• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.405 films
  • 12.229 series
  • 34.009 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.114 gebruikers
  • 9.378.235 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Ben benieuwd hoeveel die stream nog bekeken gaat worden, mij zijn ze iig kwijt. Jammere aan andere (illegale) streams is dat de kwaliteit niet altijd even goed is.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Schaatsploegen loten gunstig - NOS Olympische Spelen Sotsji 2014

Zo goed vind ik die loting bij de dames niet... Als Richardson en Bowe het toch nog op hun heupen gaan krijgen kon dat wel eens problemen opleveren. Mannen een makkie.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Zweden geeft het zelf weg in het 9e end. In plaats van zelf 1 of 2 punten te maken, geven ze twee punten weg aan Canada.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat doet die Anema nou weer... Wat een henkie.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Geweldig toch? Vinden ze prachtig in de States daar man, dus jij zou het ook leuk moeten vinden...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat ski-crossen hahaha. Die kwartfinale. 3 die vallen en 1 die op zijn benen blijft staan vlak voor de finish. Rus drukt als 2e al vallend zijn hand over de finishlijn en de favoriet ligt eruit. Heerlijke kijksport.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Haha, hier nog een Anema take:

Dutch skating coach Jillert Anema says American football sucks - cnbc.com

Denk dat dit take 1 was en dat daarna de stoeltjes erbij gepakt zijn om hem (tevergeefs) op zijn nummer te zetten door die studio giller...

Blasphemy!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ach wat hij heeft een punt, die watjesversie van rugby daar in de VS slaat ook nergens op.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Jammer dat Yulia nog een val had, maar ze blijft wel fenomenaal zeg!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

otherfool schreef:

Geweldig toch? Vinden ze prachtig in de States daar man, dus jij zou het ook leuk moeten vinden...

Is ook nooit goed met dat Pitabroodje. Leuk interview. Heeft veel liefde voor zijn sport met gelukkig een flinke dosis humor.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Jammer dat Yulia nog een val had, maar ze blijft wel fenomenaal zeg!

Binnenkort nog maar eens haar kür van vorige week terugkijken die wel zonder fouten ging. Overigens raak ik van haar meer geroerd dan die andere dames. Lipnitskaja lijkt te zweven.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Binnenkort nog maar eens haar kür van vorige week terugkijken die wel zonder fouten ging. Overigens raak ik van haar meer geroerd dan die andere dames. Lipnitskaja lijkt te zweven.

Zeker nog is terugkijken inderdaad! Het zit ook in de muziek en hoe ze zich over het ijs beweegt geloof ik, gecombineerd met wat ze allemaal laat zien vind ik persoonlijk ook mooier om naar te kijken dan de rest, maar goed .

Adelina vond ik ook wel alleraardigst in principe

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Timmy757 schreef:

Ach wat hij heeft een punt, die watjesversie van rugby daar in de VS slaat ook nergens op.

Dommer worden uitspraken niet .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Mijn hemel. De ijshockeyfinale bij de dames. Fantastisch!!!! Wat een spanning en wat een geniale comeback van Canada! Mooiste wat ik tot nu gezien heb. Niet normaal.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dommer worden uitspraken niet .

Nee inderdaad.

Apollinisch schreef:

Het ergst zijn die lui die meer met rugby hebben, omdat ze american footballspelers maar mietjes vinden met hun helm en schouderpads.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

LOL. Je had dit al voorzien dus .

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Westbrook weer terug tegen Miami.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Turner naar Indiana waarschijnlijk. Voor Granger.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

3 nederlagen op rij voor Taylor.

3 overwinningen op rij voor van Gerwen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Is ook nooit goed met dat Pitabroodje. Leuk interview. Heeft veel liefde voor zijn sport met gelukkig een flinke dosis humor.

Ja was leuk, behalve dat half Amerika hem aan het uitlachen is omdat hij 10.000 kilometer schaatsen met de volkssport nummer 1 vergelijkt .

Maarja dat is wel liefde voor de sport. Beetje jammer dat hij dan ook nog Amerika gaat afkraken omdat ze in zichzelf zijn gekeerd. Daar zijn Hollanders ook wel meester in.

Verder wel leuk interview hoor, dat zeker

Oja en geinig grapje met je Pitabroodje joh. Niveautje lik-me-versie.

Oja, en Granger weg. Sad day... We hebben nu wel een fantastische rotation maar had hem die ring weg gegund!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Duitse biatlete Evi Sachenbacher test positief op doping.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Die leert er ook niet van... In 2006 (Turijn) ook een schorsing gehad.

Betrapt worden anno 2014, dan ben je ook niet heel handig bezig.

Wel een knappe vrouw trouwens, dat dan weer wel

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Benieuwd of die Duitsers nu ook zo principieel zijn om ook de Olympische Spelen net als de Tour nu niet meer uit te zenden.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Of in ieder geval niet meer de biathlon uitzenden. Maar we weten allemaal wel dat dit niet gaat gebeuren

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Dat curling kan me niet bekoren trouwens, weinig interessant om te zien imo.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Curlen is gewoon een belediging aan alle wintersporters in mijn ogen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Ja was leuk, behalve dat half Amerika hem aan het uitlachen is omdat hij 10.000 kilometer schaatsen met de volkssport nummer 1 vergelijkt .

Maarja dat is wel liefde voor de sport. Beetje jammer dat hij dan ook nog Amerika gaat afkraken omdat ze in zichzelf zijn gekeerd. Daar zijn Hollanders ook wel meester in.

Verder wel leuk interview hoor, dat zeker

Oja en geinig grapje met je Pitabroodje joh. Niveautje lik-me-versie.

Oja, en Granger weg. Sad day... We hebben nu wel een fantastische rotation maar had hem die ring weg gegund!

O je hebt het interview niet begrepen. Hij vergelijkt het niet op die manier. Hij zegt alleen dat als je niet investeert in een sport dan win je niet. Basketbal zit volgens mij nog achter NFL daar. En ik denk dat in NL schaatsen redelijk na voetbal komt. Dus zo gek is de vergelijking niet.

Ach grapje zelfs van wat lager niveau is nog altijd beter dan teksten zonder enige humor of relativerings vermogen.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Pitakaas schreef:

Hij vergelijkt dus een volkssport met... een volkssport.

En wat ik er eigenlijk van begrijp is dat die Joe maar al te trots is dat de Amerikaan Eric Heiden wereldkampioen is in de meest saaie en repititieve sport ooit, aldus Joe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.