- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Goed gedaan van Twente, 1-0 in de slotminuten!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax: goede kans op 2e ronde CL.
PSV: groepswinnaar EL.
Twente: groepswinnaar EL
AZ: kan zich nog plaatsen voor de volgende ronde EL
Prima seizoen voor onze clubs tot nu toe.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De belgische doen het anders ook niet verkeerd !
Inderdaad leuk voor Nederland,maar het is ook niet bijzonder dat ze doorgaan. ( Buiten Ajax in de CL. )
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
De uitzending van gisteravond duurde 135 minuten (minus reclame natuurlijk). Het eerste deel (tot aan de eerste pauze) is vrijwel alleen over AZ gegaan.
Niet op de RTL gemist site in ieder geval
Duurde net zo lang als elke aflevering, 1 uur en 18 minuten 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zit nu Ajax tv te kijken, oude beelden van Real-Ajax 1995-1996, de 0-2. En daarna de wereldbeker finale van Ajax tegen Gremio met daarna de hulding. Man man wat een tijden zeg
Als je dan ziet hoe het vandaag de dag gaat met club, zucht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geweldige pass van Schaars op van Wolfswinkel die het echt schitterend afmaakt zeg 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Otherfool had het deze week over verzuurde oud topspelers, nou die Pele laat elke maand zien dat hij toch echt de grootste op dat gebied is. Wat een zielige kneus is die man tegenwoordig zeg.
Voetbalzone - Update: Maradona denkt dat Pelé 'verkeerde medicijnen heeft geslikt'
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Otherfool had het deze week over verzuurde oud topspelers, nou die Pele laat elke maand zien dat hij toch echt de grootste op dat gebied is. Wat een zielige kneus is die man tegenwoordig zeg.
Voetbalzone - Update: Maradona denkt dat Pelé 'verkeerde medicijnen heeft geslikt'
Mee eens, om te roepen dat Neymar beter is dan Messi is hetzelfde roepen dat Scary Movie is beter dan The Godfather, complete onzin dus.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Ik vind Scary Movie beter dan the Godfather
Maar ben het niet eens met Pelé hoor 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Marlon Brando kan natuurlijk ook niet aan de klasse van Anna Faris tippen 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Maffia is ook totaal niet mijn genre en een (goede) spoof wel 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3402 stemmen
Oh god, en dan zie je Robben die kans weer missen...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een sterke intense montage. Ook al is de outcome al bekend, hoevaak je het ook ziet maar wat blijft het zenuwslopend. Wel meer begrip gekregen voor Webb moet ik zeggen. Wereldse arbiter.
Kijkers, vergeet niet te stemmen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
... zei de enige Nederlander die het vanavond heeft gekeken
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het uitzenden is dus niet voor niks geweest
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3604 stemmen

Cafeetje bij Go Planet/Cinestar na bezoekje Fulham supporters.
Onderhond
-
- 87627 berichten
- 12902 stemmen
Toch jammer voor Anderlecht dat ze met een 15 op 15 nog steeds niet zeker zijn van groepswinst. Geeft ook wel aan dat het een redelijk makkelijke poule is, al is het verder wel fijn als enig clubje in de EL zonder puntenverlies. Als je er echter in de 16e finales alweer uitgaat is dat ook een statistiekje waar je niks mee koopt.
Maar met 2 Belgische ploegen zeker in de volgende ronde is de EL al een onverhoopt succes.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jammerlijke EK-indeling weer, met 2 'helften'. Als ik het goed begrijp kan de Mannschaft het beste bij Nederland in de poule komen en die dan winnen, dan komen we in de (droom)finale pas Spanje tegen (als die ook hun poule winnen). Ik teken voor:
Nederland
Duitsland
Zweden
Ierland
Daar rollen we lekker makkelijk doorheen, en dan kan Nederland ook nog wel mee als 2e. In de kwartfinale een gastland uitschakelen, halve finale dan weer Nederland en finale Spanje. Gaat helemaal goed komen 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Duitsland zal in deze poul gewoon tweede worden hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het blijft schrijnend, als Nederlander zijnde in de we-vorm over Duitsland praten 
En het ligt ook niet aan het feit dat je een rebelse puber bent, want je bent de 30 al voorbij...
Ik hoop dat we vanavond een mooie sterke groep loten. Niet met 4 toplanden, maar het hoeft geen pretpoule te zijn. Dat daagt niet uit en meestal is Oranje dan ook niet erg scherp, zie de groep van WK 2010.
Prop Duitsland maar in een groep met Spanje, Frankrijk en Portugal.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ajax: goede kans op 2e ronde CL.
PSV: groepswinnaar EL.
Twente: groepswinnaar EL
AZ: kan zich nog plaatsen voor de volgende ronde EL
Prima seizoen voor onze clubs tot nu toe.
Tot de sterkere tegenstanders komen. Dan is het natuurlijk afgelopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tot de sterkere tegenstanders komen. Dan is het natuurlijk afgelopen.
Ligt er ook maar aan wie ze loten. Maar waarom kom je dit vertellen? We weten ook wel dat we geen niveau Engeland zijn met de clubs hoor.
Maar momenteel zijn we na Engeland en Spanje het best presterende land qua punten dit seizoen las ik vanmorgen. Toch gewoon heel netjes.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Duitsland zal in deze poul gewoon tweede worden hoor.
Overschat die Ieren niet zo 
Maar volgens mij levert dat hooguit een zwaardere kwartfinale op, en blijft de rest van het schema staan (dus tegen Spanje in de finale).
Het blijft schrijnend, als Nederlander zijnde in de we-vorm over Duitsland praten
Nogmaals: meer Fries dan Nederlander. En landsgrenzen zijn ook maar bedacht op een tekentafel. Maar mocht het tot een Nachbarn-clash komen ga ik wel op een plein in Bremen ofzo staan 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ligt er ook maar aan wie ze loten. Maar waarom kom je dit vertellen? We weten ook wel dat we geen niveau Engeland zijn met de clubs hoor.
Maar momenteel zijn we na Engeland en Spanje het best presterende land qua punten dit seizoen las ik vanmorgen. Toch gewoon heel netjes.
Waarom niet? Verder inderdaad best netjes hoor. Volgende week overigens aanwezig bij Ajax-Real. Heb er zin in.
Onderhond
-
- 87627 berichten
- 12902 stemmen
Ach, voor een bijna wereldkampioen ... het kleine België als vijfde vind ik dan een veel grotere prestatie 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het blijft schrijnend, als Nederlander zijnde in de we-vorm over Duitsland praten .
Daar is een naam voor..... Verder getuigd het vooral van weinig historisch besef van Herr Otherfool.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Waarom niet? Verder inderdaad best netjes hoor. Volgende week overigens aanwezig bij Ajax-Real. Heb er zin in.
Waarom niet? Simpele reden: geld!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Daar is een naam voor..... Verder getuigd het vooral van weinig historisch besef van Herr Otherfool.
Je bedoeld die afkorting?
Is ook niets anders dan provoceren en trollen wat ie doet.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Waarom niet? Simpele reden: geld!
Ik verdien hier helaas niets aan..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.