• 16.196 nieuwsartikelen
  • 179.549 films
  • 12.337 series
  • 34.207 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.474 gebruikers
  • 9.406.520 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Lekkere vergelijking. En van Gabrich kan je vast niet tientallen top compilaties vinden

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Das waar

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Oh maar kampioenschappen met Ajax (2) en PSV (1) en beker winnen met Valencia zijn wel degelijk prijzen hoor.

Ja, dat is toch exact wat ik zeg.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kijk hier eens naar:

.

Veel geschreeuw maar weinig wol (heleboel filmpjes, weing echte wereldreddingen).

Ik telde er 4: Nummer 3 in de eerste top 10, het schot van Kaka, De redding op het schot van Zeefuik, en ik dacht dat het tegen Kiev was op het einde van filmpje 3.

Eén filmpje van Gomes en het is duidelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=onsjJ1a_Wvk

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Ligt er maar aan wat je als wereld reddingen ziet. Ik heb er wel meer gezien. Ballen die bij een modale keeper erin waren gegaan, maar die wel gepakt worden door keepers, puur omdat ze klasse hebben. Ik snap de prestigestrijd van sommigen ook niet. Volgens mij zijn Gomes en Stekelenburg beiden exceptioneel goed. Alleen flauw om te doen of Gomes 5 niveaus hoger stond, wat gewoon pertinent onzin is. Beiden hebben zich in de CL en in de Eredivisie goed laten zien. Gomes heeft alleen meer gewonnen in Nederland, puur omdat PSV in die jaren veel beter was. Ajax had geen Cocu, Alex, Park en van Bommel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

DBTim schreef:

Stekelenburg is al jaren wereldtop.

Haha, wat een onzin.

rep_robert schreef:

Alex was ook zo'n prutser natuurlijk

Mooi voorbeeld van zo een 'wereldtopper' in de Eredivisie. Eénmaal in een fatsoenlijke competitie blijkt het allemaal wel mee te vallen en zit zo een wereldtopper uit de Eredivisie vaker op de bank dan dat hij mag spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zijn we hier nu nog steeds die middelmatige keeper aan het ophemelen? Twee aardige reddingen op het wk is nog niet echt veel. Laat m zich eerst maar eens een paar jaar in een echte competitie bewijzen. Dat die de ballen van de spits van Nac weet te keren zegt me helemaal niets.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Mooi voorbeeld van zo een 'wereldtopper' in de Eredivisie. Eénmaal in een fatsoenlijke competitie blijkt het allemaal wel mee te vallen en zit zo een wereldtopper uit de Eredivisie vaker op de bank dan dat hij mag spelen.

Omdat ze daar meerdere wereldspelers hebben. Maar daarom was Alex bij PSV wel wereldtop. Speelde ook constant heel sterk in de CL.

Zijn we hier nu nog steeds die middelmatige keeper aan het ophemelen? Twee aardige reddingen op het wk is nog niet echt veel. Laat m zich eerst maar eens een paar jaar in een echte competitie bewijzen. Dat die de ballen van de spits van Nac weet te keren zegt me helemaal niets.

Humor heb je wel Reinbo. Oranje, WK, CL, EL, topduels nationaal...need I say more?

Ik zit nu trouwens weer beelden van Ajax-Twente terug te krijgen. Wordt er opnieuw emotioneel van

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Wat voor nare gewoonte is het om in een discussie ineens weer terug te grijpen op dit soort beelden. Enkele weken terug deed je het ook al een keer.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Waar heb je het over? Dat heeft helemaal niks met de discussie van net te maken. Ik zat er gewoon net naar te kijken. Het blijven beelden waar ik kippenvel van krijg.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waar heb je het over? Dat heeft helemaal niks met de discussie van net te maken. Ik zat er gewoon net naar te kijken. Het blijven beelden waar ik kippenvel van krijg.

Het komt bij mij meer over als een beetje zieken en op een vrij kinderachtige manier een discussie probeert af te sluiten.

Maar goed, ik ken jouw intenties natuurlijk niet.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, ik ben niet altijd een botte hork Bedoelde hier dit maal echt niks mee, zat gewoon te genieten weer van de beelden en postte dat slomo filmpje hier. Het maakt me nog steeds erg gelukkig om dat steeds weer terug te zien.

Heb jij dat niet, een paar duels die je altijd wel terug kan zien? Ik heb dat bijvoorbeeld met Ajax-Dynamo Kiev en Ajax-Twente van vorig seizoen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Bij deze dan mijn welgemeende excuses!

En ik heb dat ook wel. PSV - Steaua 5-1, PSV - Milan 3-1 (hoewel we uiteindelijk niet doorgingen toch een schitterende pot) en natuurlijk 29 april 2007, maar ik zal je niet gaan plagen door dat filmpje te plaatsen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

20 april 2007 doet me nog altijd enorm veel pijn. Dat was zo wreed.

Samen met Milan-Ajax uit 2003 het meest pijnlijke van de laatste 10 jaar Ajax. Op 1 lullige goal de titel verspelen

Maar als ik PSV supporter was, dan had ik dat filmpje denk ik al 1000 keer bekeken. Legendarische beelden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Het blijven beelden waar ik kippenvel van krijg.

Komt door de 'Dies Irae'. Zelfs een brei-cursus op Youtube resulteert in kippenvel met die muziek eronder

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

depri83 schreef:

Wat voor nare gewoonte is het om in een discussie ineens weer terug te grijpen op dit soort beelden. Enkele weken terug deed je het ook al een keer.

Als hij geen weerwoord meer heeft, dan komen dit soort verschijnselen...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Omdat ze daar meerdere wereldspelers hebben. Maar daarom was Alex bij PSV wel wereldtop. Speelde ook constant heel sterk in de CL.

(quote)

Humor heb je wel Reinbo. Oranje, WK, CL, EL, topduels nationaal...need I say more?

Voor zo ver ik me kan herinneren is hij er in de CL erg rap uitgevlogen. En nationale top duels... Je bedoeld de PSV - Ajax van 2 jaar terug? Toen kreeg hij er 4 om z'n oren.

Nee, laat hij eerst maar eens een echte beker winnen voor een club. Pas dan ben je een grootte.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Voor zo ver ik me kan herinneren is hij er in de CL erg rap uitgevlogen. En nationale top duels... Je bedoeld de PSV - Ajax van 2 jaar terug? Toen kreeg hij er 4 om z'n oren.

Nee, laat hij eerst maar eens een echte beker winnen voor een club. Pas dan ben je een grootte.

Dus? Hij heeft 6 duels uitgeblonken.

En topduels heb je wel vaker. Duels tegen Twente en PSV, of tegen AZ. Pittig genoeg. Dit jaar PSV-Ajax en Ajax-PSV gezien? Was hij 2x weer-ga-loos.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk je nu echt dat ik naar wedstrijden van Ajax tegen PSV of AZ ga zitten kijken?????

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Voor wie supporteren jullie?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Kwam nog een mooie wedstrijd tegen van vorig seizoen:

http://eredivisielive.nl/vi...

Die enorme kans voor Heracles in de allerlaatste minuut

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Denk je nu echt dat ik naar wedstrijden van Ajax tegen PSV of AZ ga zitten kijken?????

Dan moet je ook niet oordelen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

sweinsteiger schreef:

(afbeelding)

Voor wie supporteren jullie?

Ajax.

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoel Barca of Real.

stinissen (crew films & series)

• 23582 berichten
  • 77130 stemmen

Niet meer voor Barca ik wordt niet goed van dat rond speel voetbal van Barca, ook vind ik dat Messi nog niet de schoenveters van Diego mag vast maken heeft in de Argentijnse ploeg nog nooit wat bereikt.

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens, heb je de competitiewedstrijd tussen Barca en Real bekeken in de heenwedstrijd. Barca heeft 37 min. lang de bal rondgetikt op de achterlijn...

En ook een reden : Real Madrid : Ozil, X. Alonso, C. Ronaldo, enz...

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

Reinbo schreef:

Denk je nu echt dat ik naar wedstrijden van Ajax tegen PSV of AZ ga zitten

kijken?????

Een echte voetballiefhebber doet dat wel

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

sweinsteiger schreef:

Ik bedoel Barca of Real.

100% Barca, laat die arrogante kwal van een Mourinho maar dik verliezen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Barcelona

Als je van het pure voetbal houdt, dan hou je van Barcelona. Een genot om te bekijken, zolang ze niet verkeerd toneel gaan spelen. Daar hou ik niet van.

Messi, Xavi, Iniesta (ondanks zijn ene goal die hij liever niet had moeten maken), Puyol...wat een heldenploeg!

Buiten dat is Real gewoon triest met dat kopen kopen kopen en vooral niks opleiden beleid en Mourinho is een arrogante ploert. Wel een man die ik graag volg overigens, maar ik gun hem geen succes. En queen Ronaldo is ook kut.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.