• 16.190 nieuwsartikelen
  • 179.549 films
  • 12.337 series
  • 34.207 seizoenen
  • 650.621 acteurs
  • 199.474 gebruikers
  • 9.406.488 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

stinissen schreef:

Niet meer voor Barca ik wordt niet goed van dat rond speel voetbal van Barca, ook vind ik dat Messi nog niet de schoenveters van Diego mag vast maken heeft in de Argentijnse ploeg nog nooit wat bereikt.

En dat verdedigen van Real staat je wel aan?

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

Stekelenburg is een wereldkeeper. Dat staat vast. Jammer dat Ferguson niet voor hem koos, hij is de ideale opvolger van Van der Sar.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

stinissen schreef:

Niet meer voor Barca ik wordt niet goed van dat rond speel voetbal van Barca

Hmm als het niet functioneel was zou ik je nog kunnen begrijpen ik zelf kan er niet genoeg van krijgen, maar ben niet specifiek voor beide allebei mooie clubs.

, ook vind ik dat Messi nog niet de schoenveters van Diego mag vast maken heeft in de Argentijnse ploeg nog nooit wat bereikt.
Eens maar eh Messi is op dit moment wel verder dan Diego was.

Het komende WK zal veel bepalen en ik ga er ook vanuit dat hij tot het eind van zn carriere subliem zal zijn wat voor Diego niet geld.

Maar op dit moment mag nog niemand zijn veters strikken. Je zou hem allen kwalijk kunnen nemen dat hij alles met links deed maar dan wel op een godelijke manier.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

jazzzz schreef:

(quote)

Een echte voetballiefhebber doet dat wel

Ben ik effe blij dat ik geen 'echte' voetballiefhebber ben. Beetje zitten kijken naar 22 man die achter aan bal aan rennen. Boeiend....not!

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

jazzzz schreef:

Stekelenburg is een wereldkeeper. Dat staat vast. Jammer dat Ferguson niet voor hem koos, hij is de ideale opvolger van Van der Sar.

Het lullige is dat Ferguson meer verstand van voetbal heeft dan wij allemaal hier op het forum en Steek heeft natuurlijk nogsteeds wat te bewijzen net zoals van de Sar destijds.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ben ik effe blij dat ik geen 'echte' voetballiefhebber ben. Beetje zitten kijken naar 22 man die achter aan bal aan rennen. Boeiend....not!

LOL.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Barca, al sinds 1990

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Het is niet dat de Gae niet goed is. Ferguson koos voor een andere keeper, een veel jongere speler. Dat is zijn goed recht, maar het neemt niet weg dat Stekelenburg het niveau voor United bezit.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is niet dat de Gae niet goed is. Ferguson koos voor een andere keeper, een veel jongere speler. Dat is zijn goed recht, maar het neemt niet weg dat Stekelenburg het niveau voor United bezit.

Blijkbaar ManU daar anders over.

Jij denkt dat elke speler die in Nederland een paar goede seizoen heeft gehad , meteen een wereldspeler is die bij elke Europese topclub een vaste waarde gaat zijn??

nou , ik geloof dat niet.

Waar baseer jij op dat Stekelenburg het niveau van ManU heeft? Die paar goede wedstrijden die hij heeft gehad??

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Steek is voor een keeper natuurlijk ook nog relatief jong.

Ach we zullen wel zien hoe zijn carriere loopt mede vooral door hem hebben we die derde ster te pakken dus ik gun hem het allerbeste.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

Blijkbaar ManU daar anders over.

Jij denkt dat elke speler die in Nederland een paar goede seizoen heeft gehad , meteen een wereldspeler is die bij elke Europese topclub een vaste waarde gaat zijn??

nou , ik geloof dat niet.

Waar baseer jij op dat Stekelenburg het niveau van ManU heeft? Die paar goede wedstrijden die hij heeft gehad??

Ik ga het niet weer uitleggen. Lees de discussie van de laatste 2, 3 dagen maar terug in dit topic.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ga het niet weer uitleggen. Lees de discussie van de laatste 2, 3 dagen maar terug in dit topic.

?

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Wat snap je niet? Ik heb zat argumenten gegeven waarom ik in Stekelenburg geloof. Ik vind hem heel geschikt voor een absolute topclub en die argumenten kan je teruglezen in de laatste pagina's in dit topic.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

ook vind ik dat Messi nog niet de schoenveters van Diego mag vast maken heeft in de Argentijnse ploeg nog nooit wat bereikt.

Ronduit belachelijk dat mensen die gek nog steeds idoliseren, zelfs 14 jaar na zijn laatste balcontact. Ik kan er met mijn hoofd serieus niet bij hoe mensen zoiets kunnen posten; ik had jou wel iets hoger ingeschat Stinissen. Niemand kijkt niet verder dan die ene dribbel in 86, en het daarop behaalde wereldkampioenschap. Dat betekent voor mij 3 dingen: '1:Die mensen zijn van nature dom. 2: Ze weten niet beter 3: Nostalgische gevoelens winnen het van realiteitszin'. Maar eens even de ''voetballer'' Maradona onder de loep leggen:

1984 - Schopt moedwillig een tegenstander onderuit.

1986 -' De hand van God: de fair-play award ging aan zijn neus voorbij'

1991 - Geschorst wegens Cocaïnegebruik

1994 - Geschorst wegens drugs/doping

2004 - Overdosis cocaïne

2007 - Overdosis cocaïne

Ja: een voorbeeld voor iedereen. Een rolmodel waar toekomstige ''Maradona'tjes'' zich mee kunnen identificeren. Buiten de feiten om is hij een pure recividist, een gek die thuis hoort in een kooi; ver weg van de maatschappij. Constant negatief in het nieuws met zijn belachelijk gedrag, idiote uitspraken en haantjesgedrag. Een schande voor het voetbal noem ik het. Maar nee: één dribbel en een behaald WK resulteert in blindheid bij het merendeel van de bevolking. Niet in staat om te zien wat die man voor verschrikking is en was.

Dan Messi: Alles gewonnen wat er te winnen valt (meerdere malen). Meerdere keren wereldvoetballer van het jaar, schiet alle records aan flarden en bezit statistieken waar Maradona alleen maar van kan dromen of trippen. Strooit met WK '86 dribbels op wekelijkse basis en heeft intussen een prijzenkast van abnormale afmetingen En dan te bedenken dat hij pas 24(!) jaar is.

Dus ligt het verschil echt in dat ene WK? Daar zet Messi 3 CL titels tegenover waarin hij het verschil maakte.

Messi of Maradona: ik weet wel wie een betere voetballer/mens is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mens interesseert me geen donder, hoewel Messi is saai . En Maradonna heeft heel wat meer gedaan dan enkel die dribbel. Maradonna is voorlopig10 keer de mens/voetballer die die kleurloze Messi is. Laat m eerst maar eens Argentinie wereldkampioen worden en een derde rangs club (als Napoli) naar de top brengen.

Dus geef mij maar 100 keer eerder iemand die zo kleurrijk si als Pluisje dan zo nietszeggend als Messi. En laat die laatste zich eerst maar eens bewijzen in een minder sterk team. Zelfs Biseswar zou het leuk doen bij Barcelona. Maar met Argentinië heeft hij nog geen drol laten zien, laat staan als hij bij Napoli of Sevilla zou spelen....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Mens interesseert me geen donder, hoewel Messi is saai..

Nooit gehoord over het goede voorbeeld wat zulke mensen horen te vertonen? Liever de naam van een saaie grijze muis op mijn zoon zijn fanshirt, dan die van een snuiver 1e klas.

stinissen (crew films & series)

• 23582 berichten
  • 77130 stemmen

Inderdaad hij maakte Napoli bijna in zijn eentje kampioen en niet alle mensen zijn dom als ze Diego beter vinden , heb jij Diego trouwens wel eens live zien ballen?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Maar eens even de ''voetballer'' Maradona onder de loep leggen:

En dan kom je met dit wat niets te maken heeft met de 'voetballer' Maradona:

Materny schreef:

2004 - Overdosis cocaïne

2007 - Overdosis cocaïne

Materny schreef:

één dribbel en een behaald WK resulteert in blindheid bij het merendeel van de bevolking.

Yeah right. Kijk eens wat Maradona met een kleinere ploeg als Napoli heeft gedaan.

Maradona was zijn tijd ver vooruit, hij liet 25 jaar geleden al dingen zien waar de meeste voetballers vandaag alleen maar van kunnen dromen.

Maradona is zoveel groter dan Messi, ongelooflijk dat hier nog discussie over kan zijn.

• 23582 berichten
  • 77130 stemmen

Cruijff was trouwens ook vele male beter als speler (niet als afmaker)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nooit gehoord over het goede voorbeeld wat zulke mensen horen te vertonen? Liever de naam van een saaie grijze muis op mijn zoon zijn fanshirt, dan die van een snuiver 1e klas.

Goh wat ben jij saai zeg.....

Daar kunnen geen 100 CL finales tegen op. Dit is leven

(Ter info, dit is voor de uitwedstrijd Europacup 3 finale.... waar elke andere speler spanning zou kennen. Pas als ik Messi her een eigen variant op zie doen komt hij in de buurt.)

• 23582 berichten
  • 77130 stemmen

Beste afmaker allertijden is gewoon .Bayern München-legende Gerd Müller, ook bekend als 'Der Bomber.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat snap je niet? Ik heb zat argumenten gegeven waarom ik in Stekelenburg geloof. Ik vind hem heel geschikt voor een absolute topclub en die argumenten kan je teruglezen in de laatste pagina's in dit topic.

JA en omdat JIJ dat vind, is het zo?? ik ben het gewoon NIET met je eens.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

Inderdaad hij maakte Napoli bijna in zijn eentje kampioen en niet alle mensen zijn dom als ze Diego beter vinden , heb jij Diego trouwens wel eens live zien ballen?

Tuurlijk niet. Maar er is geen wedstrijd te vinden die niet gedocumenteerd is op het web. En de helft van dit forum wordt gevuld met het gebleer dat een sporter beoordeeld wordt op wat hij wint. Messi wint aanzienlijk meer dan Diego momenteel, maar men rekent hem constant af op het feit dat het nationaal niet wil lukken. Zeer laag en zwak, want buiten Argentinië om is hij al jaren de beste van de wereld met geen gelijke.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Beste afmaker allertijden is gewoon .Bayern München-legende Gerd Müller, ook bekend als 'Der Bomber.

Arthur Friedenreich

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Tuurlijk niet. Maar er is geen wedstrijd te vinden die niet gedocumenteerd is op het web. En de helft van dit forum wordt gevuld met het gebleer dat een sporter beoordeeld wordt op wat hij wint. Messi wint aanzienlijk meer dan Diego momenteel, maar men rekent hem constant af op het feit dat het nationaal niet wil lukken. Zeer laag en zwak, want buiten Argentinië om is hij al jaren de beste van de wereld met geen gelijke.

Pingelaartje in een fantastisch draaiend team.... Van totaal andere klasse dan de Goddelijk leider Diego.

• 23582 berichten
  • 77130 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Arthur Friedenreich

Iets te ver terug heb ik nooit gezien maar in het huidige voetbal van de laatste 35 jaar is er geen betere Bayern München-legende Gerd Müller, ook bekend als 'Der Bomber

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Goh wat ben jij saai zeg.....

(embed)

Daar kunnen geen 100 CL finales tegen op. Dit is leven

(Ter info, dit is voor de uitwedstrijd Europacup 3 finale.... waar elke andere speler spanning zou kennen.)

Moet ik iets zien op dat filmpje? Maar me bestempelen als saai ipv met een tegenargument te komen, ook goed. Iemand die geen respect heeft voor het voetbal door er op los te snuiven, schoppen etc etc. staat voor mij lager in de hiërachie dan een zwerver.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat heb je tegen snuiven? Toch niks mee om een beetje van het leven te genieten. En wie ben jij om dat te diskwalificeren?

Beoordeel de voetballer gewoon op wat hij binnen het veld laat zien. Schoppen is emotie, prachtig temperamentvolle speler. Messi is een brave hobbit. En de mens op wat hij daar buiten doet. En wat is er nu mooier dan iemand die op paparazzi's schiet

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

JA en omdat JIJ dat vind, is het zo?? ik ben het gewoon NIET met je eens.

Dat mag, maar daar ging je bericht net niet over.

• 23582 berichten
  • 77130 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Een echte topper moet het verschil maken in het nationale elftal ja het liefst wereld kampioen worden en trouwens uitblinken doet hij ook niet in het Argentijnse elftal en ook niet de copa America

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.