• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.163 gebruikers
  • 9.382.032 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Dat was voor ons ook pas duidelijk op de top van de Saint-Nicolas. Toen zat Iglinsky plots op een seconde of 12. Aan de voet was het nog ongeveer 30-40 seconden. Nibali kwam zichzelf wel een beetje tegen maar het was toch vooral Iglinsky die echt heel rap die Saint-Nicolas is opgevlamd.

De Schlecks (vooral Andy dan) kan wel alles op de Tour zetten maar hij heeft daar een groot probleem. Met 90 vlakke tijdritkilometers (uitgezonderd proloog) lijkt me een Tourzege op voorhand heel moeilijk voor hem.

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

@ Finisterra

Zeg maar gerust onmogelijk (een eventuele Tourzege voor Schleck dit jaar dan). Cadel, Wiggins, Menchov rijden hem zo op 5 a 6 minuten. Waar o waar gaat hij dat goedmaken?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Voor ons kijkers kan het wel leuk worden dan. Hij moét veel en van ver genoeg aanvallen. Samen met z'n broer kan dat best wat spektakel opleveren.

Al moet 'ie eerst maar zien dat hij terug een normale vorm haalt. Andere jaren was hij wel al goed in het heuveldrieluik.

starbright boy (moderator films)

• 22415 berichten
  • 5119 stemmen

Finisterra schreef:

Voor ons kijkers kan het wel leuk worden dan. Hij moét veel en van ver genoeg aanvallen. Samen met z'n broer kan dat best wat spektakel opleveren.

Dat is wat de tour het liefst zou willen en waarom ze het dit jaar proberen met minder hooggebergte en meer tijdrit, ik moet het nog zien. Ik ben bang voor een saaie tour dit jaar. Als de slijtage bij Evans nog niet heeft toegeslagen dan moet hij 'm kunnen winnen. Ik hoop dat Wiggins in goede vorm is om het niet een heel makkelijke overwinning te maken, maar Wiggins is heel erg hit-or-miss.

Mooie finale bij LBL.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

De Tour dit jaar wordt verschrikkelijk. Puur ingericht voor sprinters en tijdrijders. Aanvallers en berggeiten hebben er haast niets te zoeken.

Nee, dan kijk ik liever de fantastische Giro. Veruit de mooiste rond en gaat binnenkort weer beginnen. Smullen!

starbright boy (moderator films)

• 22415 berichten
  • 5119 stemmen

Ook de Giro is overigens niet zo zwaar als die van vorig jaar, al hebben klimmers er inderdaad veel meer te zoeken dan in de tour.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Vorig jaar was natuurlijk wel een uitzondering zo zwaar.. En dan nog is het veruit zwaarder dan Tour en Vuelta.

Vuelta is ook nog wat leuker aangezien dat niet wordt gecontroleerd door sprintersploegen. Daar zie je ook vaker een groepje aanvallers die het halen. Vandaar ook dat bv Terpstra de Vuelta gaat doen en niet de Tour. Daar weet je gewoon al als het een massasprint is.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

YouTube - Ron Artest VIOLENTLY Elbows Harden & Ejected || Lakers vs Thunder || April 22 2012

Schorsen voor de rest van het seizoen.

Wat een randmongool.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was ook totaal geen aanleiding voor, ook ging het best lekker bij de Lakers. Ja, dit kan echt niet, schorsen voor meerdere seizoenen als je het mij vraagt en kan niet anders dat zijn naam Metta World Peace ingetrokken wordt. Ook daarna toen Thunder spelers reageerden hierop ging ie in een vecht stand staan, helemaal krankjorum deze kerel.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Had die ook geen groot aandeel in een groot - uit de hand gelopen - gevecht enkele jaren geleden?

Edit: Ja, in de Pacers–Pistons brawl van 2004. Artest werd voor de rest van het seizoen geschorst, de zwaarste straf naar aanleiding van deze vechtpartij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt. Toen speelde ie bij de Pacers en sprong hij het publiek in om een potje te vechten met wat fans van Detroit. Aanleiding was een bidon met water dat naar 'm gegooid werd. Was in 2006 meen ik.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Zelfs in zjin excuusbrief wil hij niet toegeven dat het opzet was...

Triest dit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bespottelijk inderdaad. Maakt zich volstrekt belachelijk. Ook jammer dat OKC de game verloren heeft.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

starbright boy schreef:

Ook de Giro is overigens niet zo zwaar als die van vorig jaar, al hebben klimmers er inderdaad veel meer te zoeken dan in de tour.

Wel benieuwd wat het wordt, de Giro heeft de afgelopen jaren wel een overdaad aan spektakel opgeleverd waardoor ik iig fan ben geworden (terwijl ik het tot voor een jaar of 5 terug nooit keek).

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Was ook totaal geen aanleiding voor, ook ging het best lekker bij de Lakers. Ja, dit kan echt niet, schorsen voor meerdere seizoenen als je het mij vraagt en kan niet anders dat zijn naam Metta World Peace ingetrokken wordt. Ook daarna toen Thunder spelers reageerden hierop ging ie in een vecht stand staan, helemaal krankjorum deze kerel.

Inderdaad wat een idioot. Het is ook niet zijn eerste keer en dan te bedenken, dat hij zijn naam heeft verander om zijn verleden te vergeten en nu dit weer. levenlsang schorsen die gast.

Als je ziet waarom hij zijn naam heeft veranderd, dan hoop ik niet dat de jeugd hem als inspiratiebron gaan zien, zoals hij had gewild:

On September 16, 2011, Artest's name was officially changed to Metta World Peace.[58][59][60] The idea was inspired by Chad Ochocinco's name change.[42] "Metta" is his first name, and "World Peace" is his surname.[42] "Changing my name was meant to inspire and bring youth together all around the world," World Peace said in a statement released after the name change court hearing. His publicist, Courtney Barnes, said that World Peace chose Metta as his first name because it is a traditional Buddhist word that means loving kindness and friendliness towards all.[58]

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Greipel wint 2de rit in Ronde van Turkije voor Matthew Goss, Matteo Pelucchi en Mark Renshaw.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

En Goss nieuwe leider.

Vandaag ook Romandië van start. Benieuwd wat Westra en Mollema nog overhebben na hun voorjaar. Westra had wel ambities geloof ik.

En kijken wat Wiggo gaat doen. Mijn favoriet voor bv. de Tour eindzege.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En de organisatie van de Vuelta heeft de wildcards voor de komende Ronde van Spanje uitgedeeld. Het Nederlandse Argos-Shimano mag na de Tour ook de Vuelta rijden. Ook Cofidis krijgt een uitnodiging, net als de kleinere Spaanse teams Andalucia en Caja Rural. De Vuelta start op 18 augustus in Pamplona en eindigt op 9 september in Madrid.

Andere deelnemende teams aan de Vuelta 2012:

AG2R La Mondiale (Fra)

Astana Pro Team (Kaz)

BMC Racing Team (USA)

Euskaltel – Euskadi (Esp)

FDJ – Big Mat (Fra)

Garmin – Barracuda (USA)

Greenedge Cycling Team (Aus)

Katusha Team (Rus)

Lampre – ISD (Ita)

Liquigas – Cannondale (Ita)

Lotto Belisol Team (Bel)

Movistar Team (Esp)

Omega Pharma – Quickstep (Bel)

Rabobank Cycling Team (Ned)

Radioshack – Nissan (Lux)

Sky Procycling (Gbr)

Team Saxo Bank (Den)

Vacansoleil – DCM Pro Cycling Team (Ned)

(Bron: lavuelta.com )

Tour en Vuelta vallen vroeg dit jaar.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Benieuwd hoe Argos het jaar doorkomt met zo'n smalle selectie. Ze doen ook Polen nog geloof ik...

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Vannacht staat er een spannende game op het programma: Jazz vs Suns. Voor het laatste play off plekje. Suns moet deze wedstrijd winnen en de volgende ook tegen de Spurs (word lastig) en dan zijn ze nog afhankelijk van de game Jazz vs Blazers.

Kortom word lastig voor de Suns.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Spurs zullen wel met een B-team spelen aangezien ze de eerste plek al hebben (lijkt me).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze kunnen nog de best record van de NBA halen, of ze zien Chicago de finals niet halen, dat kan ook .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Haha ja wie weet. Sowieso kun je van de bank van Spurs een fijn team neerzeten.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4708 stemmen

Pitakaas schreef:

En Goss nieuwe leider.

Vandaag ook Romandië van start. Benieuwd wat Westra en Mollema nog overhebben na hun voorjaar. Westra had wel ambities geloof ik.

En kijken wat Wiggo gaat doen. Mijn favoriet voor bv. de Tour eindzege.

Westra bakte er helemaal niets van. Gaf ook al aan dat hij echt heel slecht was in LBL. Verder vooral jammer van de regen. Voor de winnaar zou het misschien niet zoveel hebben uitgemaakt maar het rijtje vanaf Boaro zou toch voor de 2e plaats hebben genesteld.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Blijkbaar helemaal opgerookt ja...

Rabo's sterk gereden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net bevestigd door Dana White. Anderson Silva vs Chael Sonnen II is officieel!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Oh.

Vechten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik dacht dat jij elke sport wel keek .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mark Bocek vs. John Alessio

De langverwachte terugkeer van Alessio maar Bocek is on the ground gewoon dodelijk. Alessio werd overduidelijk gedomineerd. Terechte decision. Niet zo spectaculair helaas, al had ik dat van deze matchup niet verwacht. Die trainer ook van Alessio die verbaal helemaal los gaat en dan die reactie van Rogan .

Mark Hominick vs. Eddie Yagin

Hominick herstelde zich weer na zijn laatste gevecht. Een erg boeiend schouwspel, heerlijke exchanges, zo wel tactisch als spectaculair standup fight. Vooral ook heerlijk door de viciousness en het hoge bloedgehalte. Vooral het gezicht van Yagin was a mess. Wel terechte win, eindelijk een split decision die de goede kant op viel.

Miguel Torres vs. Michael McDonald

Goede win voor mcDonald, en niet tegen de minste fighter. De KO kwam wel als een verrassing overigens, vooral omdat de damage bij Torres bijna minimaal was. Maar zeer goed voor het imago van McDonald.

Brendan Schaub vs. Ben Rothwell

Rothwell is fysiek wel erg indrukwekkend geworden en met Schaub heb ik bijzonder weinig maar weinig zwakkere KO's gezien. Van zo'n klap raakt Rousey nog niet KO van. De precisie moet wel ultiem zijn geweest. Ook hoe de KO tot stand kwam, Rothwell aangeslagen, Schaub gaat erop en Rothwell slaat 'm tegen de grond. Wel leuk voor Big Ben.

Rory MacDonald vs. Che Mills

Heerlijk voorproefje op het main event. MacDonald is wat mij betreft het allergrootste talent dat er nu rondloopt in de uFC. Zo meedogenloos en dat laat ie hier weer zien. Hij laat Mills eruit zien als een groentje, en wie Mills kent weet dat dat ver van de waarheid ligt. Zwaar indrukwekkende en vernietigende overwinning van MacDonald. Gaat samen met Jones MMA domineren, kan niet anders.

Jon Jones (c) vs. Rashad Evans

Een matchup met een enorme hype maar ook wel mede door de interessante backstory. Ondanks dat Evans terug in topvorm is blijft Jones een onaantastbare indruk te maken. Zijn onorthodoxe stijl, zijn reach advantage, die hij ook zeer effectief gebruikt. Jones heeft totaal gedomineerd, wat is het heerlijk om hem aan het werk te zien en dan op het einde in full guard gaan. Wat een geweldige kerel ook. Echt geen flauw benul wie deze gigant kan gaan stoppen.

Solide UFC event weer. Geen spectaculaire main card, maar Jones en MacDonald maken veel goed. Ook al waren hun bouts eenrichtinsverkeer. Op naar UFC 146: Dos Santos vs Mir, met een heerlijke card en onze eigen Stefan Struve op de main card.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lol Metta World War krijgt 7 game suspension...

Komt ie nog goed vanaf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.