• 15.833 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.603 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

kos schreef:

Moet je nu toch zien die SuperG. Echt wow. Dat is toch echt onvergelijkbaar veel mooier dan dat suffe schaatsen. Ondanks geen *gaap* Nederlanders.

De afdaling en de Super G zijn spectaculair, zeker als Bode Miller en Lindsey Vonn naar beneden gaan. Vol risico. Alles of niets. Dat zie ik graag.

De slalom vind ik persoonlijk dan weer vervelend om naar te kijken.

Dat jij schaatsen saai vindt, is your loss.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Manmanman wat kijk ik uit naar die 1500 meter... Ireen gaat ze allemaal vernederen!

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Dat het technisch onmogelijk is om duizendsten te kunnen meten bij het skiën waag ik te betwijfelen, want onlogisch. Tijd is immers tijd en tijd is meetbaar.

Het gaat erom dat in het skiën, nog meer dan in het schaatsen, omgevingsfactoren een rol spelen. Denk aan wind, de staat van de sneeuw et cetera.

Daarom is het onderscheid maken in duizendsten te arbitrair voor de skisport.

Het komt inderdaad door de omgevingsfactoren dat het technisch niet haalbaar is om betrouwbaar(!) op de duizendste te meten.

Wat kan je soms moe worden hoe mensen hier hun frustraties over sporten die ze niet leuk vinden tot in den treurnis moeten herhalen. Echt om te huilen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Die commentatoren bij het skiën zijn echt dramatisch.

Bij het freestyleskiën en snowboarden vind ik ze juist een verademing als duo. Zeer prettig om naar te luisteren en vullen elkaar perfect aan. Kunnen deze twee ook niet het Alpineskiën gaan doen?

Jan Roelfs bakt er bij het langlaufen ook helemaal niets van. Finland lag heel lang tweede en zakte heel ver weg, maar Jan had dat totaal niet door. Hij had het ook alleen maar over het tegenvallende Noorwegen en hij nou juist de nadruk op de goed presterende Zweden moeten leggen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja estafette langlaufen was idd zeer zwakke verslaggeving. Ik zag opeens die Noren nog 4e worden terwijl ze zelfs bij de voorlaatste 6e? stonden. Erg knap van de Russen trouwens om 2e te worden. Moet eerlijk zeggen dat ik dit het leukste langlauf-onderdeel vind.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Roel- schreef:

Wat kan je soms moe worden hoe mensen hier hun frustraties over sporten die ze niet leuk vinden tot in den treurnis moeten herhalen. Echt om te huilen.

Het Olympisch Goud voor verzuurde huilie-huilies kan kos inmiddels niet meer ontgaan in ieder geval.

Voor de liefhebbers overigens nog even melden dat Hege Bokko in rit 5 op het ijs komt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Moet je nu toch zien die SuperG. Echt wow. Dat is toch echt onvergelijkbaar veel mooier dan dat suffe schaatsen. Ondanks geen *gaap* Nederlanders.

Beter zoiets 2 weekjes volgen op het allerhoogste podium dan al die dooie sporten uit Amerika die jij het hele jaar geweldig noemt.

kos

• 46697 berichten
  • 8853 stemmen

Ik zit nu die natuurijs marathon te kijken en dat vind ik dus WEL mooi. Echte bikkels tegen de elementen.

Zoveel gaver dan die rondjes in een hal.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De echte sportliefhebber kijkt natuurlijk de Dutch Darts Masters live via YouTube

kos

• 46697 berichten
  • 8853 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Beter zoiets 2 weekjes volgen op het allerhoogste podium dan al die dooie sporten uit Amerika die jij het hele jaar geweldig noemt.

Welke dooie sporten uit Amerika vind ik zo gaaf

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Voor de liefhebbers overigens nog even melden dat Hege Bokko in rit 5 op het ijs komt.

Ja das een mooie meid, al mis ik nog steeds mijn alltime favourite Catriona Lemay

http://www.meijco.nl/wbhvn03/A37e9842.jpg

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Volgens mij hebben de meesten hier nog even een cursusje internetfora nodig...

Don't feed the troll

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Als men snel is, kan men trouwens nog het vrouwencurling meepikken: Rusland - Zweden.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

chevy93 schreef:

Als men snel is, kan men trouwens nog het vrouwencurling meepikken: Rusland - Zweden.

Dat was wel hyperspannend iig! Die laatste schijf was een plaatje.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerlijke sport zo op de zondag dat curling. Die clownsbroeken van de Noren zien er trouwens niet uit.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat was wel hyperspannend iig! Die laatste schijf was een plaatje.

Bedoel je dit plaatje?

http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Christina%2BBertrup%2BWorld%2BWomen%2BCurling%2BChampionship%2B8TaWM5KIBeUl.jpg

Ongelofelijk dat deze vrouw al 37 is!

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Spannend zal het soms wel zijn bij dat curling maar ik zit als man toch echt met plaatsvervangende schaamte te kijken als ik twee mannen serieus zie zijn met dat bezemen. Mijn hemel. Get a life.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

otherfool schreef:

Schaatst die nog Dank, dan zet ik hem al voor de dweil aan.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

BAM! Minstens zilver! En wat een stijl!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Goeie genade... alsof ze boodschappen aan het doen is...

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

OMG

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Mijn hemel! Wat een tijd! WOW!!!!!!

Ik moet nog zien of Ireen dit weet te verbeteren.

Wat laten die Russen een kans liggen om rechtstreeks de kwartfinales te halen.

Wederom OT. 0-0 tegen Slowakije na 60 min.

Betekent vrijwel zeker een zware tegenstander in de kwartfinales. Hopelijk niet Canada - Rusland al in de kwartfinale. Dat zou zonde zijn.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Jezus wat een machtsvertoon dit. Fatkoelina die bijna opgenomen moet worden en dan met zoveel 'gemak' onder die tijd duiken.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

gillie24 schreef:

Ik moet nog zien of Ireen dit weet te verbeteren.

Het zal er om spannen, maar ik denk het uiteindelijk toch wel. Net. Bij de opening ligt wat ruimte en in de slotronde wellicht ook voor een Wust die werkelijk in bloedvorm is.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Netjes wel, ben benieuwd wie daar nog aan komt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Schaatst die nog Dank, dan zet ik hem al voor de dweil aan.

Bijzonder aandoenlijk meisje inderdaad, maar er gaat sportief niets meer van terecht komen zo lijkt het.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Zo, en had ze gisteren ook al niet driemaal 1500 meter geschaatst? Ongelooflijk knap en met een schijnbaar gemak om bijna bang van te worden. 1,2,3 kan maar zo, gezien de tegenstand.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Bedoel je dit plaatje?

(afbeelding)

Ongelofelijk dat deze vrouw al 37 is!

En ze is ook nog goed met de bezem!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Marrit voor brons dan maar (zal wel eerder Van Beek worden, maar goed, hopen mag altijd).

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

1,2,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.