- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Lyon voor tegen Zagreb, niet gunstig voor Ajax.
Mwoah, soms moet je realistisch zijn. Ik heb liever eigenllijk dat Zagreb vandaag ook geen punten pakt.
Jammer, de 1-0 is gevallen uit een counter. Hopen dat het geen 5-0 wordt nu.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Waarom? Ajax kan ook gewoon winnen van Zagreb en Lyon wint ook niet bij Real hoor.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Echter heeft Lyon straks het thuisvoordeel tegen Ajax.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vd Wiel heeft echt het voetbalverstand van een garnaal. Lekker blijven happen tegen Ronaldo op het middenveld 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Tsjah toen ik de loting zag zei ik op voorhand al plek 3 voor Ajax. En dat is geen schande hoor. Heel misschien een stunt in Lyon, maar dat zie ik ook niet gebeuren. Tenzij Lyon de komende maanden in een zware dip raakt.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Afgezien van de extra financiën die de CL oplevert is de europa league natuurlijk (sportief gezien) veel beter voor ajax. Kunnen ze nog ver komen zelfs.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Echter heeft Lyon straks het thuisvoordeel tegen Ajax.
Tja dat kan ook gewoon gelijk worden. Ajax heeft Real thuis op een gunstig moment, dan zijn zij waarschijnlijk geplaatst en hebben ze die week ook nog de wedstrijd tegen Barca voor de boeg.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Op twitter heb ik inmiddels al lang en breed loting, budget, betere spelers, schuld en lastig weekend van de Ajax bingo kunnen strepen
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Ajax kan Lyon best pakken, waren niet veel beter gewoon gelijkwaardig, en zullen echt niet opeens zoveel genialer zijn thuis. Geloof daar weinig van. Ajax moet tegen Zagreb gewoon 2x winnen en dan de finale spelen tegen Lyon. Heb je 10 punten en ben je in principe gewoon door om met de woorden van JC te spreken.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Op twitter heb ik inmiddels al lang en breed loting, budget, betere spelers, schuld en lastig weekend van de Ajax bingo kunnen strepen
.
Toch raar, ik vind Ajax best leuk spelen. Soms kom je helaas kwaliteit te kort, kijk maar naar die aanname van Sightorsson zonet, een Real speler plukt zo'n bal gewoon uit de lucht. Maar wat bedoel je precies met loting, lastig weekend e.d.? Ik snap de relevantie niet echt, kan je die tweets is kopiëren?
Maar wat een verschil met vorig jaar zeg. Nu is er echt niks om je voor te schamen, die counter was gewoon van bijzonder hoog niveau. Ajax heeft gewoon ook nog is meer balbezit, toe maar weer ook 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Slecht gekeept van Hart, die in tweede instantie nog goed redt maar in 3e instantie kansloos was.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Overigens speelt Real buitengewoon matig, lijken er weinig zin in te hebben en van organisatie is geen sprake. Jammer.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Toch niet zo gek dat mensen zeggen dat Real betere spelers heeft. Lijken me nog een best realistische Ajax fans eigenlijk. 
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Tjonge, die mag zijn tijd wel nemen om te schieten zeg.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Hoe kan die Kaka daar nou zo vrij staan dan 
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Zoals viel te verwachten slaat Ajax op verdedigend gebied weer flater na flater.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
2e goal is wel onnodig en slecht verdedigd(wat een ruimte om te schieten
), op een slecht moment en gewoon balen. Kwam letterlijk uit de lucht vallen helaas. Jammer dat de eindstand van vorig jaar nu al op het bord staat.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
.
Op twitter worden er aardige open deuren ingetrapt.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Mooi, al zou een gelijkspel beter zijn. Maar van Zagreb verwachtte ik op voorhand al 0 punten in deze poule.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Jammer dat de eindstand van vorig jaar nu al op het bord staat.
Enige verschil is dat Ajax nu tenminste nog met 2-3 kan winnen. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Je hebt nu 'lekker meegevoetbald' maar staat al net zo kansloos met 2-0 achter als vorig jaar.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Hadden we dan iets anders verwacht depri83? Vind het zo al wel prima, soms moet je gewoon realistisch zijn en ik ben al blij dat we onze smoel hebben getoond op een aantal momenten. Zoveel ploegen die gewoon met 6 goals tegen uit Madrid vertrekken de laatste tijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.