• 16.113 nieuwsartikelen
  • 179.445 films
  • 12.318 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.259 acteurs
  • 199.420 gebruikers
  • 9.402.072 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Black Math schreef:

Zelfs dan niet een beetje voor Nederland?.

Ik vind het leuk als ze winnen maar zo niet slaap ik er ook niet minder om.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Black Math schreef:

Los ervan dat ik nergens heb gezegd dat een poulefase minder riskant is, kan je wel stellen dat je in een poulefase op een gelijkspel kan spelen indien nodig, terwijl dat in de KO-fase tot strafschoppen leidt, en daar zijn we niet bepaald goed in.

Daar heb je een punt.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik vind het leuk als ze winnen maar zo niet slaap ik er ook niet minder om.

Dat heb ik nou met Spanje, behalve het eerste.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4733 stemmen

Interessante loting. Jammer voor Portugal of Nederland wel.

Zelf supporter ik vooral voor Kroatië maar ben niet echt blij met de loting. Had hen veel liever in groep A of D zien zitten met Polen en Oekraïne als groepshoofd.

Groep A is echt een lachertje eigenlijk. Vind die landen (Rusland uitgezonderd) zelfs niet thuis horen op een EK momenteel, laat staan dat er ook nog minstens eentje in de kwartfinales zal zitten.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Opzicht een klote poule. Maar als Nederland kampioen wil worden moet je iedereen kunnen verslaan. Liever in een mooie poule eruit dan weer zoals altijd in een halve finale. Begin er een beetje moe van te worden dat Nederland altijd zo'n net niet land is.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ah zo kennen we VI weer.

Manolev is een stumper.

Toivonen is een vervelende vent.

Het bestuur moet de spelers tot de orde roepen.

Het ouderwets gezellige vrijdagavondje thuis.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Deze poule is makkelijk te doen ! Portugal en Denemarken zijn slechts kleine hindernissen, Duitsland wordt interessant!

Tenzij we met Braafheid spelen, compleet kansloos in dat geval.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Ah zo kennen we VI weer.

Manolev is een stumper.

Toivonen is een vervelende vent.

Het bestuur moet de spelers tot de orde roepen.

Het ouderwets gezellige vrijdagavondje thuis.

Vergeet niet; ´Ajax maakt er een puinhoop van, Az heeft beperkte backs, Verbeek is een hork, van Gaal neigt naar het arrogante, Janko kan er weinig van'.

Niet zo selectief zitten te miepen. Tevens was die opmerking tegen Toivonen tussen neus en lippen door, en werd hij betrokken in een discussie over Zweden. Niet zo miauwen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ff tussen het nationale voetbal door. Heracles heeft VVV even met 7-0 aan de kant gezet .

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Vergeet niet; ´Ajax maakt er een puinhoop van, Az heeft beperkte backs, Verbeek is een hork, van Gaal neigt naar het arrogante, Janko kan er weinig van'.

Niet zo selectief zitten te miepen. Tevens was die opmerking tegen Toivonen tussen neus en lippen door, en werd hij betrokken in een discussie over Zweden. Niet zo miauwen.

Dat bedoel ik, je kunt de uitzending van tevoren uittekenen.

Maar dat jij nou uitgerekend degene bent die anderen moet gaan corrigeren... De halve uitzending ging weer over 'hullie'. En dat ook nog met een onbevooroordeelde Ajacied.

En waarom maken ze die opmerking over Toivonen? Heeft hij ooit problemen gehad met z'n ploeggenoten, of uit het team gezet, ruzie gemaakt met collega's. Dat hele programma is hevig op z'n retour.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zolang Ajax de grootste club is met de meeste supporters, waar ook nog eens het huis bij in de fik staat is het niet verwonderlijk dat het grotendeels over Ajax gaat. En als je dat op voorhand al weet, waarom kijk je er dan toch weer naar?

En Toivonen was/is ook een smerig mannetje. Geniepige overtredingen, grote mond trekken, versterkingen eisen via de media. Net zoals Suarez, die zal ook de rest van zijn carriere een miauwerd blijven, so what....

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Het is wel verwonderlijk dat het weer de hele avond over Ajax gaat want er is deze week daar geen zak gebeurd en er zijn bovendien al 2 afleveringen deze week geweest waar ze het er ook al over gehad hebben. En het huis staat al 1,5 jaar in de fik, je zou denken dat het nieuwe er een keer vanaf gaat.

En je zegt het goed, was. Toivonen gedraagt zich al meer dan een half jaar zonder noemenswaardige buitensporigheden, dat Derksen dan toch elke keer als zijn naam ter sprake komt daar iets over moet zeggen is vreemd (hij heeft trouwens zelf ook al gezegd dat hij wat betreft Toivonen niet meer objectief kan zijn dus vreemd kijk ik er eigenlijk niet meer van op).

En ja, waarom toch kijken. Zie het als een vorm van sadomasochisme.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Komt vanavond uiteraard ook mede door Duivenbode. Was hij er niet geweest dan was het nog maar te bezien geweest of Ajax de avond had gevuld.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Dat zagen we inderdaad wel bij Wilco van Schaik...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Tonypulp schreef:

Deze poule is makkelijk te doen ! Portugal en Denemarken zijn slechts kleine hindernissen, Duitsland wordt interessant!

Tenzij we met Braafheid spelen, compleet kansloos in dat geval.

LOL wordt hier wel beseft dat de wedstrijd tegen Portugal waarschijnlijk de beslissingswedstrijd in de poule wordt? Kan Nederland met die druk om, ook in gedachte houdende de geschiedenis met Portugal? Ik kan je verzekeren dat in Portugal meer angst heerst jegens Duitsland en Denemarken, dat laatste gezien de recente resultaten, dan jegens de Hollanders.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

depri83 schreef:

Ah zo kennen we VI weer. Manolev is een stumper. Toivonen is een vervelende vent. Het bestuur moet de spelers tot de orde roepen. Het ouderwets gezellige vrijdagavondje thuis.

Eindelijk iemand die 't snapt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)
LOL wordt hier wel beseft dat de wedstrijd tegen Portugal waarschijnlijk de beslissingswedstrijd in de poule wordt? Kan Nederland met die druk om, ook in gedachte houdende de geschiedenis met Portugal? Ik kan je verzekeren dat in Portugal meer angst heerst jegens Duitsland en Denemarken, dat laatste gezien de recente resultaten, dan jegens de Hollanders.

Ahjoh, niks beslissende wedstrijd. Mocht je het nog niet weten, jullie verliezen ook van de Denen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Dutchtuga probeert een beetje de trol uit te hangen door te zeggen dat Denemarken hem wel angst inboezemt en Nederland niet. Slaat als een lul op een drumstel. Gebaseerd op wat partijtjes met compleet andere elftallen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Slaat helemaal niet als een lul op een drumstel. Het spel van NL ligt PT goed. De statistieken zullen dat beamen. Het zijn die Scandinavische landen tegen wie het snel de verkeerde kant op kan gaan. Ja, ik ben dus banger voor Denemarken en zie NL als de makkelijkste tegenstander in deze poule.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Resultaten uit het verleden, brengen geen garanties voor de toekomst. In 2006 was het gelijk opgaand en toen was Portugal veel sterker dan nu.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1850 stemmen

Enerzijds een erg pittige loting voor Oranje maar anderzijds zijn dit natuurlijk de wedstrijden waar je als liefhebber op hoopt! Zowel tegen Duitsland als Portugal. Wat een affiches! Geen flauw idee hoe deze poule zal verlopen. Denemarken zal denk ik geen punt behalen. Ik zie het als voordeel dat Nederland tegen Denemarken start. Mist ze die pot winnen natuurlijk . Sowieso verwacht ik dan weer een veldslag tegen Portugal. Hopelijk vallen er die wedstrijd dan niet teveel slachtoffers. Duitsland speelt zich in de andere wedstrijd denk ik wel veilig. Wel top dat deze groep gelinkt zit aan Groep A. Groep A moet denk ik de kwalitatief zwakste EK poule ooit zijn. Hoe krijgen ze het voor elkaar? .

Italië heeft ook pittig geloot! Kroatië heeft Italië vaker dwars gezeten op een eindronde en Spanje heeft iets recht te zetten. Ierland lijkt me gezien hun inzet ook geen lekkere tegenstander. Maar goed, Italië en Spanje gaan wel door. In de andere poule hoop ik uiteraard dat Engeland doorgaat. Hoewel die de eerste twee wedstrijden Rooney niet kunnen inzetten. We gaan het allemaal wel zien.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Joy4ever schreef:

Hoewel die de eerste twee wedstrijden Rooney niet kunnen inzetten.

Drie.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat een mooie pool, wordt nog wat tegen Portugal en Duitsland. Weet iemand trouwens of de winnaars van pool B tegen de winnaars van pool A moeten spelen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Portugal is waarschijnlijk al uitgeschakeld als het tegen Nederland moet. En anders pakken we ze ook wel dit keer. Nederland zou op z'n best moeten zijn komend ek. Enkel Duitsland zou beter kunnen zijn. Verwacht een gelijkspel in de poule .

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Big-T schreef:

Wat een mooie pool, wordt nog wat tegen Portugal en Duitsland. Weet iemand trouwens of de winnaars van pool B tegen de winnaars van pool A moeten spelen?

Ja, dat is dus gunstig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol @ kritiek op dutchtuga. Nederland had geen slechtere tegenstanders kunnen trekken. Laat het nou beiden de tegenstanders zijn die mij nou niet echt liggen voor Oranje. Ook nog tegen Portugal, word lastig. Vooral nu je geen underdog meer bent. Ik denk Duitsland en Portugal door.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3876 stemmen

rep_robert schreef:

Dutchtuga probeert een beetje de trol uit te hangen door te zeggen dat Denemarken hem wel angst inboezemt en Nederland niet. Slaat als een lul op een drumstel. Gebaseerd op wat partijtjes met compleet andere elftallen.

Wordt toch ieder jaar in kwalificatie bewezen dat Portugal het blijkbaar bijzonder lastig heeft met Zweden en Denemarken. Wij hebben beduidend minder in de pap te brokkelen tegen die Portugezen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Duitsland en Portugal hadden ook niet slechter kunnen loten. Het wordt in ieder geval spannend. Het team met de beste 'vorm van de dag' zal doorgaan. Kan alle kanten op, al heb ik dit Portugal niet zo hoog zitten, maar het is idd wel altijd een lastige tegenstander voor Nederland. Maar ook een goede gelegenheid om ons te revancheren. Nederland hoeft niemand te vrezen.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Heb ook de indruk dat sommigen de toernooien van 2008 en 2010 zijn vergeten. Italie was toch ook zo'n angstgegner van Nederland, gingen er met 3-0 af. NL is natuurlijk gewoon favoriet tegen Portugal. De potjes uit 2006 en eerder met compleet andere teams doen daar niks aan af.

Belangrijkste taak van Van Marwijk is het duo Sneijder en Van Persie aan de praat te krijgen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Bekijk het positief, nu je Duitsland in de poul hebt kan je ze tot de finale niet meer tegenkomen. In de poul mag je verliezen, in de finales niet en Portugal steld toch niks voor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.