- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
De teams van de play-offs zijn bekend. Utah verslaat de Suns in een rechtstreeks duel. Jammer voor Nash, Redd en Gortat. Die had ik liever gezien dan de Jazz.
Ron Artest (zou gaan we hem nu gewoon noemen) mag inderdaad niet klagen. Harden mag blij zijn, dat z'n hoofd er nog opzit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gemengde gevoelens rond het nieuws van Overeem, maar nog niets definitiefs gelukkig. Kan niet wachten tot hij de race op de belt weer kan vervolgen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Renshaw vloert Goss in millimeterspurt in Ronde van Turkije, Daniele Colli derde.
Gabrovski blijft leider.
Wiggins klopt uitdund peloton in Ronde van Romandië.
Wiggins neemt de leiderstrui over van Geraint Thomas. Eerste opgever is Denis Menchov.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kneus die Evan Turner. Vooral de #1 seed nog extra motiveren, of het niet al lastig genoeg wordt. Kom op New York, gun ons Philly. It's on!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
UCI op zoek naar doping bij Astana na Ardense successen .
Hoe komt het dat ik daar niet van opkijk...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wat deed Turner dan?
Volg de laatste wedstrijden van regular season nooit echt, vooral als je de starters ziet...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeggen dat ie graag Chicago wilt, zodat ze de sterkere teams ontlopen. Niets bijzonders maar zo'n dom antwoord op een simpele vraag is niet nodig. Een beetje sportman maakt het niet uit wie hij krijgt natuurlijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jonathan Hivert pakt bloemen in Ronde van Romandië, voor Rui Costa en Luis Leon Sanchez.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
UCI op zoek naar doping bij Astana na Ardense successen .
Hoe komt het dat ik daar niet van opkijk...
Het is niet nieuw dat de winnaars extra in de aandacht staan van de UCI, dus daar zal niemand van opkijken. Is ook helemaal geen nieuwswaardig gegeven. De suggestie van jouw zin vind ik echter wel wat vreemd, zeker gezien het dominante rijden van Omega-Pharma-Quick-Step dit voorjaar, daar hoor ik je niet over...
Leuk van Renshaw trouwens.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De suggestie van jouw zin vind ik echter wel wat vreemd, zeker gezien het dominante rijden van Omega-Pharma-Quick-Step dit voorjaar, daar hoor ik je niet over...
Het gaat voor mij niet over de renners of ploegen, het gaat over de houding van de UCI die weer eens laat blijken met twee maten en gewichten te werken. Wat nieuw is, is voor hen sowieso verdacht.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Oke, dan begreep ik je verkeerd, sorry.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4707 stemmen
Jep, belachelijk natuurlijk van de UCI. Totaal niet consequent. Waarschijnlijk zijn ze al vergeten dat Gaspa 2 jaar geleden ook al 3e werd in de Amstel en Iglinsky de Strade Bianche ook al won. Lijken me gewoon renners die - mits de favorieten het laten afweten - ook gewoon de grootste koersen kunnen winnen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Modolo wint zesde rit in Turkije voor Goss (vier maal 2de) en Renshaw.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Overigens heeft sportpools zijn pool voor de Giro d'Italia weer geopend, ik hoop op een mooie strijd tussen de MM-ers en dat de winnaar van vorig jaar maar opnieuw moge winnen!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eén van de spannendste laatste kilometers ooit. 
Iljo Keisje wint ondanks valpartij in slotkilometer in Turkije.
Uitslag:
1. Iljo Keisse (Omega Pharma-Quick.Step) 123,8 km in 2u52:38
2. Marcel Kittel (Dui)
3. Alessandro Petacchi (Ita)
4. Andrea Guardini (Ita)
5. Mark Renshaw (Aus)
6. Robert Förster (Dui)
7. Jean-Pierre Drucker (Lux)
8. Daniele Colli (Ita)
9. Alexey Tsatevitch (Rus)
10. Juan Jose Haedo (Arg)
sporza: Keisse wint ondanks val in slotkilometer (voor verslag, ga direct naar 26m30sec).
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Overigens heeft sportpools zijn pool voor de Giro d'Italia weer geopend, ik hoop op een mooie strijd tussen de MM-ers en dat de winnaar van vorig jaar maar opnieuw moge winnen!
Ben benieuwd. Een vrij 'zwak' deelnemersveld trouwens. Het lijkt wel alsof ook de ploegen meer waarde hechten aan de Tour en dat is zonde... Er zijn nu erg veel outsiders voor de titel.
Er zijn al helemaal veel gasten die niet mee rijden maar echt voor de winst zouden kunnen rijden, waaronder bepaalde Rabo renners... Maar nee, blijkbaar is een anonieme top 15 plek belangrijker dan een Giro podium. Doodzonde als je het mij vraagt.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Rose out for season?!
Zou echt doodzonde zijn.
Anyway decent win, maar de echte game wordt natuurlijk nu gespeeld. Knicks hopelijk voor een stuntje. Go Knicks!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Torn ACL voor Rose. Seizoen klaar.
Nooit een Arena zo angstvallig stil zien worden. Zo ook in mijn huiskamer. Ook zonder dit officiele bericht wist elke Bulls fan het al, Rose is done for the season. Het zag er allemaal zo Rosekleurig uit. Klote dit en eliminatie is een geval van tijd maar het gaat nu vooral om Rose zelf. Veel succes ermee en we komen wel weer terug. Hopelijk zijn al deze blessures te wijten aan het aangepaste seizoen en heeft zijn lichaam geen moeite met de intensieve load die NBA basketbal van je lichaam vraagt. Voorheen was ie nooit geblesseerd maar succes eeuwoge held. Mijn gebeden zijn voor jou.
Knappe winst van Orlando
, Miami laat zien er klaar voor te zijn maar wat waren de Knicks weer lachwekkend slecht. En een goed signaal van Dallas dat OKC het nog wel lastig gaat krijgen. Fijn dat de Playoffs weer zijn begonnen, jammer voor Rose en dat je aspiraties zo goed als de ijskast in kunnen. Al vaslt er neutraal gezien nog genoeg te genieten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan lees je zo'n enorm motiverend bericht van Korver. Gelijk heeft ie.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Sneu bericht over Rose. Een fantastische speler waar je alleen maar je respect voor kan hebben. Als basketbalfan is het natuurlijk zonde, dat zo'n speler de rest van het seizoen moet missen. De Bulls hebben een goed seizoen gedraait, maar voor Rose persoonlijk is het een dramatisch seizoen met veel pijntjes en dit als absolute dieptepunt. Dan missen de VS op de OS straks twee vedettes: Rose en Howard.
Get well soon Rose.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dat duurt wel een jaartje. Volgend seizoen hopen dat hij de playoffs mee kan maken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sanchez verzuipt in tijdrit, eindzege Romandië alsnog voor Wiggins.
Uitslag:
1. Bradley Wiggins (GBr/Team Sky) 16,2 km/28min56
2. Andrew Talansky (VSt) 0:00:70
3. Richie Porte (Aus) 0:16
4. Rui Costa (Por) 0:22
5. Roman Kreuziger (Tsj) 0:40
6. Sylwester Szmyd (Pol) 0:41
7. Michael Rogers (Aus) 0:42
8. Thibaut Pinot (Fra) 0:52
9. Thomas De Gendt 0:53
10. Janez Brajkovic (Slo) 0:54
Eindstand:
1. Bradley Wiggins (GBr/Team Sky) 18u05:40
2. Andrew Talansky (VSt) 0:12
3. Rui Costa (Por) 0:36
4. Richie Porte (Aus) 0:45
5. Michael Rogers (Aus) 0:50
6. Roman Kreuziger (Tsj) 0:59
7. Sylwester Szmyd (Pol) 1:03
8. Simon Spilak (Slo) 1:13
9. Janez Brajkovic (Slo) 1:14
10. Luis Leon Sanchez (Spa) 1:15
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gabrovski wint Ronde van Turkije, Theo Bos pakt slotrit.
Uitslag:
1. Theo Bos (Ned/Rabobank) in 2u32:35
2. Andrew Fenn (GBr)
3. Stefan van Dijk (Ned)
4. Andrea Guardini (Ita)
5. Matteo Pelucchi (Ita)
6. Alessandro Petacchi (Ita)
7. Robert Förster (Dui)
8. Juan Jose Haedo (Arg)
9. Daniele Colli (Ita)
10. Jonas Van Genechten (Bel)
Eindstand:
1. Ivailo Gabrovski (Bul/Konya Torku Seker Spor) in 28u48:10
2. Alexandr Dyachenko (Kaz) 1:33
3. Danail Petrov (Bul) 1:38
4. Adrian Palomares (Spa) 1:44
5. Romain Bardet (Fra) 2:01
6. Alexander Efimkin (Rus) 2:23
7. Florian Guillou (Fra) 2:29
8. Enrico Battaglin (Ita) 2:58
9. Michal Golas (Pol) 3:02
10. William Routley (Can) 3:14
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Er zijn al helemaal veel gasten die niet mee rijden maar echt voor de winst zouden kunnen rijden, waaronder bepaalde Rabo renners... Maar nee, blijkbaar is een anonieme top 15 plek belangrijker dan een Giro podium. Doodzonde als je het mij vraagt.
Inderdaad een weinig ambitieuze selectie van Rabobank... jammer.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Ben benieuwd. Een vrij 'zwak' deelnemersveld trouwens. Het lijkt wel alsof ook de ploegen meer waarde hechten aan de Tour en dat is zonde... Er zijn nu erg veel outsiders voor de titel.
Precies, dus voor de koers misschien helemaal niet zo erg. Wel dom van die ploegen.
Voor Rabo kan wellicht Slagter verrassen zoals Kruijswijk vorig jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.