- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
videolink?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Bedankt, prachtige goal inderdaad!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Iemand trouwens nog die geniale omhaal van Cavani gezien tegen Barcelona?
Helaas afgekeurd door een waardeloze schwalbe van Pique, zelfs in oefenwedstrijden kunnen ze het niet laten
.
Het kan ook een echte overtreding zijn 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ben nu net Genk- Haifa aan het kijken. De ster is toch wel de Belgische comentator 
'' Op en neer wippen''
''Niet genoeg hoek in de bal''

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Als de keeper van NEC niet haalbaar is voor Ajax kunnen ze nog altijd bij Krakow gaan proberen, want ik denk dat maaskant er nu wel vanaf wilt !!
Hier de reddingen 
Voetbalzone - Champions League-droom Maaskant spat uiteen, Villarreal corrigeert
Die pass op Rossi 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - 'Als ik deze vorm kan vasthouden, mag Van Marwijk me altijd bellen'
En we zijn nu ook officieel de nr 1 van de wereld, de Fifa heeft de lijst geupdate.
FIFA.com - Fédération Internationale de Football Association (FIFA)
Vind het toch wel eervol.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ook al zou Douglas op het moment een versterking zijn, ik ben toch geen voorstander van buitenlanders die in ons mooie Oranje komen te spelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ook niet, maar voor de zekerheid moeten ze hem gewoon oproepen voor een kwalificatiepotje en hem een paar minuten speeltijd geven. Dan weet je ieder geval zeker dat hij niet meer kan veranderen van nationale ploeg 
Maar het is eigenlijk niet goed nee. Helaas hebben veel landen al genaturaliseerde spelers rondlopen. Kwalitatief gezien zou Douglas natuurlijk een veel betere optie zijn als een Vlaar of Boulahrouz.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk voor Genk dat ze door zijn. Zou het een aangename tegenstander vinden voor Ajax uit pot 4. Lekker dichtbij en een beetje Nederlands/Belgische rivaliteit is nooit verkeerd!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
In de toekomst krijgen we Bruma en de Vrij al. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ben ook geen voorstander van Douglas in Oranje. Hij zal vast van waarde zijn maar je krijgt zo zachtjes aan wel een transfercarrousel in het landenvoetbal. Van Josip Weber en Olisadebe tot Douglas nu, dit vind ik niet waar het landenvoetbal naar toe moet.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Iemand trouwens nog die geniale omhaal van Cavani gezien tegen Barcelona?
Helaas afgekeurd door een waardeloze schwalbe van Pique, zelfs in oefenwedstrijden kunnen ze het niet laten
.
Wat een onzin.
Gewoon afgekeurd, omdat het offside was van de aangever.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vanavond trouwens Benfica-Twente. Geeft iemand Twente een kans? Co wil met een systeem spelen waardoor Benfica weinig de bal zou moeten hebben.
Ik geloof best dat Twente kans maakt, maar uiteindelijk verliezen ze vanavond vrees ik wel. 2-1 of 3-1.
Kans zit er ook in dat Arsenal er vanavond uit vliegt. Zou pijnlijk voor Wenger zijn. Al denk ik dat ze het net gaan redden. 1-1 ofzo.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Twente heeft altijd een kans, alleen niet zo'n grote.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mochten van Benfica, Lyon en Arsenal vanavond 2 ploegen eruit vliegen, dan komt Ajax in pot 2 bij de CL loting terecht. Nou is Lyon wel bijna door (3-1 thuis van Rubin gewonnen), maar Benfica en Arsenal kunnen op zich nog falen. Mocht Benfica wel doorgaan dan vangt Ajax meer tv-geld, dus win/win situatie.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ik acht Twente kansloos daar. Benfica mag niet scoren, maar dat gebeurt sowieso. Als je alleen al dat combinatiespel ziet van hen in de thuis wedstrijd vorige week. Thuis twee doelpunten tegen krijgen terwijl je niet eens heel onaardig speelt, is simpelweg funest. Benfica scoort sowieso en dan zie ik Twente echt niet zomaar 2 x scoren.
Maar wie weet, ik hoop het, hoe meer NL clubs hoe beter natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, gaan daar never nooit winnen natuurlijk. Onmogelijk dat een Nederlandse club wint in Zuid Europa.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tja, gaan daar never nooit winnen natuurlijk. Onmogelijk dat een Nederlandse club wint in Zuid Europa.
AZ won onder Adriaanse nog uit bij Villarreal en Sevilla 
Ajax had in 96 en 97 ook geen moeite met Real Madrid en de buurman uit die stad 
Overigens is 3-3 genoeg
Of 2-2...maar dan heb je strafschoppen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kans op onderschatting is in ieder geval aanwezig, dus geeft Twente nog wel een kansje. Maar vees dat Benfica gewoon een maatje te groot is.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Koning Co gaat vol op de aanval spelen (zoals het hoort) en dat loont altijd, die Portugezen weten niet wat ze meemaken. Ik vul een tweetje in voor het wonder van Lissabon.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
AZ won onder Adriaanse nog uit bij Villarreal en Sevilla 
Ajax had in 96 en 97 ook geen moeite met Real Madrid en de buurman uit die stad 
Overigens is 3-3 genoeg
Of 2-2...maar dan heb je strafschoppen.
Dani
.
Maar op dit moment zie ik het niet gebeuren. Iig Twente, PSV en co niet, Ajax zou kunnen. Maar ADriaanse heeft het tegendeel wel bewezen ja
.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
O ja Dani 
zag laatst nog een recente foto van hem:

Had toen iets met mevrouw Cziommer meen ik.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Was dat die wedstrijd waarin Esnaider een penalty mistte en vervolgens een speler van Ajax torpedeerde?
Edit: Zelfonderzoek levert nog wel eens wat op 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dani, de sierlijke flierefluiter die de ergste overtreding ooit in de Eredivisie op z'n naam heeft, het kan verkeren. Zelfs een jonge Nigel, als ballenjongen aanwezig, wendde zijn hoofd betraand af.
Was dat die wedstrijd waarin Esnaider een penalty mistte en vervolgens een speler van Ajax torpedeerde?
Ja die mocht er ook zijn...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jep. Schijnt geloof ik een favorietje van Naomi Watts te zijn 
Gelukkig volgde nog die poeier van Dani.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kleine kans voor Twente, maar vaak genoeg hebben ze aan een kleine kans voldoende. Ik hou het op 25%. De deur dicht houden is het belangrijkste, dan hoeft de bal maar 1x goed te vallen aan de andere kant.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zelfs een jonge Nigel, als ballenjongen aanwezig, wendde zijn hoofd betraand af.

Je krijgt me wel altijd aan het glimlachen, dat geef ik je toe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zelfonderzoek levert nog wel eens wat op 
(embed)
Haha, lekkere charge met beide benen ja
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.