• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.517 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.454 gebruikers
  • 9.405.239 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Keep dreaming Felix. Heb je de tv niet aan gehad tegen Malaga en Excelsior, of had je gewoon je ogen dicht? Fer is de enige bovengemiddelde speler bij Feyenord en die gaat nog weg. Total geen perspectief voor dit jaaar en de achterstand op met name Ajax en Twente is gigantisch.

Tenzij er een serieuze geldschieter komt is structureel terug in de top 3 uitgesloten op korte termijn voor Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Als Ajax volgende week niet een stuk beter speelt, wordt het nog ontzettend moeilijk tegen Heerenveen. Het was niet best.

Waarom bekijk jij toch altijd alles zo pessimistisch? Ben je nou echt bang voor Heerenveen in de ArenA? Ik zeg gewoon 3-0. Je bent altijd wel goed om Ajax enorm zwak te maken, maar zo slecht was Ajax niet en zo slecht is Ajax niet.

Op halve kracht vandaag gemakkelijk en ruim gewonnen. Ik schat de Heerenveen verdediging ook laag in. Hun aanval is wel goed, maar gelukkig is Vertonghen er dan ook weer bij.

PS: Jan van Halst heeft met Ajax gepraat voor de functie van AD meldt Studio Ajax (AT5 tv programma).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Drie a vier jaar is niet echt korte termijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me niet ehct korte termijn inderdaad, en het verschil is echt niet zo groot dat het met een average transferbudget niet te dichten is.

dimi303

• 3425 berichten
  • 3717 stemmen

Wat een wedstrijd van in Sint -Truiden tegen Club Brugge. Tijdens de rust waren de punten binnen voor club met een 0-3 voorsprong. Maar STVV vocht terug en maakt niet meer dan verdient de 3-3 in de 94ste min.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lijkt me niet ehct korte termijn inderdaad, en het verschil is echt niet zo groot dat het met een average transferbudget niet te dichten is.

Reken er maar op dat Feyenoord nog een paar jaar een bijrol gaat spelen. Eerst financieel gezond worden en dan duurt het ook nog wel een jaar of 2 voordat je weer een sterke ploeg bij elkaar gekocht/opgeleid hebt. Want jongens als de Vrij en Fer blijven echt geen jaren meer.

Ik zou 5 jaar aanhouden, maar wie weet lukt het sneller.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tuurlijk is het verschil wel zo groot. Hebben jullie wel eens goed om je heen gekeken wat er nu op het veld staat? Je hebt 15 nieuwe, goeie spelers nodig om wat voor elkaar te krijgen. Binnen dit Feyenoord is Fer de enige die het top 3 niveau aan kan en daarnaast hebben ze hooguit een speler of drie die mee kunnen spelen, zonder ooit het veschil te maken.

Als je binnen vijf jaar een keer perongeluk derde bent geworden mag je in je handjes knijpen als Feyenoord zijnde.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

Overigens zijn die witte letters op de achterkant wel heel mooi met een zwarte rand, maar daar doe je het niet voor.

Eens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Reken er maar op dat Feyenoord nog een paar jaar een bijrol gaat spelen. Eerst financieel gezond worden en dan duurt het ook nog wel een jaar of 2 voordat je weer een sterke ploeg bij elkaar gekocht/opgeleid hebt. Want jongens als de Vrij en Fer blijven echt geen jaren meer.

Ik zou 5 jaar aanhouden, maar wie weet lukt het sneller.

Ik ook, al kan het inderdaad sneller. En de u-17 lichting is er nog, die zijn tegen die tijd ook wel rijp voor het eerste. Hele sterke lichting, benieuwd wie het gaan halen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord heeft nog steeds de derde of misschien nu 4e begroting van de eredivisie. Met een paar gerichte aankopen moet er snel wat kunnen staan. Daarbij blijft er een goede toestroom uit de jeugd komen. En het is nu niet zo dat ze zich in de Premier league moeten terug vechten. Nee, denk dat het snel kan gaan. Misschien niet top 3, maar zeker top 5 moet volgend jaar alweer kunnen, jaar daarop top 3.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik ook, al kan het inderdaad sneller. En de u-17 lichting is er nog, die zijn tegen die tijd ook wel rijp voor het eerste. Hele sterke lichting, benieuwd wie het gaan halen.

Jeugdspelers zijn niet altijd ook topspelers op het hoogste niveau. Enne...als er echt goede jeugdspelers zijn, dan komen clubs als Manchester City ze weer wegkopen. Feyenoord heeft te weinig geld om ze lang te binden.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als je wijngum en fer te zoeken clubliefde niet eens kan behouden zou ik daar ook maar niet op rekenen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord zal misschien tussendoor weer Europees voetbal kunnen spelen. Als ze een trainer weten te vinden, die er echt een team van weet te maken. Echter acht ik Koeman daar sowieso niet toe in staat.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord heeft nog steeds de derde of misschien nu 4e begroting van de eredivisie. Met een paar gerichte aankopen moet er snel wat kunnen staan. Daarbij blijft er een goede toestroom uit de jeugd komen. En het is nu niet zo dat ze zich in de Premier league moeten terug vechten. Nee, denk dat het snel kan gaan. Misschien niet top 3, maar zeker top 5 moet volgend jaar alweer kunnen, jaar daarop top 3.

Volgens mij is jullie begroting weggezakt en die van oa Twente en Vitesse enorm toegenomen. En begroting zegt niet alles. Je hebt ook nog een gigantische schuld die je moet saneren. En daarna moet je weer een eigen vermogen op gaan bouwen.

Komende 2 jaar speel je voor het linkerrijtje. Daarna misschien voor de top 5, maar ik vrees dat Ajax, PSV en Twente nog heel lang voor Feyenoord uit het zicht zijn.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Als PSV nu geen CL halen gaan ze ook voor het linker rijtje of er komt weer ergens een potje vandaan.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat zeiden ze over Wijnaldum, Fer, Castaignos en consorten ook. Wat heeft dat je opgeleverd? Een paar miljoen euro en geen beter voetbal. Jonge jongens hebben kwaliteit om zich heen nodig om beter te worden. Met mensen van het niveau Leerdam, Cabral en de Vrij wordt het sowieso niets. Dat zijn ook exponenten van die zogenaamde goeie jeugdopleiding.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Als PSV nu geen CL halen gaan ze ook voor het linker rijtje of er komt weer ergens een potje vandaan.

Ze kunnen het veld onder de Hertgang nog verkopen

PS http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/25512_De%20Boer%3A%20Micky%20neemt%20de%20volgende%20penalty.php

Had dit vorige maand maar meteen beslist zeg. Mickey deed het vorig jaar prima vanaf 11 meter.

Overigens vreemd dat je bij een misser meteen van de lijst afgaat.

Ik zou zeggen: 1 Sulejmani, 2 Janssen 3 Vertonghen

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Eriksen kan denk ik ook prima strafschoppen nemen en ik zou Sigthorsson ook een keer proberen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Janssen 1 natuurlijk verreweg de beste trap.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

dimi303 schreef:

Wat een wedstrijd van in Sint -Truiden tegen Club Brugge. Tijdens de rust waren de punten binnen voor club met een 0-3 voorsprong. Maar STVV vocht terug en maakt niet meer dan verdient de 3-3 in de 94ste min.

STVV

Anderlecht's slippertje van de eerste speeldag is nu alweer bijna vergeten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Ook in Studio Voetbal niets over Tiendalli. Zou ik het dan toch verkeerd hebben gezien. Volgens mij was echt donkerrood.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

De Belgische competitie neemt in ieder geval alweer een vliegende start. Na twee speeldagen al geen enkele ploeg meer met het maximum van de punten

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Bij Studio Sport vond de commentator het wel rood. Ik heb wel meer dingen gemist wat dat betreft; de trap in het gezicht van Pieters en de elleboog van Dost bijvoorbeeld.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

timbo_ schreef:

Ook in Studio Voetbal niets over Tiendalli. Zou ik het dan toch verkeerd hebben gezien. Volgens mij was echt donkerrood.

Was het ook, geen twijfel. Ontzettend smerig gewoon..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dat zeiden ze over Wijnaldum, Fer, Castaignos en consorten ook. Wat heeft dat je opgeleverd? Een paar miljoen euro en geen beter voetbal. Jonge jongens hebben kwaliteit om zich heen nodig om beter te worden. Met mensen van het niveau Leerdam, Cabral en de Vrij wordt het sowieso niets. Dat zijn ook exponenten van die zogenaamde goeie jeugdopleiding.

Dat heeft oa 32 doelpunten in een seizoen in een zeer matig elftal opgeleverd en beter voetbal. Zonder hen was het namelijk helemaal niks en dat matige elftal is helaas de reden van hun vertrek anders had je er op termijn veel meer aan gehad. (De jeugdopleiding is trouwens goed.)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Nog niet eens lichtrood maar gewoon knalgeel. Wat een betutteling weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Wat Bottlrneck al aangaf komen hun terecht in de grote depressie, de andere jonge jongens kunnen op deze koers gewoon in een volwaardige topploeg spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Als je wijngum en fer te zoeken clubliefde niet eens kan behouden zou ik daar ook maar niet op rekenen.

Die hadden dan geen sportief vooruitzicht.

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

Reinbo schreef:

Ik denk dat ze dit jaar al blij moeten zijn als ze niet degraderen.. Als je dat team bekijkt... Er loopt niks rond.. Alleen Fer en Fernandez kunnen aardig voetballen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.