• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.472 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.437 acteurs
  • 199.440 gebruikers
  • 9.403.603 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hoop holle kreten, maar niks concreets.

het lijkt Cruijff wel. .

Ik vind het relevanter wat mensen bij NOS of VI vinden, aangezien zij het nodige uitgezocht hebben.

naar mijn weten hebben die nergens iets 'concreets' aangegeven dat iets zegt over inhoudelijke zaken die Cruijff aan beleid heeft toegevoegd. Indien dat wel zo is ben ik daar zeer benieuwd naar..?

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Met onze 3 aanvallers en Eriksen heb je in de CL best wat te zoeken.

Eriksen: soit. Maar jullie 3 aanvallers: .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Nu maar weer een positief sfeerfilmpje. De entrada(wanneer de harde kern met alle muziekinstrumenten e.d. het vak op gaan aan het begin van de match) van Butteler bij San Lorenzo afgelopen weekend tegen Racing Club. Wat een boel instrumenten ook, is Nederland soms niks bij

Blijft toch zo'n beetje de lekkerste voetbalmelodie die er is. Gelukkig is het voetbal af en toe ook nog een feest(in dat soort landen).

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Eriksen: soit. Maar jullie 3 aanvallers: .

Aanvallers van Ajax zijn leuk voor EL, maar CL komen zij echt veelste kort.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als ik Frankie was had ik Ooijertje opgesteld en Jantje Verdomme naar linksachter, duidelijk de zwakste plek in het team. Dreetje is niet meer van de snelsten maar Ajax zal toch 80 minuten in het eigen strafschopgebied de ballen weg staan koppen. Zonde dat ik het eerste uur niet kan zien vanavond, al zit Mourinho nog niet op de bank wat toch behoorlijk wat van de glans van zo'n pot afhaalt. Want wees eerlijk; je kijkt zo'n wedstrijd toch vooral om een glimp van The Special One op te vangen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Want wees eerlijk; je kijkt zo'n wedstrijd toch vooral om een glimp van The Special One op te vangen.

En dat noemt zich een voetballiefhebber .

Ik denk niet dat Ajax een kans maakt, zeker niet als je Ooijer achterin zet. Ajax moet niet terugzakken, ze moeten druk op de bal proberen te houden en Real geen tijd geven om rond te spelen. En natuurlijk elke kans die je krijgt benutten, want als ze net zo met de kansen omgaan als tegen Twente, is het zeker een verloren zaak. Ik voorspel een 2 of 3-0 overwinning voor Real.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

En dat noemt zich een voetballiefhebber .

Ik denk niet dat Ajax een kans maakt, zeker niet als je Ooijer achterin zet. Ajax moet niet terugzakken, ze moeten druk op de bal proberen te houden en Real geen tijd geven om rond te spelen. En natuurlijk elke kans die je krijgt benutten, want als ze net zo met de kansen omgaan als tegen Twente, is het zeker een verloren zaak. Ik voorspel een 2 of 3-0 overwinning voor Real.

En jij denkt dat dat mogelijk is? Lijkt me onmogelijk, Real is 10x beter. Is geen schande, maar Ajax maakt gewoon geen enkele kans.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha inderdaad. Alsof dat oetlul clubje gaat zeggen dat ze de CL kunnen gaan winnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

The Almighty schreef:

Ik denk niet dat Ajax een kans maakt, zeker niet als je Ooijer achterin zet. Ajax moet niet terugzakken, ze moeten druk op de bal proberen te houden en Real geen tijd geven om rond te spelen.

Ik kan oprecht geen stommere tactiek voor vanavond bedenken.

Maar ben eigenlijk een beetje overdonderd door vandaag. Snap echt totaal niet hoe er mensen hier kunnen gaan lopen beweren dat Ajax druk moet gaan zetten en meevoetballen. De realiteitszin leek toche engizins terug de laatste maanden/jaar in dit forum.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ik kan oprecht geen stommere tactiek voor vanavond bedenken.

Maar ben eigenlijk een beetje overdonderd door vandaag. Snap echt totaal niet hoe er mensen hier kunnen gaan lopen beweren dat Ajax druk moet gaan zetten en meevoetballen. De realiteitszin leek toche engizins terug de laatste maanden/jaar in dit forum.

Nogmaals, allemaal achterin blijven hangen is zelfmoord. Dan tikt Real ons weg en winnen ze dik. Dat doet Ajax ook als ploegjes als NAC, Vitesse, NEC, Feyenoord etc in de ArenA langskomen. Ploegen die durfden te voetballen zoals ADO vorig jaar konden zelfs winnen.

Nou zeg ik niet dat Ajax vanavond wint, maar als je Real terug drukt en compact speelt dan is de kans op de 1-0 voor Madrid kleiner. En wie weet krijg je zelf dan kansen. De tactiek van vorig jaar bleek 2x kansloos.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Tactiek van vorig jaar was echt niet om achterin te blijven hangen natuurlijk. Ze hadden alleen totaal geen keuze.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Tactiek van vorig jaar was echt niet om achterin te blijven hangen natuurlijk. Ze hadden alleen totaal geen keuze.

Jol speelde al maandenlang met ''alle ballen op de 2 spitsen'' en gaan met die banaan. Ajax bleef dus de hele tijd achterin hangen.

Het Ajax van de Boer wil zelf voetballen en zal dat vanavond ook doen. Dan bestrijd je Madrid tenminste met enige klasse.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Naomi Watts schreef:

Haha inderdaad. Alsof dat oetlul clubje gaat zeggen dat ze de CL kunnen gaan winnen.

Ajax zou eigenlijk gewoon moeten winnen van Real, Real heeft amper prijzen gewonnen de laatste jaren Ergens een verdwaald bekertje

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nogmaals, allemaal achterin blijven hangen is zelfmoord. Dan tikt Real ons weg en winnen ze dik. Dat doet Ajax ook als ploegjes als NAC, Vitesse, NEC, Feyenoord etc in de ArenA langskomen. Ploegen die durfden te voetballen zoals ADO vorig jaar konden zelfs winnen.

Denk dat er jaarlijks meer punten worden gewonnen in de Arena door de kleintjes die massaal verdedigen dan door ploegen die zelf willen voetballen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Plus dat ADO en Utrecht vorig jaar tegen een extreem zwak elftal onder leiding van Jol speelde. Een elftal met 0,0 chemie. Real schat ik toch wel wat hoger in hoor, als Ronaldo het op zn heupen heeft vandaag gaan we een lastig avondje tegemoet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Inderdaad gewoon het achterin dichthouden. Je kunt wel druk willen zetten maar dat wil alleen met een elftal dat extreem op elkaar ingespeeld is en dan nog, als het ook maar één keer misgaat en een Ajacied niet meedoet loopt er bij Madrid zoveel kwaliteit rond dat dat afgestraft wordt.

Ruimtes klein houden en hopen op een counter met de snelheid van Boerrigter of Sulejmani.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Frank de boer moet in een 4-2-3-1 formatie spelen tegen Real.

Vermeer

wiel-Alder-oojer- Anita

Enoh-Vertongen

Miralem-Eriksen-Boerichter

'Siggi'

Hoe De Boer nu wilt spelen is zelfmoord, met name het middenveld !

Vermeer

Wiel-Alder-Vertongen-Anita

janssen

Siem- Eriksen

Miralem-Siggi- Boerichter

( Namen waarschijnlijk fout geschreven,maar jullie weten wel wie ik bedoel.)

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

A&L1,

durf je een kleine voorspelling te wagen voor vanavond?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

A&L1,

durf je een kleine voorspelling te wagen voor vanavond?

Ik had in het toto topic 3-1 voor Madrid gezegd. Maar ik droom stiekem van 1-1

Maar 3-1 lijkt me het meest logisch, helaas. Ik hoop vooral dat Ajax zichzelf positief presenteert en het qua score niet al te gek maakt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dromen mag altijd natuurlijk. Ik doe als Feyenoorder niet anders

Het is voor Ajax inderdaad alleen al te hopen dat ze niet zo afgaan als vorig jaar. En ze zich iets beter presenteren. Maar ook al zou de score nu twee keer zo hoog zou uitvallen kan dat eigenlijk nog.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Als het 5-0 of erger wordt dan log ik de rest van de week hier niet meer in denk ik

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Als dit maar geen voorteken is.

Naamgenoot uit Estland

vandaag tegen Narva.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha 2 spelers scoren gewoon 5x in die wedstrijd

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Het zal heus geen 5-0 worden hoor. Of Ajax moet wel echt heel slecht spelen. Ik kan me niet voorstellen dat Real na bvb een 2 of 3-0 zo nutteloos met krachten gaat smijten.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Ghehe, net die wedstrijd van vorig jaar nog eens gezien bij Sportjournaal. Dat was idd wel heel erg. Wat een wonder dat het 2-0 bleef, Stekelenburg moest 30 keer redden (!!)

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Cijfers van Ronaldo worden op vi.nl even op een rijtje gezet. Die gast heeft gewoon 94 goals in 97 wedstrijden (vanaf 2009) gemaakt. Dat is echt niet normaal, gemiddelde van 0,969 per wedstrijd

Even gekeken hoe Messi het doet (vanaf 2009): 112 goals, 117 wedstrijden. Gemiddelde van 0,957 per wedstrijd.

Die twee zijn echt buitenaards.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ongekend idd.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha die Spaanse Marca site heeft bij de Ajax opstelling El Hamdaoui linksbuiten en Boerriger als linksback

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Respekked schreef:

Cijfers van Ronaldo worden op vi.nl even op een rijtje gezet. Die gast heeft gewoon 94 goals in 97 wedstrijden (vanaf 2009) gemaakt. Dat is echt niet normaal, gemiddelde van 0,969 per wedstrijd

Even gekeken hoe Messi het doet (vanaf 2009): 112 goals, 117 wedstrijden. Gemiddelde van 0,957 per wedstrijd.

Die twee zijn echt buitenaards.

Verschil is dat Messi de echt belangrijke goals in de echt belangrijke wedstrijden maakt en Ronaldo niet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ghehe, net die wedstrijd van vorig jaar nog eens gezien bij Sportjournaal. Dat was idd wel heel erg. Wat een wonder dat het 2-0 bleef, Stekelenburg moest 30 keer redden (!!)

Deze wedstrijd was ook wel leuk...daar moest de keeper van Real ook de hele wedstrijd reddingen verrichten.

NOS Sport - 1995: eerste helft Real Madrid-Ajax

NOS Sport - 1995: tweede helft Real Madrid-Ajax

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.