• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.465 gebruikers
  • 9.405.652 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Maarja, wie wil Manolev hebben? Daar zullen tot in einde der dagen mee opgescheept blijven

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

Zwak? Ze hebben slecht 4 doelpunten meer tegen gekregen dan Ajax. Door hun aanval nu (Toivonen, WIjnaldum, Mertens etc.) en versterking op het middenveld met Strootman lijkt hun verdediging misschien zwak maar dat is het echt niet.

Dat zegt meer over Ajax, want 34 goals tegen (PSV) is gewoon 10 goals teveel. Ajax kreeg in Jol zijn 1e jaar met dezelfde achterhoede maar 20 goals geloof ik tegen. Ajax heeft het vorig jaar dus ook niet best gedaan op dat front. Maar de verdedigers van Ajax kunnen alle vier nog beter worden. Dat zie ik niet meer gebeuren bij Manolev en Bouma. En Marcelo blijf ik een erg beperkte voetballer vinden. Heb je nog linksback over, Pieters of Tamata, maar dat zijn geen zekerheidjes.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

orbit schreef:

Maarja, wie wil Manolev hebben? Daar zullen tot in einde der dagen mee

opgescheept blijven

AC Milan had intresse in Manolev

Waar wordt Ajax-Twente gespeeld in Rotterdam zoals eigenlijk altijd ?

0-2 Twente De Jong 1x Janssen 1x

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

De wisselbank van Ajax is ook een stuk beter in vergelijking met vorig jaar. Toen moest je het doen met spelers als Lukoki, Ozbiliz en Enoh terwijl je nu oa Serero, Anita (zoals het lijkt helaas wissel), Boerrigter, Blind, Sneijder, Lodeiro etc veel meer opties hebt.

Laten we voor 1 keer objectief proberen te zijn A&L: Dit spulletje wat je nu opnoemt is toch middelmaat? Wellicht dat er 2 of 3 nog een groei kunnen doormaken, maar bij deze spelers heb ik nou niet bepaald een "nu gaat het gebeuren" gevoel. Enige die wat te weeg kan brengen is Serero zoals het er u naar uit ziet.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Wat moet er dan gaan gebeuren?

Interessante testcase met L. de Jong vs. Janssen en Blind i.p.v. Ooijer..

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Zit Ronald de Boer daar als analist of als Ajax-fan.

Over Vermeer: "Fantastische doelman die geweldig heeft gekeept en Ajax kampioen heeft gemaakt"

Hou op man!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Terechte penalty, erg goed gezien van de scheidsrechter, normaliter kijken ze waar de bal is.

Goed ingeschoten ook van Janko.

Ik verwacht wel dat de 1-1 van Ajax niet lang op zich laat wachten, want tot dit moment hadden zij het overwicht.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Wisgerhof met wel erg veel afstand beste man van het veld.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

Zit Ronald de Boer daar als analist of als Ajax-fan.

Over Vermeer: "Fantastische doelman die geweldig heeft gekeept en Ajax kampioen heeft gemaakt"

Hou op man!

Stoorde ik me ook al aan tijdens de bekerfinale. Weet zo gauw even niet meer wie er zat maar die stak zijn liefde voor Ajax ook niet onder stoelen of banken, waarna ondergetekende meteen al geen zin meer had in de voor- en nabeschouwing.

Stelt geen fuck voor natuurlijk die JC-schaal, maar come on Twente!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ajax veel beter, alleen jammer van dfie penalty.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

LOL, dikke penalty.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Maar daarom nog wel jammer dat hij die overtreding maakt. Uitgerekend Janssen. Barcelona - Arsenal, iemand?

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Bam!

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

chevy93 schreef:

Maar daarom nog wel jammer dat hij die overtreding maakt. Uitgerekend Janssen. Barcelona - Arsenal, iemand?

Die rode kaart was uiteraard een dikke penalty.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Jammer, en het begon nog zo goed toen Theo liet zien toch nog een zwak voor Twente te hebben

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat een knal!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Heerlijk doelpunt!

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

kos schreef:

Die rode kaart was uiteraard een dikke penalty.

Ik doelde op het hakballetje van Fabregas. Toen waren de complottheorieën er ook gelijk.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3713 stemmen

Opvallend 1.5 kans tegen 100 en toch verliezen. Maar goed weinig interessante wedstrijd verder beide partijen gaven er niet heel veel om. Ben benieuwd naar de competitie. Hoop dat Ajax het getik beter kan perfectioneren en we weer een Ajax als vanouds zien.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Krijgt Ajax nu een boottocht huldiging over de grachten aangeboden?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Iemand die me het wisselbeleid van De Boer kan uitleggen want ik begreep er niks van?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Eerste prijs van Co'tje dit seizoen, hehe.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

depri83 schreef:

Iemand die me het wisselbeleid van De Boer kan uitleggen want ik begreep er niks van?

Ik denk dat ie bepaalde spelers wilden uitproberen. Het is uiteraard niet de meest prestigieuze prijs om te winnen .

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3713 stemmen

Waren toch niet zulke hele gekke wissels.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

depri83 schreef:

Drie spelers die later zijn ingestroomd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Je backs wisselen als je met 2-1 achterstaat en je enige spits en aanspeelpunt eruithalen. Ze hebben bijna geen normale kansen bij elkaar gevoetbald de tweede helft.

Insignificance schreef:

Drie spelers die later zijn ingestroomd.

Dus gewoon conditioneel?

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Ze zullen misschien andere trainingsschema's hebben. Zoiets. Van Sigthorsson is bekend dat hij kampt met pijntjes. Van der Wiel was ook niet helemaal okselfris, heb ik begrepen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Deels toch wel bemoedigend, ondanks de nederlaag. Vrij goed positiespel en een zeer hoopgevende Sigtorsson. Hij lijkt alles te hebben wat een spits van Ajax nodig heeft.

Verder hoop ik dat de heren opgelet hebben dat Ebecilio weer dramatisch was. En bejaarde Ooijer ging natuurlijk weer enorm in de fout. Heeft weinig zin meer om hem veel te laten spelen. Hooguit als derde centrale verdediger als je in de laatste tien minuten een resultaat over de brug moet trekken. Daily Blind deed het vrij aardig als stand in voor Vertonghen, maar eenmaal als linksback was het niks meer.

Ook knap dat je uit 74 corners niet een keer gevaarlijk kan worden, zelfs niet met de trap van Janssen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha nou nee. Babovic was een beperkte speler. Waar speelt hij nu? Denk niet dat iemand het weet. Het blijft wel de jongen die door zijn vader betaald werd Benieuwd of hij ook nog zakgeld krijgt.

Hij speelt nu bij een club (Partizan) die nog in de race is voor Champions League-voetbal, dus zo slecht doet hij het niet...

Over de wedstrijd van daarnet: wat een heerlijke goals, die 1-1 en 2-1. Wel jammer van die rode kaart, nogal zuur. Was gewoon een penalty inderdaad.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Insignificance schreef:

Ze zullen misschien andere trainingsschema's hebben. Zoiets. Van Sigthorsson is bekend dat hij kampt met pijntjes. Van der Wiel was ook niet helemaal okselfris, heb ik begrepen.

Dit vertelde De Boer net ook inderdaad in een interview. Het is uit voorzorg om erger te voorkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.