• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.550 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.478 gebruikers
  • 9.406.846 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verder heb ik alles al wel gezegd over Eriksen. Jullie mogen me erover aanspreken als hij over 2 jaar nog steeds niet bij de wereldtop speelt.

Nogmaals: dat is een erg veilige voorspelling. Eriksen speelt over 2 jaar, wie weet het komende seizoen al, wel bij een topclub, maar of hij daar daadwerkelijk zal presteren op lange termijn, daar kun je nog niet veel over zeggen van iemand die het best goed heeft gedaan het afgelopen seizoen, in een matige competitie.

Zijn steekballen geven zijn intelligentie en kwaliteit weer, maar je moet meer kunnen wil je in de échte top presteren.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Samen met Enoh zeker

Bij Enoh zei ik dat het zou kunnen als hij zich voetballend ontwikkelt. Dat is niet gebeurt en Enoh is momenteel zelfs te matig voor Ajax. Zat ik fout mee. Maar zelfs zuurpruim otherfool moet me bij kunnen staan wat betreft mijn mening over Eriksen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Totaal overlopen door Eriksen

Verder heb ik alles al wel gezegd over Eriksen. Jullie mogen me erover aanspreken als hij over 2 jaar nog steeds niet bij de wereldtop speelt.

Maar daar gaat het me helemaal niet om, het is zelfs zeer goed mogelijk dat hij daar dan speelt, maar momenteel heeft hij dat niveau gewoon nog niet en daarom dus ook geen 30m waard.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Prettig trouwens, Ajax speelt momenteel eindelijk in een goed tempo en met scherpte. Mag ook wel na 3 ultieme wanprestaties op rij tegen Emmen, st Regenburg of wat was de naam en FC Nurnberg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Goed tempo valt wel mee, hoor. Maar beter is het in ieder geval wel al. Jammer dat je eigenlijk met 9 man speelt (die vleugels kunnen er niks van).

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Dat nieuwe kapsel van vd Wiel is trouwens wel belachelijk dom zeg

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ronald Koeman x 1000!

Haha, hoe kan je nou net bij die man uitkomen? Had je beter Been kunnen houden.

Ik heb nu zelfs een beetje medelijden met Feyenoord gekregen.

Waarom? Wat is er mis met Koeman? Heeft toch een best goede erelijst als trainer. En met Van Gastel als assistent staat er in ieder geval een stevig duo voor de groep.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Sigthorsson maakt zijn 1e Ajax goal

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sigthorsson maakt zijn 1e Ajax goal

Goeie goal ook. Jammer dat het ook de enige keer was dat Sulejmani zich liet zien. Serero vind ik wel leuk spelen, al lijkt me dat meer een speler die je een vrije rol geeft aan de rechterkant. Verdedigend heb je er toch vrij weinig aan.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bij Enoh zei ik dat het zou kunnen als hij zich voetballend ontwikkelt. Dat is niet gebeurt en Enoh is momenteel zelfs te matig voor Ajax. Zat ik fout mee. Maar zelfs zuurpruim otherfool moet me bij kunnen staan wat betreft mijn mening over Eriksen.

Ik vind overigens wel grappig dat een speler als Wijnaldum volgens jou nog geen 5 miljoen waard is en het de doodnormaalste zaak v/d wereld is dat Eriksen 30 miljoen waard is.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vind overigens wel grappig dat een speler als Wijnaldum volgens jou nog geen 5 miljoen waard is en het de doodnormaalste zaak v/d wereld is dat Eriksen 30 miljoen waard is.

Eriksen is een wereldtalent, een speler die kan uitgroeien tot een van de beste spelers in de wereld. Wijnaldum is een leuke speler voor de Eredivisie, verder heb je er niet veel aan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onzin, maar daar kom je nog wel achter.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Deens international met al een WK achter de rug

Kampioen van NL

Speler in de CL en de EL

Geniaal

Alles wat Wijnaldum (nog) niet bereikt heeft dus.

En vergeet ook niet dat Wijnaldum een 1 jarig contract nog had.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Eriksen is een wereldtalent, een speler die kan uitgroeien tot een van de beste spelers in de wereld. Wijnaldum is een leuke speler voor de Eredivisie, verder heb je er niet veel aan.

Heb je een glazen bol?

Maar is schrijnend om te zien dat het doodnormaal wordt gevonden dat Eriksen 30 miljoen waard is.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar is schrijnend om te zien dat het doodnormaal wordt gevonden dat Eriksen 30 miljoen waard is.

Over een jaar zelfs 40 miljoen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En vergeet ook niet dat Wijnaldum een 1 jarig contract nog had.

Het ging er toen puur om wat hij waard zou zijn, er kwam zelfs ter sprake wat hij waard zou zijn als hij z'n contract bij Feyenoord zou verlengen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Serero

Beauty van een aanval en geweldig technisch afgemaakt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ja daar kwam weer €10m bovenop de transfersom van Eriksen! €50m inmiddels is het geloof ik?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

depri83 schreef:

Ja daar kwam weer €10m bovenop de transfersom van Eriksen! €50m inmiddels is het geloof ik?

Assist is +20 mil he, totaalbedrag is nu 60 miljoen

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

50 is wel wat overdreven. Maar 49,5 miljoen zou ik wel logisch vinden

Vind Ajax vanavond echt goed spelen. Na 3 kutwedstrijden stemt me dit erg tevreden. 0-3 uit bij Brondby, Deense top, is best knap.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Staat Clarence Goodson in de basis bij Brondby?

Wat een absurd hoog bedrag dat die clubs over hebben voor Eriksen zeg.

Goede speler maar bedragen van 29 miljoen die ik op internet lees vind ik absurd.

Zal natuurlijk wel geweldig voor Ajax zijn als ze zo'n bedrag kunnen vangen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Hopelijk Anita nooit meer rechtsback. Versterking op de flanken (of een multifunctionele spits) en een extra verdediger (als je alleen Ooijer achter de hand hebt of Anita of Blind voor de vleugels kom je tegen sterkere tegenstanders in de problemen als iemand van de eerste elf wegvalt) zou geen overbodige luxe zijn. Gelukkig wel eindelijk wat voetbal gezien na de dramapotjes tegen Emmen, Regensburg en Nürnberg.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Serero levert ook binnen 3 jaar 30 miljoen op concludeer ik na vanavond

Echt genoten van een prettig spelend Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Toen hadden we een nog veel ergere trainer....

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Quido schreef:

Hopelijk Anita nooit meer rechtsback. Versterking op de flanken (of een multifunctionele spits) en een extra verdediger (als je alleen Ooijer achter de hand hebt of Anita of Blind voor de vleugels kom je tegen sterkere tegenstanders in de problemen als iemand van de eerste elf wegvalt) zou geen overbodige luxe zijn. Gelukkig wel eindelijk wat voetbal gezien na de dramapotjes tegen Emmen, Regensburg en Nürnberg.

Uitstekende samenvatting en conclusie, Quido.

Schrijnend hoe traag Sulemani weer oogde bij tijd en wijlen trouwens.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Reinbo schreef:

(embed)

Maar we hadden ook............................. Paultje Bosveld

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

Maar we hadden ook............................. Paultje Bosveld

Aiiii, Bosvelt is de naam.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Juliooooooooooooooooooooooooooooooo!!

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

Reinbo schreef:

Arie Haan staat bovenaan

Bottleneck schreef:

Juliooooooooooooooooooooooooooooooo!!

Beter dan van Basten

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Aiiii, Bosvelt is de naam.

hahaha Bosvelt is ook een held ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.