• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.381 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.103 gebruikers
  • 9.377.836 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Seahawks laten even zien wat verdedigen is. Laatste twee wedstrijden maar 6 punten tegen (2 FG's) en dat tegen niet de minste ploegen: Cardinals en Niners.

Very impressive.

Ook blij met de overwinningen van de Lions (WC-spot) en Eagles.

Packers moeten natuurlijk wel gewoon de divisie winnen....

Ik zie mijn clubbie zondag niet winnen in Pittsburgh, dus maar hopen dat de Falcons en Panthers het afleggen tegen de Cardinals en Vikings, zodat de we in de onderlinge duels next month (beide thuis) de divisiewinst kunnen pakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ongekend hoe genietbaar de Seahawks defense is, echt één voor één giganten (Thomas III, Bam Bam Kam, RS25, Avril, Maxwell etc. Wat een powerhouse defense) . Mooi staaltje display en het was weer een heerlijke thanksgiving football day.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijke rivalry saturday, met als hoogtepunt Bama - Auburn, al was ie niet zo goed als vorig jaar, en dit keer niet met de goede outcome. Miss St. - Ole Miss, Michigan - Ohio State, Georgia - Georgia Tech, South Carolina - Clemson, Kentucky - Louisville, Florida - Florida State, Oregon - Oregon State. Helemaal murw gebeukt dit weekend en wat heb ik genoten. Mijn favoriete weekend van het jaar.

Qua NFL was het lastig mezelf op te laden merk ik wel, valt allemaal in het niet bij rivalry saturday. Nu op naar de championship games.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

De Sixers zijn nog één game verwijderd van het negatieve record van de Nets. De slechtste seizoenstart aller tijden. De volgende game is tegen Minnesota, die kunnen ze nog wel pakken. Die moeten ze misschien ook wel, want de game daarop tegen OKC geef ik ze geen kans met Westbrook terug.

De game daarna tegen Detroit kunnen ze wel weer pakken .

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Schitterend Heemskerk, definitief uit de schaduw getreden

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Lekker hoor, SuperKromo ook weer terug... kom maar op met die Spelen!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Eigenlijk kan ik zwemmen alleen serieus nemen op Olympisch niveau, en dan nog slechts bepaalde disciplines en afstanden. (De andere wedstrijden zijn slechts kruimels om die doorgeslagen hobbyisten bezig te houden.)

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Koekoek, 29 blank als slotronde in Thialf op de 5K

Gaat weer lekker met Sventastic

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

NBA All-Time Points Leaders - National Basketball Association - ESPN - espn.go.com

Kobe heeft MJ ingehaald met de meest gescoorde punten. Mooi moment ook, dat ze bij zijn gescoorde free throw even stil stonden bij deze mijlpaal. Malone en Jabbar zijn te ver weg voor hem. Dirk is nu de beste buitenlander.

Van de nog actieve spelers nestelt Lebron zich ook wel in de top 3. Misschien nog wel hoger.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Avondetappe stopt, nieuw Tour-programma in 2015 | NOS

Driewerf schande! Alleen die paar minuten Mart zal ik elke avond kijken, voor de rest? No Senk Joe!

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

otherfool schreef:

Avondetappe stopt, nieuw Tour-programma in 2015 | NOS

Driewerf schande! Alleen die paar minuten Mart zal ik elke avond kijken, voor de rest? No Senk Joe!

"gepresenteerd door Dione de Graaff en Henry Schut"

Ik mis een aantal smileys nu.

Als iemand bij de NOS nog minder talent en uitstraling heeft dan Tom Egbers dan is het Dione wel. Henry kan nog, maar is geen tourman. Sowieso, dat programma had torenhoge kijkcijfers voor dat tijdstip in een vakantieperiode.

Vorige week heb ik de man trouwensnog gezien in Utrecht waar hij boekjes signeerde. Eindelijk eens een krabbel van De Mart, had al wel boekjes zat van hem op een rijtje staan.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Rajan Rondo naar Dallas. Damn Chandler, Parsons, Ellis, Dirk en Rondo als starting five.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bulls die zonder Rose en Gibson in Memphis winnen

Heerlijke football saturday. Eerst de ongelofelijke krachtmeting tussen Redskins en eagles, die de Redskins nog wonnen, waar ik vandaag nog steeds niet bij kan. Toen de veldslag tussen de Niners en Chargers. en dan is het vandaag nog football sunday ook. Wat een dagen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. BAM BAM BABY

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bronco Bengals was dan wel weer een heerlijke MNF matchup. Wat is de NFL toch intens die laatste twee wedstrijden met die divisional matchups en dan is het geen divisional matchup en krijg je zon pot. Heerlijk.

en de Chicago Bulls, echt blij dat ze er staan in de grote wedstrijden. 49 punten in het vierde kwart? Tegen toronto? Da fuqqqqqqqqqq.

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

Een beetje late reactie van mijn kant maar wat een heerlijke dartmatch was King - Hopp . Hopp gooide geweldig maar King had betere finishes. Toch wist Hopp, die bekend staat als zo een beetje het grootste aankomend dartstalent, de pot te winnen. Was echt geweldig. Nu mag ie tegen Vincent vd Voort. Gaat dat zien .

Zaterdag 27 december, avondsessie vanaf 20u00 (2e ronde)

Chisnall (8) - van de Pas (Ned)

Michael van Gerwen (1) - Sascha Stein

Gary Anderson (4) - Jelle Klaasen (Ned, 29)

Maandag 29 December - middagsesie vanaf 13u30 (2e ronde)

Brendan Dolan (11) - Michael Smith (22)

Max Hopp - Vincent van der Voort (23, Ned)

Raymond van Barneveld (14, Ned) - Jamie Caven (19)

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

Benito van de Pas beats Chisnall . Lekker begin!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

De game van de avond was toch wel Klaasen tegen Anderson. Wat een niveau haalde die twee. Jammer dat Anderson bij 3-1 een ongelooflijk niveau haalde en dat Klaasen die paar kansjes niet kon pakken.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Vuelta 10 berg etappes

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

happie schreef:

Van de nog actieve spelers nestelt Lebron zich ook wel in de top 3. Misschien nog wel hoger.

Hoger dan de top 3?

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Tuurlijk King James staat op eenzame hoogte.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Joy4ever schreef:

Een beetje late reactie van mijn kant maar wat een heerlijke dartmatch was King - Hopp . Hopp gooide geweldig maar King had betere finishes. Toch wist Hopp, die bekend staat als zo een beetje het grootste aankomend dartstalent, de pot te winnen. Was echt geweldig. Nu mag ie tegen Vincent vd Voort. Gaat dat zien .

Zaterdag 27 december, avondsessie vanaf 20u00 (2e ronde)

Chisnall (8) - van de Pas (Ned)

Michael van Gerwen (1) - Sascha Stein

Gary Anderson (4) - Jelle Klaasen (Ned, 29)

Maandag 29 December - middagsesie vanaf 13u30 (2e ronde)

Brendan Dolan (11) - Michael Smith (22)

Max Hopp - Vincent van der Voort (23, Ned)

Raymond van Barneveld (14, Ned) - Jamie Caven (19)

Dat was een appeltje-eitje voor Vincent. 0-4.

Geweldige pot ook tussen Barney en Caven waarin Barney gelukkig aan 't langste eind trekt door met 4-3 te winnen.

Nu Peter Griffin tegen Wade.

De twee 'slechtste' Nederlanders hebben nog de beste loting. Van de Pas moet 't opnemen tegen Thornton en van der Voort tegen Winstanley.

Van Gerwen straks tegen Jenkins die fantastisch stond te gooien de afgelopen partij en daarna van de Pas.

Barney en van der Voort morgen, Barney overigens tegen Lewis.

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Uitermate zwak niveau die pot van barney.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Van Gerwen door naar de volgende ronde. Dat de andere Nederlanders hem maar mogen volgen.

Hoop dat MvG-Van Barneveld de finale wordt, al zal Barney wel weer falen als het echt moet. Jammer dat hij zijn glans kwijt is, was in zijn topjaren echt een fan van zijn koelbloedigheid. Van Gerwen is hem al een tijdje ruim voorbij.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Heb je de finale van de Premier League gemist?

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

j0enne schreef:

Dat was een appeltje-eitje voor Vincent. 0-4.

Zeer verrassend. Hopp gooide echt heel erg goed in zijn pot tegen King. Maar ja, daarna viel half Duitsland over hem heen. Volop aandacht van de media. Maar een talent is het zeker, mooie stijl heeft hij ook qua gooien. Kijk ik 100x liever naar dan bijv een Benito vd Pas. Van Gerwen gooide gisteren bij vlagen ook weer gruwelijk goed. Hij wil zijn tegenstander echt slopen. Maar ja, daar ben je ook een kale sloopkogel voor .

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Wel twee potentiële wereldpartijen op het programma vanavond. Lewis vs. van Barneveld en Bunting vs. Smith.

Barney heeft inderdaad nog een prima PL gespeeld dit seizoen, daarbij is de concurrentie bij de PDC vele malen groter, dan bij de BDO in zijn jaren. Hij had geluk bij zijn WK titels, dat Taylor bij de PDC zat.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Buiten dat Taylor de beste ooit is had hij er ook geen 16 gehaald als er geen twee bonden waren.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Hakeem Nolajuwon. en echt Jennings really???? open lay-up.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.