- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hadden ze steek maar moeten nemen
Die had ook even moeten wennen dat ie nu tegenover een Dzeko bvb staat ipv Poepon
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kut, 2-1. Laat de derde club van Manchester nou geen illusie krijgen jongens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
-
. Wat een drama. Maar wat een briljante goal zeg. Dat positiespel.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die Jordi Buijs kunnen ze ook beter in het gesticht opnemen. Ongelofelijk hoe je een duel aan kunt gaan in je eigen 16. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Als Ajax volgende week niet een stuk beter speelt, wordt het nog ontzettend moeilijk tegen Heerenveen. Het was niet best.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Lees er hier maar weinig over maar die Tiendalli dat was toch echt donkerrood. Dat zo'n jongen ook nog durft te klagen over geel is het meest trieste van allemaal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Als Ajax volgende week niet een stuk beter speelt, wordt het nog ontzettend moeilijk tegen Heerenveen. Het was niet best.
In Arena gaat Heerenveen niet veel problemen opleveren. Als je zo als vandaag speelt in Heerenveen wordt het een ander verhaal.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
De titelstrijd kan nog eens spannend worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vrees toch dat Ajax dat makkelijk gaat redden.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
van Ajax, PSV, Twente heeft Ajax tot nu toe wel het aantrekkelijkste voetbal, maar PSV en Twente hebben ook wel een aardige aanval-middenveld. Maarja.. ''De Bal Is Rond'' zegt men 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Misschien krijgt Ajax een beetje last van Twente, maar niet zo erg als PSV zal moeten strijden met AZ om de 3e plek. Daar verwacht ik wel veel van.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Ja Verbeek is een goede coach. Verder verwacht ik wel dat Feyenoord bij de eerste 8 komt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
van Ajax, PSV, Twente heeft Ajax tot nu toe wel het aantrekkelijkste voetbal, maar PSV en Twente hebben ook wel een aardige aanval-middenveld. Maarja.. ''De Bal Is Rond'' zegt men
Vond Twente tot nu toe eigenlijk beste indruk maken. Zeker eerste 70 minuten speelde ze weer ouderwets degelijk zonder veel weg te geven. Laatste twintig minuten waren dan wel een stuk minder. Verder vond ik Ajax weinig indrukwekkend maar dat was dan ook weer totaal niet nodig met al hun extra kwaliteit in deze wedstrijd. Na JC schaal had ik trouwens wel enorme verwachtingen van Sigthorson. Die had vandaag zijn dag niet echt.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Hahah omg, draaien ze Born in the USA in het AZ stadion als Altidore scoort.
Hoe verschrikkelijk.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Dat Vitesse blijft toch een treurig elftal hebben. De investeringen van die miljardair hebben ook nog tot geen enkele zinvolle aankoop geleidt. Met Bony en Propper gaat het natuurlijk niet lukken.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Misschien krijgt Ajax een beetje last van Twente, maar niet zo erg als PSV zal moeten strijden met AZ om de 3e plek. Daar verwacht ik wel veel van.
Ik moet hier nog meer om lachen dan om zo'n Japanse film die ik best tof vind. Die arrogantie gaat te ver 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Vond Twente tot nu toe eigenlijk beste indruk maken. Zeker eerste 70 minuten speelde ze weer ouderwets degelijk zonder veel weg te geven. Laatste twintig minuten waren dan wel een stuk minder. Verder vond ik Ajax weinig indrukwekkend maar dat was dan ook weer totaal niet nodig met al hun extra kwaliteit in deze wedstrijd. Na JC schaal had ik trouwens wel enorme verwachtingen van Sigthorson. Die had vandaag zijn dag niet echt.
Zowel bij de JC schaal als vandaag maakte Twente beslist géén goede indruk, maar ze zijn er wel doorheen geploegd. Maar op het tandvlees werkelijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik moet hier nog meer om lachen dan om zo'n Japanse film die ik best tof vind. Die arrogantie gaat te ver
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Zowel bij de JC schaal als vandaag maakte Twente beslist géén goede indruk, maar ze zijn er wel doorheen geploegd. Maar op het tandvlees werkelijk.
Eerste zeventig minuten zijn ze geen moment in de problemen geweest. En vond ze toen wel degelijk goed spelen. Rust in de ploeg, nooit in de problemen, met enige regelmaat een kans creeren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hmm, vond het weinig bijzonder.. weinig echte kansen gezien, daarna kwamen ze zelfs in de problemen en kwamen ze er amper aan te pas.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vond Twente ook weinig overtuigend. Als die Buijs niet zo'n debiele overtreding maakt, had ik Twente nog wel zien willen scoren. Alle drie de Nederlandse 'topclubs' zijn duidelijk nog niet in vorm.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Speelt Ajax nu in het PSV blauw?
We hebben al veel vaker in dit blauw gespeeld, bijvoorbeeld deze http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/274/ajax-uit%C2%A0-voetbalshirt%C2%A0-2002-2003-s_6814_1.jpg . Om het nou PSV blauw te noemen... Feyenoord speelt toch ook in lichtblauw nu? 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Het is iig. een verschrikkelijk lelijk shirt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We hebben al veel vaker in dit blauw gespeeld, bijvoorbeeld deze http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/274/ajax-uit%C2%A0-voetbalshirt%C2%A0-2002-2003-s_6814_1.jpg . Om het nou PSV blauw te noemen... Feyenoord speelt toch ook in lichtblauw nu?
Ik vind het gewoon meer bij PSV passen. Beetje laffe kleur blauw. Feyenoord hoort ook niet in lichtblauw. Zie Feyenoord het liefst in het donker groen of goud spelen als uitshirt. Zwart mag ook, maar geen lichte kleuren.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ben het wel met je eens, ondanks dat het uitshirt redelijk positief wordt ontvangen vind ik het ook maar weinig uitstraling bevatten. Overigens zijn die witte letters op de achterkant wel heel mooi met een zwarte rand, maar daar doe je het niet voor.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Feyenoord had tijd geleden ookal lichtblauw shirt. Dit uitshirt is wel mooi vind ik zelf, het gele/zwarte uitshirt is ook mooi. Maar goed maakt niet uit, na dit seizoen is Feyenoord zeker weer positief budget, dan kan het bouwen, sowieso binnen 4 jaar weer in de top 3. En wie weet wat er in de winterstop nog gebeurd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.