- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Wat mij betreft wel.
Tuurlijk, maar dat maakt het ook logisch dat Jonathan iets heeft van bekijk het dan maar.
En toen was het te laat. En terecht.
Nee. Hij was gewoon een vaste kracht in het eerste.
Klopt, en ook hier terecht. Allemaal prima maar als er dan nog over hem gepraat wordt alsof hij geen hart voor Feyenoord heeft blijft het wel vreemd. Feyenoord heeft zijn eigen glazen ingegooid.
Dus als een speler (zoals Wijnaldum) die net komt kijken en een goed seizoen draait, dan mag hij meteen een groot contract eisen?? Een goede speler wil nog niet zeggen onmisbaar. Echte grote spelers die laten het elftal beter draaien. DAT zie ik nog niet terug bij hem.....nog niet, maar dat zal ongetwijfeld wel komen. Hij heeft kwaliteit genoeg.
Op zo'n leeftijd moet hij blij zijn dat hij op zijn leeftijd voor Feyenoord1 mag spelen. En zo slecht zal hij wel niet verdienen.
Hij wilt op z'n 20ste een miljoen verdienen?? Dan moet hij maar naar het buitenland gaan spelen en niet bij Feyenoord.
Hij moet toch weten in welke financiele positie Feyenoord zit? Ze kunnen gewoonweg geen grote contracten aan iedereen geven. Ik blijf erbij dat hij een nieuw contract zou krijgen dat bij hem past
kom op zeg
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toen hij dat vroeg waren Makaay, Hofland, Bronckhorst etc. er niet eens. Een hoger salaris was al verre van een miljoen dus waar heb je het over? Hij wou gewoon niet als beste speler voor een jodenfooi gaan voetballen. Alsof jij het ok vindt als jij bij je baas minder verdient dan de schoonmaker.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Dan hangt ervan af hoe veel die jodenfooi is. 
Hij had een bepaald contract voor een bepaalde tijd met daarin een afgesproken salaris. Daar heeft hij een handtekening onder gezet. Dus hij was het ermee eens.
Dan heeft hij tijdens dat contract het beste van het team geworden en dan eist hij een hoger salaris??
Tsja, dat hij dan moeten eisen voordat hij zijn huidige contract ging tekenen.
Nu had Feyenoord geluk en hij pech.
Andersom:
Als hij een gigantisch salaris had gekregen....en hij was NIET het beste van het team? Dan had Feyenoord pech (hun slechtste speler zou dan het beste contract hebben) en hij had dan geluk.
Maar dan wou het hele team een beter contract...want zij waren allemaal beter dan hem. pffff
Dan zou Feyenoord ook zijn contract open moeten breken en zijn slaris verlagen?
nee dacht het ook niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als dat je standpunt is het toch ook niet zo vreemd dat hij liever voor een baas werkt waar hij wel de waardering krijgt die hij verdient. Als we de Guzman dat seizoen niet hadden gehad hadden we nacompetitie gespeeld. Zonder twijfel. Hij wou dan een modaal voetbalsalaris, geen exorbitant he
.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
ik heb het helemaal niet over De Guzman.
Ik ben al en post bezig over Wijnaldum
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeg dat dan
. Bij Wijnaldum gaat het vooral om sportief vlak. Is al helemaal geen speld tussen te krijgen
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
ik heb het helemaal niet over De Guzman.
Mooi, houden zo 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat is dan ook helemaal geen feit. Volgens De Guzman (en later bijgestaan door Johan Derksen) wou hij wel afscheid nemen maar wilde Feyenoord dat niet. Puur omdat ze zich gekrenkt voelde na zijn kritiek op de leiding en natuurlijk zijn beslissing niet te verlengen. En laat De Guzman nou net veel meer geloofwaardigheid hebben dan de Feyenoord leiding.
Neemt niet weg dat hij niet zijn best heeft gedaan om dit via de media te laten blijken.
Ik begrijp ook wel dat je voor jezelf moet kiezen en niet voor je club, maar vond zijn gedraag niet altijd even goed overkomen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Toen hij dat vroeg waren Makaay, Hofland, Bronckhorst etc. er niet eens. Een hoger salaris was al verre van een miljoen dus waar heb je het over? Hij wou gewoon niet als beste speler voor een jodenfooi gaan voetballen. Alsof jij het ok vindt als jij bij je baas minder verdient dan de schoonmaker.
Was ook niet moeilijk om de beste speler te zijn in het elftal 2006/2007 - het slechtste elftal van Feyenoord dat ik bewust heb meegemaakt, vanaf 1989/90.
Zoveel heeft de Guzman niet gebracht voor Feyenoord. Was alleen nog maar een groot talent, zeker geen dragende speler.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nou, voor Fer zul je geen 4 miljoen krijgen hoor. En al kun je het krijgen direct doen. Die lapzwans tekent toch niet bij en zo goed is ie ook weer niet. Sterker nog, met Leerdam op zijn plaats hebben we beter gespeeld.
dat zei ik toen omdat je een tijdje terug nog de wildste bedragen hier hoorde van alleen al 7/8 voor Wijnaldum. Fer zal nu inderdaad ook wel niet bijtekenen, verkopen die hap
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Mijn hemel, pagina's lang gebazel over PSV puur gebaseerd op rare aannames die geen enkele grond hebben.
Alleen die depri gozer komt met harde feiten over hoe het daadwerkelijk in elkaar zit.
Wel verfrissend tussen al het geschreeuw over 'als je nadenkt dan', 'maar het is logisch dat' en ' over een x aantal jaar zal wel' etc
.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Was ook niet moeilijk om de beste speler te zijn in het elftal 2006/2007 - het slechtste elftal van Feyenoord dat ik bewust heb meegemaakt, vanaf 1989/90.
Zoveel heeft de Guzman niet gebracht voor Feyenoord. Was alleen nog maar een groot talent, zeker geen dragende speler.
inderdaad, ik vind hetzelfde over Wijnaldum. Spelen een goed seizoen en denken dat ze er zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
hoe het daadwerkelijk in elkaar zit.
ja want hij is de huis-accountant zeker
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Geen idee, maar hij haalt wel alle feiten aan zoals deze in het nieuws staan.
Werkelijk alles wat hij zegt omtrent de deal staat gewoon zwart op wit.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Mijn hemel, pagina's lang gebazel over PSV puur gebaseerd op rare aannames die geen enkele grond hebben.
Alleen die depri gozer komt met harde feiten over hoe het daadwerkelijk in elkaar zit.
Wel verfrissend tussen al het geschreeuw over 'als je nadenkt dan', 'maar het is logisch dat' en ' over een x aantal jaar zal wel' etc
.
Ik vind depri het niveau van dit topic ook ver overstijgen. Ik geef hem een weekje voordat-ie is murw geslagen door de stupiditeit van anderen (geen namen!).
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Als je kijkt hoe het er financieel nu aan toe gaat in Eindhoven, vind ik het niet gek dat hij zo'n naam kiest 
En als je alles gewoon opstapeld heeft PSV gewoon goed geinvesteerd, verkeerde timing, maar wel verrekte goede spelers, ze moesten ook wel willen ze een beetje kans maken op de titel.
Snap echter niet waarom gemeente Eindhoven zo'n groot bedrag overmaakt, heb er sinds (eer)gister nog nooit iets over gehoord.
Is dit trouwens bij Feyenoord ook mogelijk?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Als je kijkt hoe het er financieel nu aan toe gaat in Eindhoven, vind ik het niet gek dat hij zo'n naam kiest 
En als je alles gewoon opstapeld heeft PSV gewoon goed geinvesteerd, verkeerde timing, maar wel verrekte goede spelers, ze moesten ook wel willen ze een beetje kans maken op de titel.
Snap echter niet waarom gemeente Eindhoven zo'n groot bedrag overmaakt, heb er sinds (eer)gister nog nooit iets over gehoord.
Is dit trouwens bij Feyenoord ook mogelijk?
Nee de gemeente geeft ook geen lening voor een nieuw stadion (wat ik trouwens niet erg vind nu), rare tijd ook om zoveel miljoenen in een club te steken. In ieder geval wel goed dat het stadion eigen bezit is
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
juni 29, 2011 | Posted by Derk van Achterberg
Dat Ajax interesse heeft in Kolbeinn Sigthórsson is al een tijdje bekend, maar mocht het niet tot een transfer komen dan heeft Ajax nog andere spitsen in gedachte om El Hamdaoui te vervangen. Fernando Cavenaghi en Welliton zijn de alternatieven voor de spits uit IJsland. Welliton lijkt van deze twee de voorkeur te krijgen.
Welliton staat momenteel onder contract bij Spartak Moskou, het zelfde Spartak Moskou dat De Zeeuw mogelijk gaat inlijven. Welliton is één van de smaakmakers bij Spartak en scoorde nog tegen Ajax in de Europa League dit jaar. De 24-jarige aanvaller is zelf ook opzoek naar een nieuwe uitdaging en hoopt die in West-Europa te vinden. Ook is het nog mogelijk dat hij in de transfer van De Zeeuw mee gaat spelen, een eventuele ruil deal is dus nog mogelijk.
Naast Welliton staat ook Cavenaghi op de shortlist. Hij speelt nu op huurbasis in Brazilië. Hij is officieel nog eigendom van Girondins de Bordeaux, daar maakt hij furore samen met Arsenal-spits Marouane Chamakh. Of Cavenaghi het zelf ziet zitten om het zonnige Brazilië volgend jaar te verlaten voor het regenachtige Nederland valt te betwijfelen.
Ajax zelf wil de belangstelling nog niet bekend maken. Hij zal dus afwachten zijn wie van deze mannen volgend jaar met nummer 9 in de spits van Ajax speelt.
Die Welliton is wel een goed spelertje, die zie ik wel graag komen. Cavenaghi ken ik niet, iemand die een oordeel kan geven over hem?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wens ze veel succes hahahaha. Moeten ze beginnen met een andere coach.

Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Die Welliton is wel een goed spelertje, die zie ik wel graag komen. Cavenaghi ken ik niet, iemand die een oordeel kan geven over hem?
Dit moet dus betekenen dat El Hamdaoui weggaat uit A'dam? Eigenlijk wel jammer..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind depri het niveau van dit topic ook ver overstijgen. Ik geef hem een weekje voordat-ie is murw geslagen door de stupiditeit van anderen (geen namen!).
Hij kijkt al net zo "onbevooroordeeld" naar de feiten als jij ja, ik geef hem een weekje voordat hij ook tegen één club begint te zeiken in iedere post uit frustratie over gebrek aan erkenning. Als hij dan ook nog met Mourinho begint te dwepen weten we van wie hij een klo.. eh, familie is 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Oh zo, dacht dat je wat anders bedoelde. Ben zelf wat dat betreft wantrouwend tegenover wat er in de pers gebracht wordt, gezien de stinkende beerput die bij Feyenoord boven kwam drijven (leugens over cijfers en constructies en de ware aard van vroegere 'investeringen').
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat je eens een weekje niet zien, dan houdt hij het minstens 2x zo lang vol 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hij kijkt al net zo "onbevooroordeeld" naar de feiten als jij ja, ik geef hem een weekje voordat hij ook tegen één club begint te zeiken in iedere post uit frustratie over gebrek aan erkenning. Als hij dan ook nog met Mourinho begint te dwepen weten we van wie hij een klo.. eh, familie is
Jullie vatten een positieve mening over gemeentesteun aan PSV tegenwoordig al op als kritiek op jullie clubje? Wordt wel met de dag erger. Sowieso van een onbegrendse domheid om al mening/oordeel over iemand te hebben zonder dat hij ook nog maar iets heeft gezegd wat hem aan welke club dan ook linkt.
En als depri op iemand niet lijkt qua posts is het Otherfool wel. Nog geen enkele steek onder water of betweterige (vaak wel juist) opmerking gemaakt. Waar Otherfool (tot mijn grote blijdschap) toch in uitblinkt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dit moet dus betekenen dat El Hamdaoui weggaat uit A'dam? Eigenlijk wel jammer..
Je weet dat hij al verbannen is uit het eerste elftal he? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Spuit 11
. Dat zag je vorig seizoen al aankomen en het is al een week bekend dat hij niet meer welkom bij het eerste is. Oppleuren met die vent. Nare sfeerbederver. En voetballend was hij vanaf pakweg november afschuwelijk. Toch jammer, want zijn stiften tegen NAC en Heerenveen en zijn directe bal-uit-de-lucht-in-verre-hoek goal tegen Heerenveen was ook briljant. Maar hij is de rotte appel bij Ajax.
Ajax heeft nog 22 (zonder bonussen) miljoen van Suarez, 2,5 miljoen van Emanuelson, 6 van de Zeeuw (komt eraan) en hopelijk een miljoen of 4 van El Hamdaoui in de kas. Hopelijk komen er aanvallend nog wat namen bij. Een echt geniale flankspeler en zeker 1 spits zijn noodzakelijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Jemig, verdiep me even iets verder in River Plate en je komt me toch een partij verschrikkelijke verhalen tegen. Mensen die elkaar onderling neersteken, neerschieten en vermoorden. Onderlinge ruzies die de spuigaten uitlopen, resulterend in massale schiet- en vechtpartijen. Schorsingen en verbanninen uit het eigen stadion. Massale knokpartijen op de tribune.Schijnt overigens bij veel grote groepen zo te gaan daar. Link zooitje.
Filmpje van Los Barrachos del Tablon(harde kern) dat een andere groep aanvalt dat de macht wilde overnemen en ook nadat 1 van de belangrijke mensen is vermoord:
Gebeurt nu ook ontzettend veel:
River Plate official escapes injury after petrol bomb attack on home | Football | guardian.co.uk
Voetbalzone - Update: Harde kern River Plate plaatst bom bij huis bestuurslid
Voetbalzone - River-supporters bedreigden scheidsrechter in rust met de dood
Aangezien uitpubliek een niveau lager ook niet welkom is, zit River met een flink probleem. De club die legenden als Alfredo di Stéfano, Daniel Passarella, Gabriel Batistuta en Ariel Ortega in het verleden onder contract had staan, gaat dus een loodzwaar jaar tegemoet in de tweede divisie. Het verloor ook al 98,5 procent van haar televisie-inkomsten.
Een jaar geen enkele wedstrijd hehe.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jullie vatten een positieve mening over gemeentesteun aan PSV tegenwoordig al op als kritiek op jullie clubje? Wordt wel met de dag erger. Sowieso van een onbegrendse domheid om al mening/oordeel over iemand te hebben zonder dat hij ook nog maar iets heeft gezegd wat hem aan welke club dan ook linkt.
En als depri op iemand niet lijkt qua posts is het Otherfool wel. Nog geen enkele steek onder water of betweterige (vaak wel juist) opmerking gemaakt. Waar Otherfool (tot mijn grote blijdschap) toch in uitblinkt.
Kijk, jij mag otherfool dus gewoon.. kan me voorstellen hoor, hij geeft ook al lekker af op die grote club uit de hoofdstad, iedere steun is welkom he?
Verder kun je dus niet lezen.. ik zeg dat hij "onbevooroordeeld" naar de feiten over jouw clubje kijkt (net als jijzelf trouwens), maw: niet dus! Hij legt alles ten positieve van PSV uit namelijk, terwijl hun kooprazernij + financiële toestand daar op zijn minst twijfels over kunnen zaaien. Niets ende geen ruk met mijn clubje te maken.. voor een nieuwe bril verwijs ik u naar Hans Anders 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.