• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.595 acteurs
  • 199.105 gebruikers
  • 9.378.049 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind het ook wel een fijn team, nu zie je ook weer een beetje de Bosh van Toronto destijds. LeBron mis je altijd, maar nu zie je toch veel meer collectiviteit.

Heerlijk football weekend. Vooral door Ole Miss - Auburn en West Virginia - TCU. Gaat toch niets boven College Football. Manning vs Brady was helaas erg underwhelming gister, en ook van de Cardinals - Cowboys game had ik meer van verwacht. Desalniettemin gaat er niets boven football, en heb ik toch wel genoten van mijn NFL sunday.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Houston gaat als een raket dit seizoen. Cleveland, Indiana en OKC zijn toch een beetje de tegenvallers. Vooralsnog dan en misschien kan je San Antonio daar ook wel onder scharen, maar het seizoen is nog lang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha. Het is wat voorbarig maar opvallende under- en overachievers.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Cavs moeten nog even gaan draaien ja.

Spurs gaan ook wel weer eigen niveau halen.

Voor Indiana en vooral OKC wordt het een lang seizoen... Met nog maar de vraag tot wanneer dat loopt.

Howard en Harden gaan lekker ja. 6-0 met alleen maar dubbele cijfers verschil. Ok!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dra-ma-tisch voetbalweekendje. Knotsgek football weekend weer, waar ik vooral verrast ben van het verlies van mijn MSU waardoor er met dit tweede verlies de playoffs volledig uit zicht is gekomen. Met winst had je steevast in de top 4 gestaan. Dit doet pijn. Auburn - Texas A&M, ouch.

Al dat staat in schril contrast met de nacht die ik gehad heb. De Chicago Bears legde een beschamende pot op de mat. Nooit is het een wedstrijd geweest en dat tegen de eeuwige rivaal. Drama. En daar pas jeje slaapschema op aan.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ach, mijn team doet het qua record niet veel beter (4-5 en Bears 3-6) maar heeft het geluk in een zwakke divisie te spelen. Qua spel houdt het bepaald niet over (Brees wederom 2 picks), al had je ook gewoon van de 49'ers kunnen winnen. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het wel offensive pass interference van Graham vond, hij vond zelf uiteraard van niet. Hoe je het vervolgens in OT weggeeft, is dan wel weer typerend voor dit seizoen.

Met de Packers en Lions is dat een ander verhaal.

Kings 5-2:

Zolang het nog kan: we staan op een play-off plaats.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Oh jee, Thomas Dekker is 'klaar met zijn rol in de marge' en gaat als contractloze renner nu maar het werelduurrecord aanvallen...

Ik ga mijn adem er maar niet voor inhouden...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Sixers zijn ook belachelijk bezig zeg. Schaamteloos.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Nou inderdaad. Verliezen van de Mavs is voor hun een calculated loss, maar zo'n uitslag is ontluisterend. Vorige jaar hadden ze ook al zo'n start toch? Toen kwam ze ook maar op 19 wins uit. Overigens wel meer dan Milwaukee.

Die defense ook van de Kings bij de gamewinner van Lee. De ene geeft help side en die andere blijft ook gewoon bij die man staan. Als ik coach en ze verdedigen zo bij mij, dan word het de volgende training zwaar voor ze.

Overigens Naomi Watts Rose haakt weer af in een wedstrijd. Hij lijkt toch een gevalletje man van glas te worden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4700 stemmen

Kijken jullie geregeld live matchen? Ik doe het voorlopig met de recaps op nba.com en probeer enkele van de weinige vroege matchen mee te pakken. Morgen New York-Denver bijvoorbeeld. Zijn er alleen maar vroege matchen op zondag?

Erg fijne sport toch en ben het voor het eerst wat echt aan het volgen (met vooral samenvattingen helaas). Kan je met een NBA League Pass eigenlijk ook de matchen gewoon nadien kijken (dus niet live)?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4700 stemmen

Ik zie het al. De league pass biedt dus ook on-demand (al is het niet goedkoop). Misschien toch maar eens overwegen om niet afhankelijk te zijn van de toevallige 'vroege' match op zondag en liever niet 's nachts te moeten kijken. Op zaterdag en/of zondag een volledige match bekijken naar keuze lijkt me wel wat (play-offs wel wat meer). Voor meer zou ik toch geen tijd hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sport integraal kijken? Lijkt meh et onzinnigste wat er is, vooral om daar voor een League Pass aan te schaffen. Dan lijkt pindakazen me een betere optie.

Geweldig 'rivalry' football weekend. Merk toch wel dat ik meer geniet van CFB dan de NFL. Missisippi State - Alabama, FSU - Miami, Auburn - Georgia, Arizona - Washington, Kansas - TCU. Wekelijks is het niet bij te houden hoeveel geweldige wedstrijden er zijn.

Gister ook een zeer aardige football sunday. Mijn Bears winnen. Helaas daarnaast weer een zeer succesvol Green Bay en dan is de lol er verder voor mij wel af. JJ Watt in beast modus, en Arizona - Detroit waso ndanks veel scores echt om te genieten.

happie Ja echt ontluisterend, vooral omdat ie in dem edia ook raar ging doen. Maakt het zichzelf wel heel erg moeilijk zo. Hij lijkt mentaal echt een puinhoop, af en toe een regular season match missen is niet zo'n probleem. Over een paar maanden de balans eens op maken en zien hoeveel wedstrijden hij heeft laten schieten.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4700 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sport integraal kijken? Lijkt meh et onzinnigste wat er is, vooral om daar voor een League Pass aan te schaffen. Dan lijkt pindakazen me een betere optie.

Zonder de uitslag te weten natuurlijk. Lijkt me toch niet zo vreemd? Ik kijk gewoon liever even een match op zondagnamiddag ipv zaterdagnacht, maar dan wel eentje naar keuze. Langere samenvattingen dan de recaps op nba.com zouden ook al welgekomen zijn.

De pindakaas optie is er inderdaad ook, al zit ik met vervelende downloadlimieten op kot.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap het ook wel, puur ook door de hoeveelheid wedstrijden en als je de score niet weet kan het heel goed natuurlijk. Met de League Pass kan je dan wel gebruik maken van condensed games, dat vond ik toch altijd wel ideaal om up to speed te blijven. Helaas van de download limiet want daarmee heb je echt puur zuivere speeltijd en kost het ook niet zo veel, vind League Pass nog steeds een erg dure grap, vooral voor wat je er voor krijgt. Al zal je geen problemen hebben met waar ik het over heb want dat zijn vooral live problemen.

Ja, die recaps op NBA.com zijn echt naatje, geeft ook niet echt een goed beeld. Al is dat volgens mij ook vooral om je aan de League Pass te helpen. Voor zover ik weet zijn er ook geen alternatieven.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

happie Ja echt ontluisterend, vooral omdat ie in dem edia ook raar ging doen. Maakt het zichzelf wel heel erg moeilijk zo. Hij lijkt mentaal echt een puinhoop, af en toe een regular season match missen is niet zo'n probleem. Over een paar maanden de balans eens op maken en zien hoeveel wedstrijden hij heeft laten schieten.

Jammer dat hij zo blessuregevoelig is. Hij had Chicago zeker een keer kampioen kunnen maken, als hij nooit geblesseerd was geraakt.

Verliezen van Milwaukee. Overigens hebben Houston en OKC er ook een potje van gemaakt zeg. Als je niet beter zou weten, dan zou je denken dat ze na het derde kwart gestopt zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Nog niet eens gezien maar WTF inderdaad. Op football saturday en sunday krijg ik bijzonder weinig mee van basketbal maar damn.

Jammer van die blessuregevoeligheid, al zijn het puur twee grote blessures en valt het nog wel mee maar het is wel zijn eigen leventje gaan leiden. Lijkt me ook meer angst en voorzorgsmaatregel maar een goed teken is het niet. Met hem ben je een contender, zonder hem val je ver terug.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4700 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik snap het ook wel, puur ook door de hoeveelheid wedstrijden en als je de score niet weet kan het heel goed natuurlijk. Met de League Pass kan je dan wel gebruik maken van condensed games, dat vond ik toch altijd wel ideaal om up to speed te blijven. Helaas van de download limiet want daarmee heb je echt puur zuivere speeltijd en kost het ook niet zo veel, vind League Pass nog steeds een erg dure grap, vooral voor wat je er voor krijgt. Al zal je geen problemen hebben met waar ik het over heb want dat zijn vooral live problemen.

Oh bedankt, die condensed games kende ik nog niet. Dat lijkt me een hele goede optie!

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Federer verloren . Na zijn recente onsportieve actie gun je de Zwitsers de winst ook niet.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Joy4ever schreef:

Na zijn recente onsportieve actie gun je de Zwitsers de winst ook niet.

Heb ik iets gemist?

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Dallas ook lekker aan het knallen nu.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Heb ik iets gemist?

Joy4ever zal wel doelen op de 'ruzie' van vorige week tijdens de halve finale van de Masters in London waar hij het aan de stok kreeg met landgenoot Wawrinka nadat Roger's vrouw Stan een 'crybaby' had genoemd......

Wawrinka had voorafgaande aan dat incident bij de umpire geklaagd over het constante geschreeuw en aanmoedigen van Mirka tijdens de wedstrijd.

Erg beschamend allemaal.

Federer is duidelijk verre van fit, dubbelspel van vandaag kan wel eens doorslaggevend zijn.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Dat idd + Federer haakt af in Londen | Tennis | Telegraaf.nl

Een droomfinale afzeggen omdat je niet wedstrijdfit bent vind ik niet bepaald chique. Naar je tegenstander, het publiek, de organisatie. En vervolgens een week later wel doodleuk meedoen aan de Davis Cup omdat dat de enige grote prijs is die nog ontbreekt in je prijzenkast. Tsja.... Geeft op zijn minst te denken dit.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Dank gillie24. Niks aan de hand dus.

Joy4ever schreef:

Een droomfinale afzeggen omdat je niet wedstrijdfit bent vind ik niet bepaald chique. Naar je tegenstander, het publiek, de organisatie.

Weet niet of je je die wedstrijd nog kan herinneren tussen Nadal en weet ik wie op het ABN-toernooi. Nadal ook verre van fit, ging wel spelen, en dat werd ook voor iedereen een martelgang omdat het overduidelijk was dat Nadal niet kon en nooit zou gaan winnen. Daar was zelfs de winnaar van het toernooi niet blij mee, op die manier je finale winnen. Dus was Federer gaan spelen, had je hetzelfde gehad als je echt last hebt van je rug. Dan is afzeggen een chiquere oplossing. En hij dacht ongetwijfeld nu fitter te zijn om het te proberen maar blijkbaar niet fit genoeg. Weten wanneer je absoluut niet kan spelen en het proberen als het nog niet helemaal gaat maar toch al beter toont pas echt grootsheid aan. Maar ik krijg het gevoel dat je het niet zo op Federer hebt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Dat idd + Federer haakt af in Londen | Tennis | Telegraaf.nl

Een droomfinale afzeggen omdat je niet wedstrijdfit bent vind ik niet bepaald chique. Naar je tegenstander, het publiek, de organisatie. En vervolgens een week later wel doodleuk meedoen aan de Davis Cup omdat dat de enige grote prijs is die nog ontbreekt in je prijzenkast. Tsja.... Geeft op zijn minst te denken dit.

Wat is hier gek aan? Er zijn zoveel sporters die prioriteiten stellen. Als Feyenoord morgen een KNVB bekerfinale speelt en een weekje later de CL finale, dan zullen bepaalde spelers die niet topfit zijn die eerste finale ook laten schieten.

Vind dat Federer gebash maar vreemd. De man is een legende en groots sportman. Nogal logisch dat hij vol voor zijn enige nog ontbrekende prijs gaat op zijn cv. Federer laat echt niet zomaar een finale schieten.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

En Federer pakt gewoon met Wawrinka het dubbelspel en ook het punt vandaag dat Zwitserland nog nodig had.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Saai college football weekendje, want komend weekend wordt het brutal met rivalry weekend, alleen UCLA - USC was de moeite waard.

NFL was wel weer heerlijk. Seahawks weer in oude vorm, mijn Bears winnen en dan krijg je vervolgens nog Beckham voor je kiezen. OH. MY. GOD.

Snorman's post on Vine

Tonke

• 134 berichten
  • 1982 stemmen

Naomi Watts schreef:

Saai college football weekendje, want komend weekend wordt het brutal met rivalry weekend

Hoe durf je! Tarheels beat Duke!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Brown waived by Miami en ze hebben Whiteside aangetrokken. Ben benieuwd wat die jongen kan. Wel weer een center erbij. Zeker met het oog op de blessure van de Birdman.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tonke schreef:

(quote)

Hoe durf je! Tarheels beat Duke!

Ok, toegegeven die mocht er ook nog wel wezen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Happy Thanksgiving and Bear down!!

Goed begin, erg goed gebruik gemaakt van de pass rush van de Lions.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.