- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
In jou zie ik weer een Mario Been, die vond al zijn spelers ook zo talentvol, maar presteren ho maar.
En een tijdje terug zei je nog dat Been zijn spelers altijd in het kwade daglicht zette (in de media). Dat voelt tegenstrijdig...
Feyenoord heeft een paar talenten, waarvan enkel de Vrij, en misschien Cabral een echt groot talent is. Dus dat valt allemaal wel mee. En als je goed leest wat ik schreef; De Vrij - Vlaar is als duo niet veel minder dan Vertonghen - Alderweireld. Dat houdt dat in dat ik het tweede duo nog wel beter vindt. Maar de verschillen zijn niet zo groot. Vertonghen is vooralsnog de beste verdediger van het kwartet, de rest zit qua niveau ongeveer op dezelfde lijn.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En een tijdje terug zei je nog dat Been zijn spelers altijd in het kwade daglicht zette (in de media). Dat voelt tegenstrijdig...
Feyenoord heeft een paar talenten, waarvan enkel de Vrij, en misschien Cabral een echt groot talent is. Dus dat valt allemaal wel mee. En als je goed leest wat ik schreef; De Vrij - Vlaar is als duo niet veel minder dan Vertonghen - Alderweireld. Dat houdt dat in dat ik het tweede duo nog wel beter vindt. Maar de verschillen zijn niet zo groot. Vertonghen is vooralsnog de beste verdediger van het kwartet, maar de rest zit qua niveau ongeveer op dezelfde lijn.
Maar hij riep wel steeds hoe talentvol zijn groep was..meestal na een nederlaag 
Ben het verder niet met je eens, vind Feyenoords duo duidelijk minder, maar je mag uiteraard wat anders denken. Vergeet niet dat Feyenoord nog helemaal niet getest is. Heracles uit was jullie enige lastige wedstrijd. Ik ben zondag erg benieuwd. Ik hoop overigens dat jullie die wedstrijd winnen, want dan kan Ajax met winst op Twente weer op plek 1 komen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Niet getest? Vlaar en de Vrij hebben het afgelopen tweede seizoenshelft vaak samen centraal gestaan, en dus geen wedstrijd verloren (o.a. tegen Utrecht uit, PSV thuis, etc.)
Ik hoop dat de Vrij snel stappen gaat maken. Vooral fysiek kan hij veel terrein winnen. Veel in het sporthonk dan maar.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
En Derksen+consorten maar lullen hoe sportief ze zijn in Duitsland altijd.
De terugkeer van Neuer bij Schalke, maar dan in een Munchen shirt. Zie niet zo in wat er hier beter aan is dan in Nederland. Dit is wel heel erg, ze fluiten nog harder dan in het Phillips stadion afgelopen week 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Derksen+consorten maar lullen hoe sportief ze zijn in Duitsland altijd.
De terugkeer van Neuer bij Schalke, maar dan in een Munchen shirt. Zie niet zo in wat er hier beter aan is dan in Nederland. Dit is wel heel erg, ze fluiten nog harder dan in het Phillips stadion afgelopen week 
(embed)
Niet zo vreemd na het incident over Kahn en dat ie meermaals zei nooit voor bayern te spelen. En voor een supporter van Schalke is het bijna net zo erg als naar Dortmund gaan.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Cmon Ajax!!!! Niet opgeven, ook tegen Noordwijk valt er zo wat te pakken mits we geconcentreerd en scherp spelen! We zijn niet kansloos! 
Ben benieuwd over een paar minuten. Maar eens even op Cillessen, Serero, Lodeiro, Bulykin en Lukoki letten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
5 Kilometer verderop wint PSV met 8-0 van buurman VVSB met onder meer treffers van Depay (2x) en Locadia.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wel humor, bij Noordwijk speelt nu ene Mertens mee tegen Ajax 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Ai pijnlijk Özbiliz.
Gelukkig speelt Van der Wiel niet. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ai pijnlijk Özbiliz.
Ik dacht, die wisselen ze maar hij stapte toch weer het veld in. Zag er bijzonder onprettig uit, auw...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dramatische wedstrijd, maar wat een beauty van een goal van Siem de Jong zeg. Heerlijk geplaatst afstandsschot
Best wel karig, 0-1 na 38 minuten hehe.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
In dit soort potjes vliegen ze er altijd zo in, alsof ze dan wel beter kunnen mikken van afstand
Verder een dikke, vette zaadpot, maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Ik meen ook telkens Alfonso Alves te verstaan
Die linksbuiten of zo.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik meen ook telkens Alfonso Alves te verstaan
Die linksbuiten of zo.
Official_Ajax AFC Ajax
Voor de liefhebbers! Noordwijk: Amezrine; Van vliet, De ridder, Akerboom, Bartlema, Goncalves; Hoogkamer, Mertens, Blonk; Leonard, Faouzi
Je zal dan wel Goncalves bedoelen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3878 stemmen
En als je goed leest wat ik schreef; De Vrij - Vlaar is als duo niet veel minder dan Vertonghen - Alderweireld. Dat houdt dat in dat ik het tweede duo nog wel beter vindt. Maar de verschillen zijn niet zo groot. Vertonghen is vooralsnog de beste verdediger van het kwartet, de rest zit qua niveau ongeveer op dezelfde lijn.
Verschil is levensgroot. De Vrij en Vlaar kunnen echt bij lange na niet tippen aan Alderweireld en Vertonghen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig, medestanders!
Mooie 0-2 van Bulykin, lekker stiftje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Acht basisspelers rust en geen kans weg gegeven. Prima toch zo?
Hop 3-0
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou ik verwacht wel wat meer hoor. Enorm matige wedstrijd. Traag tempo, weinig hele grote kansen (maar wel een 3-0 stand nu, dus prima) en spelers waarvan ik wat hoopte te zien (Lodeiro, Serero) vallen vies tegen. En Ozbiliz met een blessure. Uitspelen en snel vergeten dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alfonso Alves
Pas maar op met A&L, die heeft er een gruwelijke hekel aan als je een naam niet goed schrijft
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3878 stemmen
Haha. Je zou naar dik 50 minuten met maar 1-0 voor staan en ook nog kansen weggeven. Zou wat zijn.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Of een tegengoal incasseren
Damn wat ontzettend zwak. AANSLUITINGSTREFFER!!!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Pas maar op met A&L, die heeft er een gruwelijke hekel aan als je een naam niet goed schrijft
.
Nou je het zegt...
HET IS AFONSO ALVES !!!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Falcao!!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Afgekeurd. Wat een kneus ook. Nooit gezien dit. Wat een aanfluiting.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat gaan laat gaan 
Lyon - Psv - Noordwijk(!) - Twente - Real.
Had ook geen monsterscore verwacht eerlijk gezegd, gewoon een formaliteit die gedaan moet worden op 20% kracht.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Vond hem zelfs leuk, zat me vlak er voor af te vragen of ze zouden juichen alsof ze de CL hadden gewonnen bij een goal. Gelijk bij die vrije trap een goal. Leuk
Dikke pauperpot verder
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Casillas: 'Aan de suprematie van Barcelona is een einde gekomen'
Waar baseert die gozer dit op? Niet 1 steekhoudend argument. En dat na een weekend waarin Barca met 8-0 won en Real met 1-0 verloor 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Da's te makkelijk, Materny. Wat A&L ook al zegt. Mannen als Lodeiro, Serero, Blind en misschien een Lukoki moeten laten zien dat ze tegen de selectie aanzitten en dat ze toegevoegde waarde hebben voor Ajax. Die zakken collectief door het ijs, dat dat is niet zo best. Zeker als je bedenkt dat je ook nog eens vier miljoen voor Lodeiro hebt neergelegd en hij er alweer twee jaar rondloopt (hoewel ie veel blessures heeft gehad natuurlijk)..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voetbalzone - Casillas: 'Aan de suprematie van Barcelona is een einde gekomen'
Waar baseert die gozer dit op? Niet 1 steekhoudend argument. En dat na een weekend waarin Barca met 8-0 won en Real met 1-0 verloor
Wat lul je nou. Ze staan momenteel halverwege wel met 0-0 gelijk tegen Santander
. Dat wil ik Barca wel eens zien doen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.