• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.124 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Daar gaat de ideale kluns!

0 punten halen met je 2e pick is ook een kunst!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Pfff, fikse domper dit. Had m'n team er al op ingesteld, maar bleef toch hopen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ik had ook ingezet op Kluns Kuifje... nu maar even tussen de andere vierpunters snuffelen

Dat gezegd hebbende: 23 TourVolgers hebben zich inmiddels gemeld, daar kan nog meer bij!

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

kan iemand mij nog even inlogdinges en mm paswoord geven voor sportpools?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zal ook eens kijken of ik nog snel een teampje kan maken.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

kos schreef:

kan iemand mij nog even inlogdinges en mm paswoord geven voor sportpools?

Het wachtwoord is 'velo' als ik me goed herinner...

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

Nou is de Tour-start al niet ver weg, maar de Giro-start helemaal lekker dichtbij volgend jaar. En het is de vrijdag na Hemelvaart, dus vrij vragen hoeft niet eens, dat is standaard een verplicht vrije dag. Helemaal goed. En met wat geluk zijn de presentaties dan die donderdag. Zal wel eens een vrij rechtlijnige proloog kunnen worden. Twee bochtjes bij het omnisport, en vervolgens drie kilometer rechte weg, een enkele bocht en weer ruim twee kilometer kaarsrecht parkoers richting Paleis 't Loo (althans, dat is de verwachte route).

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ja, leuk dat ze hier gaan langskomen, twee etappes zelfs (Arnhem-Nijmegen en Nijmegen-Arnhem). Hopelijk doen ze ook nog een beetje de wat lastigere stukjes aan...

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Rossi

Wat een spannende race was dat zeg.

SergioMalick

• 1232 berichten
  • 1834 stemmen

Ik ben nog maar kort actief op het forum, maar een tour-poultje is natuurlijk niet te weerstaan.

stinissen (crew films & series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Naast sportpools waar moviemeter actief is kun je je ook hier inschrijven Telegraaf tourspel de subleague is moviemeter

Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen | Telegraaf.nl - wielerspel.telesport.nl

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Van de renners die niet kwamen opdagen tot de renners die door de organisatie moesten worden aangespoord om een gat van zeventien minuten dicht te rijden alvorens ze gedubbeld zouden worden tot het management van Langeveld/Van Baarle dat orders kan geven om de wedstrijd interessanter te maken en de motor die daar aardig aan heeft bijgedragen. Het is weer een NK om snel te vergeten voor Rabobank/Belkin/Blanco/LottoNL/Jumbo. Kunnen ze daar nou echt niemand vinden met wat tactisch vernuft? 17 pro-tour renners, die de hele dag niets hebben hoeven doen, helemaal de vernieling in worden gereden door twee man van Garmin. Ongekend!

Aan de andere kant, wat is Terpstra toch een heerlijke renner. Wat mij betreft samen met Lars Boom het uithangbord van het Nederlandse wielrennen en dus erg blij met zijn derde titel.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Overigens even ten opzichte van de mensen die het belachelijk vonden dat Gesink, Mollema en Kelderman niet meededen. Bouhanni viel op het Frans Kampioenschap en moet nu zijn Tour de France missen. Dáárom doen die mannen dus niet mee aan een wedstrijd in Emmen met gladde wegen.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Oei, wat zuur voor Bouhanni. Leek zeer goed in vorm en was kandidaat voor zowel etappe-zeges als het groen.

Heb hem ook een tijd in m'n sportpools-team gehad maar net voor vandaag gewisseld.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik denk dat Cavendish nu in staat is om zomaar vier etappes te winnen. Ik denk dat enkel Kittel en Bouhanni hem konden kloppen. Natuurlijk zullen Greipel, Degenkolb, Cocquard en Kristoff hem nog kunnen kloppen maar Cav is nu de snelste op het vlakke. Sagan gaat nu alleen nog maar makkelijker het groen winnen.

Wat betreft Sportpools moet ik echt weer gaan puzzelen. Na het afzeggen van kluns Kittel heb ik Cav als kluns aangewezen maar dat worden wel steeds meer zekere minpunten. Misschien toch maar Greipel of Peraud als kluns aanwijzen dan.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Preben Van Hecke is Belgisch Kampioen.

Over een outsider gesproken. Een 32-jarige renner die vooral in kermiskoersen z'n opwachting maakt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Maar wel verdiend kampioen geworden. In België hebben we gisteren een fantastisch kampioenschap gezien. HEERLIJK !!!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Geen breuken voor Bouhanni. Hoopt toch te kunnen starten in de Tour.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Opvallend dat de ritten ook veel langer live gebracht zullen worden. Tot vorig jaar kon men vanaf 14u25 kijken (bij bergritten soms al vroeger), nu zie ik dat je maandag al om 13u30 kan kijken!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Flink zuur dit:

Eurosport zendt vanaf 2018 Olympische Spelen uit | NOS

NOS: besluit IOC enorme dreun voor publieke omroepen | NOS

Eurosport is echt een waardeloze kutzender met hun flutcommentatoren en elke 1,5 minuut een reclameblok.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Wat een sof Benieuwd ook hoe dat gaat werken, er zal toch een splitsing in landen moeten komen om de eigen favorieten aan het werk te zien. Of er moet idd een grote sublicentie komen. Het is als Nederland toch ondenkbaar om niet live naar pakhembeet het hockey of het schaatsen te kijken.

Niet dat de NOS het nu perfect deed, heb soms echt het gevoel dat daar sporthaters achter de knoppen zitten met achterlijke keuzes en slechte beschouwingen. Maar het grote, anonieme en (dat vooral) internationale Eurosport is natuurlijk helemáál 3 keer niks. Nee, een slechte grap dit...

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Ook dit Griekse gebeuren is nu naar de filistijnen.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Bertens maakt even maar één punt op de service van Kvitova (een dubbele fout nog wel). Dat ze kansloos zou zijn stond vooraf wel vast, maar 6-1/6-0 in 35 minuten is wel beschamend. Daar doen sommige mensen nog geen hele set over.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Wat een format, 8 (!) mensen ongemakkelijk op een paar bankjes gepropt... en exact 2 minuutjes Mart

(nog afgezien van de 33 technische fouten)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Het blijft toch jammer dat zo'n Nadal helemaal geen schim meer is van de man die ongenaakbaar door Parijs liep en een carreer-slam wist te maken. Dustin Brown stond wel erg goed te spelen maar de forehand van Rafa is gewoon weg. Voor Sportpools wel weer prettig aangezien vijf man uit de subleague nu hun joker kwijt zijn en dus niet meer meedoen voor de bloemen

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ik was één van die vijf maar desondanks is elke uitschakeling van Nadal een juichmomentje

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

GOAT.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Paar kandidaten voor top 20:

J.C. Péraud

R. Bardet

V. Nibali

T. Van Garderen

S. Sanchez

M. Kwiatkowski

R. Uran

T. Pinot

R. Costa

N. Quintana

A. Valverde

A. Talansky

R. Hesjedal

P. Rolland

W. Barguil

J. Rodriguez

W. Kelderman

C. Froome

L. Konig

R. Porte

A. Contador

I. Basso

R. Kreuziger

R. Majka

B. Mollema

H. Zubeldia

Iemand die een gokje waagt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.