• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.550 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.478 gebruikers
  • 9.406.791 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

hahaha Bosvelt is ook een held ja

Ik kon Bosvelt ook altijd wel waarderen. Harde werker, echte strijder. En best een aardige speler. Alleen jammer van die gemiste pingel op EK 2000 tegen Italië, maar hij was toen niet de enige

Herinner me nog wel zijn goal namens Heerenveen. Goal vanaf een meter of 50/60 in 1x raak.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

In de tijd dat ik naar de Kuip ging , vond ik Pablo "Vitamina" Sanchez echt geweldig. Was een super duo samen met Henke Larsson. Totdat hij door de trainer misbruikt werd op de rechterspits. Dat was zijn positie niet en daarna was hij via de achterdeur weg.

Trouwens weer een prachtig voorbeeld hoe Feyenoord (toen al) met haar spelers omging....echt heel triest:

In zijn eerste seizoen bij de club uit Rotterdam vormde hij een uitstekende combinatie met Henrik Larsson, waardoor hij in het seizoen 1996/97 clubtopscorer werd van Feyenoord. Er ontstond veel belangstelling voor Sánchez, waaronder van Valencia CF, maar de Argentijn bleef loyaal aan Feyenoord.

Na een trainerswisseling werd hij in zijn tweede seizoen vooral gepositioneerd als rechtsbuiten. Op deze positie had hij een stuk minder rendement, waardoor hij langzamerhand steeds minder gebruikt werd.

In zijn derde contractjaar onder Feyenoord werd hij daarom uitgeleend aan Deportivo Alavés in de Primera División. In goed overleg met Feyenoord werd in augustus 1999 zijn contract ontbonden, waardoor Sánchez vrij was een nieuwe club te vinden.

De publiekslieveling van het legioen vertrok in stilte naar Rosario Central, waar hij vanwege zijn verleden bij die club al populariteit genoot

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

The Oceanic Six schreef:

maar hij was toen niet de enige

Er was er zelfs eentje bij die er twee miste die wedstrijd

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

VHS1975 schreef:

In de tijd dat ik naar de Kuip ging , vond ik Pablo "Vitamina" Sanchez echt geweldig.

Ik vond Sanchez ook altijd een geweldig spelertje. Iemand met een leuke actie in huis, maar kwam wel net wat te kort voor de top. Z'n "broertje" Graff was wel iets minder...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat nieuwe kapsel van vd Wiel is trouwens wel belachelijk dom zeg

Hij lijkt wel een beetje op de nieuwe B.A.

Het lijkt wel alsof ze allemaal door een mongool geknipt zijn of zo. Die kappers hebben zich geen goed dienst bewezen iig

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Samenvatting Bröndby-Ajax | Video's | Eredivisielive.nl

Vooral de fraaie 2-0 van Serero gaat een prachtige aanval aan vooraf en een geweldig steeklobje van Eriksen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

rep_robert schreef:

Samenvatting Bröndby-Ajax | Video's | Eredivisielive.nl

Vooral de fraaie 2-0 van Serero gaat een prachtige aanval aan vooraf en een geweldig steeklobje van Eriksen.

Als Serero hem nou meteen kon meenemen was het geweldig geweest. Nu is het mooi maar niet echt functioneel.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Siem de Jong heeft tot 2015 bijgetekend. Goede zaak, ondanks dat ik hem persoonlijk niet meer in de basis zou zetten. Als middenvelder niet goed genoeg, als nr 10 heb je Eriksen en als spits ga ik liever voor Sigthorsson.

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

De man die jullie na jaren van absolute treurnis kampioen heeft gemaakt op de bank zetten

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

De man die jullie na jaren van absolute treurnis kampioen heeft gemaakt op de bank zetten

Persoonlijk steekt mij dat ook ja. Maar goed, de beste spelers moeten spelen. We hebben een beter alternatief in de spits, op 10 en op het middenveld. Toch denk ik dat hij nog wel voldoende zal gaan spelen hoor. Siem is een jongen die zich wel vaker terug geknokt heeft.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

En Paraguay zit in de finale, zonder ook maar één keer te winnen , maar goed, Larissa blij, ik blij.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

De titel lonkt voor Suarez en Lodeiro

Zou wel erg fijn zijn als ze winnen, hoop al het hele toernooi dat ze hem winnen.

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Persoonlijk steekt mij dat ook ja. Maar goed, de beste spelers moeten spelen. We hebben een beter alternatief in de spits, op 10 en op het middenveld. Toch denk ik dat hij nog wel voldoende zal gaan spelen hoor. Siem is een jongen die zich wel vaker terug geknokt heeft.

Ik vind het wel een goeie speler. Prima techniek ook. En heeft zijn kans meer dan goed gepakt toen onze Marokkaanse vriend exit was. Wel heel goed om Siem erbij te houden voor mocht die Ijslander toch tegenvallen / geblesseerd raken.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ik vind het wel een goeie speler. Prima techniek ook. En heeft zijn kans meer dan goed gepakt toen onze Marokkaanse vriend exit was. Wel heel goed om Siem erbij te houden voor mocht die Ijslander toch tegenvallen / geblesseerd raken.

Ben het helemaal met je eens ja. Probleem is alleen dat Siem geen echte spits en geen echte middenvelder is. Het zit er tussenin. Sowieso moet Siem de 2e spits zijn. Als ik lees dat Ajax aan Amoah denkt, dan krijg ik tranen van ellende in de ogen. Met Sigthorsson en Siem heb je sowieso 2 prima centrumspitsen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

De titel lonkt voor Suarez en Lodeiro

Zou wel erg fijn zijn als ze winnen, hoop al het hele toernooi dat ze hem winnen.

Uruguay verdient het ook. Paraguay speelt echt een teleurstellende toernooi en heeft veel te danken aan die keeper van hun. Al is de keeper van Uruguay ook zeker niet de minste, heeft pas nog een contract getekend bij Galatasaray. Sinds Taffarel heb ik weer goede hoop

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Uruguay verdient het ook. Paraguay speelt echt een teleurstellende toernooi en heeft veel te danken aan die keeper van hun. Al is de keeper van Uruguay ook zeker niet de minste, heeft pas nog een contract getekend bij Galatasaray. Sinds Taffarel heb ik weer goede hoop

Galatasaray wordt komend seizoen toch wel kampioen. De rest van de concurrentie speelt door corruptie toch vast in de 2e liga

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Go Paraguay. Spelen niet groots, verre van maar toch wel het Zuid-Amerikaanse land waar ik het meest mee heb. En Larissa Riquelme gun je het ook natuurlijk. Die heeft toch wat diepe Paraguayaanse dallen mee gemaakt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

Ik had het al eerder gelezen ja. Echt te gek voor woorden. Als Bayern supporter moet je toch superblij zijn als één van de allerbeste keepers ter wereld in het doel staat? Ik sta er ook van te kijken dat dit uitgerekend in Duitsland gebeurt. Ik heb best een hoge pet van ze op qua beleefdheid enzo. Hoewel dit natuurlijk maar een heel klein gedeelte van de Bayern fans betreft.

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Maar wel de ultras... Als je dan ook leest dat Neuer daarmee akkoord gaat slaat ook nergens op.

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

tplstrltj schreef:

Maar wel de ultras... Als je dan ook leest dat Neuer daarmee akkoord gaat slaat ook nergens op.

Wellicht met het oog op de veiligheid van zijn familie? Stiekem hoopt Neuer wellicht door goed te presteren de sympathie van de ultra's te winnen zodat ze hun eisen afzwakken cq laten varen. Maar gestoord blijft het wel allemaal.

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Zou wat zijn als neuer een keer perongeluk een ploeggenoot aanmoedigt en de dag daarop wordt zn moeder bedreigd. Er zijn slechte mensen, maar hier geloof ik niet in. Neuer moet gewoon doen wat die altijd doet.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vond Sanchez ook altijd een geweldig spelertje. Iemand met een leuke actie in huis, maar kwam wel net wat te kort voor de top. Z'n "broertje" Graff was wel iets minder...

Sanchez was niet snel, maar had enorm veel inzicht. Kon de bal in één keer passen, liep daarna naar de rand van de 16 om daar de bal te ontvangen en weer in één keer uithalen om de bal in lob stijl achter de keeper in het doel te laten vallen. Nee het zag er allenaal niet flitsend uit, maar dat boeide mij niets.

En Graff moest je altijd 2x voorbij. Aanvaller kon hem uitkappen en kon de achterlijn halen voor een voorzet te willen geven, maar Graff kwam alweer in met een tackle.

Ik vond zijn rushes naar voren altijd wel wat hebben....alleen de timing ervan was vaak niet goed

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Graff was een enorme aanfluiting, om eerlijk te zijn. De 2e keer kwam je hem meestal na de wedstrijd pas tegen bij het shirtje wisselen...

Sanchez had best een snelle handelingssnelheid. Die lob over de keeper was tegen Volendam, als ik me goed kan herinneren. Ik was erbij. HIj liet soms mooie dingen zien. Tegen Juventus uit (5-1) zag je eigenlijk voor het eerst dat hij tekort kwam op dat niveau. Hoewel heel Feyenoord toen tekort kwam. Gelukkig maakten we het goed in de Kuip.

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gelukkig maakten we het goed in de Kuip.

De enige keer dat ik gejuicht heb bij een nederlaag van Juventus. Maar dat kwam met name door de absolute held die avond: Julio Ricardo Cruz

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Kwam toch ook gewoon omdat je voor Feyenoord was?

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Kwam toch ook gewoon omdat je voor Feyenoord was?

Op dat moment nog wel ja. Ik baalde een beetje dat ze tegen elkaar moesten spelen. Ik hoopte op een gelijkspelletje.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

'Ajax en Roma naderen akkoord over Stekelenburg'

Volgens het AD naderen Ajax en AS Roma een akkoord over Maarten Stekelenburg. De Italiaanse club zou vandaag nog met een hoger, definitief bod komen. Dit zou tussen de acht en negen miljoen euro liggen. Eerder werd er tussen de vier en vijf miljoen voor de keeper geboden.

De zaakwaarnemer van Stekelenburg, Rob Jansen, denkt dat er in ieder geval snel duidelijkheid is. “Of het gaat door, of het ketst definitief af”, vertelde hij. “Maar we hebben er vertrouwen in dat het goed komt”.

Stekelenburg zelf zou al rond zijn met de Italianen.

====

Kijk, dat zijn nou realistische bedragen.

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Kijk, dat zijn nou realistische bedragen.

Precies.

Zou voor Maarten een geweldige transfer zijn. Mooiere club. Uitstraling, de tifosi. Spelen in een team met oa Totti en De Rossi. En dat alles in één van de mooiste steden ter wereld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.