop echt dat ze dit jaar nog eens met de titel naar huis kunnen gaan, is denk ik ook één van de laatste jaren dat ze nog kans maken. Vind het sowieso het team dat de titel verdient, altijd mooie basketbal.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

WIGGINS RIJDT BERESTERKE TIJDRIT

Bradley Wiggins (Sky) heeft zijn gele trui alle eer aangedaan in de tijdrit. De Brit was meer dan een halve minuut sneller dan wereldkampioen Tony Martin. Andy Schleck kwam ten val.

Met 100 kilometer tijdrijden wordt Wiggins een grote concurrent voor Cadel Evans in de Tour. De Australier reed voor Wiggins uit. Bijna had de Brit hem te pakken. Evans had 1'43" meer nodig om de 53,5 kilometer af te leggen. Jurgen Van den Broeck zette een prima prestatie neer met het oog op de Tour. Hij zette de elfde tijd neer, op iets meer dan twee minuten van Wiggins.

UITSLAG RIT 4

1. B.Wiggins (GBr) 53,5km in 1u03'12"

2. T.Martin (Dui) op 34"

3. M.Rogers (Aus) 1'11"

4. W.Kelderman (Ned) 1'25"

5. Sy.Chavanel (Fra) 1'33"

6. C.Froome (GBr)

7. L.Durbridge (Aus) 1'37"

8. C.Evans (Aus) 1'43"

9. D.Millar (GBr) 1'51"

10. L.L.Sanchez (Spa) 1'53"

11. J.Van Den Broeck (Bel) 2'12

164. A.Schleck (Lux) 10'47"

Stand na rit 4:

1. B.Wiggins (GBr) in 14u11'07"

2. T.Martin (Dui) op 38"

3. M.Rogers (Aus) 1'20"

4. Sy.Chavanel (Fra) 1'38"

5. C.Evans (Aus) 1'44"

6. W.Kelderman (Ned) 1'45"

7. C.Froome (GBr) 1'48"

8. D.Millar (GBr) 2'00"

9. L.L.Sanchez (Spa) 2'02"

10. A.Grivko (Oek) 2'18"

11. J.Van Den Broeck (Bel) 2'22"

135. A.Schleck (Lux) 16'08

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tourpoule onze Wiggins dus maar opstellen.

De bekende tourrenners komen weer bovendrijven nu. Alleen weet ik niet of ik de gebroeders Schleck dit jaar ga opstellen in de poule.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

speedy23 schreef:

WIGGINS RIJDT BERESTERKE TIJDRIT

Je vergeet de fantastische 4e plek voor de 21-jarige Kelderman!

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Inderdaad een geweldige prestatie van Kelderman, nog nooit een tijdrit boven de 33 km gereden en dan meteen vierde in zo'n deelnemersveld, bijzonder knap! Begin nu toch wel bang te worden dat Wiggins de Tour gaat winnen (op zich niks mis mee, maar vind het een saaie renner).

Toch maar hopen dat de Schlecks in de Tour weer in vorm zijn, dat zijn toch de mannen die in de bergen de koers spectaculair kunnen maken.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wiggo is een held. Mag van mij winnen.

Schlecks daarentegen... Over saaie renners gesproken. Wat een idioten zijn dat.

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Ai Ai Ai. James on fire, Boston duidelijk moe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit was te verwachten, als het dan ook echt moet dan doet James het ook wel. Jammer.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Heat Lebron staat dan toch op deze game. Die wil natuurlijk ook wel graag die ring een keer binnenhalen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Nou game 7 in Miami... Wordt erg erg moeilijk.

El Loco

• 1110 berichten
  • 2385 stemmen

zeer vreemde, maar aantrekkelijke series. De Spurs die ik al voor kampioen zag verliezen 4 keer op rij en Miami en Boston houden er onverwachts veel spanning in.

OKC is voor mij wel de favoriet, tegen wie ze ook spelen, want Miami en Boston spelen er onregelmatig en bij OKC zitten ze met sterke finishers.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

VICHOT WINT SOLO, V.D.BROECK SCHUIFT OP

Arthur Vichot (FdJ) heeft alleen van de zege mogen proeven in de 5e rit van de Dauphine. Hij maakte deel uit van een kopgroep, die hij in de slotfase achterliet. Wiggins blijft leider, Van Den

Broeck schuift op naar de 8e plaats.

De regen en de bergen waren voor veel renners, onder wie Devolder, het sein om er de brui aan te geven. Een groepje van 8 ging al vroeg aan de haal. Het was uit deze groep dat Vichot wegreed. Bij de favorieten zette Evans Wiggins aan het werk in de afdaling van de Grand Colombier. Wiggins zelf en zijn ploeg zetten het zaakje vlot recht.

UITSLAG RIT 5

1. A.Vichot (Fra) 187 km in 4u42'17"

2. E.Martinez (Spa) op 26"

3. D.Fofonov (Kaz) z.t.

4. R.Di Gregorio (Fra)

5. J.Sarmiento (Col)

6. A.Losada (Spa)

7. D.Navarro (Spa)

8. M.Mederel (Fra)

9. M.Bouet (Fra) 46"

10. B.Pires (Por) z.t

Stand na rit 5:

1. B.Wiggins (GBr) in 18u54'23"

2. T.Martin (Dui) op 38"

3. M.Rogers (Aus) 1'20"

4. C.Evans (Aus) 1'44"

5. W.Kelderman (Ned) 1'45"

6. C.Froome (GBr) 1'48"

7.L.L.Sanchez (Spa) 2'02"

8. J.Van Den Broeck (Bel) 2'22"

9. J.Brajkovic (Svn) 2'47"

10. J.Coppel (Fra) 2'55"

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Blijkbaar vroege start vanwege tennis- en voetbal concurrentie:

De Colombiaan Alexander Quintana van Movistar heeft de koninginnenrit in het Critérium du Dauphiné gewonnen. Hij kwam in de zesde etappe, een bergrit over zes cols, als eerste binnen in Morzine. Cadel Evans eindigde op 16 tellen als tweede.

Van de Broeck schuift weer wat op (voor wat het waard is), Kelderman iets teruggevallen. Wiggin blijft leider en Schleck stapt af. Ziet er uit dat deze Duaphiné editie als een nachtkaars uitgaat, zoals hij ook begonnen was. Favorieten doen niks - belooft niet veel voor de Tour. Evans ontsnapte op de afdaling van de Joux Plane en pakt 8 hele seconden. Tsjonge!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Dan maar ons richten op Zwitserland. Sagan de geweldenaar. Slagter sterk en verder een sterk Nederlands deelnemersveld (op papier). Er doen geloof ik geen Denen mee...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Peter Sagan, nou nou nou, er staat geen maat op deze man

starbright boy (moderator films)

• 22413 berichten
  • 5077 stemmen

Mooi gezicht ook, hij lijkt zelfs nog geconcentreerd als hij gezoend wordt door rondemissen. En dat in combinatie met zijn babyface. Mooi om te zien, die Sagan.

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Mooie 7de wedstrijd. Boston goed bezig, vooral de slordigheden van Miami mooi aan het afstraffen. En wat een match voor Brandon Bass! Ik zie het nog helemaal goed komen ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.