• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.377 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.117 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Zo extreem als vandaag toch niet. De favorieten testen hun benen meestal wel eens voor de laatste 20km. Ze reden gewoon keurig langs elkaar elk heuveltje op, muv het laatste voor de Cauberg waar Gaspa probeerde en Greg probeerde om alles samen te houden.

En ja, in de WP is het wel altijd zo. Dat is gewoon een pelotonsprint op de Muur.

Valverde leek me trouwens gewoon niet goed genoeg maar Rodri kon natuurlijk zelf nog niet uitpakken met Freire op kop. En dan misschien wel opgehouden door de val. Nordhaug is overgebracht naar het ziekenhuis trouwens door die val.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hou woensdag en zondag aanstaande Gilbert maar goed in het oog. Phil is back...

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Het is te hopen dat Phil back is. We hebben al genoeg afgezien van zijn slechte prestaties.LBL winnen zou mooi zijn. En in verband met JVDB zou die niet beter knecht spelen voor Vanendert?

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Voor het grootste deel een saaie koers, maar heb wel de spannendste kilometer koers in mijn leven gezien. Jammer dat Oscar 't niet haalde, gunde het hem van harte. Feitelijk (dit is achteraf, ik weet het) heeft Gilbert gewoon Freire doen verliezen zonder daar zelf van te profiteren. De Nederlandse ploegen vielen wel erg tegen, hoewel ik voor Mollema nog wel een goed woordje overheb.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Waar zaten de Spanjaarden dan? Behalve Freire eigenlijk gerekend op Purito en Valverde maar beide in geen wegen te bekennen op de Cau... Vreemd.

Interessante wederopstanding van Gilbert ja. De Nederlandse ploegen vielen mij weinig tegen aangezien ik weinig verwachtingen had eigenlijk. Zijn toch meer ronderenners. Alleen Poels maarja die was ziek ofzo.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Pitakaas schreef:

Interessante wederopstanding van Gilbert ja.

Had men toch moeten zien aankomen. Reed woensdag in de Brabantse Pijl ook al regelmatig in de voorste gelederen en eindigde op een 12de plaats.

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Goed vierde kwart tegen NY levert de winst ook. Wade en James waren weer sterk.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Denk dat het meer aan Melo lag. Als die moe/geen zin meer heeft gaat ie gewoon lekker doen wat ie wil.. Verkeerde keuzes vallen daar vaak onder helaas.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Melo was wel erg nonchalant bezig in het vierde kwart, daar wil ie wel een handje van hebben. Maar in ieder geval een prima winst van Miami. Mochten de twee tegenover elkaar staan in de eerste ronde van de playoffs zie ik het zeer somber in voor New York. Vooral met Amar'e erbij en misschien weer Lin. Dan krijg je vast weer de oude Melo.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Gewoon weer een verloren seizoen voor NY.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Coming man Galimzyanov betrapt op epo.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Oei, jammer. Epo nog wel, hoe dom kun je zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De 35-jarige Australiër Cadel Evans laat verstek gaan voor de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Hij kampt met een ontsteking van de sinussen. Afgelopen zondag moest hij al opgeven in de Amstel Gold Race.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Echt kut en vooral ontzettend dom van Galimzyanov. Zoals speedy zei, toch wel een sprinter in opkomst.

En dan ook nog EPO. Wat was hij denkende?

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Hahah, ja dat dacht ik ook meteen. 2002 belde.. ze willen hun dope terug!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stom verlies weer van Chicago. Echt de pest in. Zowel Deng en Rose missen is dodelijk maar nog geen excuus om dan van zo'n team te verliezen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Ondertussen heeft Galim ook bekend en wacht hij geen tegenexpertise af. Die zien we dus 2 jaar niet meer.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Misschien nog wel meer. Ze hebben laatste aangekondigd dubbele straffen te hanteren.

Ik vind het echt kut, was echt een leuk sprintertje. Jammer dat hij dat moet doen, maarja, verschrikkelijk dom.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Mja, vind 2 jaar wel genoeg eigenlijk voor een eerste keer. Iedereen verdient een tweede kans. Ze moeten niet gaan overdrijven.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers, niet vergeten, vandaag op het Vlaamse één om 14u15:

Rechtstreeks verslag van De Waalse Pijl.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Een van de leukste slotkilometers van het wielerjaar! Jammer genoeg kan ik niet kijken...

***Rodri

**Vanendert

*Anton

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Jammer, kan ook niet kijken!

Quim is inderdaad weer een hele grote kanshebber, maar denk dat we nu een beetje rekening met Gilbert mogen houden. Z'n vorm was al beter.

Ik hoop echter nog steeds op Valverde .

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Rare ploeg zijn die Knicks ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Constant zijn ze niet echt. Willen ze in de playoffs potten breken zullen ze echt wel constanter moeten worden.

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Inderdaad en ze hebben prima materiaal. Ze spelen op zeker tegen Chicago of Miami, dus dat zal normaal gesproken al in de eerste ronde afgelopen zijn met een keiharde sweep.

Als ze nou Amar'e traden voor Love en Melo voor Irving ofzo. Heb je een mooi team staan met Fields, Shumpert, Lin en Chandler daarbij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verwacht dat zowel Minnesota en Cleveland niet zo stom zijn .

Al lijkt me die twee traden voor sterke pieces wel het juiste. Beasley zou ik graag (of juist niet)_ daar zien. Enorm ondergewaardeerd. Maar ok, ik ben een groot Beasley fan.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Cleveland misschien, Love voor Stoudemire is stompzinnig.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Mooie en haast simpele overwinning van Quim zeg!

Mollema netjes 7e en Gesink al gelijk 22e! Not bad.

Valverde daarentegen...

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Wat scheelt er met Valverde ? Verstoppertje spelen en dan toeslaan in LBL? We zullen zien.Als je de uitslagen van Gilbert ziet : 6de plaats, 3de plaats en wie weet 1ste plaats. Dit zou mooi zijn.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik hoop het, als je z'n voorjaar zag kun je toch niet voorstellen dat hij hier 46e wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.