- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Omdat jij gisteravond nog op mij reageerde zag ik net. Mijn tekst was hypothetisch. ALS Robben de WK finale beslist had in ons voordeel.
En ik vraag aan sweinsteiger wat het nut er van is. Zie je mij iemand iets verbieden? Nee.
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het gewoon interessant om werelds 2 beste voetballers te vergelijken en andere hun mening te vragen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, met wat meer geluk had Casillas zijn teen niet tegen die bal nog gekregen en waren we inderdaad wereldkampioen.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ja, met wat meer geluk had Casillas zijn teen niet tegen die bal nog gekregen en waren we inderdaad wereldkampioen.
Hoeveel geluk wil je hebben dan? We hadden het hele toernooi al geluk, en tegen Brazilie hebben we al ons geluk voor de komende 10 jaar verbruikt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik had het over geluk in de finale, niet over welk ander moment. Iedere wedstrijd staat los van elkaar.
Brazilie had na de rust overigens ook geluk dat het geen 4-1 ofzo werd voor ons.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Jep, zag er goed uit.
Ozbiliz heeft ook erg veel talent. Snap niet dat Ebecilio zoveel tijd krijgt, als je Ozbiliz hebt. Vind ik veel beter.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wow en deze 3-0 is nog mooier 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
OOOH MY
Die kleine Afrikaan gaan we veel lol aan beleven!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Altijd interessant om ze aan het werk te zien 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Intressant zo een oefenpotje.
Jep. Leuker dan naar mannetjes op een fiets in Frankrijk te kijken 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hattrick Ozbiliz in 8 minuten 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
OOOH MY
Die kleine Afrikaan gaan we veel lol aan beleven!
Als ie maar niet de plek van die andere Afrikaan inneemt. Met Enoh in de basiself heeft Twente meer kans 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hahah dit is toch heerlijk. Geniet echt van dat mannetje, serero? Of hoe typ je dat 
Als ie maar niet de plek van die andere Afrikaan inneemt. Met Enoh in de basiself heeft Twente meer kans
. Enoh heeft mijn sympathie al voor een groot deel verloren. Heeft geen meerwaarde in dit Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Enoh is een geweldige gozer en ik wens hem heel veel goeds toe, echt een krijger. Maar hij heeft zich voetballend niet door ontwikkeld, vrees dat hij weinig aan spelen gaat komend dit seizoen. Maar wel een enorm sympathieke jongen.
Maar Serero, maakt een geweldige indruk zeg. Technisch sterk, durft zijn acties te maken en is erg dreigend. Hopelijk een nieuwe Pienaar.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Ik heb Ajax nog niet zien spelen. Twente ook niet trouwens. Was een beetje voetbalmoe, maar nu begint het weer te kriebelen.
Maar euh, speelt Janssen dan nu op de plek van Enoh? neem aan van wel. Met de punt naar achteren. Dan heb je niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend een betere speler daar. 100 keer beter dan die Enoh 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha Janssen, wat een slechte penalty
Achja, het mag bij 4-0.
Vorig seizoen was Enoh ook het grootste deel van de tijd wissel. Toen speelde na de winter Anita op de controlerende plek.
Ik hoop dat de Boer wel De Jong eruit laat. Anita, Janssen, Eriksen zou mijn beste middenveld zijn.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Hopelijk een nieuwe Pienaar.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
En waar moet die Serero staan dan. Dat is toch een aanvallende middenvelder. Net als Pienaar? Of kan ie ook op de plek van de jong?
PS: Dan mag De Jong wel naar Twente komen. Kunnen de broers toch nog samen spelen 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En waar moet die Serero staan dan. Dat is toch een aanvallende middenvelder. Net als Pienaar? Of kan ie ook op de plek van de jong?
PS: Dan mag De Jong wel naar Twente komen. Kunnen de broers toch nog samen spelen
Siem heeft net verlengd tot 2015, maar ik wil hem wel ruilen voor Ruiz hoor 
Serero is een aanvallende middenvelder, maar kan ook op de zijkant.
Als ik persoonlijk een opstelling zou maken, dan werd dit mijn basisploeg:
-----------------Vermeer
Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Boilesen
-------------------Anita
-------------Janssen-Eriksen
----Serero-Sigthorsson-Sulejmani
Serero en Sulejmani kunnen ook wisselen van plek.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
-----------------Vermeer
Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Boilesen
-------------------Anita
-------------Janssen-Eriksen
----Serero-Sigthorsson-Sulejmani
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij moet je eens een potje gaan kijken.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Siem verdiend natuurlijk de komende tijd een basis plaats, vind hem nou ook niet super ofzo maar is wel iemand die nooit verzaakt een echte team player is en de laatste prijzen van Ajax peroonlijk heef tbinnen gesleept waarvan de laatste niet op zijn favo positie.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Siem verdiend natuurlijk de komende tijd een basis plaats, vind hem nou ook niet super ofzo maar is wel iemand die nooit verzaakt een echte team player is en de laatste prijzen van Ajax peroonlijk heef tbinnen gesleept waarvan de laatste niet op zijn favo positie.
Wat een argumenten zeg. Hij verzaakt nooit en hij was vorig jaar belangrijk.
De meeste Ajacieden verzaken niet en als iemand nu beter is moet een ander gewoon spelen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Volgens mij moet je eens een potje gaan kijken.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
De meeste Ajacieden verzaken niet
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja hoor. Ik weet weer genoeg, je zit te trollen. Verthongen ken ik trouwens niet.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Ja hoor. Ik weet weer genoeg, je zit te trollen.Verthongen ken ik trouwens niet.

Dat Ajax kampioen is geworden was een soort wereld wonder, één van de slechtste team in de history van Ajax.
Maar we zullen zien of het wat gaat worden dit seizoen eerst nog ff Sar uitzwaaien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.