• 15.831 nieuwsartikelen
  • 178.412 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.702 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.549 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wilson blijkbaar ook niet helemaal nerve-free.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2934 stemmen

Bah, geen BBC dit jaar dus, waar kijken jullie? (geen Amerikaanse reclame op FOX :S) En laat dat nu juist part of the fun zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik gewoon op Fox Sports International.

Wat een heerlijke suffocating defense heeft Seattle toch. Daarom is Defense my game. Genieten!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wilson. Baas.

Die 3rd down conversions. WOW.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2934 stemmen

Inderdaad! Prachtig!! Maar geen geweldige commericials op FOX international, gewoon doordeweekse Nederlandse rommel

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een rare challenge.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chancellor!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Threeohthree schreef:

Inderdaad! Prachtig!! Maar geen geweldige commericials op FOX international, gewoon doordeweekse Nederlandse rommel

Volgens mij nooit zo geweest, ook niet op ESPN America. Die spots moet je echt later gewoon op het web opzoeken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Mijn hemel wat een desastreus eerste kwart.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je gaat me toch niet vertellen dat i kvoor niks een ochtend vrij genomen heb .

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2934 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Volgens mij nooit zo geweest, ook niet op ESPN America. Die spots moet je echt later gewoon op het web opzoeken.

Oh, meende dat ik vorig jaar dat op BBC wel had, nouja, geeft ook niet, mis eigenlijk nog meer de analyse tijdens de wedstrijd, die er nu helemaal niet is.

Prachtig interceptie btw! Wat dan ook heel mooi tot de touchdown leidt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou dit lijkt me nu al wel bekeken. Denver is helemaal de weg kwijt en Seattle speelt met veel meer passie en verrassende plays.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vergis je niet hoor, dit is geen voetbal .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Weet ik, kijk nog wel eens een wedstrijdje. Vind het een heerlijke sport. Bijna leuker dan voetbal. Maar goed, Manning moet nu wakker worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

WOW!!!!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

O my god weer een vette misser van Manning.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Wat een fiasco. Geen reclame voor de sport deze Broncos.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Weet ik, kijk nog wel eens een wedstrijdje. Vind het een heerlijke sport. Bijna leuker dan voetbal. Maar goed, Manning moet nu wakker worden.

Al zie ik ze het ook niet goed maken tegen dit Seattle hoor, maar heb gekkere comebacks gezien.

Ja, ik vind het meer een kijksport dan voetbal. Voetbal staat in mijn top 5 favoriete sporten op plek 4 of 5, zegt ook wat.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Lol! Dit gaat echt helemaal nergens over.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oh mijn god. Dan heb je nog moeite met receiving en dan nog een TD. Special Team van Seattle zo goed, en zo slecht van Denver. Wat een klap is dit voor Denver. Mentaal geknakt. Hawks .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jermaine Kearse! Oh my god!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Seahawks de winnaar van de Superbowl, en de terechte kampioenen. Over het hele siezoen de beste meest constante ploeg. Duurt wel weer even voordat Seattle geen contender meer is.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Onzin natuurlijk. Vos is een klasse apart. Boom en Stybar zijn gewoon van opleiding veldrijders en zitten nu volop in voorbereiding voor het wegseizoen. Niet zo gek dus dat ze best meekunnen op een niet al te selectief parcours. Of dacht je dat Cancellara of Boonen zo maar eventjes wereldkampioen veldrijden worden...?

Nee en dat zeg ik ook helemaal niet. Al zou het me ook niet verbazen als bijv. Sagan dit voor elkaar zou krijgen. Stybar is op de weg ook bijzonder sterk bezig, maar het geeft te denken voor je sport als iemand Wereldkampioen kan worden die zich de dag voor de wedstrijd pas heeft ingeschreven, omdat het parcours wel gunstig was. Niet voorbereid, puur omdat het kan. De rest van het veld is dan in ieder geval nog niet de helft zo goed als Stybar..

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

W.T.F. was dit voor een SuperBowl?

Denver helemaal nergens, vanaf de eerste play had Seattle het momentum om dat vervolgens de gehele wedstrijd te behouden. Manning ver onder zijn niveau en dat lag niet alleen aan de defense van Seattle.

Erg spijtig dat het verschil zo groot was, finale onwaardig. Kijkplezier was al gauw weg. Bij 36-0 hield ik het voor gezien.

Congrats Seahawks.

En nu op naar de Olympische Spelen. Hopelijk veel ijshockey. Go Canada!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb het vannacht een uurtje geprobeerd, maar het is echt een vreselijk iets om te bekijken. Sport vind ik een groot woord voor iets wat af en toe 10 seconden in beweging is en daarna weer stil wordt gelegd voor de zoveelste stop/reclame/bespreking whatever waardoor ik vooral naar reclames, herhalingen, close-ups en overviews zit te kijken. Het sfeertje is wel tof. Wat zong die operazangeres het volkslied op een schitterende wijze zeg. Knap dat er mensen zijn die wel hun plezier uit deze sport halen. Het is iedereen gegund, ongetwijfeld is het veel leuker als je alle regels kent, maar ik verbaas me er ieder jaar weer over als ik het toch ieder jaar weer een stukje kijk, haha. Ik verwacht nu wel veel reacties over dat ik er geen reet van snap enzo

kos

• 46697 berichten
  • 8853 stemmen

Nou ja, de regels kennen scheelt uiteraard wel bij sportbeleving.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ieder zijn meug, Jari. En Superbowl 48 was nou niet bepaald een reclame voor de sport..... en ik begrijp je commentaar ook heel goed. Hoor ik om mij heen wel vaker. Overigens verschrikkelijk vervelend als je de regels wel kent en ze gaan bij iedere play alles uitleggen. Alsof ze tegen kleine kinderen lopen te praten....

Ik heb sowieso wat met Amerikaanse sporten. Ik volg het baseball, basketball en (ice)hockey ook vrij intensief. Met darts, autosport of vechtsporten heb ik dan weer helemaal niets.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gister geen reclame voor de sport, zeer zelden een team zo dominant en foutloos de Superbowl zien spelen en de tegenpartij geen enkele kans gegeven. Eén van de beste QB's ooit veredelen tot rookie. Kwalitatief een master class football. Een absolute reclame voor de sport, dat het niet goed is voor de spanning is een ander verhaal.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Ik heb het gisteren ook tot twee uur zitten kijken. Een sport als American football waarbij er 90% van de tijd niets gebeurt kan je het beste met wat vrienden kijken dan is het best lachen.

De regels zijn nu ook weer niet zo ingewikkeld volgens mij, ik kon het best goed goed volgen. Ik had meer moeite met al die termen die door het beeld vlogen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.