- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wel weer een raar weekje voor Rabo. Met LL Sanchez en Bos natuurlijk fantastisch gepresteerd met meerdere overwinningen..
Maar wederom geeft Sanchez de leiding weg in de slotrit, terwijl de man nog redelijk kan tijdrijden (zelfs per ongeluk Spaans kampioen geworden
). In Castilla ook al weggegeven...
En wat er in de NBA gebeurde was al helemaal triest.. Grootste choke in play-off history? 27-1 niet te geloven...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4707 stemmen
Wel weer een raar weekje voor Rabo. Met LL Sanchez en Bos natuurlijk fantastisch gepresteerd met meerdere overwinningen..
Maar wederom geeft Sanchez de leiding weg in de slotrit, terwijl de man nog redelijk kan tijdrijden (zelfs per ongeluk Spaans kampioen geworden
). In Castilla ook al weggegeven...
Dat LLS Wiggins niet ging kunnen afhouden, leek me logisch. Het was natuurlijk ook geen normale tijdrit maar eigenlijk een halve klimtijdrit. 4,5km van de 16 gingen met 9% gemiddeld omhoog. Zulke steile bergjes hebben LLS nooit echt goed gelegen. Eigenlijk had ik op voorhand Mollema zelfs beter verwacht dan hem maar die rijdt blijkbaar alleen goede tijdritten in de regen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nouja Wiggins was ook niet echt in topvorm, en had nog een lekke band.
Maarja het is inderdaad ook weer niet zo vreemd.
PS de garibaldi is nu voor iedereen beschikbaar:
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2012/it/GARIBALDI.pdf
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Popovich coach of the year. Zwaar terecht, en Thibs tweede, kan je ook niets van zeggen.
Slechte game van de Bulls maar was te verwachten. Elke game die je nu wint is meegenomen al lijkt het me wel realistisch te stellen dat het gewoon een verloren seizoen is. Fijn dat Boston wel wist te winnen
. Nu hopen dat je een game kan stealen in Philly, maar dan moet je wel een betere tweede helft spelen dan vannacht. Het was erbarmelijk.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Vind het wel jammer hoor. Ik had graag een conference final clash gezien tussen Miami en Chicago. Ik was er van overtuigd, dat het een nog stevigere serie zou worden, dan vorig seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook. Echt klote. Nu maar hopen dat Miami het niet wordt. Ik gun het James en co wel maar ze zijn toch scherper als ze die felbegeerde ring nog niet hebben. Had echt een heerlijke clash kunnen worden inderdaad. Een 7 game serie was toch lekker geweest. En had echt het gevoel dat het close kon worden. Echt klote dit.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Ik ook. Echt klote. Nu maar hopen dat Miami het niet wordt. Ik gun het James en co wel maar ze zijn toch scherper als ze die felbegeerde ring nog niet hebben. Had echt een heerlijke clash kunnen worden inderdaad. Een 7 game serie was toch lekker geweest. En had echt het gevoel dat het close kon worden. Echt klote dit.
De ploeg om Rose heen is natuurlijk gegroeit en met Rip er extra bij is het niveau nog hoger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Rip was hetgene wat je miste. Defensief geweldig, zowel parametre als on the ball, kan zijn schot creëeren en de bal ingenieus passen. Ook een voordeel dat Rose een tijd afwezig was, zo hebben de andere stiertjes ook leren scoren. Je zag vorig seizoen dat rose al het scoren deed en dat zag je af aan de rest.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Raar dat je zo negatief bent Naomi?
Bulls is gewoon verplicht om van de Sixers te winnen, ook zonder Rose.
Ze hebben dit seizoen zeer goede resultaten neergezet in games waar Rose geblesseerd was, dus dit vind ik tegen een tegenstander als Philly dan ook geen excuus.
Je zag gewoon dat bij Sixers werkelijk alles lukte in Q3 en dat ze daarom gewonnen hebben. Maar ik verwacht niet dat Bulls deze ronde weggeeft...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat alles lukte bij de Sixers begint bij jezelf. Zover mag het niet eens komen. Zonder Rose kunnen ze ook gewoon in de conference final terecht komen maar dan is het ook wel klaar. Ik vond het gister gewoon niet goed en zoals verwacht zullen ze wel weer een loss nodig hebben om weer scherp te worden. Dit moeten ze zonder Rose wel moeten kunnen winnen, maar of dat gaat gebeuren is nog maar de vraag.
Ja, die wedstrijden zonder Rose waren regular season games, wel even wat anders dan de playoffs.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dan nog, zou het toch wel onder niveau vinden als ze in de eerste ronde al stranden.
Ik denk zelfs dat ze nog redelijk wat tegengas moeten kunnen bieden aan Celtics/Hawks.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sluit ik ook niet uit maar dan nog is het gewoon teleurstellend. Alles behalve de titel is teleurstellend. Bovendien onderschat je op deze manier zowel de potentie van de Sixers als de inbreng van Rose.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
En jij onderschat weer de Rose-loze Bulls denk ik
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We zullen zien. Als de sans Rose Bulls Miami in de conference final de deur wijzen ontvang je mijn rectificatie
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha nou dat verwacht ik allerminst. Conferce Finals zijn echt het hoogst haalbare.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nouja ik dacht 'elke game is nu bonus' dat je zelfs de komende games tegen Philly pessimistisch tegemoet zag 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar heb je een punt, als fan wordt ik al snel pessimistisch na een loss, vooral als het me wat nachtrust heeft gekost
.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4707 stemmen
Mijn voorbeschouwing op de Giro d'Italia 2012.
Er is zowel een Nederlandse als Engelse versie beschikbaar trouwens. Op naar de mooiste wielerronde van het jaar!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn voorbeschouwing op de Giro d'Italia 2012.
Er is zowel een Nederlandse als Engelse versie beschikbaar trouwens. Op naar de mooiste wielerronde van het jaar!
Prachtig man, echt prachtig. Maar ik heb één bedenking: Fränk Schleck met één *? Daar geloof ik niet in. En naar ik opgemaakt heb uit een paar eerdere interviews, hij ook niet echt.
Maar dat Fränk deelneemt aan de Giro zie ik als een zeer goed teken ten overstaan van Andy voor de Tour.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4707 stemmen
Dank u! Ja, die laatste ster heb ik even op lopen denken. Zie het eerder als een potentiële ster. Een goede Schleck zie ik wel meedoen voor het podium terwijl bijvoorbeeld een Cunego niet in de eerste plaats aan een klassement denkt. Toch zie ik ook Cunego wel top-10 halen (maar niet méér) terwijl Schleck evengoed nergens kan zijn. Gadret was misschien ook wel een optie. Al denk ik dat vorig jaar qua klassement toch wel een uitschieter was.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Mooi verhaal en ook een prima site om eens alle etappes wat nader te bestuderen, dank!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Leuk stuk Fini!
Leuk om door te lezen ja.
Dat van Washington DC wist ik geen eens 
Ik heb trouwens wat foto's van Gadret gezien, die kerel is echt graatmager. Benieuwd wat hij kan klaar spelen... En natuurlijk Pozzovivo die voor eigen kansen mag gaan.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Giro 
Op de een na laatste dag nog even de Stelvio erin planten, zouden ze van de Tour nooit aandurven, schitterend 
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
@ Montorsi
Nee, daar bleven ze steken bij de Mont Ventoux, dat stelde inderdaad niks voor.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Geniaal dat mensen mochten stemmen op welke bergen er in kwamen.
Kunnen we ten minste genieten van de Mortorilo
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Altijd lastig een pool maken als je het niet actief volgt. Nou ja, maar hopen dat we niet stijf laatste worden, dan is het al goed.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Goed stuk, kan me redelijk vinden in je favorieten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het is al vrijdag, en ik heb helemaal nog geen zin gehad om een pool op te maken voor deze Giro. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.